Kyydissä on hirmuna tofféejätskiä ja helppoa mikruliéinestä
>Simiti<
Huomenna tulee prisman mahtis paku
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Eikö sinunkin vakaumuksesi puolesta kannata siirtyä k-kaupan puoleen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f2ac7dae-2cec-4616-9547-ee70a9ea6a06
Alin kanssa sama kauppaketju...- Anonyymi00004
Uli uli. Vuh vuh. Miksi räksytät koko ajan natsihomo suullasi?
- Anonyymi00002
Toivottavasti ei paaku juutu ruuhkaan ja sula toffeejätskit.
Minä kävin prismasta ostamassa 3 litraa tarjous jätskiä, kuningatarta, kinuskia ja trio jäätelöä.
Saa nautiskella kun helteet tulee ja ajatella, että onpa mukavaa nautiskella jäätelöstä, eikä tarvite paahtavassa kuumuudessa mennä kauppaan jäätelöä ostamaan ja kotimatkalla alkavat sulaa, vaikka on termokassi ja kylmäkallet, niin ei paljon auta paahtavassa helteessä ja hakijalla on selkä nahkeana hiestä.- Anonyymi00006
Siinä pakussa on jäähdytysjärjestelmä. Se on käytännössä liikkuva pakastin.
>Simiti<
- Anonyymi00003
Onko se ostostentuoja paku selainen renkaallinen ruokarobotti, joka hitaasti liikkuu ja risteyksessä voi odottaa monta minuuttia.
Sen kyydissä kyllä jäätelöt sulaa varmana.- Anonyymi00005
Ei ole. Ne on ruokarobotteja. Mulle tuo ihmiskuski, kun robotti ei osaa vielä liikkua portaita, eikä suunnistaa penthouseen.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479