Se mies valehtelee joka ei myönnä

Anonyymi-ap

Niin tiedät kyllä mistä on kysymys.
Tämän vuoksi on alistuttava nöyrryttävä hyväksyttävä kaikki.
Yläpuolella on ja pysyy. Ihailla saa koskea ei. Asia loppuun käsitelty.

24

128

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jumala?

• Anonyymi00002

Mitäpä sitä semmoista myöntämään, mitä ei ole tehnyt.

• Anonyymi00003

Niin no jos jollain pahalla tahdolla löysit sen myönnettävän asian tästä palstaäijän pakinasta, niin mainitse ny sekin samaan syssyyn mitä olet juhlallisesti kiistävinäsi🥱

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin no jos jollain pahalla tahdolla löysit sen myönnettävän asian tästä palstaäijän pakinasta, niin mainitse ny sekin samaan syssyyn mitä olet juhlallisesti kiistävinäsi🥱

Mitä tahansa negatiivista se kuitenkin on, joten?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä tahansa negatiivista se kuitenkin on, joten?

Onko sulla psyykkisiä ongelmia kun et sisäistä sitä mitä minä sanoin tuosta trollaavasta äijästä? Silti jatkat tuota hmm ajattelua. Hoidahan pääsi kuntoon poika

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko sulla psyykkisiä ongelmia kun et sisäistä sitä mitä minä sanoin tuosta trollaavasta äijästä? Silti jatkat tuota hmm ajattelua. Hoidahan pääsi kuntoon poika

Pojittele ihan ittees.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pojittele ihan ittees.

Se on ainakin varmaa ettei sulla ole varaa tytötellä allekirjoittanutta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pojittele ihan ittees.

Valoa kohti P kannustan

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Valoa kohti P kannustan

Taivaaseen? Joko se nyt on mun aika?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja kato kato. Mistähän tiesit, kuka kirjoittaa, ellet ole.........

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja vielä.

Valoa kohti? Ei täältä oikein pääse 🤭 kato ku autopiiri.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No jospa siellä olisi sinulle parempaa seuraa Kuin ”nasti”se joka sai pääs juntturalle kiitä tsi syytä sitä tulevaisuudessa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No jospa siellä olisi sinulle parempaa seuraa Kuin ”nasti”se joka sai pääs juntturalle kiitä tsi syytä sitä tulevaisuudessa

Jaa no pitää laittaa harkintaan ja ihan sun käskystä saatan jopa tehdäkin niin. Tiedät, mitä tarkoitan. Sen jälkeen se aurinko paistaa teillekin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on ainakin varmaa ettei sulla ole varaa tytötellä allekirjoittanutta

Missäs kohtaa olen tytötellyt tai pojitellutkaan? Ja sitä paitsi. Asiat tulevat joka tapauksessa esille. Oli minua tai ei. Varsinkin sitten liikkuvat, kun ei.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Enhän se minä ole, joka syyttää 🤭

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä- psyykikko, hakkeri, onnekas kalastaja muu mikä? Kyllä kuva on ollut kirkas kauan aikaa ja ihan omana tietona pidetty

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jaa no pitää laittaa harkintaan ja ihan sun käskystä saatan jopa tehdäkin niin. Tiedät, mitä tarkoitan. Sen jälkeen se aurinko paistaa teillekin.

Eipäs olla ylidramaattisia nyt, niin syvää suhteetonta vihaa kuin olisit toverisi kanssa tuntenut kimpassa viisaat päät yhteen kolauttaessanne

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mikä- psyykikko, hakkeri, onnekas kalastaja muu mikä? Kyllä kuva on ollut kirkas kauan aikaa ja ihan omana tietona pidetty

Kukaan ulkopuolinen ei ylläpidon mukaan pysty näkemään, kuka kirjoittaa, joten......

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eipäs olla ylidramaattisia nyt, niin syvää suhteetonta vihaa kuin olisit toverisi kanssa tuntenut kimpassa viisaat päät yhteen kolauttaessanne

Mulla mitään vihaa ole. Asiat asioina.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kukaan ulkopuolinen ei ylläpidon mukaan pysty näkemään, kuka kirjoittaa, joten......

Joten mitä- vainotko o päällä? Oon aika haka tunnistamaan maneereja, vaikka niin simppeli tomppelien mukaan olen. Nauti ny

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mulla mitään vihaa ole. Asiat asioina.

Sinulla ei ole mitään muuta ns asiaa kuin suhteeton rektaalista revitty viha, olet misogyyninen ja uhriutuva vauvamainen kohtuuton inisijä ja ”ilon varas”, koita kestää, että hymyilen joskus ja todella ikävää jos se on sinulle liikaa

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään muuta ns asiaa kuin suhteeton rektaalista revitty viha, olet misogyyninen ja uhriutuva vauvamainen kohtuuton inisijä ja ”ilon varas”, koita kestää, että hymyilen joskus ja todella ikävää jos se on sinulle liikaa

Miso? Aika kaukana siitä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Missäs kohtaa olen tytötellyt tai pojitellutkaan? Ja sitä paitsi. Asiat tulevat joka tapauksessa esille. Oli minua tai ei. Varsinkin sitten liikkuvat, kun ei.

Jos teidän kahden nutipääb osalta jotain tulee esille, niin se on tasan tuo yhteispsy koosi. Tässä vieressä on ihsn oikea xxxsi kirjoitti se toinen. Finlex ja rajattomat mahdollisuudet auki tjn?. Älä tule jutulle ilman ”edustajaa” missään nimessä, ei enää kannata varmaan kokeilla sitä korttia

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joten mitä- vainotko o päällä? Oon aika haka tunnistamaan maneereja, vaikka niin simppeli tomppelien mukaan olen. Nauti ny

Turhaa yrität. Tää on selvä homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    10. 76
      566
    Aihe