"Kirkko ei saa olla ajassa liikkuvien virtausten esityslava, vaan sen on säilytettävä oma identiteettinsä ja julistettava iankaikkista evankeliumia."
- Piispa Erkki Kansanaho -
Kirkko tänään on kovasti kaukana Kansanahon varoituksista. On niin surullista kirkon eläkeläisenä nähdä, miten kauas kirkon kutsumuksesta osa kirkon työntekijöistä onkaan mennyt. Sokeat eivät voi ohjata eksyneitä uskon tiellä, valitettavasti.
Luonnollisesti olen iloinen taas siitä, että osa on uskollisesti kutsumuksensa ja sitoutumisensa takana. Heille toivon Sanan voimaa työhönsä ja kutsmukseensa.
k_v
Kirkko julistajana ja opastajana
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Niinpä, nyt pitäisi niiden jotka vielä uskovat jaksaa vahvasti julistaa evankeliumia ja oikeaa oppia, maksoi mitä maksoi, mutta ei erota.
- Anonyymi00002
Aivan. Emme todellakaan eroa, vaan tuemme toisiamme ja jatkamme evankeliumin julistamista, koska muutoin tekisimme karhunpalveluksen jättämällä seurakuntamme raatelevien petojen käsiin! Emme voi edes ajatella lopettamista, vaan jatkamme eläkkeelläkin hyvän sanoman julistamista, kukin omilla taidoillaan, voimillaan ja kutsumuksellaan. Ajat ovat jo vaikeat ja pedot kiertää kaduilla ja kujilla etsimässä, kenet voisi eksyttää.
k_v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566