Minulle tuli kerran kelalta hylätty toimeentulotukipäätös.
Hetken kummastelin, että olenkohan kännissä ja läpällä hakenut? Sitten huomasin sen olevan naapurini posti.
Vein kirjeen hänelle ja pahoittelin kovasti, kun vahingossa avasin.
Hirmu monesti postityypit vie postia ja lähetyksiä mihin sattuu. Kerran tilasin talvikengät lähiautomaattiin. Menivät 20 kilometrin päähän. En hakenut.
>Simiti<
Onko teille tullut väärää postia?
12
89
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuli tiliote, naisen käyttötilillä kymmeniä tuhansia. Just käyny hakee Keskisen tavaratalosta tonneilla kaikkea. Varmaan olis löytynyt kalliit härvelit siitä osoitteesta, jos olis vaikka rikolliselle mennyt tuo kirje.
- Anonyymi00002UUSI
Eli siis, avasin kun luulin omakseni. Heti huomasin että kova saldo ja väärä nimi. En tehnyt muuta kuin mietin vain hetken että onneksi sentään ihan kaikilla ei mene taloudessa huonosti ja nakkasin roskiin. En lähtenyt Lintuviidalle viemään paprua oikeaan osoitteeseen, ei ole mun murheeni jos joku kroisos jää vaille tiliotettansa. Ehkä vähän häiritsi myös se, että oli tullut avattua ja luettua.
- Anonyymi00003UUSI
Olen saanut ja katsomatta avannut. Edellisen asukkaan ja alakerran naisen pankin kirjeen. Toisen vein ja toisen sain värkättyä siististi takaisin kiinni.
- Anonyymi00004UUSI
Ei oo tullu väärää eikä oikeaa. Posti täysin. Kykenemätön laitos hoitamaan tehtäväänsä. Ois syytä 10 johtajasta heittää puolet pelolle.
- Anonyymi00005UUSI
Persu keskikaljat on postin suojatyöpaikassa.
- Anonyymi00006UUSI
Monasti monasti tai joka kuukausi koko elämäni posti josta ilmenee tuloni niin on niin pieni että voiko tommosella edes elää ja pärjätä luulen aina että on tullut väärää postia väärään osoitteeseen mut kun lukee nimi ja osoite niin kyl se oikeaan on tullut voi kun on pienet tulot itsekkään ei totu
- Anonyymi00007UUSI
2 vuotta vanha lapsikin sanoo että hän tienaa lapsilisääkin kuukaudessa sen mitä sinä köyhä koko vuodessa
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
2 vuotta vanha lapsikin sanoo että hän tienaa lapsilisääkin kuukaudessa sen mitä sinä köyhä koko vuodessa
?????????
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
?????????
Ei oo kivaa ol köyhä
On. Olen vienyt harhautuneet postit joko postille tai suoraan oikeaan osoitteeseen. En milloinkaan tuhoa toisten posteja.
On tullut ja aika usein. Tottumuksesta tarkistan nimen kirjeen päältä, etten vahingossakaan avaisi.
Mikäli osoite on väärä, vedän osoitteen yli ja kirjoitan "Ei tässä osoitteessa". Jos taas kirje on jaettu väärään osoitteeseen, vaikka osoite on oletettavasti oikea, palautan sen sellaisenaan.
Vien kirjeet Postin postilaatikkoon.
Tämä on yleensä riittänyt. Olen kansalaisvelvollisuuteni suorittanut! 👍
"Return to sender!" 😊✉️➡️
https://youtu.be/LZmUfUBqE-s?si=CwqPhCjFlNYuNAEv- Anonyymi00010UUSI
paina tuo mieleesi:; sähköposti ja puhelinsoitto on aina väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902747- 2011044
- 68921
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti150866- 63750
- 56710
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19612- 52583
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?55542- 55525