Itse en syönyt normi aamupuuroa. Otin sen sijaan pakastimesta viikkkoja sitten tekemääni kanacurry keitttoa.
Kehtaisinko syödä jälkkäriksi toffeejätskin?
>Simiti<
Mitä syötte aamupalana?
34
115
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Kahvia
- Anonyymi00002
Hyi mikä aamiainen. Kahvi ja voikkari mieluummin.
- Anonyymi00003
Hyi hemmetti joku voipaskaleipä. Mielummin mädäntynyttä paskaa. Noh makuasia. Huomenna kuitenkin paluu aamupuurooon jos sattuu vielä heräämään hengissä.
Ellei herää hengissä, niin on mahtista lähteä kummittelemaan. Samalla voi piiloitella toisten avaimia ja salaa laittaa herätyskellon väärään aikaan.
>Simiti< - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyi hemmetti joku voipaskaleipä. Mielummin mädäntynyttä paskaa. Noh makuasia. Huomenna kuitenkin paluu aamupuurooon jos sattuu vielä heräämään hengissä.
Ellei herää hengissä, niin on mahtista lähteä kummittelemaan. Samalla voi piiloitella toisten avaimia ja salaa laittaa herätyskellon väärään aikaan.
>Simiti<Mun tekemä leipä ei ole mikään mädäntynyt paska.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mun tekemä leipä ei ole mikään mädäntynyt paska.
Tokikin jos itse leivot, niin onhan se lämpimänä hyvää. Mutta tämä ukko ei osaa leipoa.
Noh pitsulitaikina onnistuu jotenkuten.
Muistan kun entinen vaimuli leipaisi mokkapiirakkaa. Se oli hirmu hyvää ja työpaikalla olivat hirmu kateellisia kun söin jälkkäriksi.
>Simiti< - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tokikin jos itse leivot, niin onhan se lämpimänä hyvää. Mutta tämä ukko ei osaa leipoa.
Noh pitsulitaikina onnistuu jotenkuten.
Muistan kun entinen vaimuli leipaisi mokkapiirakkaa. Se oli hirmu hyvää ja työpaikalla olivat hirmu kateellisia kun söin jälkkäriksi.
>Simiti<No oliko ne entisen leipomukset mädäntynyttä paskaa? Ilmeisesti, kun sanot noin leivästä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
No oliko ne entisen leipomukset mädäntynyttä paskaa? Ilmeisesti, kun sanot noin leivästä.
Uli uli vuh vuh. Mitäs incelien perusjunttiehtaalle muuta?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uli uli vuh vuh. Mitäs incelien perusjunttiehtaalle muuta?
Voiko nainen olla incel? Pike
- Anonyymi00005
Kyllä! Sinä olet sen ansainnut 😇😍
- Anonyymi00006
Uliuli ja vuhvuh kun en osaa itse päättää edes aamupalastani.
- Anonyymi00011
Eikö "mestari" ole kertonut mitä vegaanista aamupalaa sinun tulee syödä? Tokihan liikut polkupyörällä, kuten suuri johtajasi.
>Simiti< - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikö "mestari" ole kertonut mitä vegaanista aamupalaa sinun tulee syödä? Tokihan liikut polkupyörällä, kuten suuri johtajasi.
>Simiti<Ei. Minä teen itse aamiaisleipäni.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
>Simiti<Susta sais kommari koirille hyvän kusitolpan, vai oletko jo virassa?
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei. Minä teen itse aamiaisleipäni.
Ja sitä paitsi. En liiku millään välineellä. Syynä tähän on muuan autopiiri. Pike
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Susta sais kommari koirille hyvän kusitolpan, vai oletko jo virassa?
