Tiesittekö, että toivo on haluamista,niin innokasta haluamista,että vaikka on ilmeistä ettei
toive voi toteutua,sitä vain silti jatkaa haluamista. Ja kas sepäs ihmeellistä onkin, etä tämä toivominen tuottaa ikään kuin omaa voimaansa.
Niihn.....Ja mahdotonkin toteutuu....Joskus...
Ihanat huomenet kaikille halien kanssa:o))))))
Aamuviisastelu..:o))))))))))))))
69
1384
Vastaukset
aamua....:))) halitus...:)
- quistis
kyllä tää kohta piristyy.....;o)
quistis kirjoitti:
kyllä tää kohta piristyy.....;o)
jo piristynyt.... jaaha... naaman kampaukseen ja kauppaan..... :))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
jo piristynyt.... jaaha... naaman kampaukseen ja kauppaan..... :))
ohoh...Pirtsakka hän onkin..:o)) Nukuit siitä kuvasta huolimatta??
quistis kirjoitti:
ohoh...Pirtsakka hän onkin..:o)) Nukuit siitä kuvasta huolimatta??
karmee kuva.... nukuin juup.... katsos ku aamulla lähtee.... ei jää miun persus tähän tuoliin kii.....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
karmee kuva.... nukuin juup.... katsos ku aamulla lähtee.... ei jää miun persus tähän tuoliin kii.....:))))
Molemmat ihan totta:o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nyt lähtee hän..... heipsan....:))
meni...Pirtsakka BB:o)))
- perskuti
Aina Sinä quistis puhut tosta ..Toivosta,..puhuisit edes joskus perskutista:=))
Minäkö muka mustis...Ei tulis mieleenkään. DDD
Huomenta.. quistis!- quistis
Huomenta......Missäs sitä oikeen on oltu tähän asti kysn vaaan.....??? Tai jotenkin noin....
- perskuti
quistis kirjoitti:
Huomenta......Missäs sitä oikeen on oltu tähän asti kysn vaaan.....??? Tai jotenkin noin....
Reissulla, veneellä viemässä porukka saaristoon ja..ulkomerelle.
Missä aselajissa poikas on?...Tuli vaan mieleen, näin äkkiseltään. - quistis
perskuti kirjoitti:
Reissulla, veneellä viemässä porukka saaristoon ja..ulkomerelle.
Missä aselajissa poikas on?...Tuli vaan mieleen, näin äkkiseltään.Tota....Noloo...nyt äippä häpee..Onks olemassa viesti..jotain...Heh...Katsos,kun hän on ollu kipeee...mä niin huolissani...Pioneeri...:o( Hei mä otan selvää...
- perskuti
quistis kirjoitti:
Tota....Noloo...nyt äippä häpee..Onks olemassa viesti..jotain...Heh...Katsos,kun hän on ollu kipeee...mä niin huolissani...Pioneeri...:o( Hei mä otan selvää...
Kyllä toi vastaus kelpaa,...blondi ja sillai:DDD
Pyrin tästä lähtien hiukan helpompiin kysymyksiin.DDDDD
Mitä kysymyksiä ehdottaisit?:=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Kyllä toi vastaus kelpaa,...blondi ja sillai:DDD
Pyrin tästä lähtien hiukan helpompiin kysymyksiin.DDDDD
Mitä kysymyksiä ehdottaisit?:=))vaik mitä? Heh...Tunnustaa blondi...Bimbokin...Mut ota huomioon stressaava elämäntilanteeni...Niih..Perskuti...Sä sait mut ihan noloksi...Heh..
- perskuti
quistis kirjoitti:
vaik mitä? Heh...Tunnustaa blondi...Bimbokin...Mut ota huomioon stressaava elämäntilanteeni...Niih..Perskuti...Sä sait mut ihan noloksi...Heh..
Tuosta Sinun avauksesta"aamuviisastelu"...Pyrin se tekemään ja ilmeisesti meni aika hyvin..:DD
Jatketaan leppoisasti,..Molemmin puolin noloillen:=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Tuosta Sinun avauksesta"aamuviisastelu"...Pyrin se tekemään ja ilmeisesti meni aika hyvin..:DD
Jatketaan leppoisasti,..Molemmin puolin noloillen:=))Tahtoisin aamukahvia..Sitä olisi nyt leppoisaa nautiskella vaik tossa ikkunalla istuskellen...;o)
Tääl on niin kaunista...Vesi elvytti luonnon henkiin:o))) - perskuti
quistis kirjoitti:
Tahtoisin aamukahvia..Sitä olisi nyt leppoisaa nautiskella vaik tossa ikkunalla istuskellen...;o)
Tääl on niin kaunista...Vesi elvytti luonnon henkiin:o)))Istuskella Sinun kanssa aamukahvilla,..saisin kertoilla noita merimiesjuttuja.
