Tässä Kristus puhuu "pelastusvarmoista"

Anonyymi-ap

Tässä Jeesus puhuu "pelastusvarmoista"

"Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."

25

75

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uskovatko hellarit Raamattua vai pastoriaan ?

• Anonyymi00002

Nettihörhöä kannattaa uskoa.

• Anonyymi00003

Mitä vaikuttavampi hurmos sen parempi kokous.
      🤪⚡💥

• Anonyymi00004

Pastoreilta saa hyviä lupauksia
      Tosin tästä joutuu maksamaan.

• Anonyymi00005

Kristus puhuu luterilaisuudesta:
      Luterilaisuus kuuluu osaltaan siihen, mistä Herra Jeesus itse varoittaa: hamasta Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
      Kristuksen opin ja Jumalan valtakunnan suurin tragedia: Uskosta osattomat uskovaa näyttelevät maailman ihmiset ovat väkivalloin ja vainoamalla repineet Jumalan valtakunnan itselleen!
      Kymmenet miljoonat ovat menettänet henkensä luterilaisuuden kautta, joko suoraan tai välillisesti: Jeesuksen omina vainot ja kidutukset ja mestaukset, natsismin nousu ja holokausti ja luterilaisuuden mahdollistaman natsien nousun myötä toinen maailmansota.
      Luterilaisuuden hedelmät on kauhistuttavia!

• Anonyymi00006

Annat synnillisesti aivan väärän todistuksen maailman menosta yms.
        Luther ja Melanchthon turvasit uskonpuhdistajina itsensä Jeesukseen ja pelastuivat varmasti. Pelastusvarmuus on yksin Jeesuksessa Kristus.

• Anonyymi00007

Kyse on helluntaipastoreiden aivopesusta ja vihasta evankeelisia kohtaan.
        Jutut ovat penteleen kostalaista tasoa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Annat synnillisesti aivan väärän todistuksen maailman menosta yms.
        Luther ja Melanchthon turvasit uskonpuhdistajina itsensä Jeesukseen ja pelastuivat varmasti. Pelastusvarmuus on yksin Jeesuksessa Kristus.

Luterilaisuuden isät Luther Melanchton olivat kumpikin murhamiehiä:
        Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.😢😭😭

Yhdessäkään murhaajassa ei ole iankaikkista eläämä, sanoo Johannes.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyse on helluntaipastoreiden aivopesusta ja vihasta evankeelisia kohtaan.
        Jutut ovat penteleen kostalaista tasoa.

Sinulla ei ole pelastusvarmuutta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulla ei ole pelastusvarmuutta.

Helluntaikasvatuksen tuloksena synntyy lahkojumalia joilla on suuret luulot itsestään.

• Anonyymi00011

Jeesuksen tuomio "pelastusvarmoille".

Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi.

Pitäkää tunkkinne 🤣

• Anonyymi00012

Väärä varmuus on pahasta ja siitä varoitetaan Raamatussa. (Pois itsevarmuus esim.)

• Anonyymi00013

Usko on varmuutta, jos ei ole uskoa, niin ei myöskään ole varmuutta. Ilman uskoa on mahdoton olla otollinen Jumalalle! Uskosta osattomilla ei ole uskoa, toisin sanoen uskosta osattomilla EI OLE lujaa luottamusta ja varmuutta.
        Sana todistaa Aabrahamista, uskon isästä: Jumalan lupausta hän ei epäuskossa epäillyt, vaan vahvistui uskossa, antaen kunnian Jumalalle, ja oli täysin varma siitä, että minkä Jumala on luvannut, sen hän voi myös täyttää.
        Jeesus itse lupaa: Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Siis Jeesus puhuu Hänen äänensä ja Sanansa kuulevista, ei niistä joiden päähän on valutettu vettä papin käsistä. Niille, jotka kuulevat ja toimivat Sanan mukaan, Jeesus antaa lupauksen: Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
        Uskosta osattomat luterilaiset, ne joiden uskonto on lihan mukaan syntynyt, irvittelevät lupauksen mukaan syntynyttä: "Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän"...

• Anonyymi00014

Miksi kaikki helluntaipastorit eivät pelastu vaikka uskovat olevansa pelastusvarmoja ?

• Anonyymi00015

Mistä sitä tietää?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mistä sitä tietää?

Huh huh!
        Pelastuslupaus kaikille jotka liittyvät helluntaiseurakuntaan.
        Kaikki eivät pelastu.

• Anonyymi00016

Tuossa Matteuksen evankeliumin kohdassa Jeesus ei puhu pelastusvarmoille, vaan vastaa Pietarin kysymykseen.

