Tuli tunti sitten ja hirvee meteli. Ensin meni suihkuun ja naapurit varmaan valittaa huomenna. Sitten alkoi perata ahvenia keittiössä. Ahvenet perattuaan laittoi vakuumikoneen päälle ja se pitää kovaa hurinaa. Saas nähdä tuleeko naapureilta valituksia myöhemmin. No saadaan ainakin ahvenia ruuaksi sitten.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
No voi teitä. Jos olisin naapurisi, niin ménisin kertomaan kuinka oikeasti valmistetaan.
Kerran sain heippalapun, että ihan hyvä kappale, mutta vähän píenemmällä voluumillla.
>Simiti< - Anonyymi00002
pienemmällä äänenvoimakkuudella, yleensä huono äänenlaatu kuunnella jos kaiuttimet, hyvät kuulokkeet parempi laatu eikä mitkään ulkopuolen äänet häiritse.
- Anonyymi00003
Naapurit on kateellisia kun teillä on tuorretta kalaa ja naapurin naiset kateellisia myöskin kun sinulla on oma kalastaja mies
- Anonyymi00004
Miten tää liittyy sinkkuihin?
- Anonyymi00005
Kalastus kuuluu kaikille ja kaikkialle
- Anonyymi00006
Mitä siellä reissussa tapahtui?
- Anonyymi00008
Jotain jonka takia apstä tulee sinkkupalstalainen?
Kalaverkot lasketaan illalla kuuden aikaan janostetaan kymmenen aikaan. Siinä menee myhäiseksi sitten kotiintulo. illalla se ahven tulee matalaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494