Naureskeltais todenteolla,... siinä tulis toi aamun vatsalihasjumppa samalla:=))
Nyt pitää nauttia kauniista Suomen luonnosta! - quistis
perskuti kirjoitti:
Istuskella Sinun kanssa aamukahvilla,..saisin kertoilla noita merimiesjuttuja.
Naureskeltais todenteolla,... siinä tulis toi aamun vatsalihasjumppa samalla:=))
Nyt pitää nauttia kauniista Suomen luonnosta!kivaa oliskin...Niin nyt naurua kaipan...Kunnon naurua..Voihan..:o)))) Hienon mielikuvan loit verkkokalvoilleni...
- quistis
perskuti kirjoitti:
Istuskella Sinun kanssa aamukahvilla,..saisin kertoilla noita merimiesjuttuja.
Nyt pitää nauttia kauniista Suomen luonnosta!Nielaisin ylpeyteni ja kysyin pojan isältä...Sanoi et ei mikään.....Rajajääkäri..senkin tonttu!
- perskuti
quistis kirjoitti:
kivaa oliskin...Niin nyt naurua kaipan...Kunnon naurua..Voihan..:o)))) Hienon mielikuvan loit verkkokalvoilleni...
Siltä quistikselta on naurun "pölliny",...sano vain nimi, niin minä haen sen takaisin!
No arvaan kyllä,...jos poikas on kipeenä ja luin tossa, että juhlien valmistelua, mutta...HEI HUOMIO! Sitä sanotaan stressiksi,...älä quistis siihen lankea!..Kukas niitä potilaistas sitten huolta pitää?
Onhan sinulla viellä lomaa? Ota vaan rennosti,..kyllä kaikki järjestyy.. - quistis
perskuti kirjoitti:
Siltä quistikselta on naurun "pölliny",...sano vain nimi, niin minä haen sen takaisin!
No arvaan kyllä,...jos poikas on kipeenä ja luin tossa, että juhlien valmistelua, mutta...HEI HUOMIO! Sitä sanotaan stressiksi,...älä quistis siihen lankea!..Kukas niitä potilaistas sitten huolta pitää?
Onhan sinulla viellä lomaa? Ota vaan rennosti,..kyllä kaikki järjestyy..lomasta viel jäljellä....En onneksi ole kovin stressi herkkä...Quu pärjää hemmetti vie vaik pahalla sisulla:o)) Pitää vain saada toi möykky rinnasta pois...Ai se onkin vain sydän...:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
lomasta viel jäljellä....En onneksi ole kovin stressi herkkä...Quu pärjää hemmetti vie vaik pahalla sisulla:o)) Pitää vain saada toi möykky rinnasta pois...Ai se onkin vain sydän...:o))
Elo ihmisen huolineen ja murheineen,
se on vain väliaikainen.
Ilonhetki myös helkkyvin riemuineen,
se on vain väliaikainen...
Jos ne on sydänsuruja niin silloin pitää tehdä päätöksiä,..johtu ne mistä tahansa.
Nooo..Minulla myös sellaista päättämättömyyttä, mutta kait se kuuluu asiaan,..sitä on vaan niin helppo sanoa toiselle... - quistis
perskuti kirjoitti:
Elo ihmisen huolineen ja murheineen,
se on vain väliaikainen.
Ilonhetki myös helkkyvin riemuineen,
se on vain väliaikainen...
Jos ne on sydänsuruja niin silloin pitää tehdä päätöksiä,..johtu ne mistä tahansa.
