Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 miestä.

Anonyymi-ap

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Oikeita apostoleita oli vain 12 miestä. Kaikki muut apostolin nimeä käyttävät olivat valeapostoleita.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

184

342

Vastaukset 184

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pro gradu tutkimukseen linkki joka vastaa kysymykseen oliko Junia naispuolinen apostoli. Alla myös katkelma kyseisestä tutkimuksesta. Suosittelen.

Apostoli Junia - mahdotontako?

1. Korinttilaiskirjeen luvussa 15:5-9 Paavali kirjoittaa:
      "ja hän ilmestyi Keefakselle ja sitten niille kahdelletoista. Sen jälkeen hän ilmestyi samalla kertaa yli viidellesadalle veljelle, joista useimmat ovat yhä elossa, vaikka jotkut ovatkin jo nukkuneet pois. Tämän jälkeen hän ilmestyi Jaakobille ja sitten kaikille apostoleille. Viimeiseksi kaikista hän ilmestyi minullekin, joka olen kuin keskosena syntynyt. Olenhan apostoleista vähäisin. Apostoleita oli, toisin kuin Luukkaan evankeliumin kirjoittaja haluaa antaa ymmärtää, myös muita kuin ne kaksitoista. Paavalin mukaan saadakseen apostolin arvonimen henkilön täytyi olla
      lähetystyöntekijänä olemisen lisäksi ylösnousseen Jeesuksen lähettämä ja valtuuttama työntekijä.

https://helda.helsinki.fi/server/api/core/bitstreams/2c80550d-279e-4290-969c-82d03ca5eacd/content

• Anonyymi00024

Oikea lääkäri teki Tampereen yliopistossa tri:n väitöskirjan Ylivainion aikaisista helluntailaisten väittämistä ihmeparanemisista.
        Tapauksia oli yhteensä 1304 kpl.

Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi00025

Korintossa asuessaan Paavali kirjoitti kirjettä Roomaan, kuriiri vei kirjeen perille.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Jesuiitat ottivat tuon periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi00027

Jeesus nousi fyysisessä ihmisen hahmossa taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.
        Enkelit eivät luvanneet mitään Jeesus-ilmestyksiä oikeille apostoleille.

Jeesus tulee takaisin näkyvällä tavalla vasta ajastaan.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Jeesus nousi fyysisessä ihmisen hahmossa taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.
        Enkelit eivät luvanneet mitään Jeesus-ilmestyksiä oikeille apostoleille.

Jeesus tulee takaisin näkyvällä tavalla vasta ajastaan.

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Korintossa asuessaan Paavali kirjoitti kirjettä Roomaan, kuriiri vei kirjeen perille.

Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Jesuiitat ottivat tuon periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

On syytä epäillä, että monet Paavalin valheet liittyvät juuri Kreikan Korinton tapahtumiin ja sinne lähetettyihin kirjeisiin.

On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

• Anonyymi00002

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

Ilman näitä valheapostoleja ja etenkin ilman Paavalia ei kristinusko olisi levinnyt näin laajalle mitä se nyt on.

• Anonyymi00127

Paavali oli kuitenkin oppinut juutalainen joka levitti evankeliumia minkä hän oli saanut suoraan Jeesus Kristukselta sen jälkeen, kun hän koki ilmestyksen Damaskon tiellä. Sama evankeliumi mitä myös ne 11 alkuperäistä apostolia levittivät. Arvalla valittu ei ollut Jeesuksen valitsema alkuperäinen apostoli sekin on täysin kiistaton asia.

Sekin on tosiasia, että ilman väärää opetusta kristinusko ei olisi levinnyt niin laajalle kuin se nykyisin on. Nykyajassa siitä on esimerkkinä Helluntailiike ja muut lahkot.
        Raamatun väärällä ei Jumalasta tulevalla opetuksella on myös paikkansa maailmassa.

• Anonyymi00003

Raamattu on Kristittyjen Pyhä Kirja, ei mikään Wikipedia eikä kirkkohistoria.

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Och stadsmuren hade tolv grundstenar, och på dem stodo tolv namn: namnen på Lammets tolv apostlar.

And the wall of the city had twelve foundations, and in them the names of the twelve apostles of the Lamb.

και το τειχος της πολεως εχον θεμελιους δωδεκα και εν αυτοις ονοματα των δωδεκα αποστολων του αρνιου

• Anonyymi00004

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

• Anonyymi00006

Kun kaikki oikeat 12 Kristuksen apostolit, joilla oli apostolin VIRKA (Apt.1:25), kuolivat,
      ei Jeesus nimittänyt uusia apostoleita heidän tilalleen apostolin virkaan.

Jeesus ei nimittänyt yhtään uutta henkilöä apostolin virkaan,
      Jeesus lähetti lisää uusia profeettoja, jotka olivat lain opettajia, mutta heitä kohdeltiin huonosti, silloin ja nyt.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi00007

Lain noudattaminen tietenkin lähtee siitä että herjaa Paavali Pyhän Hengen apostolia.

Mutta kaikki tietää jo noi.

Voi väillä herjata muita laittomuuden tekijöiksi.

• Anonyymi00008

Näin se vaan on.

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi."

• Anonyymi00009

Herjaajat kuvittelevat olevansa jotain apostoleita sanomisinern.

Saatanan kätyreitä ovat.

• Anonyymi00013

Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 miestä. Raamatullinen tosiasia, joka ei siitä muuksi muutu millään selityksissä.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 miestä. Raamatullinen tosiasia, joka ei siitä muuksi muutu millään selityksissä.

Iskariotin tilalle arvottiin häthätää kuhan joku. Jos 11 apostolia olisi odottanut johdatusta, Paavalista olisi tullut se oikea kahdestoista. Joka tapauksessa Paavalista tuli se suurin apostoleista, vaikka piti iytseään mitättömimpänä. Juuri Paavalille Jeesus paljasti uuden pelastussuunnitelmansa, pelastumisen yksin armosta.

• Anonyymi00010

Valheapostoleita oli silloin ja nyt vaikka kuinka paljon.

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

• Anonyymi00011

Näin se vaan on, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen:

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00012

Kaikella kansalla taitaa jo olla Raamattu.

Ei vaadita sen tuntemiseen miljoona toistoa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikella kansalla taitaa jo olla Raamattu.

Ei vaadita sen tuntemiseen miljoona toistoa.

Esim. kaikilla Jenkkilahkoilla ja on omat kansan raamatut ja pyhät kirjat ja novumit, mihinkä ne oppinsa perustaa.

Oikea Kirkkoraamattu voi olla pöydällä vain sitä varten, että uusi tulokas luulisi olevansa liittymässä kristilliseen seurakuntaan, kun lahkoon on liittymässä.

• Anonyymi00047

Tosin Jeesus kutsui itse Saulus/Paavalin väkeväksi aseeksi itselleen. Paavalin kirjeet ovat Jeesuksen inspiroimia, jotka kirkastavat vahvistaen evankelumien sanomaa ihmiskunnalle. Alussa kristinusko levisi huonosti juutalaisten keskuudessa, Silloin moni asiantuntematon piti Paavalia valehtelijana. Mutta nyt kristittyjä on jo 2.4 miljardia. Tämä ei olisi ollut mahdollista, ilman tuhansien Jeesuksen inspiroimien "apostolien"toimintaa. Tosin täälläkin häärää roska apostoleja, kömpelöine harhautuksineen, mutta sekin osoittaa, kuinka väkevä alkuperäinen kokonaisvaltainen evankeliumi on.

