Eli minä 💪. Tuliko asia selväksi? Onneks kävin tuolla ulkona vaikka kuumuus yrittikin härnätä mua. En kuo-le "kirveelläkään" 🪓. Creep käyttää tota apuna metkuihinsa. On meillä saaauna, viina ja kirves! Mulle tulee kyllä myötähäpeä niistä lyriikoista 🤭. Elämämkoulua, mutta totisinta totta. Oon syönyt tänään vasta kerran. Heräsin klo 9:35. Onko tää ihan normaalia? Syön ihan justiinsa. -💊-.
Palstan Ylijumala
4
61
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei tullu. Minulla on yksi Herra ja hän on Jeesus Kristus, muulle en polvistu vaikka kuinka uhkailet.
- Anonyymi00002UUSI
:). Sehän oli vain huumoria. Tai ei vain, vaan myös huomionhakua. Kyllä mää oon tietonen näistä jutskista. Mitä jos Raamattu on vain keksityistä tarinoista koostuva eepos minkä tarkoituksena on ollut saada muokattua massat niiden aikojen vallanpitäjien muottiin? Jeesus ei näyttänyt eurooppalaiselta hipiltä. Googlen kuvahaulla löytää miltä hän oikeasti näytti. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
joka itsensä ylentää, se alennetaan. everstistäkin sotamieheksi.
--- kohta voi tulla taas riehuntaa kun helle tekee ihmisistä hulluja, kuin joku zombie-lauma...- Anonyymi00004UUSI
Olin jääkäri. Enpä oo enää 💪. Sitä me mietittiin joskus kaverini kanssa että miksi Egyptistä itään olevilla alueilla on jatkuvasti sotia. Päädyimme analyysiin että siellä on niin kuuma että niitä vatuttaa siellä ja siksi niillä on tapana sotia. Ei ole tuulesta temmattu väite väittää että niillä on "tulinen temperamentti". Ehkä se on osin siitä kuumuudesta aiheutuvaa vatutusta.
Mantereisilla alueilla voi olla kesäisin 40-50 astetta lämmintä. Luonnonvarat (käytännössä öljy) on ilmeisin syy miksi siellä soditaan. Ehkä 1990-luvulla Serbian seudulla oli poikkeuksellisen kuumat kesät kun Jugoslavia pirstaloitui pienempiin maihin sotien myötä. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 98973
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54908Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86497- 40496
- 70476