Itse olen lähdössä koeajamaan Skoda Epiqiä. Vaihdan siis lataushybridi Volkswagenin nyt ensimmäiseen täyssähköiseeni. Alle 30 tonnia on alkaen hinta, mutta olen varautunut ruksimaan lisävarusteita kympin edestä. Kellään kokemusta Skodan sähköautoista? Taksin kyydissä olen ollut muutaman kerran, toki isompi Enyaq, mutta vaikutti laadukkaalta peliltä.
Mitäs sinkkujen sunnuntaihin kuuluu
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei siinä. Onnea uudelle autolle. Itse liikun niin vähän, että ne harvat kerrat menen joko bussiautolla, tai ruostuneella polkupyörälläni.
Nooh kerran töissä ollessani työnteettäjä lähetti mut lentskarilla koulutukseen, mutta sitä ei lasketa, koska firma maksoi kaiken.
>Simiti< - Anonyymi00002
cash only,kcredit not accepted..
palloilu-pelejä... minä niin no tuotakin peliä pokeri-juttua ihmeellisiä leikkiraha-tarjouksia en tiedä pelaan taas tuota kun ehdin pitää jotain niin hommeleita omia.. - Anonyymi00003
jotenkin huvittavaakin kun jossain nin pokeripelissä tulee joiltain kavereilta jotain lahjapaketteja avaa niitä...hiirellä napsuttelee
- Anonyymi00004
Ajelen ympäriinsä vanhalla polttomottoriautollani. Ei ole range-ahdistusta eikä muitakana huolia!
- Anonyymi00005
Toimiihan myös muutkin laitteesi öljyllä? Paljonko puhelimesi kuluttaa yhden viestin aikana?
Viekö jääkaappisi paljon öljyä?
Entäs hellasi? Käykö siihen lyijytön? Onko robotti-imurisi diesel- vai bensiinikäyttöinen?
Onko sinua kuvattu Bensamagneetti kuvaajalla? Onko kivaa runkata bensakäyttöisen barbaran kanssa? Oletko hieman jäänyt ajastasi jälkeen? Etkö uskalla laittaa edes nimimerkkiä, kun olet yhtä juntti kuin Mauri?
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535