Hehehee;)))

Anonyymi-ap

Kuka mies muka haluaa synkän korppikotkan näköisen tummahiuksisen naisen?? Me blondit ollaan parhaita, vaaleat hiukset on puhdasta kultaa! Valoa, hyvyyttä, kauneutta, iloa, keveyttä! Ja tämähän vetoaa miehiin ;)

34

309

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketäs blondia maalitat?

• Anonyymi00002

Harmi vaan nekin on usein feikkejä. Jotenkin se ei kuitenkaan haittaa, juurikasvun tuoma kontrasti on kiehtova. Eli vissiin tykkään siitä huolimatta tummemmista... aidot blondit on jotenkin olmeja.

• Anonyymi00024

Joo, kuka enää tietää, onko aidon värinen? On punasta, sinistä ja ties minkä kukertavaa

• Anonyymi00003

No ei kukaan. Mut sut haluaa kaikki ja kaikkien kans oot.

• Anonyymi00004

Kiitos, että todistit taas jälleen kerran, blondit ovat yksinkertaisesti tyhmiä!

• Anonyymi00015

En millään aloittajaäijä olisi arvannut, että kylvät tällaista tunnelmaa. Yhtään ei ollut teennäinen aloitus taas

• Anonyymi00005

Oo vaan kaikkien kanssa, ei oo multa millään tavalla pois

• Anonyymi00006

Todellakin otan mieluummin iloisen blondin. M31.

• Anonyymi00009

Yksinkertainen olet, jos kuvittelet blondin automaattisesti olevan iloinen. Yhtä lailla se blondi voi olla vakava ja synkkä luonteeltaan, ja tummahiuksinen iloinen. Toistan: Yksinkertainen olet todellakin. Kuka vakavissaan luulee, että hiustenväri määrää luonteen?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Yksinkertainen olet, jos kuvittelet blondin automaattisesti olevan iloinen. Yhtä lailla se blondi voi olla vakava ja synkkä luonteeltaan, ja tummahiuksinen iloinen. Toistan: Yksinkertainen olet todellakin. Kuka vakavissaan luulee, että hiustenväri määrää luonteen?

No kyllä ne blondit vaan minun kokemuksen mukaan on iloisempia. Ja parempia sängyssä!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No kyllä ne blondit vaan minun kokemuksen mukaan on iloisempia. Ja parempia sängyssä!

Mitään järkeähän tuossa ei ole, ja tiedät sen sen oikein hyvin itsekin. Yksinkertaisuutesi selittänee havaintosi.

• Anonyymi00021

Minä en. Nainen ei saa olla liian pirteä tai energinen, sellaista ei vaan jaksa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä en. Nainen ei saa olla liian pirteä tai energinen, sellaista ei vaan jaksa.

Maailma olisi parempi paikka, jos siellä olisi enemmän hihitteleviä, iloisia ja sängyssä hyviä blondeja.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Maailma olisi parempi paikka, jos siellä olisi enemmän hihitteleviä, iloisia ja sängyssä hyviä blondeja.

Kuulostat todella typerältä. Blondi siellä taas elementissään

• Anonyymi00007

Nykyään jopa miehet saa identifioida itsensä miten haluaa, harmi että irlissä että uskalla tulla rohkeasti kaapista ...

• Anonyymi00010

Miksi haukut erilaista kuin mitä olet itse ja yritöt nostaa itseäsi jalustalle?? Kateus kuitenkin takana??

• Anonyymi00011

ei kukaan halua noidan näköistä l*tkaa

• Anonyymi00013

Totta kai haluaa. Monet tykkäävät juuri noidista. Ja hei, nouta ei todellakaan ole l****, vaan noita!

• Anonyymi00022

Noitia ei ole kuin saduissa nykypäivänä.
        Typeriä ja pahoja ihmisiä riittänee.
        Etsi vapaasti ihminen kuka miellyttää sinua.
        Lutkaksi älä nimittele ketään, katsos se ei ole mitenkään erityisen fiksua.

• Anonyymi00012

Minä haluan brunetin tai hyvin tummatukkaisen naisen; kaunottaren siis!