• Anonyymi00154

Paavali on yksi niistä kahdestatoista koska hän sai lähetyskäskyn Jeesus Kristukselta, kun hän kohtasi herran Damaskon tiellä. Apostoli Paavali sillä nimellä häntä kutsutaan.

• Anonyymi00156

Totta tuokin noinhan siellä lukee (Ilm 21:14).
        Se jää vain arvailujen varaan kumman nimi siellä on Juudaksen vai Paavalin.
        Minä olen vahvasti sitä mieltä, että siellä lukee Paavalin nimi.
        Olihan hän kaikesta huolimatta merkittävin apostoli vaikka jotkut on sitä mieltä ettei Paavali ollut apostoli lainkaan.
        He ovat niitä jotka vannovat saman herran nimeen kuin Juudas.
        Tåmå on minun käsitys asiasta ja se minulle suotakoon ja tuskin siitä helvettiin joudun vaikka väärässä olisin mutta mikäli olen oikeassa niin sinne on menolippu niillä jotka vannovat toiseen nimeen. Juudaksen nimeä siellä tuskin on, Jeesushan tiesi jo etukäteen kuka hänet pettää.

• Anonyymi00015

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä.

Paljon on erilaista uskonlahkoa ja uskonkulttia omine oppeineen ja uskontunnustuksineen.

Jokaiselle jotakin periaate.

Jeesus varoitti tästä ajasta kun sanotaan, että lait ja profeetat on historiaa ja nyt vaan pelkästään julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne VÄKISIN omilla päätöksillään.

• Anonyymi00038

Voisiko oikean hengellisen kodin katsoa kahvinporoista tai tuhkasta?

• Anonyymi00049

Kokonaisvaltaisesta Jumalan sanomasta erotettu suppea näkemys, on luonnollista alkaville "vauva"kristityille, joilla on intoa ja janoa Raamatun sanomasta. He imevät sanaa innokkaasti ja kasvavat yksilöllisesti, kohti Jumalan valtavan laajaa tuntemusta. Ei Taivaan Isukkimme tuomitse sanaa janoavia lapsiaan, vaan antaa heidän kasvaa itse oppien virheistäkin, joita he häpeävät myöhemmin. Jeesus tuli meitä vauvojakin varten , että oppisimme huomaamaan pahan ja hyvän ja valitsemaan oikean vaihtoehdon. Tuodaan huonot asiammekin Jeesukselle katuen. Hän antaa anteeksi ja voimme jatkaa iloisina ja vapaina Jumalan lapsina elämäämme, Isämme siunattuina lapsina.

• Anonyymi00016

On kultteja tosiaan.

Pahimmat herjaa Paavalia ja kiinni sotahulluudessa.

• Anonyymi00017

Goljat oli Hamasin miehiä.

Israel on Jumalan asialla.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]

• Anonyymi00018

Totuus kuulostaa väärämielisten mielessä herjaamiselta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Goljat oli Hamasin miehiä.

Israel on Jumalan asialla.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]

Paavalia saakin herjata!

• Anonyymi00019

Jumalakin nauraa taivaassa lait kieltäville hihhuleille ja hurmahengille.

Ps.2
      3 Katkaiskaamme heidän siteensä, ja heittäkäämme meistä pois heidän köytensä.
      4 Mutta joka taivaissa asuu, nauraa heitä: Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi00020

Ei sotahulluus kuulosta herjaamiselta.

Se kuulostaa idiotismiltä.

• Anonyymi00021

Oikeat profeetat oli samalla Israelin sotapäälliköitä, ei mitään ennusta-eukkoja.

1. Kun. 19:17

Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.

Ei ne mitään hurmahenkisiä lahkolaisten pellehermanneja olleet.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oikeat profeetat oli samalla Israelin sotapäälliköitä, ei mitään ennusta-eukkoja.

1. Kun. 19:17

Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.

Ei ne mitään hurmahenkisiä lahkolaisten pellehermanneja olleet.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

Jeesuksen mentyä taivaaseen kaikki hullut ja hurmahenget alkoivat matkimaan Jeesuksen oikeita apostoleita.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00022

Netanjahu on tämän ajan oikea profeetta, joka toteuttaa Jumalan suunnitelmia.

• Anonyymi00056

Lasten raiskaaja ei voi olla profeetta

• Anonyymi00026

Jeesus oli armoton huijari. Esimerkkinä vaikka sen Lasarus-performanssi. Nykyajassa sellainen olisi lapsellinen yritys vaikka onhan noita taikauskoisia vieläkin.

Eli mitäs nämä Jeesuksen seuraajat ovatkaan.

• Anonyymi00034

Jeesuksen tekemät ihmeet on tosia. Lasarus oli jo mätänemistilassa, kun heräsi henkiin. Se oli täysin selvä tapaus. Lasaruksen herättäminen kuolleista oli Jeesuksen viimeinen ihmeteko maan päällä.
        ---------------
        Jeesus kun paransi sairaan, niin hän kehotti aina parantunutta menemään temppeliin pappien luokse, jotta he ulkopuolisina tutkivat tapauksen ja toteavat ihmeen todella tapahtuneen.

Mutta Jeesus lopetti ihmeiden ja merkkien antamisen.

Luuk. 11:29

Kun ihmisiä tuli yhä lisää, Jeesus alkoi puhua heille: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi. Se vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jeesuksen tekemät ihmeet on tosia. Lasarus oli jo mätänemistilassa, kun heräsi henkiin. Se oli täysin selvä tapaus. Lasaruksen herättäminen kuolleista oli Jeesuksen viimeinen ihmeteko maan päällä.
        ---------------
        Jeesus kun paransi sairaan, niin hän kehotti aina parantunutta menemään temppeliin pappien luokse, jotta he ulkopuolisina tutkivat tapauksen ja toteavat ihmeen todella tapahtuneen.

Mutta Jeesus lopetti ihmeiden ja merkkien antamisen.

Luuk. 11:29

Kun ihmisiä tuli yhä lisää, Jeesus alkoi puhua heille: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi. Se vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.

Raamattu valehtelee enemmän kun Trump!

• Anonyymi00029

Raamattu varoittaa erilaisista hurmahenkisistä uskon lahkoista, jotka ennustaa taivaaseen temppamispäiviä.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi00030

Sotahulludessa ei tosiaan ole enää mitään tekemistä herjaamisen kanssa.

Se täydellistä uskonnollista hulluutta.

Rikos ihmisyyttä vastaan.

• Anonyymi00032

Älä usko kaikkia Jeesus-ilmestyksiä, vaikka niitä sinulle syötetään.

Jeesuksella ei ollut enää mitään tarvettä ilmestyä henkiolentona oikeille 12 apostoleilleen taivaaseen menonsa jälkeen, koska hän opetti heille eläissään maan päällä kaiken mahdollisen tiedon, mitä heidän tulee tietää.