Nooo..Minulla myös sellaista päättämättömyyttä, mutta kait se kuuluu asiaan,..sitä on vaan niin helppo sanoa toiselle...olenkin hoitaja...On niin helppoo auttaa muita;o))
Päätöksiä olen jo tehnyt...Ei helppoja...Siksi lähestyvät juhlat tuntuu niin rankalle..No mitä sitä mami ei tekis ihanan tyttärensä vuokai:o)) - quistis
quistis kirjoitti:
olenkin hoitaja...On niin helppoo auttaa muita;o))
Päätöksiä olen jo tehnyt...Ei helppoja...Siksi lähestyvät juhlat tuntuu niin rankalle..No mitä sitä mami ei tekis ihanan tyttärensä vuokai:o))tyttärensä vuoksi...:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
olenkin hoitaja...On niin helppoo auttaa muita;o))
Päätöksiä olen jo tehnyt...Ei helppoja...Siksi lähestyvät juhlat tuntuu niin rankalle..No mitä sitä mami ei tekis ihanan tyttärensä vuokai:o))Kivat juhlat,..nauti siintä ja delekoi vähän hommia muille,.. nauti ja muistele niitä aikoja kun itse olit vastaavassa tilanteessa juhlan keskipisteenä.
Nauti juhlatunnelmasta jo valmistelujen aikana:=) - quistis
perskuti kirjoitti:
Kivat juhlat,..nauti siintä ja delekoi vähän hommia muille,.. nauti ja muistele niitä aikoja kun itse olit vastaavassa tilanteessa juhlan keskipisteenä.
Nauti juhlatunnelmasta jo valmistelujen aikana:=)muistan sen niin hyvin..Isä ja äiti olivat ylpeitä Lumikukastaan....Muistan ne katseet...
Yksi isonen riparilta oli ihastunut minuun...Mä niin ujo..Silloin kaikki viel niin koskematonta..edessä..Nyt tytär samassa tilanteessa...Samat vanhempien ihailemat katseet..Tytär ei ujo...Ihastunut poikaan...Nyt huokaa tää mami..Mä en osaa delekoida:o( - perskuti
quistis kirjoitti:
muistan sen niin hyvin..Isä ja äiti olivat ylpeitä Lumikukastaan....Muistan ne katseet...
Yksi isonen riparilta oli ihastunut minuun...Mä niin ujo..Silloin kaikki viel niin koskematonta..edessä..Nyt tytär samassa tilanteessa...Samat vanhempien ihailemat katseet..Tytär ei ujo...Ihastunut poikaan...Nyt huokaa tää mami..Mä en osaa delekoida:o(Upeeta mahtavaa.. (Sydämellä)!
- quistis
perskuti kirjoitti:
Upeeta mahtavaa.. (Sydämellä)!
Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen,pieneen sydämeen??...Koko planeetta:o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Nielaisin ylpeyteni ja kysyin pojan isältä...Sanoi et ei mikään.....Rajajääkäri..senkin tonttu!
Quistis tietää.
Oppia ikä kaikki..:DDD - quistis
perskuti kirjoitti:
Quistis tietää.
Oppia ikä kaikki..:DDDsenkin tonttu...Ei kai sentään pojastani sellasta..Auts...taisikin mua tarkoittaa:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
senkin tonttu...Ei kai sentään pojastani sellasta..Auts...taisikin mua tarkoittaa:o))
En todellakaan ymmärtäny, mitä tarkoitit,...olenko tyhmä?
- quistis
perskuti kirjoitti:
En todellakaan ymmärtäny, mitä tarkoitit,...olenko tyhmä?
vaan mun sekavat kirjoitukseni...Katso uudestaan toi mihin vastasit..Siis se rajajääkäri...:o)
Mä tyhymä lehmä:o))))))))))))) - perskuti
quistis kirjoitti:
vaan mun sekavat kirjoitukseni...Katso uudestaan toi mihin vastasit..Siis se rajajääkäri...:o)
Mä tyhymä lehmä:o)))))))))))))Kirjoittamisessa opeteltavaa,.. niin tuntuu olevan tuon luetun ymmärtämisessäkin paljon korjaamisen varaa..:DD
Nyt täytyy siirtyä päivän askareisiin,.. mutta palataan. - quistis
perskuti kirjoitti:
Kirjoittamisessa opeteltavaa,.. niin tuntuu olevan tuon luetun ymmärtämisessäkin paljon korjaamisen varaa..:DD
Nyt täytyy siirtyä päivän askareisiin,.. mutta palataan.vaan....Hehhhhh...Sorryyyyyyyy...Jostain se on revittävä hymyä:o))))))))))
- eijarina
sullekkin Kämppis:)Aamukahvit juotu ja kohta puoliin aion painua pihalle vaikka tulis ämmiä äkeet selässä taivaalta!!! Muuten sekoon lopullisesti tänne kämppääni:)
- quistis
te pirteitä...Mä varmasti ainoa,joka ränsistynyt....
- eijarina
quistis kirjoitti:
te pirteitä...Mä varmasti ainoa,joka ränsistynyt....
meninkin melkein ajoissa nukkumaan:) Melkein heti kun toivotin sulle hyvät yöt:) Miten sun yö meni? Saitko nukuttua?
- quistis
eijarina kirjoitti:
meninkin melkein ajoissa nukkumaan:) Melkein heti kun toivotin sulle hyvät yöt:) Miten sun yö meni? Saitko nukuttua?
Näin levottomia unia...Ihan skitsoja...Mietiskelin ja pähkäilin...Niin ja tulos tossa avauksessa:o)
- eijarina
quistis kirjoitti:
Näin levottomia unia...Ihan skitsoja...Mietiskelin ja pähkäilin...Niin ja tulos tossa avauksessa:o)
harmi:( Mä nukuin taas yllättävän hyvin:) Kattelin tossa eilistä ja huomasin et "ystävä" ilmesty samantien kun mä lähdin:) Kaippa se kuikkii selän takana ja tulee esiin vast kun mä oon häipyny:( Pitäs meikäläisen antaa sille varmaan tilaa enemmän?!
- quistis
eijarina kirjoitti:
harmi:( Mä nukuin taas yllättävän hyvin:) Kattelin tossa eilistä ja huomasin et "ystävä" ilmesty samantien kun mä lähdin:) Kaippa se kuikkii selän takana ja tulee esiin vast kun mä oon häipyny:( Pitäs meikäläisen antaa sille varmaan tilaa enemmän?!
hetken paikalla:o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
hetken paikalla:o))))
juu:) Laitoin naapurille tekstarin jos se tietäs mistä niit viinimarja pensaan lehtiä sais?! En oikein ilkee mennä ton yhden omakotitalon pihastakaan niitä repimään:) Vois tulla sanomista:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
juu:) Laitoin naapurille tekstarin jos se tietäs mistä niit viinimarja pensaan lehtiä sais?! En oikein ilkee mennä ton yhden omakotitalon pihastakaan niitä repimään:) Vois tulla sanomista:)
sais...Meil pensaita vaik kuinka:o)) Senkun tuut hakee:o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
sais...Meil pensaita vaik kuinka:o)) Senkun tuut hakee:o))))
ois himpun verran liian pitkä matka lähtee hakemaan:) Jos nyt kuitenkin yrittäisin löytää jostain lähempää:) Tien pari paikkaa mis on ennen ollut talo ja ainakin omenapuita niis on joten aattelin mennä lähemmin tutkimaan oisko pensaita.
- quistis
eijarina kirjoitti:
ois himpun verran liian pitkä matka lähtee hakemaan:) Jos nyt kuitenkin yrittäisin löytää jostain lähempää:) Tien pari paikkaa mis on ennen ollut talo ja ainakin omenapuita niis on joten aattelin mennä lähemmin tutkimaan oisko pensaita.
on tänään siis tutkimusmatkailija:o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
on tänään siis tutkimusmatkailija:o))))
todellinen tutkimusmatkailija!!! Odottelen viel vähän aikaa josko aurinko alkais paistaa ja vähän kuivattelis puskia kun aamulla taas sato vettä:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
todellinen tutkimusmatkailija!!! Odottelen viel vähän aikaa josko aurinko alkais paistaa ja vähän kuivattelis puskia kun aamulla taas sato vettä:(
paistaa!! Yöllä tuli sadetta aikas rankasti..Nyt niin raikasta ja vihreää:o))
- perskuti
eijarina kirjoitti:
Niin...Huomenta, eijarina.
Että eikö raparperin lehdet olis kätevämpi vaihtoehto,..tulis "tinki" nopeemmin täys ja varmaan helpompi saada vaikka naapurilta, tai jostain läheltä:=)) - eijarina
quistis kirjoitti:
paistaa!! Yöllä tuli sadetta aikas rankasti..Nyt niin raikasta ja vihreää:o))
mä nyt meen kattomaan jos löydän niitä kun sait muutakin seuraa:) Tuun taas jossain välissä kun ehdin:) Hyvää aamupäivän jatkoa sulla ja Nikkilälle kans:)
- eijarina
perskuti kirjoitti:
Niin...Huomenta, eijarina.
