Jos nainen saisit olla yhden vuorokauden ajan mies..

Anonyymi-ap

Jos nyt unohdetaan se itsestään selvä asia, niin mitä sen lisäksi tekisit?

24

157

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (yrittäisivät kirjoittaa nimensä lumihankeen)
      :P

• Anonyymi00001

😅🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00002

Ehkä vain kusisin seisaaltaan ja takaisin kts

• Anonyymi00011

Seisaaltaan pissasin eilen uimahallin vessassa, kun en halunnut istua. Hyvin onnistui!

T. Innovatiivinen ja kokeileva nainen

• Anonyymi00003

Vuorokausi on lyhyt aika, en varmaan mitään oikein tekisi erilailla.

• Anonyymi00005

Hihittelisin jalat ristissä.

xLiner

• Anonyymi00006

Mä pidän sua miehenä jostain syystä 🤓

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mä pidän sua miehenä jostain syystä 🤓

Hihi.. 🧔

xLiner

• Anonyymi00007

Kävisin kusella tietysti. Tuskinpa muille kokemuksille olisi tarvetta. Toki olisi ihan kiva kokeilla myös kuinka paljon parempi suorituskyky lihaksissa olisi tmv.

• Anonyymi00009

No onpas harvinaisen tylsiä vastauksia. Jos itse olisin vuorokauden nainen, niin haluaisin ehdottomasti kokea raskaaksi tulemisen ihmeen.

• Anonyymi00012

Et sinä sitä vuorokaudessa edes itse saisi selville. Hyvin pieni todennäköisyys on myös sille, että se vuorokausi sattuisi otolliseen hetkeen.

• Anonyymi00010

Mansplaining pitäis päästä kokemaan.

• En kehtaa sanoa mitä tekisin ensimmäiseksi ja toivottavasti mulla olis seuraavana päivänä vapaata. 😄

• E i kukaan kysynyt minua alulle laittaessa minkä kehon valikoisin. Eikä se ole minun tehtävä valikoida kehoani (se ei ole vaate), ainoa minun tehtävä on käyttää kehoani niin hyvin kuin suinkin, toteuttaakseni sisimpäni.

Muuhun sitä kehoa en koe tarvitsevani. Työkalu. Se millaisessa kehossa olen, ei ole mulle tärkeää. Terveys, terve keho taas helpottaisi suoriutumisia ilman ylimääräisiä koettelemuksia ja ponnistuksia. Elämä olisi helpompaa.

• Anonyymi00013

Minusta olisi jännää laulaa yhtiön pihalla Nessun dormaa tiukoissa uimahousuissa.
      Vähän naapurit yllättyisivät. Muutoinkin kuulolaitteita vailla moni.
      Vilma

• Anonyymi00014

Yhden vuorokauden miehenä oleminen ei innosta yhtään. Tai no, jos kokoni muuttuisi päiväksi; pituus, paino ja lihakset kasvaisivat - auttaisin ihmisiä muutossa ja muissa sellaisissa jutuissa, joissa tarvitaan kokoa ja lihasvoimaa 💪.

- Sheena

• Anonyymi00015

Eiköhän monet joutuisi heti vaikeuksiin, vankilaan yms. jos eivät voisi enää käyttää naisellisia, luonnollisia vaikutuskeinoja.

• Anonyymi00016

Ihan samaa kuin nytkin naisena. Kävisin töissä jos työpaikka ollisi, kaupassa, hakisin lapset päiväkodista, laittaisin ruoan, kävisin lenkillä, katsoisin tv:tä, olisin parisuhteeni kanssa jos sellainen olisi. Ei minun mielikuvitukseni mihinkään muuhun taivu kun arki-elämään. Oletan että se yksi päivä olisi sellainen otos yleisimmistä päivistä.

• Anonyymi00017

Jututtaisin muutamaa miestä. Haluaisin tietää ovatko miten erilaisia miesseurassa.

• Anonyymi00018

Mahtaisiko se niin erilaista olla kuin naisena oleminen? 🤔 No fyysisiä ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia testailisin, se voisi tuntua vähän erilaiselta.

Aletheias

• Anonyymi00019

Kokeilisin painonnostoa, miehen fysiikalla ja voimilla se olisi mielenkiintoista.

• Anonyymi00020

Saisinko olla komea mies? Ja hyväkuntoinen? Eikun jos saisin olla kuka tahansa mies, niin olisin Hän. Mitä Hän ajattelisi, mitä tuntisi? Mitä Hän ajattelisi minusta! :)
      Olisihan hän onnellinen tai vähintäänkin tyytyväinen elämäänsä?

• Anonyymi00021

Jos yrität olla joku Hän ja Hän tulisi vastaan, mitähän Hän sanoisi Hänelle?
        Vilma

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jos yrität olla joku Hän ja Hän tulisi vastaan, mitähän Hän sanoisi Hänelle?
        Vilma

Ei hemmetti! Ei meinaa naurusta tulla loppua... SE vois olla hiukkasen yllättävä tilanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      104
      1243
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43