Mitä siihen on jälkikäteen lisätty, se on pahasta.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi00033

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00036

Antikristukset, valejeesukset, valheapostolit, saivat alkukirkon nopeasti haltuunsa. Siellä yksi pariskuntakin tapetiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Kommunistinen yhteisomistus johti pahaan rahan himoon.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00035

Jos antaa sotahulluudelle vallan, se on tervemenoa helvettiin.

Siinä ei enää Raamatun lainailu auta.

• Anonyymi00037

Hamas hyökkäsi Israeliin ja tappoi yli tuhat siviiliä. Israelilla on lupa puolustaa olemassaoloaan, vaikka vihollinen piiloutuu siviilikohteiden suojaan asevarastoineen ja raketinheittimineen.

• Anonyymi00041

Mitä häntä 70 000 gazalaista päästettiin hengestään.

• Anonyymi00042

Hitleri tappoi 6 milj.Juutalaista.

• Anonyymi00043

Pelkästään yhdessä sodassa Herran enkeli tapoi satojatuhansia Israelin vihollisia.

• Anonyymi00044

Harmagedonin sodassa Herran enkelit tappaa paljon Israelin vihollisia.

• Anonyymi00045

Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittuja 10 synnitöntä ihmistä, niin koko tuholta olisi vältytty, vaikka siellä oli pieniä lapsiakin tuhansia sen kokoisissa kupungeissa.

Perisynti kun teki kaikista ihmisistä syntisiä, siksi ei löytynyt niitä synnittömiä ihmisiä.

• Anonyymi00046

Sotahulluus tosiaan niin päätöntä, ettei sen jälkeen kannata Raamattua lainailla. Ei ainakaan toisten pään menoksi.

Ei niin jumaltonta ihmistä ettei sitä kammoisi. Siinä mennään jo niin synnin ja saastaisuuden syövereihin ja tuskin enää on paluuta.

• Anonyymi00048

Rauhaa!

Apostoleita on tuhansia. Mutta Paavali piti oikean apostolin merkkinä että hän ei rasittanut seurakuntaa. Juutalaiset tahtoivat taloudellista hyötyä seurakunnista mutta Paavali taisteli vastaan ja kutsui näitä valeapostoleiksi.

Tulee muistaa että Jeesus lähetti ensin kengistä ja lompakotta apostolit matkaan parantajan lahjoin.

Mutta toinen erä apostoleita lähetettiin miekoin. Kaksi miekkaa riitti. Toinen vasemmiston ja toinen oikeiston. Tämä ristiretki apostolius ei ollut Paavalille tuttu. Sitä johti Kristus ristin ja miekkojen turvin.

Paavali oli talous mies jota ilman kristityt joutuivat ryöstäjien uhreiksi.

Puolueita on neljä:

Kristus
      Apollos
      Pietari
      Paavali

Asiat eivät ole yksinkertaisia päällekkäisyyksien ja limittäisyyksien tähden. Apostoleita on tuhansia koska yksin Ranskassa on 500 heimoa ja jokaiselle heimolle on oma apostoli.
      Juutalainen alkuseurakunta teki päätöksen tehdä jokaiselle heimolle oma pyhä kirja sen omalla kielellä. Näitä onkin 1780 alkaen syntynyt monille kielille.

Raamattu on Teuvo Sunille ja Gurulle sekä monille ainoa. Jehova on ehkä ottanut heidät osaksi omaa kansaansa. Ja heillä on oikeus tunnustaa uskonnollista vakaumustaan. Se ei välttämättä ole totuus eikä todellisuus. Vielä ainakaan. Marxin Pääoma on ollut todellisuutta enemmän muovaava teos kuin mitä Raamattu on. Ehkä Marx oli apostoli tai apostolin innoittama.

• Anonyymi00050

Sotahulluuden kyllä vois pitää omana tietonaan.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sotahulluuden kyllä vois pitää omana tietonaan.

Ei Kristus ole sotahullu. Hän sanoi: Menkää ja myykää mitä teillä on ja ostakaa miekka. Silloin opetuslapset sanoivat Meillä on kaksi miekkaa.... Jeesus sanoi Riittää!

Islam Siran ja Sunnan mukaan teki juuri niin. Myivät kaiken ja ostivat aseen ja hevosen.
        Myös konqistatorit jotka lähti Amerikkaan olivat sellaisia.

Mutta eräät epäilevät Pietarin istuimen järjestämiä Ristiretkiä itään huonoiksi teoiksi. Myös Suomi valloitettiin noiden retkien alkumetreillä. Pietarille Jeesus oli sanonut Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Danielin kirja pitää kyllä Ristiretkiä lännestä apuun tulevina laivoina. Sillä idän Tsingis Khan ja Novgorod yms. olivat aikeissa valloittaa Pyhät maat ja Siionit lännessä olevat. Eli myös Ristiretket olivat avuksi.

Kristuksen sodat ovat kaikki suuresti hyödyntäneet. Hän on pyrkinyt viemään evankeliumin ja opetuslapseuden sekä uudet innovaatiot kaikille kansoille. Viimeisin hänen sotansa oli imperialismi 1852. Sen jälkeen alkoi Ilmestyksen kolme saastaista henkeä kokoamaan sotajoukkoja maailmansotiin. Yhä kiihtyvällä tahdilla.

Ranskan vallankumouksen lippu Trikolori ilmentää tuota kolmen saastaisen hengen tuomaa sotahulluutta. Se oli määrä viedä kaikkiin maihin maapallolla. Ristilippumaat ovat rauhan rakentajia olleet: Pohjoismaat , Sveitsi jne. Tämä sotahulluus on Ilmestyksessä kuvattu kolmen saastaisen hengen tuomaksi.

• Anonyymi00051

Aloitus on hyvä esimerkki miten Raamattu voi johtaa sairauteen. Eihän sitä diagnosoida, mutta terve suhde elämään on muuttunut. Uskon ettei aloittaja voi hyvin, ja hän yrittää etsiä parempaa uskonnollisuudesta ja Raamatun kuvista. Ei hän kuitenkaan löydä kuvitelmistaan mitään. - Näin suoraan sanottuna, jos saa sanoa.

Ei ole apostoleita, ei pappeja eikä enkeleitä vaan vain toisemme. Se on saletisti niin.

• Anonyymi00052

Paavali käytti usein passiivilauseita ja kolmatta persoonaa, mutta torkoitti sillä itseään.

"Tunnen muuan miehen, joka kävi kolmannessa taivaassa....

"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen...

Eihän se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku tunnettu henkilö ei olisi sitä tehtävää suorittanut ja niitä oppeja kirjoituksiin lisännyt....eräälle Tarsolaiselle murhamihelle se tehtävä lankesi.

• Anonyymi00053

Ei kukaan ihminen ole missään taivaassa käynyt....valheita ei pidä uskoa, vaikka puhuja olisi itse Paavali.

Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

• Anonyymi00054

Paavali: "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen ...lögnaktighet...eikä ihminen sille mitään mahda. Vanhemmiten ne ominaisuudet usein vain korostuvat.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

• Anonyymi00057

Paljon asioita mitä me emme tietäisi jos niitä ei meille miljoona kertaa toistettaisi.

• Anonyymi00058

Näin se vaan on totuus.
      Kristuksella Jeesuksella oli vain 12 oikeata apostolia.
      Ei yhtään enempää.

Jumalan sana on totuus.

"Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä,
      Karitsan kahdentoista apostolin nimet."

Matt. 5:37

vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta.

