Onko teille tullut väärää postia?

Anonyymi-ap

Minulle tuli kerran kelalta hylätty toimeentulotukipäätös.
Hetken kummastelin, että olenkohan kännissä ja läpällä hakenut? Sitten huomasin sen olevan naapurini posti.
Vein kirjeen hänelle ja pahoittelin kovasti, kun vahingossa avasin.

Hirmu monesti postityypit vie postia ja lähetyksiä mihin sattuu. Kerran tilasin talvikengät lähiautomaattiin. Menivät 20 kilometrin päähän. En hakenut.

>Simiti<

12

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuli tiliote, naisen käyttötilillä kymmeniä tuhansia. Just käyny hakee Keskisen tavaratalosta tonneilla kaikkea. Varmaan olis löytynyt kalliit härvelit siitä osoitteesta, jos olis vaikka rikolliselle mennyt tuo kirje.

• Anonyymi00002
        UUSI

Eli siis, avasin kun luulin omakseni. Heti huomasin että kova saldo ja väärä nimi. En tehnyt muuta kuin mietin vain hetken että onneksi sentään ihan kaikilla ei mene taloudessa huonosti ja nakkasin roskiin. En lähtenyt Lintuviidalle viemään paprua oikeaan osoitteeseen, ei ole mun murheeni jos joku kroisos jää vaille tiliotettansa. Ehkä vähän häiritsi myös se, että oli tullut avattua ja luettua.

• Anonyymi00003
      UUSI

Olen saanut ja katsomatta avannut. Edellisen asukkaan ja alakerran naisen pankin kirjeen. Toisen vein ja toisen sain värkättyä siististi takaisin kiinni.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei oo tullu väärää eikä oikeaa. Posti täysin. Kykenemätön laitos hoitamaan tehtäväänsä. Ois syytä 10 johtajasta heittää puolet pelolle.

• Anonyymi00005
        UUSI

Persu keskikaljat on postin suojatyöpaikassa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Monasti monasti tai joka kuukausi koko elämäni posti josta ilmenee tuloni niin on niin pieni että voiko tommosella edes elää ja pärjätä luulen aina että on tullut väärää postia väärään osoitteeseen mut kun lukee nimi ja osoite niin kyl se oikeaan on tullut voi kun on pienet tulot itsekkään ei totu

• Anonyymi00007
        UUSI

2 vuotta vanha lapsikin sanoo että hän tienaa lapsilisääkin kuukaudessa sen mitä sinä köyhä koko vuodessa

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

2 vuotta vanha lapsikin sanoo että hän tienaa lapsilisääkin kuukaudessa sen mitä sinä köyhä koko vuodessa

?????????

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

?????????

Ei oo kivaa ol köyhä

• UUSI

On. Olen vienyt harhautuneet postit joko postille tai suoraan oikeaan osoitteeseen. En milloinkaan tuhoa toisten posteja.

• UUSI

On tullut ja aika usein. Tottumuksesta tarkistan nimen kirjeen päältä, etten vahingossakaan avaisi.
      Mikäli osoite on väärä, vedän osoitteen yli ja kirjoitan "Ei tässä osoitteessa". Jos taas kirje on jaettu väärään osoitteeseen, vaikka osoite on oletettavasti oikea, palautan sen sellaisenaan.
      Vien kirjeet Postin postilaatikkoon.

Tämä on yleensä riittänyt. Olen kansalaisvelvollisuuteni suorittanut! 👍

"Return to sender!" 😊✉️➡️
      https://youtu.be/LZmUfUBqE-s?si=CwqPhCjFlNYuNAEv

• Anonyymi00010
      UUSI

paina tuo mieleesi:; sähköposti ja puhelinsoitto on aina väärä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2747
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1044
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      68
      921
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      866
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      63
      750
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      56
      710
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      612
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      52
      583
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      55
      542
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      525
    Aihe