Onko teille tullut väärää postia?

Anonyymi-ap

Minulle tuli kerran kelalta hylätty toimeentulotukipäätös.
Hetken kummastelin, että olenkohan kännissä ja läpällä hakenut? Sitten huomasin sen olevan naapurini posti.
Vein kirjeen hänelle ja pahoittelin kovasti, kun vahingossa avasin.

Hirmu monesti postityypit vie postia ja lähetyksiä mihin sattuu. Kerran tilasin talvikengät lähiautomaattiin. Menivät 20 kilometrin päähän. En hakenut.

>Simiti<

16

153

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuli tiliote, naisen käyttötilillä kymmeniä tuhansia. Just käyny hakee Keskisen tavaratalosta tonneilla kaikkea. Varmaan olis löytynyt kalliit härvelit siitä osoitteesta, jos olis vaikka rikolliselle mennyt tuo kirje.

• Anonyymi00002

Eli siis, avasin kun luulin omakseni. Heti huomasin että kova saldo ja väärä nimi. En tehnyt muuta kuin mietin vain hetken että onneksi sentään ihan kaikilla ei mene taloudessa huonosti ja nakkasin roskiin. En lähtenyt Lintuviidalle viemään paprua oikeaan osoitteeseen, ei ole mun murheeni jos joku kroisos jää vaille tiliotettansa. Ehkä vähän häiritsi myös se, että oli tullut avattua ja luettua.

• Anonyymi00003

Olen saanut ja katsomatta avannut. Edellisen asukkaan ja alakerran naisen pankin kirjeen. Toisen vein ja toisen sain värkättyä siististi takaisin kiinni.

• Anonyymi00004

Ei oo tullu väärää eikä oikeaa. Posti täysin. Kykenemätön laitos hoitamaan tehtäväänsä. Ois syytä 10 johtajasta heittää puolet pelolle.

• Anonyymi00005

Persu keskikaljat on postin suojatyöpaikassa.

• Anonyymi00006

Monasti monasti tai joka kuukausi koko elämäni posti josta ilmenee tuloni niin on niin pieni että voiko tommosella edes elää ja pärjätä luulen aina että on tullut väärää postia väärään osoitteeseen mut kun lukee nimi ja osoite niin kyl se oikeaan on tullut voi kun on pienet tulot itsekkään ei totu

• Anonyymi00007

2 vuotta vanha lapsikin sanoo että hän tienaa lapsilisääkin kuukaudessa sen mitä sinä köyhä koko vuodessa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

2 vuotta vanha lapsikin sanoo että hän tienaa lapsilisääkin kuukaudessa sen mitä sinä köyhä koko vuodessa

?????????

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

?????????

Ei oo kivaa ol köyhä

• On. Olen vienyt harhautuneet postit joko postille tai suoraan oikeaan osoitteeseen. En milloinkaan tuhoa toisten posteja.

• On tullut ja aika usein. Tottumuksesta tarkistan nimen kirjeen päältä, etten vahingossakaan avaisi.
      Mikäli osoite on väärä, vedän osoitteen yli ja kirjoitan "Ei tässä osoitteessa". Jos taas kirje on jaettu väärään osoitteeseen, vaikka osoite on oletettavasti oikea, palautan sen sellaisenaan.
      Vien kirjeet Postin postilaatikkoon.

Tämä on yleensä riittänyt. Olen kansalaisvelvollisuuteni suorittanut! 👍

"Return to sender!" 😊✉️➡️
      https://youtu.be/LZmUfUBqE-s?si=CwqPhCjFlNYuNAEv

• Anonyymi00010

paina tuo mieleesi:; sähköposti ja puhelinsoitto on aina väärä.

• Anonyymi00011

On tullut vaikka minkälaisia. Vein postilaatikkoon silloin kun vielä postilaatikoita oli, nykyään nakkaan roskiin. Kerrankin tuli naapuri jonkun kaverin kirje.
      Oli sama etunimi ja en sen enempää kiinnittänny huomioo vaan avasin. Luin hetken, mitä hittoa ja katsoin lähettäjän. En tunne. Sit katoin osotetta ja kun näin nääpurin ovessa sukunimen, joka kirjeeseen sopi, Kirjoitin mukaan lapun, et sori kun avasin. Meillä sama etunimi. Eipä kommentoinnu mitään.

• Anonyymi00012

No todellakin on tullut!

Parhaiten on jäänyt mieleen perintäfirman paksu kirje, avasin sen, mitä ihmettä. Siinä silmäillessäni vasta tajusin, ettei kuulunut minulle, vaikka osoite oli oikea, vastaanottaja väärä.. entinen asukas. Oli kyllä hänen puhelinnumerokin, mutten kehdannut soittaa, vaan laitoin takaisin postiin "return to sender".

Saman tein kirjeelle, josta huomasin heti kättelyssä, että vastaanottaja on väärä eikä taatusti ole koskaan asunut nykyisessä osoitteessani (olen alkuasukas).

Kerran sain Stockmannin etukupongit kahteen kertaan, ehdin jo ilahtua.. pienoinen pettymys kun toiset kuului tietysti naapurille.

- Sheena

• Anonyymi00013

On joskus tullut joo.
      Jonnekin muualle menee omat postini kun ei tänne ole tulleet.

• Anonyymi00014

Joku naapuri oli vuosia sitten avannut erikoissairaanhoidon kutsukirjeen. Asuin silloin vielä pienkerrostalossa. Olin melko hämmästynyt, kun huomasin avatun kirjeen. Ehkä joku katui tilannetta (arvelin), kun postilaatikkoon ilmestyi pian fazerin sininen. Roskiinhan se meni, kun ei heti tullut mieleen alkaa syömään tuntemattomalta tullutta suklaata ilman mitään viestiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1288
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      824
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. 32
      645
    6. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      578
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43