Oletkohan palstaäijää eli tätä mr simitiä vimmaisesti toiseksi henkilöksi dramaturgioiva tiivitaavi vähän liiankin touhukas? Ymmärrän hyvinkin että näillä löysillä konnotaatioita voi oikeuttaa suhteetonta vihaa ja ehkä innostaa muita yhtä ”viksuja” samaan, mutta joo. Jatkahan poikaparka polpotiaasi samaan malliin ja kirjoita allekirjoitukseksi vaikka, että sinimustan liikkeen pojat
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oletkohan palstaäijää eli tätä mr simitiä vimmaisesti toiseksi henkilöksi dramaturgioiva tiivitaavi vähän liiankin touhukas? Ymmärrän hyvinkin että näillä löysillä konnotaatioita voi oikeuttaa suhteetonta vihaa ja ehkä innostaa muita yhtä ”viksuja” samaan, mutta joo. Jatkahan poikaparka polpotiaasi samaan malliin ja kirjoita allekirjoitukseksi vaikka, että sinimustan liikkeen pojat
Sitäpaitsi näkyy enemmän kuin läpi kun tätä simitilinjaa ns ammutaan alas toisessa ketjussa, niin ei hätää mumisen toiseen
- Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei. Minä teen itse aamiaisleipäni.
Silti orjallisesti äänestät peruspaskaa ja vanhoja natsipoliitikoita ilman hiuksia.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Silti orjallisesti äänestät peruspaskaa ja vanhoja natsipoliitikoita ilman hiuksia.
Ootko ihan katsonut, ketä äänestän? Näköjään et. Pike
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vittuperusjuntti kiljuu ja trollaa epätoivoissaan. Luulee hankkivansa sillä ääniä. Ei hanki, vaan menettää.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onkohan sulla jokin pakkomielle tuosta "palstaäijä" sanasta? Tunget sitä joka kommenttiin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko ollut kauankin naistenhakkaajafasisti, joka hokee kommaria?
- Anonyymi00008
Lonkerolla lähtee. Menee pitkälle iltapäivän puolelle ennen kuin mitään kiinteää saa alas. Aamupäivänokosten jälkeen mitetitään uudelleen palasta.
- Anonyymi00009
Heräsin aikaisin ja en jaksanut tehdä ruisleipää ja juustoa vaan söin teetä ja kiivisuklaa kakkua
- Anonyymi00013
Kiivi on aika harvinainen lintupolo.
>Simiti< - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
>Simiti<Voi olla mutta prismasta ostettu minusta hyvänmakuista yksi suosikeistani ostan aina välillä
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
>Simiti<Voi näitä sun juttuja 😄 oot niin aito
- Anonyymi00012
kohta ei ole kenelläkään varaa marjoja, eikä kukaan osta kun mansikan kappalehinta 10-14 euroa kappale.
- Anonyymi00014
Luulis että mansikka tilan omistaja itse noukkisi niitä ja myy sitten luulis voitonkin olevan maksimaalinen kun itse noukkii samoin marja firman yrittäjä poimuri käteen ja itse noukkimaan ei oo kuluja kun itse noukkii
- Anonyymi00018
Simiti osaa naulata vakavan aamun
Itse tehtyä haukimakkaraa laitoin ruisleivän päälle. Kalat on itse pyydetty Littoistenjärvestä, jonne menen toisinaan seisomaan paikallani ilman housuja, ja notkeakaluisena penetraattorina kuristan penislihasvarrella haukia 🙂🙂🙂
- Anonyymi00021
Yhden mansikan hinta kun alkaa hipomaan jo viikon nettopalkkkaa...
- Anonyymi00022
Ilmankos🤣🤣🤣
- Anonyymi00025
Tänään aamupalana on tuorepuuroa banaanin ja vadelmien kera ja appelsiini-porkkanamehua. Kahvia toki myös. Sillä pärjää hyvin lounaaseen, mikä tänään on linssiwrappeja ja omena. Sen pidemmälle en ole päivän ruokalistaa suunnitellut.
Aletheias - Anonyymi00026
Syön sopivin välein kun tulee nälkä. On aivan sama mihin aikaan syön pääruoan, aamupalan tai iltapalan. Ei minulla ole niille edes mitään eroa. Ovat vain suunnilleen saman kalorimäärän omaavia kokonaisuuksia.
Sujuvasti menevät keitot, kastikkeet, salaatit, perunat, porkkanat, riisit ja puurot mihin aikaan päivästä tahansa.
Lapseni kävi kesälomalla tallilla hoitamassa ravihevosia. Oli niin helppoa kun hän vetaisi aamuseltsemältä lämmittämääni liha-peruna-annoksen ja koko päivän evääksi tarvitsi tehdä vain voileivän ja hedelmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731