Etsin seuraa naisesta joka siivoaa ja kokkaa minulla ei ole tunteita minä vain teen töitä ja urheilen mutta sinulle ei minun asiat kuulu muuta kuin helmat nostaa kun sitä haluan
Kun olet loppu vaihdan sinut pois ja otan uuden
Kiitos
Olen jontikka mies
8
60
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voit kertoa itsestäsi tähän alas mitä esim.harrastat
Itse pyöräilen ja uin - Anonyymi00002UUSI
Onnee vaan sulle ja sun kädellesi!
- Anonyymi00004UUSI
Olen nuorekas ja komea ☺️
- Anonyymi00003UUSI
Jos jätät tuosta listauksesta pois nuo siivoamiset ja ruoanlaitot ja olet riittävän hyvännäköinen, niin sitten voit varmasti löytää naisen, joka haluaa kanssasi pelkkää seksiä. Onnea etsintään 👍
- Anonyymi00005UUSI
Tuon työnteonkin voisi siirtää naisen tehtäväksi.
- Anonyymi00006UUSI
Edellisellä Jontikkamiehelläni oli 8R370. Onko sinulla isompi?
- Anonyymi00007UUSI
:))
-keinovaginamies-
- Anonyymi00008UUSI
Eli japanilainen seksirobottinainen. Nehän tekee kaikkia kotitöitä ja oppii ne asiat mitä mies tarvii. Muutaman tonnin maksaa. Paremmat maksaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103571Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518