• Anonyymi00059

"Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä,

llm. 22:18

Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

llm. 22:18

Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan.

Sananl. 30:6

Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valhettelijaksi joutuisi.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valhettelijaksi joutuisi.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ilmestyskirjan sanoma on Jeesuksen puhetta ihmisille.

2. Joh. 9

Jokainen, joka ei pysy Kristuksen opetuksessa vaan tuo siihen jotakin lisää, on vailla Jumalaa. Jokaisella, joka tässä opetuksessa pysyy, on sekä Isä että Poika.

• Anonyymi00064

Taivas on mielentila, Jos on kokenut syvää rauhaa ja onnellisuutta, on ollut Taivaassa. Ei se onnistu, jos alkaa ehdollistamaan omaa elämäänsä Raamatun sisällöllä ja uskovaisten vaatimuksilla.

Jos Taivas on jollekin jotakin muuta ja saavuttamatonta, miksi sellaisesta pitäisi tehdä elämänsä sisältöä? Rehellisyys itselle ja vilpittömyys on ainoa tie Taivaaseen. Se on sallittua jokaiselle.

• Anonyymi00065

Kyllä pitää olla rehellinen.

Parjaaminen ei muutu totuudeksi vaikka se miljoona kertaa toistetaan.

Eikä vääristely suoraksi vaikka sitä maailman tappiin toistelee.

• Anonyymi00066

Terveen ihmisen mielentilat ja tunteet vaihtelee ihmisen kokemuksien mukaan. Kyse on psykologiasta.

Taivas on Jumalan taivas, jonne ihmisellä ei ole mitään asiaa.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Joh. 3:13

Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Terveen ihmisen mielentilat ja tunteet vaihtelee ihmisen kokemuksien mukaan. Kyse on psykologiasta.

Taivas on Jumalan taivas, jonne ihmisellä ei ole mitään asiaa.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Joh. 3:13

Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Älä usko lahkolaisten valheisiin kun he kertovat tehneensä henkiruumiina "trippejä" taivaassa käymisistään Jeesusta morjestamassa.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Älä usko lahkolaisten valheisiin kun he kertovat tehneensä henkiruumiina "trippejä" taivaassa käymisistään Jeesusta morjestamassa.

Rauhaa!

Ei tarvitse nousta kovin korkealle sillä KOLMAS TAIVAS ja myös Intian Vrdnava taivas laskeutuu aika ajoin MAAN PÄÄLLE. Jonkin kaupungin ylle. Itse asiassa muinainen ATLANTIS oli kolmas taivas inkarnoituneena maan päälle. Silloin tuossa kaupungissa on kolme kerrosta : tavallinen dimensio, ylhäinen taivaallinen dimensio ja tavallisen dimension alapuolella oleva alin dimensio. Esimerkiksi Salvador Danlin maalaus jossa mies on polvillaan risti kädessä tiellä jota kulkee korkealle taivaalle asti ulottuvia norsuja ja muita eläimiä on Kolmatta taivasta kuvaava maalaus.

Kyllä kokemuksiin voi luottaa yhtä hyvin kuin Raamattuun. Jumalan käsiä ei Raamattu sido millään tavalla, vaan hän toimii miten parhaaksi näkee inkarnaatioidensa, voideltujensa sekä taivaiden yms. kautta. Raamattu itse Vanhassa Testamentissa kuvaa kuinka Jumala muuttaa kansalle ja henkilöille lain perusteella kuuluvaa kohtaloa toiseksi.

Pyhät kirjoitukset ovat nuhteeksi, opetukseksi , kuriksi ja varoitukseksi sekä viisaudeksi ja lohduksi. Ne eivät ole mitään JUMALAN KÄDET SITOVAA toista jumaluutta. Toki on niitä jotka tahtoo uskoa yksin Raamatun auktoriteettiin. Se on ihailtava ominaisuus omalla tavallaan, mutta itse kokeilin sitä noin 30 vuoden ajan eikä asiat sen puitteissa muuttuneet paremmiksi. Vasta kun koin ilmestyksiä ja aloin saada selitystä Raamatun vertauskuviin ymmärsin todella Jumalan suuruutta ja sitä että hän ei ole sidottu. Itse asiassa Jumala on esim. Antikristuksen takana ja se on hänen maailmaan lähettämä. Kertoo Tessalonikalaiskirje. Raamattu on turvallinen perusta ja suuren viisauden lähde, mutta kuva Jumalasta ja hänen ominaisuuksistaan jää pahoin vajaaksi jos ei usko ilmestyksiin, herätyksiin, merkkeihin ja tulevan maailman voimiin yhtään. Jumala ei ole PELKÄSTÄÄN VIISAS VAAN HÄNEN VOIMANSA ON SUURI JA IHMEELLINEN.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Rauhaa!

Ei tarvitse nousta kovin korkealle sillä KOLMAS TAIVAS ja myös Intian Vrdnava taivas laskeutuu aika ajoin MAAN PÄÄLLE. Jonkin kaupungin ylle. Itse asiassa muinainen ATLANTIS oli kolmas taivas inkarnoituneena maan päälle. Silloin tuossa kaupungissa on kolme kerrosta : tavallinen dimensio, ylhäinen taivaallinen dimensio ja tavallisen dimension alapuolella oleva alin dimensio. Esimerkiksi Salvador Danlin maalaus jossa mies on polvillaan risti kädessä tiellä jota kulkee korkealle taivaalle asti ulottuvia norsuja ja muita eläimiä on Kolmatta taivasta kuvaava maalaus.

Kyllä kokemuksiin voi luottaa yhtä hyvin kuin Raamattuun. Jumalan käsiä ei Raamattu sido millään tavalla, vaan hän toimii miten parhaaksi näkee inkarnaatioidensa, voideltujensa sekä taivaiden yms. kautta. Raamattu itse Vanhassa Testamentissa kuvaa kuinka Jumala muuttaa kansalle ja henkilöille lain perusteella kuuluvaa kohtaloa toiseksi.

Pyhät kirjoitukset ovat nuhteeksi, opetukseksi , kuriksi ja varoitukseksi sekä viisaudeksi ja lohduksi. Ne eivät ole mitään JUMALAN KÄDET SITOVAA toista jumaluutta. Toki on niitä jotka tahtoo uskoa yksin Raamatun auktoriteettiin. Se on ihailtava ominaisuus omalla tavallaan, mutta itse kokeilin sitä noin 30 vuoden ajan eikä asiat sen puitteissa muuttuneet paremmiksi. Vasta kun koin ilmestyksiä ja aloin saada selitystä Raamatun vertauskuviin ymmärsin todella Jumalan suuruutta ja sitä että hän ei ole sidottu. Itse asiassa Jumala on esim. Antikristuksen takana ja se on hänen maailmaan lähettämä. Kertoo Tessalonikalaiskirje. Raamattu on turvallinen perusta ja suuren viisauden lähde, mutta kuva Jumalasta ja hänen ominaisuuksistaan jää pahoin vajaaksi jos ei usko ilmestyksiin, herätyksiin, merkkeihin ja tulevan maailman voimiin yhtään. Jumala ei ole PELKÄSTÄÄN VIISAS VAAN HÄNEN VOIMANSA ON SUURI JA IHMEELLINEN.

