Miten on oikeassa elämässä gatekoria lesbo eli kysymys kumpaan naisia löytyy enemmän antavana vai saavana osapuolena eli kumpaan löytyy naisia helpommin naisia jotka tyydyttää naisen vai naisia jotka haluaa että nainen tyydyttää heidät
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Sinulla on jotenkin todella outo käsitys seksistä. Valtaosalla ihmisistä siihen kuuluvat nuo molemmat, ei vain toinen.
- Anonyymi00002
Tuli mieleen kun hetero jutuissa mies haluaa tyydyttää naisen ja nainen haluaa tyydyttää miehen eli kumpikin haluaa tuottaa nautintoa toisilleen niin miten on lesbo jutuissa
- Anonyymi00003
taidat olla valvoja itse kun me muut ei saada tehdä tämmösiä julkasuja
- Anonyymi00004
Mä oon kaikkien miesten edustaja. Me jätkät halutaan ensisijaisesti ittellemme se tyy-dy-tys. Tää on tervettä itsekkyyttä 🤷♂️. Ei se nyt silti niin kauas jää että haluaa miellyttää lisäksi toista osapuolta. It takes two to tango, jne. Haluaisin kuulla kyniksen näkemyksen siitä missä määrin kieroutunut äitisuhde, isäsuhde sekä genetiikka määrittävät s. suuntautumista. -💊-.
- Anonyymi00007
KIva kuulla, että olet onnistunut aina tutustumaan "siin mielessä" vain poikkeuksellisiin miehiin. 🙂
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
KIva kuulla, että olet onnistunut aina tutustumaan "siin mielessä" vain poikkeuksellisiin miehiin. 🙂
En mä niitä ala hommailemmaan. Voisiko se tarjota ratkaisun? Kun ei ymmärrys ja sosiaaliset skillsit naistensaantiin riitä niin on turvauduttava varavaihtoehtoon? Sitäkö ehdotat? Ei se silti niin mene tosielämässä. -💊-.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En mä niitä ala hommailemmaan. Voisiko se tarjota ratkaisun? Kun ei ymmärrys ja sosiaaliset skillsit naistensaantiin riitä niin on turvauduttava varavaihtoehtoon? Sitäkö ehdotat? Ei se silti niin mene tosielämässä. -💊-.
En ole ehdottanut sinulle yhtään mitään. Olen vain todenut olevani onnellinen, että olen ilmeisesti itse tavannut vain poikkeuksellisia miehiä. Eli en ainoatakaan tällaista: "Me jätkät halutaan ensisijaisesti ittellemme se tyy-dy-tys."
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole ehdottanut sinulle yhtään mitään. Olen vain todenut olevani onnellinen, että olen ilmeisesti itse tavannut vain poikkeuksellisia miehiä. Eli en ainoatakaan tällaista: "Me jätkät halutaan ensisijaisesti ittellemme se tyy-dy-tys."
Riippuu puut-teen voimakkuudesta kuka haluaa liehitellä ja ketä, ja kuinka paljon 😉. Mies on täysin hi-mojensa köysissä silloin kun se on ollut viikon ilman. Ja jos ei ole niin tällöin miehen halut ovat laskussa. Liian passiivinen sexielämä vie myös haluja veks. Inceleillä ne ovat arvatenkin olemattomat. -💊-.
- Anonyymi00005
noniin jalka-BO;MOTI-peli Engannin peli aika jännittävä oli kyllä, arvsin kuka voittaamuttaan niin mwksikoa vasraan.
- Anonyymi00006
kategoria.
- Anonyymi00008
Mitenköhän tuon nyt oikein ajattelet. Seksissä molemmat ovat aina saavana sekä antavana osapuolena. No ei maksetussa, mutta muuten.
- Sheena- Anonyymi00009
Kyllä hetero suhteissa on noin kun sanot mutta entä lesbosuhteissa ettei vain olis yksipuolista touhua eli toinen antaa suukivat ja toinen nauttii ja kun homma ohi niin kumpikin jatkaa matkaansa
- Anonyymi00010
Ja luulis suukivojen antajista olevan pulaa kun kaikki haluais vain saada suukivat itselleen
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä hetero suhteissa on noin kun sanot mutta entä lesbosuhteissa ettei vain olis yksipuolista touhua eli toinen antaa suukivat ja toinen nauttii ja kun homma ohi niin kumpikin jatkaa matkaansa
Luuletko tosiaan, että tuollainen yksipuolinen seksisuhde voisi toimia myöskään homomiehillä? Taidat vain louskuttaa leukojasi, yritä perehtyä seksiin paremmin. Hyvin monet myös nauttivat seksistä ilman suukivaa, on kaikenlaisia välineitä.. ja kädet.
- Sheena - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että tuollainen yksipuolinen seksisuhde voisi toimia myöskään homomiehillä? Taidat vain louskuttaa leukojasi, yritä perehtyä seksiin paremmin. Hyvin monet myös nauttivat seksistä ilman suukivaa, on kaikenlaisia välineitä.. ja kädet.
- SheenaLuin joskus netistä, ehkäpä jopa s24:sesta että kun vaihtaa kättä niin se tuntuu samalta kuin vieraissa kävisi 😄. Johtopäätös = Itseään voi siis pettää. Jos itsellä on jopa oma kumppani ja turvautuu omiin kätösiinsä niin tällöinhän "omankäden oikeuteen" tarttuva pettää kumppaniaan itsensä kanssa. Pettäminen on tällöin myös aina automaattisesti h*moa. Eikö kuulostakin hauskalta leikinlaskulta :) ? -💊-.
- Anonyymi00014
Paras ystäväni on lesbo ja varsin avoin ihminen kaikin puolin. Hänen seksielämänsä on huomattavasti monipuolisempaa kuin tässä ketjussa esitetyt selkeästi stereotypiset arvailut.
- Anonyymi00015
Usein lesbot ja bi ihmiset ovat avoimempia seksielämänsä suhteen kuin heterot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491