Luin sen lupa- ja valvontaviraston lausunnon

Anonyymi-ap

Ivalon palvelukoti Männiköstä.

Teen kyllä törkeästä kunnian loukkauksesta rikosilmoituksen niistä tarkastajista ja laitan siihen, että : Tuollaista perätöntä paskaa EI TARVI LEVITELLÄ FB KUNNIALLISTA ja tässä KUNNASSA EI OLE MUITA, kuin minä KUNNIATON HOLO JOKA KÄYN KAIKKIEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE JA MINULLA ON 8 KUNNIALLISTA TODISTAJAA JA TÄÄLLÄ EI OLE LUPA MUILLA SIKAILLA SEKÄ KIRJOITELLA ASIATTOMUUKSIA, KUIN MINULLA!

Minun törkeät kunnian loukkaukset teki noin 240 000euroa.
Identtiteetti varkaus tekee saman verran, mutta suora syrjintää tekivät kaikki PALVELUKOTI MÄNNIKÖN TYÖNTEKIJÄT, koska he olisivat kyllä minun ja mieheni Holon tiedot saaneet ja me oltas voitu tehdä tuo tarkastus ja antaa OHJEISTUKSET miten TOIMITAAN!

Positiivista on se, että LAPHA ON HALUKAS MAKSAMAAN MEILLE NIIN MEIDÄN EI TARVI ENEMPÄÄ LOUKATA KUNNIOITA, KOSKA MINÄ OLIN IHMISOIKEUS TEEMALLA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA JA SE OLI KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNILLSTEN MIELESTÄ!

Lupa- ja valvontavirasto maksaa korvauksia, koska HE HYÖTYY PALJON ENEMMÄN siitä, että meidän osat vaihtuu!

Matkailu-alueella on turha KESKUSTELLA JA VEDOTA IHMISOIKEUKSIIN.

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä kunniaton Holo olen AINUT joka EN SAA OLLA EDES HALLINTO-OIKEUTEEN YHTEYDESSÄ, KOSKA SE ON KUNNIAN LOUKKAUS!

Se HALLINTO-OIKEUDEN ASIA LIITTYI SIIHEN FB PROFIILIIN JOSTA TEHTIIN KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA.

Minä ilmoitin hallinto-oikeuteen, että minä olen menossa kunnian loukkaus sakko vangiksi ja HALLINTO-OIKEUDEN PRESIDENTTI sopi minun kanssa, että minä olen 15päivää vankilassa!

En ole omasta mielestäni edes tavannut häntä, mutta isäni tiesi hänet ja hän sanoi, kun minä kerroin hänelle, että minä teen hallinto-oikeuteen lausuntoa.
      Hän sanoa, että : Xxxxxx antaa sulle vielä töitä.

Isäni aina sanoo, että : Rastilaiset on vittumaisia jääräpäitä!
      Minä sanon hänelle, että : Älä jauha paskaa, koska mieki oon RASTILAISIA JA EN VARMASTI OLE VITTUMAINEN ENKÄ JÄÄRÄPÄINEN!

Minähän sentään annan KUNNIAA VAIKKA EN VIELÄKÄÄN TIEDÄ MIHIN VITTUUN HE NIITÄ KUNNIOITA TÄSSÄ PASKA KUORMASSA TARVI!

Minä kyllä kehtaan kylillä käydä, mutta kehtaako FB KUNNIALLISET!?

Minun äitini, lapset ja mieheni ovat minun perhettä ja hehän ovat minun puolella tässä asiassa ja lasteni puolisot kuuluu myös minun perheeseen. Mieheni vanhemmat ja hänen lapset kuuluu myös sekä heidän puolisot ja lapsetkin jos heillä on.

Kyllä minua vähän huolestuttaa jos mieheni onkin ISON LESTADIOLAIS PERHEEN ISÄ ja hän on tekassut suuren synnin ja pettänyt KAIKKI!

• Anonyymi00002

En muista oliko hän pappi vai pastori joka sanoi kerran minulle, että : Minä kyllä rukoilen sinun puolesta.
        En minä häntä kieltänyt, koska IHMISET SAA VAPAASTI RUKOILLA KENEN PUOLESTA HE HALUAA.

Ruotsissa asui meidän yläkerrassa MERIMIES-PAPPI ja hän rukoili myös. Sunnuntaisin hän aina veisas siellä kotonaan ja se kuulu meille, mutta isäni kertoi minulle, että hän on MERIMIES-PAPPI joka veisaa kotonaan ja hän menee MERIMIES-KIRKKOON PITÄMÄÄN JUMALAN PALVELUSTA.
        He oli lapsettomia, mutta hänen vaimonsa teki Jouluksi toffeeta joita hän laittoi hienoihin papereihin ja hän teki korit tai isot karkit joiden sisälle hän laittoi ne.
        Hän jätti ne meidän kodin oven kahvaan roikkumaan samalla, kun he menivät MERIMIES-KIRKKOON.

Isäni oli varmaan kertonut hänelle, että hänen suvun miehet olivat myös NUORENA OLLEET MERIMIEHIÄ jotka kalastivat merestä kalaa.
        He olivat Petsamossa kalastajia ja kalastus oli myös syy miksi he olivat KARJALASTA LÄHTENEET.
        Kiestingin alueelta he olivat ja he olivat vielä saaneet vallattua Kiestingin takaisin Suomelle.
        He kuuluivat PENNASEN ERIKOISJOUKKOIHIN eikä mihinkään FB KUNNIALLISTEN JOUKKOIHIN!

Minä näin papasta kuvan joka oli otettu sodasta ja minä ihmettelin, että mitä hän siellä nauraa.
        Kuulin tuon Kiestingin valtaus tarinan ja he olivat kuulemma kaikki räjähtäneet nauruun, kun oli tieto, että KIESTINKI pitää luovuttaa takaisin venäläisille.

Kyllä minuakin oikeesti naurattaa, koska venäläiset on saaneet Suomea URALILLE asti niin he asuvat vieläkin Suomessa ja he ovat nyt keksineet, että he voivat Suomesta syrjiä Venäjän politiikkaa ja sillä perusteella luopua Venäjän kansallisuudesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      89
      2671
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      198
      1021
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      62
      855
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      801
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      59
      692
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      581
    7. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      41
      571
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      555
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      505
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe