Niin tiedät kyllä mistä on kysymys.
Tämän vuoksi on alistuttava nöyrryttävä hyväksyttävä kaikki.
Yläpuolella on ja pysyy. Ihailla saa koskea ei. Asia loppuun käsitelty.
Se mies valehtelee joka ei myönnä
24
128
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Jumala?
- Anonyymi00002
Mitäpä sitä semmoista myöntämään, mitä ei ole tehnyt.
- Anonyymi00003
Niin no jos jollain pahalla tahdolla löysit sen myönnettävän asian tästä palstaäijän pakinasta, niin mainitse ny sekin samaan syssyyn mitä olet juhlallisesti kiistävinäsi🥱
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin no jos jollain pahalla tahdolla löysit sen myönnettävän asian tästä palstaäijän pakinasta, niin mainitse ny sekin samaan syssyyn mitä olet juhlallisesti kiistävinäsi🥱
Mitä tahansa negatiivista se kuitenkin on, joten?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä tahansa negatiivista se kuitenkin on, joten?
Onko sulla psyykkisiä ongelmia kun et sisäistä sitä mitä minä sanoin tuosta trollaavasta äijästä? Silti jatkat tuota hmm ajattelua. Hoidahan pääsi kuntoon poika
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko sulla psyykkisiä ongelmia kun et sisäistä sitä mitä minä sanoin tuosta trollaavasta äijästä? Silti jatkat tuota hmm ajattelua. Hoidahan pääsi kuntoon poika
Pojittele ihan ittees.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pojittele ihan ittees.
Se on ainakin varmaa ettei sulla ole varaa tytötellä allekirjoittanutta
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pojittele ihan ittees.
Valoa kohti P kannustan
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valoa kohti P kannustan
Taivaaseen? Joko se nyt on mun aika?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja kato kato. Mistähän tiesit, kuka kirjoittaa, ellet ole.........
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja vielä.
Valoa kohti? Ei täältä oikein pääse 🤭 kato ku autopiiri. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No jospa siellä olisi sinulle parempaa seuraa Kuin ”nasti”se joka sai pääs juntturalle kiitä tsi syytä sitä tulevaisuudessa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No jospa siellä olisi sinulle parempaa seuraa Kuin ”nasti”se joka sai pääs juntturalle kiitä tsi syytä sitä tulevaisuudessa
Jaa no pitää laittaa harkintaan ja ihan sun käskystä saatan jopa tehdäkin niin. Tiedät, mitä tarkoitan. Sen jälkeen se aurinko paistaa teillekin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on ainakin varmaa ettei sulla ole varaa tytötellä allekirjoittanutta
Missäs kohtaa olen tytötellyt tai pojitellutkaan? Ja sitä paitsi. Asiat tulevat joka tapauksessa esille. Oli minua tai ei. Varsinkin sitten liikkuvat, kun ei.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Enhän se minä ole, joka syyttää 🤭
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä- psyykikko, hakkeri, onnekas kalastaja muu mikä? Kyllä kuva on ollut kirkas kauan aikaa ja ihan omana tietona pidetty
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa no pitää laittaa harkintaan ja ihan sun käskystä saatan jopa tehdäkin niin. Tiedät, mitä tarkoitan. Sen jälkeen se aurinko paistaa teillekin.
Eipäs olla ylidramaattisia nyt, niin syvää suhteetonta vihaa kuin olisit toverisi kanssa tuntenut kimpassa viisaat päät yhteen kolauttaessanne
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mikä- psyykikko, hakkeri, onnekas kalastaja muu mikä? Kyllä kuva on ollut kirkas kauan aikaa ja ihan omana tietona pidetty
Kukaan ulkopuolinen ei ylläpidon mukaan pysty näkemään, kuka kirjoittaa, joten......
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipäs olla ylidramaattisia nyt, niin syvää suhteetonta vihaa kuin olisit toverisi kanssa tuntenut kimpassa viisaat päät yhteen kolauttaessanne
Mulla mitään vihaa ole. Asiat asioina.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kukaan ulkopuolinen ei ylläpidon mukaan pysty näkemään, kuka kirjoittaa, joten......
Joten mitä- vainotko o päällä? Oon aika haka tunnistamaan maneereja, vaikka niin simppeli tomppelien mukaan olen. Nauti ny
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mulla mitään vihaa ole. Asiat asioina.
Sinulla ei ole mitään muuta ns asiaa kuin suhteeton rektaalista revitty viha, olet misogyyninen ja uhriutuva vauvamainen kohtuuton inisijä ja ”ilon varas”, koita kestää, että hymyilen joskus ja todella ikävää jos se on sinulle liikaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään muuta ns asiaa kuin suhteeton rektaalista revitty viha, olet misogyyninen ja uhriutuva vauvamainen kohtuuton inisijä ja ”ilon varas”, koita kestää, että hymyilen joskus ja todella ikävää jos se on sinulle liikaa
Miso? Aika kaukana siitä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missäs kohtaa olen tytötellyt tai pojitellutkaan? Ja sitä paitsi. Asiat tulevat joka tapauksessa esille. Oli minua tai ei. Varsinkin sitten liikkuvat, kun ei.
Jos teidän kahden nutipääb osalta jotain tulee esille, niin se on tasan tuo yhteispsy koosi. Tässä vieressä on ihsn oikea xxxsi kirjoitti se toinen. Finlex ja rajattomat mahdollisuudet auki tjn?. Älä tule jutulle ilman ”edustajaa” missään nimessä, ei enää kannata varmaan kokeilla sitä korttia
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joten mitä- vainotko o päällä? Oon aika haka tunnistamaan maneereja, vaikka niin simppeli tomppelien mukaan olen. Nauti ny
Turhaa yrität. Tää on selvä homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566