• Anonyymi00016

Asiapuhetta! Ei ole tumman voittanutta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Asiapuhetta! Ei ole tumman voittanutta.

Paitsi blondi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Paitsi blondi.

Terv. Blondi

• Anonyymi00018

Järkyttävää tekstiä tämä olettaen, että olet blondi nainen?
      Voit olla kaunis nainen ulkoisesti ja voit pärjätä työasioissa loistavasti mikä on tietty iso onni ja annettu lahja sinulle.
      Mutta mutta miksi olet niin hiton mustasukkainen aviomiehestäsi vaikka en ole ruskea hiuksisena naisena hänestä kiinnostunut edes ystävänä?
      Olenhan mielestäsi niin ruma, synkän korppikotkan näköinen nainen.
      Oikeuttaako sairas mustasukkaisuutesi pilaamaan elämäni puskien takaa.
      Enkö ansaitse mielestäsi minkäänlaista rauhaa elämääni, arkipäivän onnea jonkun sopivan miehen kanssa?
      Eli edessä päin olet hyvä nainen, kohtelias ja kaikin puolin mallikelpoinen nainen.
      Miksi et keskustele miehesi kanssa teidän nykytilanteesta, onnettomasta avioliitosta?
      Miksi et pane miestäsi tunnustamaan virheitään ja pakota häntä jättämään muut naiset rauhaan. Olisit muuten lähes täydellinen nainen ulkopuolisin silmin katsottuna. Mutta mustasukkaisuutesi ja huonoutesi pilaa yhden elämän tärkeimistä asioista:
      Et osaa nähdä miestäsi syylliseksi ja ehkä et itseäsikään pattitilanteeseen.
      Nyt olet sitten kyllästynyt mahdottomaan mieheesi ja myötäilet hänen typeriä oikkuja.
      Vaikka tiedät varmasti, että en koskaan tule huolimaan miestäsi minkäänlaiseen läheiseen kontaktiin. Arvaat varmaan, että miksi?
      Terveisin. Menneisyys kuka ei koskaan todella ollut miehellesi yhtään mitään naisena!

• Anonyymi00023

Jotenkin tuli mieleeni, että teinipoika sai nyt suuren.älynväläyksen😂

• Anonyymi00027

Kuka jaksaa lähteä sykkimään näille kieli poskessa tehdyille aloituksille

• Anonyymi00028

Sinun kaltainen nainen on valitettavasti äärimmäisen köyhä. Kaikki mitä sulla on, on hiukset sun päässä. Jos ne lähtee, lähtee kaikki, varsinkin koko sun identiteetti. Eipä käy kateeksi.

• Anonyymi00029

Mutta jos sillä korppikotkalla on vaaleat hiukset? Sinähän sanoit että edes piirteillä ei ole väliä, kunhan päähän on vain lätkäisty vaaleat hiukset. Silloinhan korppikotkan pitäisi nimenomaan olla kaunis sinun mielestäsi.

• Anonyymi00030
      UUSI

Joo, ei tummatukkaisista ole mihinkään.

• Anonyymi00031
        UUSI

Tukkaanko te vaan tutustutte täällä? Minä ainakin tutustun ihan koko ihmiseen kokonaisuutena.

• Anonyymi00035
        UUSI

Entäs blondit joilla tummenee tukka iän myötä? 🥱🥱

• Anonyymi00032
      UUSI

Sinulla on siihen näköjään tarve kun ihan aloitus piti pikkuruisilla kätösillä raapustaa.🤷‍♀️

• Anonyymi00033
        UUSI

Ps. Olet aivan epätoivoisen kade, jäit toiseksi etkä osaa hyväksyä tappiotasi. Näin sivusta näen. Kerää itsetunnonrippeesi, pyydä anteeksi ja mene eteenpäin elämässäsi! Vai annatko voittajasi jatkossakin olla voittajasi tuolla maalittamisellasi? Sillä noin juuri sinä teet.🤷‍♀️

• Anonyymi00034
      UUSI

Tiedäks millaisiin miehiin kun yleisoletuksena on että blondi on bimbo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe