Miten on, kumpi herättää enemmän eroottista tuntemuksia sinussa?
Se kun peset saunakaverisi selän, vai se kun saunakaveri pesee sinun selän?
Nämä siis olettamuksella, että saunot ihmisen kanssa josta olet sillä tavalla kiinnostunut, tai ainakin joskus ollut.
-keinovaginamies-
Selän pesu saunassa
39
249
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Molemmat herättää ajatuksena eroottisia tutuntemuksia. Onneksi sitä voi pestä vuorotellen, niin ei ole pakko valita 🤗
Aletheias- Anonyymi00002
Totta kumpikin tuntuu hyvältä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Totta kumpikin tuntuu hyvältä
Mutta kyllä sitä haluaisi tuottaa nautintoa naiselle
- Anonyymi00004
Tein äsken käytännön kokeen, ei siis teoriaa.
Kummasti muorin selän hively tuntui paljon paremmalta kuin se vastapalvelus.
Totean jälleen, että olen siis ehdottomasti antaja.
-keinovaginamies- - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta kyllä sitä haluaisi tuottaa nautintoa naiselle
Toki, mutta nainenkin haluaa todennäköisesti tuottaa nautintoa miehelle, joten hyvä se on vuorotella.
Aletheias - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tein äsken käytännön kokeen, ei siis teoriaa.
Kummasti muorin selän hively tuntui paljon paremmalta kuin se vastapalvelus.
Totean jälleen, että olen siis ehdottomasti antaja.
-keinovaginamies-Kokemukseni mukaan monelle miehelle tuntuu nautinnon antaminen olevan mieluisampaa kuin nautinnon saaminen. Se tuntuu sytyttävän miehen eri tavalla kuin pelkkä nautinnon vastaanottaminen.
Olisipa täälläkin joku, kenen kanssa voisin tehdä käytännön kokeita 😁
Aletheias - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toki, mutta nainenkin haluaa todennäköisesti tuottaa nautintoa miehelle, joten hyvä se on vuorotella.
AletheiasVoi sentään! Alan etsiä 70v miestä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan monelle miehelle tuntuu nautinnon antaminen olevan mieluisampaa kuin nautinnon saaminen. Se tuntuu sytyttävän miehen eri tavalla kuin pelkkä nautinnon vastaanottaminen.
Olisipa täälläkin joku, kenen kanssa voisin tehdä käytännön kokeita 😁
AletheiasNo, ei nyt innostuta kuitenkaan liikaa.
Luulen että kokemus oli hyvinkin yksipuolinen :) Eikä johtanut muuhun kuin palsta-avaukseen.
Ollaan jo totutuista rutiineissa. Muori katsoo sängyssä sarjoja ja minä selaan nettiä/youtubea.
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, ei nyt innostuta kuitenkaan liikaa.
Luulen että kokemus oli hyvinkin yksipuolinen :) Eikä johtanut muuhun kuin palsta-avaukseen.
Ollaan jo totutuista rutiineissa. Muori katsoo sängyssä sarjoja ja minä selaan nettiä/youtubea.
-keinovaginamies-Minulle kun selänpesun saaminen tai antaminen ei ole ollut aikoihin totuttu rutiini, niin ajatukset ehti lähteä jo aikamoiselle laukalle. Pelkkä ajatus siitä, että miehen kädet vaeltaa pitkin selkää, pesusienen kanssa tai ilman.. löytää tiensä etupuolelle..
No niin, nyt lopetan tähän, kun en osaa pitää ajatuksiani kasassa 🫣
Aletheias - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulle kun selänpesun saaminen tai antaminen ei ole ollut aikoihin totuttu rutiini, niin ajatukset ehti lähteä jo aikamoiselle laukalle. Pelkkä ajatus siitä, että miehen kädet vaeltaa pitkin selkää, pesusienen kanssa tai ilman.. löytää tiensä etupuolelle..
No niin, nyt lopetan tähän, kun en osaa pitää ajatuksiani kasassa 🫣
Aletheias😁
Olishan se hienoa, jos elämässä olisi oikeasti erotiikkaa, eikä vain omien korvien välissä :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
😁
Olishan se hienoa, jos elämässä olisi oikeasti erotiikkaa, eikä vain omien korvien välissä :))
-keinovaginamies-Voi todellakin olisi.. Vaikka siellä korvien välissä olisi miten kiihkeää, mielikuvituksellista ja tyydyttävää erotiikkaa, ei se silti koskaan korvaa toisen ihmisen kosketusta.
Tietenkin tälle asialle voisi itsekin tehdä jotain. Ei kai kukaan osaa oveni taakse tulla tiedustelemaan selänpesijän paikkaa, jollen tänne ketään kutsu 😄
Aletheias - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi todellakin olisi.. Vaikka siellä korvien välissä olisi miten kiihkeää, mielikuvituksellista ja tyydyttävää erotiikkaa, ei se silti koskaan korvaa toisen ihmisen kosketusta.
Tietenkin tälle asialle voisi itsekin tehdä jotain. Ei kai kukaan osaa oveni taakse tulla tiedustelemaan selänpesijän paikkaa, jollen tänne ketään kutsu 😄
AletheiasHuvittaa ajatuksena se aika jolloin ehdotin "puolitotuutena" jollekin palstan naiselle eroottista öljyhierontaa.
Tuntui kun monet palstan naiset eivät olisi sitä saaneet, koska yksi sellainen alkoi kutsua minua "nivea mieheksi".
Mutta, jokainen joka on tietoinen ihmisten seksuaalisuudesta ja tuntoaistien herkkyydestä kai voi todeta kunnon öljyhieronnan olevan 10 kertaa paremman mitä keskiverto panon?
Se on nautinnollisempi, pitempikestoisempi, sekä kaikin puolin turvallisempi vaihtoehto:)
AV - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi todellakin olisi.. Vaikka siellä korvien välissä olisi miten kiihkeää, mielikuvituksellista ja tyydyttävää erotiikkaa, ei se silti koskaan korvaa toisen ihmisen kosketusta.
AletheiasSinulle voisi käydä ihan hyvin sauna, suihku jossa sinut toinen pesisi ennen eroottista hitaasti etenevää öljyhierontaa.
Mjoo, voin toki olla myös väärässä, koska ihminen joka ei tiedostaisi sitä saavansa nauttisi siitä eniten.
AV - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huvittaa ajatuksena se aika jolloin ehdotin "puolitotuutena" jollekin palstan naiselle eroottista öljyhierontaa.
Tuntui kun monet palstan naiset eivät olisi sitä saaneet, koska yksi sellainen alkoi kutsua minua "nivea mieheksi".
Mutta, jokainen joka on tietoinen ihmisten seksuaalisuudesta ja tuntoaistien herkkyydestä kai voi todeta kunnon öljyhieronnan olevan 10 kertaa paremman mitä keskiverto panon?
Se on nautinnollisempi, pitempikestoisempi, sekä kaikin puolin turvallisempi vaihtoehto:)
AVMe ihmiset olemme niin erilaisia ja hyvä tietysti niin. Joillekin eroottisuus ja kosketus ovat merkittävämpiä asioita elämässä kuin toisille. Suurimmalle osalle ne silti lienevät vähintäänkin mieluisia.
En muista öljyhieronta-keskustelua palstalla 🤔 En kuitenkaan tiedä tarvitseeko hierontaa asettaa vastakkain panemisen kanssa. Sitä kun on mahdollista saada/antaa sekä kunnon hieronta että loistava pano. En minä ainakaan mitään keskinkertaisuuksia harrasta 😉
Aletheias - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huvittaa ajatuksena se aika jolloin ehdotin "puolitotuutena" jollekin palstan naiselle eroottista öljyhierontaa.
AVNo ... Itseäni ajatus öljyhieronnasta lähinnä inhottaa noin seksuaalisessa mielessä. Kun oikeasti hierotaan kipeitä lihaksia, niin siihen toki öljy kuuluu. Siinä taas ei minun mielessäni ole mitään eroottista. No mutta kuka mistäkin tykkää. Minä tykkään oikeasta kunnollisesta kipeiden lihasten hieronnasta ja se kyllä sattuu siinä määrin (ja sen kuuluu sattua siinä määrin), ettei herää ainoatakaan seksuaalista ajatusta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
No ... Itseäni ajatus öljyhieronnasta lähinnä inhottaa noin seksuaalisessa mielessä. Kun oikeasti hierotaan kipeitä lihaksia, niin siihen toki öljy kuuluu. Siinä taas ei minun mielessäni ole mitään eroottista. No mutta kuka mistäkin tykkää. Minä tykkään oikeasta kunnollisesta kipeiden lihasten hieronnasta ja se kyllä sattuu siinä määrin (ja sen kuuluu sattua siinä määrin), ettei herää ainoatakaan seksuaalista ajatusta.
Ja mikä estää ensin hieromasta niitä kipeitä lihaksia joiden kipeytymisen syy on verenkierrossa ja lihasten tukossa olemisesta? Voihan sitä sitten hitaasti jatkaa, kohti alueita jotka eivät olisi ehkä fyysisesti "niin tukossa". Henkisesti ehkä?
AV - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja mikä estää ensin hieromasta niitä kipeitä lihaksia joiden kipeytymisen syy on verenkierrossa ja lihasten tukossa olemisesta? Voihan sitä sitten hitaasti jatkaa, kohti alueita jotka eivät olisi ehkä fyysisesti "niin tukossa". Henkisesti ehkä?
AVKuten jo totesin, niin kuka mistäkin tykkää. Lihashieronnan aikana ja jälkeen kaikenlainen erotiikka ja seksuaalisuus on itselläni niin kaukana mielestä, ettei oikein kauemmaksi voi päästä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuten jo totesin, niin kuka mistäkin tykkää. Lihashieronnan aikana ja jälkeen kaikenlainen erotiikka ja seksuaalisuus on itselläni niin kaukana mielestä, ettei oikein kauemmaksi voi päästä.
Mjaa, olisit sitten ensimmäinen joka erotiikkaa hieronnassa ei haluaisi.
Toki kunnioittaisin sitä, koska kosketuksen taso ja taajuus on ihmisillä toisistaan eroava.
Kysymys taitaa olla vain siitä tunteesta, haluaako nainen miestä joka häntä hieroo vai ei?
Tosin joskus naisille sekään ei ole merkitsevää, he ovatkin seksuaalisuudessaan tavallaan hypessä, ja vain sillä lopputuloksella on merkitys. Tämän jälkeen voi huokaista, ja vaihtaa sivua elämässään kuten itse haluaisi mitään menettämättä. Kokemusta kaikki tyynni.
AV - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mjaa, olisit sitten ensimmäinen joka erotiikkaa hieronnassa ei haluaisi.
Toki kunnioittaisin sitä, koska kosketuksen taso ja taajuus on ihmisillä toisistaan eroava.
Kysymys taitaa olla vain siitä tunteesta, haluaako nainen miestä joka häntä hieroo vai ei?
Tosin joskus naisille sekään ei ole merkitsevää, he ovatkin seksuaalisuudessaan tavallaan hypessä, ja vain sillä lopputuloksella on merkitys. Tämän jälkeen voi huokaista, ja vaihtaa sivua elämässään kuten itse haluaisi mitään menettämättä. Kokemusta kaikki tyynni.
AVNo sitten olisin. Eikä todellakaan liity lainkaan siihen kuka hieroo. Hieronta on minulle yksi epäeroottisimmista asioista, joita voi keksiä. Jos siinä vielä olisi öljy mukana, niin olis todella "mitä helvettiä kuvittelet tekeväsi" tyylinen hetki, jos siihen yrittäisi jotakin eroottista yhdistää. Korkeintaan rupean nukkumaan hieronnan jälkeen. 🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
No ... Itseäni ajatus öljyhieronnasta lähinnä inhottaa noin seksuaalisessa mielessä. Kun oikeasti hierotaan kipeitä lihaksia, niin siihen toki öljy kuuluu. Siinä taas ei minun mielessäni ole mitään eroottista. No mutta kuka mistäkin tykkää. Minä tykkään oikeasta kunnollisesta kipeiden lihasten hieronnasta ja se kyllä sattuu siinä määrin (ja sen kuuluu sattua siinä määrin), ettei herää ainoatakaan seksuaalista ajatusta.
Keskeistä on se, liittyykö tilanteeseen jotain eroottista värinää henkilöiden välillä. Normaalissa hieronnassa on kyse nimenomaan kivunlievityksestä, lihasten rentouttamisesta jne, jolloin tilanne tietysti pysyy asiallisena eikä siihen liity yhtään mitään eroottista.
Korostan sitä, että itse olen puhunut tässä nimenomaan siitä lähtökohdasta, että tunnen jotain seksuaalista halua selänpesijää tai hierojaa kohtaan. Sehän on se juttu, mikä tilanteen kääntää eroottiseksi. Ei minua kiihota ajatus esim siitä, että ystäväni levittää aurinkorasvaa selkääni, sillä ei tuollaiseen tilanteeseen liity minkäänlaista eroottista tunnetta kummankaan osapuolen taholta.
Aletheias - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Keskeistä on se, liittyykö tilanteeseen jotain eroottista värinää henkilöiden välillä. Normaalissa hieronnassa on kyse nimenomaan kivunlievityksestä, lihasten rentouttamisesta jne, jolloin tilanne tietysti pysyy asiallisena eikä siihen liity yhtään mitään eroottista.
Korostan sitä, että itse olen puhunut tässä nimenomaan siitä lähtökohdasta, että tunnen jotain seksuaalista halua selänpesijää tai hierojaa kohtaan. Sehän on se juttu, mikä tilanteen kääntää eroottiseksi. Ei minua kiihota ajatus esim siitä, että ystäväni levittää aurinkorasvaa selkääni, sillä ei tuollaiseen tilanteeseen liity minkäänlaista eroottista tunnetta kummankaan osapuolen taholta.
Aletheias:)
En minäkään haluaisi kenen tahansa naisen selkääni aurinkorasvaa hierovan. Siihen päätyvät vain harvat ja valitut. Ihooni eivät koske ne jotka eivät minua sisäisesti koskettaisi.
AV - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
AletheiasSinulle noin. Minulle ei . Hieronta ei vain ole minulle lainkaan seksuaalinen tapahtuna, vaikka sen tekisi kuka tahansa. Siinä yksinkertaisesti ei koskaan ole mukana hitustakaan "seksuaalista värinää". Jos on seksuaalista värinää, niin silloin ei hierota, vaan tehdään muuta. Tämän aloituksen aiha, eli selänpesu on minulle aika samanlainen juttu. En vain kertakaikkiaan ymmärrä miten siinä voi olle kenellekään mitään eroossita. Sama saunomisen kanssa. Hieronta ja saunominen ovat jo itsessään minulle asioita, jotka saavat mielihyvähormoonit hyrrämään, joten ei mitään seksuaalista ei tarvita, eikä se kiinnosta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
:)
En minäkään haluaisi kenen tahansa naisen selkääni aurinkorasvaa hierovan. Siihen päätyvät vain harvat ja valitut. Ihooni eivät koske ne jotka eivät minua sisäisesti koskettaisi.
AVTärkeintä kaikessa kosketuksessa on aina se, että on lupa koskettaa. Olipa kyse eroottisesta, hoitavasta tai mistä tahansa kosketuksesta. Tätä ei voi liikaa korostaa asiayhteydestä huolimatta.
Mieluisinta kosketus tietysti on aina sellaisten ihmisten taholta, jotka koskettavat muutenkin positiivisella tavalla, tuovat jotain lämpöä kosketuksen mukana 😊
Aletheias - Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
No sitten olisin. Eikä todellakaan liity lainkaan siihen kuka hieroo. Hieronta on minulle yksi epäeroottisimmista asioista, joita voi keksiä. Jos siinä vielä olisi öljy mukana, niin olis todella "mitä helvettiä kuvittelet tekeväsi" tyylinen hetki, jos siihen yrittäisi jotakin eroottista yhdistää. Korkeintaan rupean nukkumaan hieronnan jälkeen. 🤣
Hmm...hauska tutustua kaltaisiisi ihmisiin, olet poikkeus.
Itse olen estoinen, en päästä iholleni kovin montaa ihmistä.
Jos päästän, haluan jokaisen kosketuksen tuntuvan, ehkä eri tavalla.
Urheiluhieronta on muuten aika kauhea kokemus:)
AV - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hmm...hauska tutustua kaltaisiisi ihmisiin, olet poikkeus.
Itse olen estoinen, en päästä iholleni kovin montaa ihmistä.
Jos päästän, haluan jokaisen kosketuksen tuntuvan, ehkä eri tavalla.
Urheiluhieronta on muuten aika kauhea kokemus:)
AVOman kokemukseni mukaan olen kyllä melko tavallinen. En ole koskaan törmännyt keneenkään, jonka mielestä tässä olisi mitään erikoista. Pikemmin päinvastoni.
Minä en ole estoinen, mutta en minäkään kenen tahansa kosketuksesta pidä. Ylipäänsä olen hyvin nirso siitä millaisesta kosketuksesta pidän. En ole koskaan käynyt urheiluhieronnassa. Olen varma, että en todellakaan pitäisi siitä. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan olen kyllä melko tavallinen. En ole koskaan törmännyt keneenkään, jonka mielestä tässä olisi mitään erikoista. Pikemmin päinvastoni.
Minä en ole estoinen, mutta en minäkään kenen tahansa kosketuksesta pidä. Ylipäänsä olen hyvin nirso siitä millaisesta kosketuksesta pidän. En ole koskaan käynyt urheiluhieronnassa. Olen varma, että en todellakaan pitäisi siitä.Lisään, että oletan kyseessä sii olevan niinkin yksinkertainen asia kuin, että ihminen hakeutuu jossain määrin kaltaiseensa seuraan. Varmaankin jo alunperin "vääräntyylinen" lähestyminen ja mahdollinen kosketus karkoittaa hetkessä hyvin erityylisestä seurasta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sinulle noin. Minulle ei . Hieronta ei vain ole minulle lainkaan seksuaalinen tapahtuna, vaikka sen tekisi kuka tahansa. Siinä yksinkertaisesti ei koskaan ole mukana hitustakaan "seksuaalista värinää". Jos on seksuaalista värinää, niin silloin ei hierota, vaan tehdään muuta. Tämän aloituksen aiha, eli selänpesu on minulle aika samanlainen juttu. En vain kertakaikkiaan ymmärrä miten siinä voi olle kenellekään mitään eroossita. Sama saunomisen kanssa. Hieronta ja saunominen ovat jo itsessään minulle asioita, jotka saavat mielihyvähormoonit hyrrämään, joten ei mitään seksuaalista ei tarvita, eikä se kiinnosta.
Sinulla on täysi oikeus kokea asia juuri siten, mikä itsestäsi oikealta tuntuu. Se ei ole yhtään enemmän väärin tai oikein kuin minun tapani, erilainen vain.
Minulle eroottisuus on asia, joka on ikään kuin aina läsnä sellaisen miehen kanssa, jota kohtaan tunnen eroottista halua. Täten myös mikä tahansa kosketus saattaa laukaista kiihottumisen tunteen. Selänpesu tai hieronta ovat molemmat tilanteita, joissa kosketus voi edetä hyvinkin eroottiseksi, jopa rakasteluksi ja se on minulle hyvin mieluisa etenemissuunta.
Aletheias - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Lisään, että oletan kyseessä sii olevan niinkin yksinkertainen asia kuin, että ihminen hakeutuu jossain määrin kaltaiseensa seuraan. Varmaankin jo alunperin "vääräntyylinen" lähestyminen ja mahdollinen kosketus karkoittaa hetkessä hyvin erityylisestä seurasta.
Kyllä, olen estoinen, joten en siedä ihmisiä jotka sitä eivät olisi:)
AV - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllä, olen estoinen, joten en siedä ihmisiä jotka sitä eivät olisi:)
AVMinuta on aikaa outoa ajatella, että ihmsen pitäsi olla juurikin estoinen, mutta makunsa kullakin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00011 kirjoitti:
AletheiasKyllä osaa kun menet tinderiin ja näet heti kuka on lähellä ja kutsut miehen sieltä kylään ja mieskin näkee missä olet ja minne tulla ns kyläilemään ja kun mies poistuu niin pyydät uutta miestä kylään
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kyllä osaa kun menet tinderiin ja näet heti kuka on lähellä ja kutsut miehen sieltä kylään ja mieskin näkee missä olet ja minne tulla ns kyläilemään ja kun mies poistuu niin pyydät uutta miestä kylään
En harrasta tuollaista. Minun täytyy pystyä luottamaan mieheen, jonka päästän kotiini. Sekä turvallisuuden että nautinnon takia.
Aletheias
Varmaankin edellinen kun en muista että kukaan olisi koskaan pessyt selkääni. Se ei varmaan ole niin likainen. Sen sijaan naisten pakarat ja tissit usein ovat, joten ne on syytä pestä huolella.
- Anonyymi00012
selän peseminen yksin saunassa... joku huvittava saunajuttu... joskus ryypiskelimme vähän White Lightnin.. mieleen livahti: lämmitetäämpä muuten sauna, no niimpä teimme sitten... no ei mitään ihan hauska saunailta oli..
Olen kyllä useinkin saunonut suloisien siskojen kanssa ja he ovat näyttäneet nättiä avointa vittuaan ihan omatoimisesti, mutta koska en suinkaan voisi olla varma, että he pitäisivät kosketuksesta, en ole niin tehnyt. Naiset ovat ihania. 🌹👀
- Anonyymi00013
Persusaunassa on mukava pestä kaverin selkää kun kaveri lötjöttelee mahallansa penkillä ja meikäläinen sutaisee kaverin selkää saippualla ja juuresharjaa niin jotta kulli vain heiluu. Siinä tulee aivan hannuolo !
- Anonyymi00014
Ei kumpikaan. Saunomisessa tai selänpesussa ei ole minulle kertakaikkiaan yhtään mitään eroottista.
- Anonyymi00019
Sauna on rauhoittumisen paikka. Siellä ei pestä kenenkään selkää ja ollaan eroottisuudesta muutenkin mahdollisimman kaukana.
Se, kun pääsen pesemään toisen selän. 😁
- Anonyymi00036
Ei kumpikaan. Selän pesu puolin ja toisin saunassa olisi pelkkä rasite.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142143
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511290Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711