Kun ei ole Venäjältä tulleita seksimatkailijoita?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
mitä sie horiset mehan nidaan poroja ja vasomis kausi alkanut eli poika mettät täynnä' naaras poroja ja saataapi se toinen poro reikä kelvata. saamihomo
- Anonyymi00002
halukkaita varttuneempia naisia löytyy...
- Anonyymi00003
Kyllä löytyy. Saami neidot jakaa tavaraa.
- Anonyymi00004
Ootellaan Sofiaa
- Anonyymi00005
FB kunniallisia suhteesta toiseen hyppiviä naisia ja miehiä meillä on Inarin kunta täynnä.
Inarin kunta ei ole vain jostain syystä ilmoittanut tuota tietoa JULKISESTI, että täällä sai vapaasti naida kenen kanssa halua, mutta minä kunniaton Holo ja mieheni ollaan ainoat jotka EI SAADA TOIMIA NOIN.
Minä yritin kyllä sanoa miehelleni, että : Kyllä minä pärjään YKSINKIN!
Ei hän tietenkään uskonut vaan HUUSI niin, kuin HINAJA KITARISAT OJOLLAAN, että minä olen hänen VAIMO!
Minä olin niin järkyttynyt, että en saanu edes sanottua hänelle, että : Herra Jumala sentään sinua minkä PÄÄTÖKSEN TEIT! Joudut elämään MUNKKINA, koska MINÄ OLEN ELÄNYT NUNNANA SYKSYSTÄ 2018 ja ei tämä paska helpotu vaikka KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA KÄY VANKILASSA MUTKAN!
Nythän täällä saa naida vaikka omaa äitiään, isää, siskoa ja vaikka pikku vauvoja jos siltä tuntuu!
Minä en koe, että noin suuret seksuaali vapaudet on KUNNIALLISIA TEKOJA, mutta onneksi sentään sain suojattua itseni, mieheni, vanhempani, omat lapseni ja mieheni vanhemmat sekä mieheni lapset jos hänellä on lapsia!- Anonyymi00006
Teitillä on siellä monila rakkauden puutostautia alkamassa?
- Anonyymi00008
Onko jellona klubilla oma poromerkki?
- Anonyymi00009
Aassllaakka on lupin presudenntti ja Niilla ompi sihteerikkö.
- Anonyymi00010
Jo vain hyvä homma.
- Anonyymi00011
Ässlaakka
- Anonyymi00012
Sohvi antaa helpotusta
- Anonyymi00013
Ju mä panen edestä ja takaa humpan tahdissa.
- Anonyymi00014
Kesällä tunturin laella auringon paisteessa ja kevyellä tuulella on mukava panna.
- Anonyymi00015
Vielkö pyskillä touhuatte?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651822Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16881- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 55527