Sara Lappalaisen ihmiskoe

Anonyymi-ap

5ssä viikossa Kalevan Kisat juoksukuntoon, kun on vain pyöräilty.

Tuleeko onnistumaan ?

18

167

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eukko nillitti naisten maantiepyöräilyn sm-kisoista kuin bati ikään. Porukkalenkki ei maita.

• Anonyymi00005

Siirtyy takasin oikeaan urheiluun

• Anonyymi00002

Ihan mielenkiintoista seurata, mennään kuitenkin imetysvaihetta.

• Anonyymi00003

Miksi yrittää?
      Lopetti huipulla.

• Anonyymi00004

Ei ole Tampereen 800lla mukana.

Pyöräilyä ajatellen kannattaisi satsata 10000m juoksuun ja ultriin, vaikka Pyhälle Moonan ja Rita kanssa.

• Anonyymi00006

4.03.50 em raja, ei mene vanhoilla pohjilla ihan helpolla, mutta ihme voi tapahtua.

• Anonyymi00007

Jyväskylän Harjun uusi mondo on tosi nopea. Kannattaa yrittää siellä, vaikka pace ei ole sallittu.

• Anonyymi00008

Esteiden rajaa joutuu koittamaan yksinjuoksuna, muiden taso on minuutin päässä.

• Anonyymi00009

Saran pakko tehdä raja, kisoja liian vähän alla, ei WA Rankkia.

• Anonyymi00010

Ei löydy listoilta ?

Miten mäni pieleen, meniköh motti ?

• Anonyymi00011

Eikös moninkertaisilla mestareilla ole jälki osallistumisoikeus ?

• Anonyymi00012

Tavo siirtyi stadionkuupperiin. Nähdäänkö ensimmäinen live 4 km suomi-naisen juoksemana ?

• Anonyymi00013

Eiköhän Tuija Helander päässyt aika lähelle, näin muistelen.

Mutta, raha -> moti

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eiköhän Tuija Helander päässyt aika lähelle, näin muistelen.

Mutta, raha -> moti

Ei ole mennyt keltään suomalaisnaiselta, ei keltään ei.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ole mennyt keltään suomalaisnaiselta, ei keltään ei.

Ainoa virallinen tunnettu tulos, joka on kova, on Krista Pärmäkosken hiihtomaajoukkueen testicooperissa juostu 3818m. Oona Kettunen ja Johanna Matintalo ovat saavuttaneet samantasoiset tulokset.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ainoa virallinen tunnettu tulos, joka on kova, on Krista Pärmäkosken hiihtomaajoukkueen testicooperissa juostu 3818m. Oona Kettunen ja Johanna Matintalo ovat saavuttaneet samantasoiset tulokset.

Laskennallisesti 5000 m SE juoksussa 14.44 Nathalie Blomqvist oli 12 min kohdalla 4100 m kohdalla. Se taitaa olla paras naisissa.

Toisaalta Alisa Vainiolla on välillä harkkapäiviä, jolloin vetelee alle 3 min kilometrejä ?

Ei hänkään ole lähtenyt avaamaan cooperiaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Laskennallisesti 5000 m SE juoksussa 14.44 Nathalie Blomqvist oli 12 min kohdalla 4100 m kohdalla. Se taitaa olla paras naisissa.

Toisaalta Alisa Vainiolla on välillä harkkapäiviä, jolloin vetelee alle 3 min kilometrejä ?

Ei hänkään ole lähtenyt avaamaan cooperiaan.

ehkä ei ole juossut coopperia. Kehonrakentajapiireissä suosittu testi, ei kilpajuoksijoilla.

• Anonyymi00015

Taisi mennä metatarsaali, jaloissa voimaa pyöräilystä eikä kilometrejä alla piikkareissa. Noin sitä voi käydä paremmissakin perseissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      879
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      271
      677
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      182
      640
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      126
      582
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe