Kerran pääsi sellainen hiljainen tappaja, eli ninjapieru. Jopa koirakin lähti menemään ja se tykkäsi nuuhkia kakkaläjiä.
Itsekin yritin vaihtaa paikkaa, mutta mokoma haju seurasi perässä.
>Simiti<
Mikä on pahin rupsusi?
8
58
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Oli niin paha tuhnu, että tuli pieni Karl Marx housuun ja sillä oli täydellinen kopio kommunistisesta manifestista. Ilmeisesti marxilaisuus lähtee laksatiivilla.
- Anonyymi00003
Uli uli. Vuh vuh. Mitäs persujen trollitehtaalle muuta? Tiedätkö edes yhtään kommunistia? Et taida edes tietää muuta kuin mutku vasemmisto.. teidän piireissä vasemmistoa luullaan kommunismiksi, vaikka äärioikeistonne on verrattavissa kommunismiin.
Hoet täyttä paskaa, kun isäsi on niiiiín aivopessyt sinut. Kasva aikuiseksi ja ajattele ihan trolli itse. Jos Jeesus olisi politiikko, niin hän olisi vasemmistoliitossa.
>Simiti<
- Anonyymi00002
Minun bravuurini on "Harley-Davidson", jossa oli ihan satavarmasti ainakin 10 komponenttia peräkkäin. 🍑🏁
🦄- Anonyymi00004
Voin kuvitella kun ryhtyy paukkumaan. 🐖💨
>Simiti<
Puhutaanko täällä nykyään enää muusta kuin pieruista ja paskasta ja miltä se tuntuu kun paskoo
- Anonyymi00006
Ei puhuta. Niin noh itse kerroin myös onkimisesta ilman syöttiä. Eipä eväkkäät häiritse onkimisrauhaa.
>Simiti<
- Anonyymi00005
Lukioikäisenä tein varmaan maailman pisimmän pierun. Serkku oli todistajana. Silloin oli vasta halkokännykät.
- Anonyymi00007
Muistan ne tiiliskivet jättiantennilla. Se oli sitä aikaa.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466