27 Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?"

Jeesuksen vastaus:

28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
      29 Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
      30 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."
      ( Matt 19)

Täytyy vaan ihmetellä, miksi aloituksen tekijä on halunnut ilmoittaa asian vääristämällä Jeesuksen sanat vääryyden palvelukseen??

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi00017

Nikki usko toivonen, Jumala ei ole asettanut yhtä ainutta luterilaista Sanan opettajaksi. Luterilaiset eivät osaa kertoa edes uskonsa perusoppia, eivät seurakunnan Sanan mukaista järjestystä, niin miksi esiinnyt Sanan opetttajana sleyn-luterilainen!

• Anonyymi00020

Mistä tiedät aloittajan olevan luterilainen?

Minä en ole luterilainen.
        Ei minulla kuitenkaan ole mitään uskovia luterilaisia veljiä ja sisaria vastaan.
        Veljiä ja sisaria Jeesuksessa Kristuksessa.

Syy miksi kommentoin aloitukseen, on se, kuinka Pyhää Sanaa käytetään suruttomasti pahuuden palvelemiseen.

16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi? ( Room 6)

Usko Toivonen

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mistä tiedät aloittajan olevan luterilainen?

Minä en ole luterilainen.
        Ei minulla kuitenkaan ole mitään uskovia luterilaisia veljiä ja sisaria vastaan.
        Veljiä ja sisaria Jeesuksessa Kristuksessa.

Syy miksi kommentoin aloitukseen, on se, kuinka Pyhää Sanaa käytetään suruttomasti pahuuden palvelemiseen.

16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi? ( Room 6)

Usko Toivonen

Itse teet kuten sanoi: Pyhää Sanaa käytetään suruttomasti pahuuden palvelemiseen. Rakennat luterilaista kirkkoa,maaillista uskonnollista laitosta, jonka Jumala on kironnut

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Itse teet kuten sanoi: Pyhää Sanaa käytetään suruttomasti pahuuden palvelemiseen. Rakennat luterilaista kirkkoa,maaillista uskonnollista laitosta, jonka Jumala on kironnut

Mistä tiedät Jumalan kironneen luterilaiset?

Kerro, mihin väitteesi perustuu?

Onko Jumalan tahto tietosi takana, vaiko oma tahtosi, mahdollinen katkeruus, viha?

En ole rakentanut mitään kirkkoa, Jumalan seurakunta on Jumalan rakennus, eikä siinä ole mitään väliseiniä luterilaisten, helluntailaisten, kuin muidenkaan nimikkeiden osalta.

Jumala vanhurskauttaa itsekunkin uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, eikä siinä kysytä minun, kuin ei myöskään sinun näkemystäsi.

Voit toki kapinoida Jumalan hyvyyttä vastaan valheen ja vääryyden voimalla, mutta lopputulema on selvä.

Jumalan hyvyys vetää ihmisiä parannukseen ja sen, minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sano epäpyhäksi tai kirotuksi.

1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
        2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät.
        3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
        4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
        5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
        10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
        11 Sillä Jumala ei katso henkilöön. ( Room 2)

9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
        .
        14 hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'.
        15 Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
        16 Silloin minä muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.
        17 Koska siis Jumala antoi yhtäläisen lahjan heille kuin meillekin, kun olimme uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä olin minä voidakseni estää Jumalaa?" ( Apt 11)

Pelastuksen evankeliumin ja sydäemen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi00019

Matteus 24:40

Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.

Kaikki eivät pelastu.
      Lahkolaisuus on kadottava synti.

• Anonyymi00021

Kannattaa siksi lopettaa lahkolainen muiden panettelu.

• Anonyymi00022

Raamatun Jumala, on pelkästään hyvä, kaikki Hänen tahtonsa ja tekonsa on vaikutukseltaan hyvää. Myös Hänen sallimat, pahojen ihmisten tekemät synnit, tuottavat positiivista kasvua, kun ihmiset huomaavat pahan järjettömyyden. Harhauttajat hyökkäävät heti, kun huomaavat kauhusta hermostuen, Pyhän Hengen vaikutuksesta tehdyn kirjoituksen. Heidän sieluunsa intekroitunut ovela demoni alkaa vaikuttaa, muistuttaen kaikesta sonnasta, mitä ateistit ovat sepitelleet.

• Anonyymi00025

Laittomuus on saanut vallan seurakunnissa.
      Jopa valitutkin eksyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      46
      1092
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      887
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      877
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      824
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      765
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      700
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      653
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      612
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    12. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      118
      563
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      525
    14. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      8
      522
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. 39
      485
    17. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      471
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe