Siitä uutisoidusta hauen puraisusta, hyvin mahdollista minua on näykkinyt oikein kalaparvi saaressa Kökar. Olin pyöräilemässä, tulin pienelle sillalle jonka alta menee pienten veneiden väylä saaren jonkun kohdan läpi. Kun paikka näytti helpolta loivan kallioreunan menin veteen vilvoitteleen kuuman sään vuoksi lähemmäksi kaullaa merivettä. Ihmettelin mitä täällä tapahtuu kun joka suunnasta minua näykitään, pienemmät eri kokoiset kalat ahmivat ihonpintaani. Ilmeisesti ihossa oli jotain tai sitten karvoitus niille maistui. Asiasta en välittänyt vaan jatkoi vedessä olemista.
Olisikohan tuon alueen veden kirkkaus joka mahdollistaa kaloilla nähdä?
Norjassa ja Islannissa voi joskus meressä uiva joutua valaan mahaan jos valas luulee ihmistä hylkeeksi.
Asioista mistä eivät tiedä
Anonyymi-ap
2
164
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Olen nähnyt netissä videonpätkän, jossa mies oli joutunut kymmenen senttiä naisen suuhun! Kauheeta!
- Anonyymi00002
Ja avustuskikkailua. Tietyt pariskunnat asuvat muka erillään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664