Että eikö raparperin lehdet olis kätevämpi vaihtoehto,..tulis "tinki" nopeemmin täys ja varmaan helpompi saada vaikka naapurilta, tai jostain läheltä:=))sullekkin! Kai se oliskin helpompaa mut ei oikein taitas sopia tarkoitukseen, tai mist sitä tietää kun ei ole varmaan kukaan kokeillut:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
mä nyt meen kattomaan jos löydän niitä kun sait muutakin seuraa:) Tuun taas jossain välissä kun ehdin:) Hyvää aamupäivän jatkoa sulla ja Nikkilälle kans:)
tutkimusmatkoja sinne..............
- AMR-52
...viel sekoo... mie tuon siul satteenvarjon..)))
- yksitypy
sinullapas Q jo näin aamusta henkevät jutut :=))
Minä aloitan nyt tämän päivän ikkunanpesulla. Hyvä pilvinen sää siihen hommaan omiaan.
Hyvät päivänjatkot. Palaillaan päivemmällä asiaan :=)))- quistis
Mulle tuleekin äiti apuun...Heh..Tosin mä en anna hänen rehkiä..Olkoon lomalla:o))
- perskuti
Huomenta..
Kuinka Sinulla on loma menny?
Onko karaoke hallinnassa,..ei kait se ole ollu lomalla:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Huomenta..
Kuinka Sinulla on loma menny?
Onko karaoke hallinnassa,..ei kait se ole ollu lomalla:=))loma mennyt tähän asti ihan hyvin ja meno vaan paranee koko ajan :=)))
Karaoke on aina hallinnassa. Nytkin tässä pesen ikkunoita ja laulelen Hiskin kappaletta että: minä se vaan tiskaan astioita ja luuvalla lakasen lattioita. Halituli, halituli tittantaa kyllä tiistai meitä jo lohduttaa. :=))))
Palataan astialle :=)))
- AMR-52
...miu likkain,aurinko paistaa ja vettä sattaa,
taitaa tulla Q........))))))- quistis
hups nyt ei paistakkaan...:o))))))))))Kiitos vain kysymästä:o))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
hups nyt ei paistakkaan...:o))))))))))Kiitos vain kysymästä:o))
...sie paistat,tulen het syömäää......))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...sie paistat,tulen het syömäää......))))
myöhemmin piiraita,pullaa jne..Vaikka mitä:o))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
myöhemmin piiraita,pullaa jne..Vaikka mitä:o))
...niii,mie en meinant muistaa, tulen kuokkimaan...))))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...niii,mie en meinant muistaa, tulen kuokkimaan...))))))
Hei tulkaa kaikki...Oliskin hauskaa..Heh..:o))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
Hei tulkaa kaikki...Oliskin hauskaa..Heh..:o))
...viel,mie sit Jouluaatton täysii pussukoi kaa tulen sinnuu ilahuttamaa...)))))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...viel,mie sit Jouluaatton täysii pussukoi kaa tulen sinnuu ilahuttamaa...)))))))
Siehää oikia pukki ootkii;o)
- AMR-52
quistis kirjoitti:
Siehää oikia pukki ootkii;o)
...perskutarallaa..))) mut siun pittää olla kiltti,tai en muuten anna piiskaa.....)))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...perskutarallaa..))) mut siun pittää olla kiltti,tai en muuten anna piiskaa.....)))))
toikin sit muuttunu...;o))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
toikin sit muuttunu...;o))
....muuttuu Eevaseni...)))käin tuos myymeliautol,ja nyt ei torpast löyvy purkin avaajaa,mihi sen taas jätit...
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
....muuttuu Eevaseni...)))käin tuos myymeliautol,ja nyt ei torpast löyvy purkin avaajaa,mihi sen taas jätit...
se on lusikoiden seassa....Otas nyt silmä käteen ja katso;o)))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
se on lusikoiden seassa....Otas nyt silmä käteen ja katso;o)))
jo..tule miun kaa nauttimaan ananasmurskaa,näi kesähelteil piristää..)))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
jo..tule miun kaa nauttimaan ananasmurskaa,näi kesähelteil piristää..)))))
kahvia vain:o)))
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472