Minä olen eläinrakas ja tykkään varsinkin poodeleleista! Ehdottomasti miehen täytyy olla myös koirarakas. Halaisin perustaa joskus koiratarhan. Hoitaisin muidenkin koiria, hommaisin vaan niille omat huoneet ja antaisin niille ruokaa ja tietysti rapsuttelisin.
Eläinrakkaudesta
11
67
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tekaistu aloitus.
- Anonyymi00002UUSI
Miten niin?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten niin?
Naista esittävä nettiransu pelleilee lukijoiden kustannuksella ja kirjoittelee tahallisen lapsellisesti naista performoiden
- Anonyymi00003UUSI
Minun narsisti miehet ei oikeasti tykänneet eläimistä. Vaikka muuta väitti. Yksi potki pientä mäyräkoiraamme toinen jätti pentumme yöksi puuhun kiinni. Viha nousi suureksi miehiä kohtaan. Ihan itse ovat vihansa ansainneet
- Anonyymi00005UUSI
Jaha, tällainen iloinen tarinallisuus palstasetä hönöjen päiviteltäväksi. Aika kubbaista…
- Anonyymi00006UUSI
lähes kaikki koirat ovat näyttelyissä narkomaaneja kaikilla huumeita veressään
- Anonyymi00008UUSI
Ja eikös niitä koiria trimmatakkin sellaisiksi jotta näyttävät joiltakin Pride-koirilta.
- Anonyymi00007UUSI
narsisti-nazi eli narsissi tai lupiini.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä miehet eläimistä pitävät bearneisekastikkeen taikka viherpippurikastikkeen kera.
- Anonyymi00010UUSI
Täällä ei oikein toimi tämä vastailu. Paljon irrelevanttia kontekstia joka ei tänne kuulu.
- Anonyymi00011UUSI
Jo kahdessa on kova homma. Noiden kanssa pitää käydä myös lenkillä -ja paljon! Kulut suuria. Ruoka, lääkäri, rokotukset jne. Tuon yhteyteen pitäisi perustaa joku hyväntekeväisyysjärjestö kulujen jne. takia. Tuo ei elätä, niin jossain pitäisi käydä töissäkin. Siinä ne eläimet sitten olisi. Aina. Kuka huolehtii, jos haluat lomalle? Tai kuume 40 astetta? Mistä tilat, jotta monen koiran haukkuminen ei haittaa naapureita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141582Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641569- 1311202
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1241110- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525