..Ja huomaisit hänen vähän väliä vilkuilevan kesäisen niukasti pukeutuneita nuorukaisia. Mitäpä tuumaisit tästä?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Että hän ei osaa peittää reaktioitaan naiselta. Suhde kärsii. Ei puolisoainesta. Ei jatkoon. (Muuten ihan normaalia).
- Anonyymi00002
Saahan nainenkin lepuuttaa silmiään. Sellaista silmäjumppaa.
Tärkeää on räpytellä silmiä, että silmissä on kosteutta.
Vilma - Anonyymi00003
Miten sä voit mies vieläkin olla vihainen että mulla oli nuorempi mies mikä sua vaivaa ei me oltu sillon yhdessä
- Anonyymi00004
Riippuu millä tasolla tuttavuutemme olisi.
Jos olisimme päässeet läheiselle asteelle, niin voisin hivellä hellästi pepusta. Ja kun katse kääntyy minuun päin niin hymyilisin, ehkä suukko.
Se on hieno tunne, kun nuori kiinteä vartalo kiinnostaa naista. Tietäisin että kotona on luvassa kivaa :)
-keinovaginamies-- Anonyymi00005
Aika hyvin osaat😁 taidat olla pelimies😉
- Anonyymi00006
Kyllä minä miehenä ihailen naiskauneutta vaivihkaa, vaikka nainen olisi vierelläni. Yhdessä sitten arvoisimme näkemäämme.
Luulen että tuo on merkki naaraan kiima-ajasta. Kannattaa itse silloin olla oikeassa paikassa kun ajatus muuttuu toiminnaksi tai henki lihaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479