Hindujen opit ei kuulu tähän Raamattu-keskusteluun ollenkaan. Mene ihmeessä sinne Bunjabiin.

Siellähän ne joutuu juomaan pyhien lehmien virtsaakin.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Noidat pystyy tekemään matkoja henkiruumiina ja muuttavat itsensä ihmissudeksi ja vampyyriksi.

Kannattaa varoa vääriä profeettoja ja vääriä apostoleita.

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

• Anonyymi00069

Ahkera pitää tosiaan olla kun yrittää muuttaa sitkeydellä valhetta totuudeksi.

• Anonyymi00072

Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00073

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat"....

Hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset liittyvät paremminkin tähän tapahtumaan.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat"....

Hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset liittyvät paremminkin tähän tapahtumaan.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Kellään ei ole Raamattua mistä lukea tuo miljoonasti kopioiden kohdan ihmeiden tekijöistä joita ei ole tullut.

• Anonyymi00076

Ei Jumala, eikä Jeesus lähetä kehenkään Saatanan enkeliä. Kyllä ne on Saatanan tekosia sellaiset teot.

• Anonyymi00077

Eikä lähetä ihmeiden tekijöitä, jotka ei tee ihmeitä.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Eikä lähetä ihmeiden tekijöitä, jotka ei tee ihmeitä.

Valeapostolit tekee valeihmeitä, mitkä menee täydestä niissä lahkolaisporukoissa, koska ihmiset ovat eksytetty harhaoppeihin.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Valeapostolit tekee valeihmeitä, mitkä menee täydestä niissä lahkolaisporukoissa, koska ihmiset ovat eksytetty harhaoppeihin.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Tit. 1:11

Heidän suunsa on tukittava, sillä he villitsevät kokonaisia perheitä esittämällä oman voiton toivossa vääriä oppejaan.

• Anonyymi00080

Valeihmeistä ei ole mitään puhetta sanassa.

• Anonyymi00081

OIkea lääkäri tutki Tampereeen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset, yhteensä 1305 tapausta.

Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi00082

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00083

Ilm. 16:14

Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä.

• Anonyymi00084

Paavali ainakin oli huolissaan siitä jos saaliinhimossa tahdottiin seurakuntaa pumpata tyhjiin rahoista. Ohdake ja orjantappura tarkoittaa sitä kun kerätään almuja niin että hedelmää ei enää synny. Mutta toisaalta Jeesus lupasi että jokainen joka tunnustaa yhteyden Jeesukseen häneen myös Jeesus tunnustaa yhteyden. Rakkaudellista on sulkea silmät susilta, jotka tunnustaa yhteyden Jeesukseen. Mutta oikeus vaatii toimimaan kerjääjiä vastaan.

0 pyhyys
        1 rakkaus
        2 toivo
        3 usko
        4 oikeus

Sakarja sanoo hullu paimen ei saa jättää laumaa. Vaan hänen täytyy jopa elämä antaa lauman vuoksi. Apostoliset Isät kuvaa esim Ignatioksen matkaa petojen eteen. Hän teki laittomuuden nostamalla sunnuntain lepopäivän asemaan. Myös hän karsasti juutalaisia. Onko siis niin että Jeesus kuitenkin pelastaa Ristin todistuksen antaneet paimenet vaikka nämä olisivat rahat keränneet lihavilta lampailta ja lain muuttaneet. Kysymys on vaikea.

Rakkaus pakottaa hyväksymään ja rakkaus on suurin. Mutta oikeus joka on neljäntenä tuomitsee elämän menetykseen vaikka Jeesus puhui Iankaikkisesta elämästä.

Mulla ei ole muita ajatuksia tuohon Raamatun kohtaan.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Paavali ainakin oli huolissaan siitä jos saaliinhimossa tahdottiin seurakuntaa pumpata tyhjiin rahoista. Ohdake ja orjantappura tarkoittaa sitä kun kerätään almuja niin että hedelmää ei enää synny. Mutta toisaalta Jeesus lupasi että jokainen joka tunnustaa yhteyden Jeesukseen häneen myös Jeesus tunnustaa yhteyden. Rakkaudellista on sulkea silmät susilta, jotka tunnustaa yhteyden Jeesukseen. Mutta oikeus vaatii toimimaan kerjääjiä vastaan.

0 pyhyys
        1 rakkaus
        2 toivo
        3 usko
        4 oikeus

Sakarja sanoo hullu paimen ei saa jättää laumaa. Vaan hänen täytyy jopa elämä antaa lauman vuoksi. Apostoliset Isät kuvaa esim Ignatioksen matkaa petojen eteen. Hän teki laittomuuden nostamalla sunnuntain lepopäivän asemaan. Myös hän karsasti juutalaisia. Onko siis niin että Jeesus kuitenkin pelastaa Ristin todistuksen antaneet paimenet vaikka nämä olisivat rahat keränneet lihavilta lampailta ja lain muuttaneet. Kysymys on vaikea.

Rakkaus pakottaa hyväksymään ja rakkaus on suurin. Mutta oikeus joka on neljäntenä tuomitsee elämän menetykseen vaikka Jeesus puhui Iankaikkisesta elämästä.

Mulla ei ole muita ajatuksia tuohon Raamatun kohtaan.

Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden, samoin sen sai poika Saulus, joka kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaan kuuluisan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaisten uskontoa.

• Anonyymi00085

Yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Ruumiit haudattiin heti piiloon, eikä Juutalaisten hautajaisia järjestetty. Syy murhista laitettiin PyhänHengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

• Anonyymi00086

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi00088

Mieletöntä touhua.

• Anonyymi00089

Kovaa menoa Korintossa!

1. Kor. 14:34

olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:23

Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Kovaa menoa Korintossa!

1. Kor. 14:34

olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:23

Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Kuri pitää olla kova, muuten ei homma luista!

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00091

Hyviä juttuja Paavali kirjoitti. Jumalan sanaa 100 prosenttia.

Kun kukaan harhaoppinen ei vain sönkötä väliin.

• Anonyymi00092

Jeesuksella ja Paavalilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ilmestyskirja on Jeesuksen puhetta.

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00093

Pyhä Henki ja Paavalin saama Saatanan enkeli, demoni ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan.

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.

hurmoskieli=glossolalia, järjetöntä molotusta

• Anonyymi00094

Tosiaan pyhää tekstiä kun jättää omat molotukset pois.

• Anonyymi00095

"Oikeita apostoleita oli vain 12 miestä. Kaikki muut apostolin nimeä käyttävät olivat valeapostoleita."
      Ainakin, jos uskomme Raamattuun, ja miksi emme uskoisi!

• Anonyymi00096

Raamatun teksti on niin pyhää ja hyvää ettei se kaipaa kenenkään harhaoppisen selityksiä eikä sopertamista miten muka asiat ovat.

Meille riittää se mitä kirjoitettu on ja harhaoppiset voivat pitää suunsa kiinni.

• Anonyymi00097

Paavali oli valeapostoli. Ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia. Keksi omiaan.

• Anonyymi00098

Se mies olisi pitänyt vielä lukkojen taakse.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00099

Roomanvallan mafiamiehiä ei saatu vastuuseen teoistaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00110

Mies oli tappaja luonnoltaan "ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa", siksi monet miehet pitävät häntä idolinaan.

• Anonyymi00100

Naiset laitettiin Korintossa hiljaiseksi nyrkin ja hellan väliin.

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00101

Niin mitä apostolit todistaa, tarkoittaa? se on sinun tarkoituksesi ja aivoituksesi?

Kaikki on juutalaisia joissa ei vilppiä ole, uusi liitto. He ovat Jeesuksessa.

Johanneksen evankeliumi:
      1:47 Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole!"

• Anonyymi00102

Tietenkin kaikki Jeesuksen seuraajat ovat huijareita, ihan esikuvansa mukaan.

• Anonyymi00103

Ei kaikki oli mitään Tarsolaisia murhamiehiä. On niitä kunnon miehiäkin.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Ei kaikki oli mitään Tarsolaisia murhamiehiä. On niitä kunnon miehiäkin.

Varmaan olisi Jeesuksenkin tappanut, jos olisi saanut kiinni, kuten kävi Stefanokselle.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Varmaan olisi Jeesuksenkin tappanut, jos olisi saanut kiinni, kuten kävi Stefanokselle.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00106

Montako tonttua joulupukilla on ???

• Anonyymi00112

"Pyhä elämä ei ole syntyperästä kiinni. Jeesus sovitti kaikki maailman synnit, ja kun seuraa Jeesusta vilpittömästi, tulee osalliseksi Israelin kansalaisuudesta. Tämä on Jumalan tahto eikä ihmisen tahto.

Evankeliumi on hyvä sanoma, jota Jeesus edustaa. Se on altruismia, hyvyyttä, laupeutta, anteeksiantoa ja armoa. Kristitty elää armosta, ei ansioista.

Evankeliumi ei ole ihmisten mielen mukainen, vaan se luo uuden ihmisen – uuden luomuksen Jeesuksessa Kristuksessa. Huomio on sisäisessä luomuksessa, puhtaassa sydämessä."

• Anonyymi00114

Minä en ainakaan halua niiden kansanmurhaa suorittavien Israelilaisten kansalaisuutta.🩸🩸 Kyllä jämpti on niin‼️

• Anonyymi00113

<<Ei kaikki oli mitään Tarsolaisia murhamiehiä. On niitä kunnon miehiäkin.<<
      Miten Mooses ja David?
      He sai armon kuten tarsolainen Paavali,. "Minun armoni riittää sinulle."

• Anonyymi00115

Paavali sai sisälleen Saatanan demonin. Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Paavali sai sisälleen Saatanan demonin. Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.

Paavali oli valheapostoli.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi00117

Mooses ja Daavid oli Jumalan valittuja pyhiä miehiä.

Jes. 63:11

Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00152

Mooses ja David oli jumalan valit,,,,, Pelkkää hintti porukkaa olivat.

• Anonyymi00118

Jumalan siunaukset ja pitkä ikä perustuu Jumalan lakien ja käskyjen noudattamiseen

1. Kun. 3:14

Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

• Anonyymi00119

<<Paavali sai sisälleen Saatanan demonin. Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.<<

Ajattele taivaalisesti kuten Jeesus! Armollisesti!

valehtelet Jumala tahtoo että kaikki pelastuu, vaikka olisi kyykäärmeen sikiö.
      Miksi et sinä?
      Julistakaa evankeliumi kaikille kansoille, minun opetuslapsissini.

• Anonyymi00120

Evankeliumin vieminen kaikille kansoille ei ole vain sanoja, vaan se on läsnäoloa, rakkautta ja ehdotonta anteeksiantoa, joka murtaa kovimmatkin muurit.

Kun opetuslapsi oppii katsomaan lähimmäistään taivaallisesta näkökulmasta, viha ja katkeruus väistyvät, ja tilalle tulee palava halu julistaa vapautusta vangituille. Sama Henki, joka herätti Kristuksen kuolleista, kutsuu meitä nyt elämään todeksi tätä kutsumusta – olemaan armon majakoina maailmassa.

• Anonyymi00121

Juudas Iskariot kuului alkuperäiseen 12:een apostoliin.

• Anonyymi00122

Olikin hyvä apostoli.

Ei valehdellur.

Kertoi ylipapeille missä sapatinrikkoja lymyili.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Olikin hyvä apostoli.

Ei valehdellur.

Jeesus oli pappi,Juutalaisten Rabbi, jota sapatinsäännöt eivät koskeneet.

Matt. 12:5

Tai ettekö ole lukeneet laista, että papit sapattina pyhäkössä rikkovat sapatin ja ovat kuitenkin syyttömät?

oh. 1:49

Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

Jeesuksen pidättäminen ja murha oli poliittinen teko, koska Roomanvalta pelkäsi, että Juuda itsenäistyy ja Jeesuksesta tehdään sille kuningas.

INRI, tuomion syy oli Jeesus Kristus Juutalaisten kuningas.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Olikin hyvä apostoli.

Ei valehdellur.

Juudas oli varas.

• Anonyymi00124

Paavali oli Rooman hirmuhallinnon palkkaama paha mies, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että pakanoita, jos he ovat uhka Roomanvallalle.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00125

Huomio on ihan väärässä paikka kristittyjen ja juutalaisen riidoissa, se on saatanallista saatanaa paatuneissa sydämissä.
      ettekö edes huomaa, edes kyykäärmeen sikiöt?

• Anonyymi00126

Huomio on nyt pakko siirtää pois ulkoisista konflikteista ja kiinnitettävä tiukasti omaan sydämeen. Siellä, oman rinnan sisällä, ratkaistaan se, vallitseeko siellä Jumalan taivaallinen armo vai maallinen viha.

Ei kukaan voi julistaa evankeliumia tai elää Kristuksen opetuslapsena, jos hänen oma sydämensä on kova ja valmis tuomitsemaan lähimmäisensä.

On suostuttava Jeesuksen veren puhdistettavaksi ja annettava Pyhän Hengen murentaa se ylpeyden ja paatumuksen muuri, joka erottaa ihmiset toisistaan.

Vasta kun ihminen oppii katsomaan omaa rikkinäisyyttään ja anoo armoa, hänen silmänsä avautuvat näkemään myös veljensä taivaallisella rakkaudella – sillä vain puhtaasta sydämestä voi nousta aito, vilpitön rauha, joka lopettaa kaikki sodat.

• Anonyymi00128

Totuus löytyy sieltä Jumalan sanasta, ei mistään ihmisen omista mielentiloista, ne on psykologiaa.

Ei murhamiesten kanssa pidä alkaa kaveeraamaan.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00129

Sanasta löytyy totuus.

Ei kenenkään vääristelevistä valheista.

• Anonyymi00130

Paavali oli osallinen Juutalaisten joukkosurmista. Se on huono ennuste.

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

• Anonyymi00132

Paavali ei pitänyt valehtelua pahana ollenkaan, saatikka syntinä, kun sen tarkoitusperät ovat hyvät. Tarkoitus pyhittää keinot, periaate.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi00133
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Paavali ei pitänyt valehtelua pahana ollenkaan, saatikka syntinä, kun sen tarkoitusperät ovat hyvät. Tarkoitus pyhittää keinot, periaate.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin puheita.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

• Anonyymi00134

Jis usko perustuisi omiin vääristeviin herjoihin, olisi paholaisen kätyri.

• Anonyymi00135

Jos ei kunnioittaisi Jumalan sanaa olisi alhainen hyypiö.

• Anonyymi00136

Vanha liiton mukaan kaupungin 12 porttta oli nimetty 12;ta Israelin sukukunnan mukaan.

• Anonyymi00137

Ilmestyskirja puhuu tulevasta uudesta Jerusalemin temppelistä.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

Lait on voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.

• Anonyymi00138

Paavalin nimeä ei tunneta eikä tunnusteta uudessa Jerusalemin temppelissä.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:21

Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

• Anonyymi00140

Eikä ne sinetillä merkityt ole mitään Jehovantodistajia eikä Helluntailaisia, vaikka ne sellaista opettavat.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.

• Anonyymi00139

Jumalan sanaa ei kannata pilata omilla hörinöillä.

• Anonyymi00141

Saloman aikaiset temppelimenot, vielä hienommissa puitteissa tulee voimaan ja käyttöön tuhanneksi vuodeksi. Vasta sitten vuodatetaan Henki kaiken lihan ylle. Leijoja ja lammas nukkuvat vierekkäin, mutta ei se aika ole vielä pitkään aikaan.

• Anonyymi00142

Ei helluntaina 2000 vuotta sitten vielä mitään yleistä Hengen vuodatusta tapahtunut.

Pyhän uskon Hengen lahjan saivat vain helluntaina 3000 syntistä Juutalaista miestä kasteessa. Ei muut.

• Anonyymi00143

Ei oma idiotismi korvaa Jumalan sanaa.

• Anonyymi00144

Ei se koko Raamattu ole mitään "Jumalan sanaa", kuten usein hoetaan.

Paratiisissa saatana/käärme saa pitää oman herätyskokouksensa, jossa se julistaa, että Jumala valehtelee teille, ei mitään perisyntiä ole olemassa syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista.

Nainen tuli uskoon. Vapaiden suuntien uskoon ja käännytti miehensäkin samaan uskoon.

1. Moos. 3:6

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

• Anonyymi00145

Oma idiotismi kannattaa pitää omana tietonaan.

• Anonyymi00146

Jeesus on taivaassa, ei hengaile murhamiesten porukoissa missään erämaissa. (Damaskontiet ja Arabian erämaat)

Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, JOKA ON TAIVAASSA.

Matt. 24:26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

• Anonyymi00147

Jotka ei kirkasta Jeesusta on saatanasta.

Juutalaiset tappoi Jumalan Pojan ja Jumalan pitää olla juutalaisille alisteisia ja palvella juutalaisia ja väärää Israelia.

Lucifer, valon enkeli, lankesi. Hän halusi tulla Jumalan kaltaiseksi ja alistaa Jumalan allensa käskyläiseksi. Nyt nämä, jotka vihaavat Jumalaa ja Jeesusta, ovat Luciferin kannattajia, itse saatanasta, ja markkinoivat sitä.
      He vihaavat Jeesusta ja Paavalia sekä vääristelevät evankeliumia oman mielensä mukaisesti.

• Anonyymi00148

Lopeta valehtelu hyvä sään aikana. Valehtelijat ei pääse taivaaseen. Eikä murhamiehet.

Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Jeesuken uskonveljet Juutalaiset, kuten usein valehdellaan, se on antisemitismiä sellainen puhe.

Luuk. 18:32-33

Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."

• Anonyymi00174
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Lopeta valehtelu hyvä sään aikana. Valehtelijat ei pääse taivaaseen. Eikä murhamiehet.

Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Jeesuken uskonveljet Juutalaiset, kuten usein valehdellaan, se on antisemitismiä sellainen puhe.

Luuk. 18:32-33

Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."

"Valehtelijat ei pääse taivaaseen. Eikä murhamiehet."
        Siihen pykäläänpä tyssäsi Paavalin taivaaseen pääsy.

• Anonyymi00149

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

• Anonyymi00150

Jeesus varoitti pakanoiden molotusrukouksista ja valheista ja rahan keräyksistä.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi00151

Rajatonta pöhköpäisyyttä.

• Anonyymi00153

Et.Korean Yonky Cho sai 4 v. vankeutta. Oli hyvä siinä rahan käräämisestä.
      Oli maailman suurimman helluntaiseurakunnan johtaja.

• Anonyymi00159

Cho käytti Raamatun lauseiden lisäksi aivopesua, hypnoosia, manifestaation ja visualisoinnin keinoja ihmisten johdattelemisessa ja sitomisessa lahkon orjuuteen.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Cho käytti Raamatun lauseiden lisäksi aivopesua, hypnoosia, manifestaation ja visualisoinnin keinoja ihmisten johdattelemisessa ja sitomisessa lahkon orjuuteen.

Amerikassa lahkojohtajat keräävät mijoonia dollareita rahaa jäseniltään ja kannattajiltaan ja rakentavat valtavia rakennuskomplekseja omien harhaoppiensa levittämistä varten "campuksissa", joita he kutsuvat harhaanjohtavasti "yliopistoiksi".

• Anonyymi00155

Niin, tosi israelilaisista kun puhutaan, niin eihän Jeesus ollut ensimmäinen voideltu, jolla oli 12 luottomiestä, eikä myöskään viimeinen Joosefin poika, jolla oli 12 luottomiestä.

Ylipappi Sadokilla oli 12 luottomiestä. Heidän nimensä ja heimonsa ja kotikylänsä kirjattiin kronikkaan. Tämä oli siis monta sataa vuotta ennen Jonatan Hannaanpoikaa, joka syntyi uudelleen "Jeesukseksi".

Myöhemmin Baba Rabballa oli 12 hudamakaa. Tuolloin elettiin israelilaisuuden (jota maailma kutsuu samarialaisuudeksi) kukoistusaikaa. Kenties jotkut dositealaiset tuolloin kokivatkin Jonatanin saaneen alulle jumalallisen suosion aikakauden. Baba Rabban veljenpojasta Marqesta tuli runoilija ja heidän merkittävin filosofinsa. Hän kirjoitti oman "arkkinsa".

• Anonyymi00158

Kristuksen apostolien nimet on Apt.1 kohdassa. Paavali ei siihen joukkoon kuulu.

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi00157

Paavalin herjaaja siirtyy kätevästi välillä herjaamaan muiden uskoa ja selkeästi on vanhan liiton kannattaja lakeineen sekä todella muotouskonnollinen.

Niin herhaoppinen kuin Raamatun valossa pystyy olemaan.

• Anonyymi00161

Paavali levitti pahoja harhaoppeja, jotka uppoavat helposti itse itsensä eksyttäneisiin lahkolaisiin.

Jenkkilahkojen teltat ja tivolit kannattaa kiertää kaukaa.

Tit. 3:10

Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Paavali levitti pahoja harhaoppeja, jotka uppoavat helposti itse itsensä eksyttäneisiin lahkolaisiin.

Jenkkilahkojen teltat ja tivolit kannattaa kiertää kaukaa.

Tit. 3:10

Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen:
        Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen:
        Tarkoitus pyhittää keinot.

kerro ja selvitä mitä tarkoittaa!

• Anonyymi00163

täällä nämä syyttäjät pilalle leikatut hyväksikäyttäjät käyttää Jeesusta käsikassarana satanistisille valheilleen ja syyttävät kristinuskoa joka perustuu armoon Jeesuksen sovitustyöhön.

Vapautus laista armon alle: Kun Jumalan Henki muuttaa ihmisen sisäisesti, hyvät teot ja puhdas vaellus seuraavat itsestäänselvyytenä, jolloin ulkoista lakia ei edes tarvita hyvyyden pakottamiseen.

• Anonyymi00165

<Room. 3:7 Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?<

Miksi Jumala edes tuomitsee ketään syntisenä, jos synti kerran kirkastaa Jumalan totuutta kontrastin avulla.

Paavali kuitenkin paljastaa tämän ajatusmallin vaarallisuuden ja moraalittomuuden. Hän tekee selväksi, ettei kukaan voi puolustella synnin tekemistä sillä verukkeella, että se saa Jumalan armon näyttämään suuremmalta. Seuraavissa jakeissa hän toteaa suoraan, että sellainen ajattelu – ”tehkäämme pahaa, jotta siitä seuraisi hyvää” – on tuomittavaa ja johtaa harhaan. Jumalan pyhyys ja armo eivät koskaan oikeuta ihmistä elämään valheessa.

Jumalan pyhyys ja armo eivät koskaan oikeuta ihmistä elämään valheessa.

• Anonyymi00166

Idiootti ymmärtää tuosta, ettei Paavali tee muuta kuin valehtelee.

Kyse on siitä miten vajavainen ihminen voi toimia Jumalan kirkkaudessa ja totuudessa.

• Anonyymi00167

”Vika ei ole Paavalissa, vaan jossain muussa, joka ei ymmärrä. Paavalihan sanoo, että joka ainoa on Jumalan kirkkautta vailla. Hän ymmärtää myös itse olevansa Jumalan kirkkautta vailla – jokainen ihminen on sitä vailla. Siksi jokainen tarvitsee ristintyön armon Golgatan ristiltä sekä Jeesuksen vanhurskauden lahjaksi.”

• Anonyymi00168
        Anonyymi00167 kirjoitti:

”Vika ei ole Paavalissa, vaan jossain muussa, joka ei ymmärrä. Paavalihan sanoo, että joka ainoa on Jumalan kirkkautta vailla. Hän ymmärtää myös itse olevansa Jumalan kirkkautta vailla – jokainen ihminen on sitä vailla. Siksi jokainen tarvitsee ristintyön armon Golgatan ristiltä sekä Jeesuksen vanhurskauden lahjaksi.”

Paavali oli murhamies. Murhamiehet on merkitty Kainin merkillä.

Murhamiesten kanssa ei pidä liittoutua.

• Anonyymi00169

<<Paavali oli murhamies. Murhamiehet on merkitty Kainin merkillä.<<

Älä unohda samanlaisia oli Mooses ja David, saivat armon kuten Paavali, pakanoiden apostoli.
      saatana on syyttäjä joka turhentaa Jeesuksen ristintyötä, Jeesus on Herra!
      sarvet jo näkyvät, kieroutesi on havaittu!

• Anonyymi00170

Nykypäivän toisin murhaamista ja tappamista siunataan

• Anonyymi00171

Paavali oli osallinen Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista.

Murhamiehet eivät ole kelvollisia apostolin virkaan, jotka mainitaan Apt.1.

Paavalin nimeä ei mainita.

• Anonyymi00172

Näin ollaan irti laista.
      Kun Jumalan Henki muuttaa ihmisen sisäisesti, hyvät teot ja puhdas vaellus seuraavat itsestäänselvyytenä, jolloin ulkoista lakia ei edes tarvita hyvyyden pakottamiseen.
      Näin ollaan Jeesuksessa ja Raamattu käy toteen.

• Anonyymi00173

Tämä käy toteen edellisestä:
        Gal: 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        ei ansiosta vaan armosta kaikki on lahjaa, armoa anteeksiantoa.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Tämä käy toteen edellisestä:
        Gal: 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        ei ansiosta vaan armosta kaikki on lahjaa, armoa anteeksiantoa.

Missä opetetaan oikeaa evankeliumia? Armossa elämistä?
        Raamatun tehtävä on saattaa ihmiset armossa elämiseen:Jeesus sydämessä

• Anonyymi00176

Miksi jumala ei tapa jo sikiönä kaikkia voukkivasemmistolaisia eli kok kesk sdp vihvas rkp korruptio maanpett????
      Silloinhan maailma olisi rikollisvapaa oikeudenmuksinen paratiisi ihmisten elää ja olla.??? Voiko joku kertoa. Miksi jumala kiduttaa hyviä ihmisiä koko elämän ajan vasemmistolaisilla???? Onko se normaalia vai nauttiiko jumala kiduttamisesta?

• Anonyymi00177

Sinäkö opetat Jumalaa?
        vai eksytät ?

• Anonyymi00178
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Sinäkö opetat Jumalaa?
        vai eksytät ?

Aivan miltä kantilta katsoo

• Anonyymi00179
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Sinäkö opetat Jumalaa?
        vai eksytät ?

En toki opeta vaan kysyn teiltä asiantuntijoilta.
        Jumala määrää kaikkesta edes lehti ei tipu oksalta jumalan tietämättä , eikö sellainen ole raamatussa? Kysyin vain näistä vasemmistolaisista kun järkeilin että olisin taivaassa koko ajan ilman vasemmistolaisia niin miksi niitä valkataan helvettiin vasta kun kuolevat ja ovat ehtineet pilata koko maailman hyviltäkin ihmisiltä ja luonnolta.?

• Anonyymi00180
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Jumala määrää kaikkesta edes lehti ei tipu oksalta jumalan tietämättä , eikö sellainen ole raamatussa? Kysyin vain näistä vasemmistolaisista kun järkeilin että olisin taivaassa koko ajan ilman vasemmistolaisia niin miksi niitä valkataan helvettiin vasta kun kuolevat ja ovat ehtineet pilata koko maailman hyviltäkin ihmisiltä ja luonnolta.?

Ilman vasemmistolaisia kaikki olis kuolleet sotiin.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Jeesus on kommunisti, Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.
        Apt: luvut 2 ja 4 kaikki yhteistä myivät maatilansa, Jumala vielä siunasi elämäntavan: Jeesuskommunismin, lisäsi joukkoa jotka saivat pelastuksen. kannattaa lukea Apt: luvut 2 ja 4.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Jeesus on kommunisti, Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.
        Apt: luvut 2 ja 4 kaikki yhteistä myivät maatilansa, Jumala vielä siunasi elämäntavan: Jeesuskommunismin, lisäsi joukkoa jotka saivat pelastuksen. kannattaa lukea Apt: luvut 2 ja 4.

Barnabas, Paavali ja muut roistot "antikristukset" keksi yhteisomistuksen, ei Jeesus.

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Johannes alkoi laukomaan totuuksia, niin muut karkotti Johanneksen sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

• Anonyymi00183
        Anonyymi00182 kirjoitti:

Barnabas, Paavali ja muut roistot "antikristukset" keksi yhteisomistuksen, ei Jeesus.

Johannes alkoi laukomaan totuuksia, niin muut karkotti Johanneksen sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

2. Kor. 11:13

• Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

2. Kor. 11:13

15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00185
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Niin lainailee Raamattua ja lisää siihen omia päätelmiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1679
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. Mitä kirjainta kaipaat?

L.
      Ikävä
      71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe