Kannattaa todellakin käydä terassilla

Anonyymi-ap

Tänään niin tein, oli hyvä syy.
Pitkät vapaat edessä.

Istahdin aurinkoiseen pöytään nauttien kylmästä juomasta. Pöytään tuli yksi nainen kysyen saako istua. Sanoin saa, en usko että puret.

Juteltiin yli tunti auringon paahteessa, tosi kotoisasti kaikenlaista, jopa henkilökohtasta.
Nyt voi sanoa vain että olipa siinä ihana nainen. Hän voisi vaikka pelastaa maailman, ainakin yhden miehen sellaisen.

https://www.youtube.com/watch?v=nDdJ0xhbYpE&list=RDnDdJ0xhbYpE&start_radio=1

AV

41

232

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko teistä koskaan tuntunut että olisitte löytäneet tunnissa sen elämänne 100 % of the case. Ja tilanne olisi sellainen jossa et voisi edes kunnolla tutustua.
      Vaikka terassilla oli kivaa, liiankin kivaa..se jää vähän harmittamaan.

AV

• Ei ole, mutta mä olenkin kuulemma aivovammanen. Mikä tarkoittaa, että tunnissa on liian vähän minuutteja.

• Anonyymi00004
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei ole, mutta mä olenkin kuulemma aivovammanen. Mikä tarkoittaa, että tunnissa on liian vähän minuutteja.

Itse pääsin sisään jo puolessa tunnissa, näin me ihmiset olemme erilaisia.

AV

• Anonyymi00005

• Anonyymi00008

En luota tuollaisiin tunteisiin, joten en ole.

• Anonyymi00020

Enpä ole koskaan moista kokenut, mutta minulla on jo paljon ikää ja haluan ystäväksi loppuelämäni ajaksi 70v miehen, jonka kanssa olisimme ystäviä niin kauan kuin meille aikaa annetaan!

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Korostaisin kuitenkin sitä etteivät pojat koskaan tanssi:)
        https://www.youtube.com/watch?v=so5VU5coTmM&list=RDwgY2hl0BI3Q&index=3

AV

Voi kyllä tanssii. Ne jotka osaa.

https://youtu.be/LUID0jSh2Ic?si=XbVSC6rjrQGUnL3c

• Anonyymi00030

Ei ole.
        Aina on täytynyt tutustua pidempään.
        Joku on voinut olla vetävän oloinen, mutta en minä ensivaikutelmiin ole koskaan uskonut.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00002
    • Istuskelen omalla terdellä, kun aurinko on laskenut. Kuumalla heiluin lekan kanssa eteläpuolella paahteessa ja otti luulot pois.

Vois vaikka halia sohvaa hetken vattallaan.

• Anonyymi00003

Mjoo, tuokin on vaihtoehto. Itsellä on velvollisuuksia joita ei voi ohittaa.
        Tämä oli yksi syy miksi terassit jäivät tänään todella hektisiksi..mutta hyvässä seurassa sitä aina lyhyistäkin hetkistä nauttii (pipo pyörii vieläkin päässä).

AV

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mjoo, tuokin on vaihtoehto. Itsellä on velvollisuuksia joita ei voi ohittaa.
        Tämä oli yksi syy miksi terassit jäivät tänään todella hektisiksi..mutta hyvässä seurassa sitä aina lyhyistäkin hetkistä nauttii (pipo pyörii vieläkin päässä).

AV

Velvollisuuksien takia minäkin koti terdellä mielummin viihdyn. On tota pihaa, perhettä ja lapsetkin haluaa kesälomalla nähdä muutakin, kun takapihaa ja huoneen kattoa. Valtaosa vastuusta on laitettu mun työksi ja huviksi.

Huomenna on vanhempien talonmaalausta. Lupasin mennä rapsimaan ja maalaamaan. Parempi keräillä ruutia kroppaan. Tikkailla taiteilu ei ole jaloille mukavaa, mutta niillä mennään.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Velvollisuuksien takia minäkin koti terdellä mielummin viihdyn. On tota pihaa, perhettä ja lapsetkin haluaa kesälomalla nähdä muutakin, kun takapihaa ja huoneen kattoa. Valtaosa vastuusta on laitettu mun työksi ja huviksi.

Huomenna on vanhempien talonmaalausta. Lupasin mennä rapsimaan ja maalaamaan. Parempi keräillä ruutia kroppaan. Tikkailla taiteilu ei ole jaloille mukavaa, mutta niillä mennään.

Linkki nyt lennosta kuunneltujen listaltani. Sitten hetki hiljaisuutta.

https://youtu.be/_Nm9RwNfCU8?si=F3_V109rckrh8VfY

• Anonyymi00006
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mjoo, itselläni on huomenna velvollisuus vain nauttia.
        Tuo on melkoinen velvollisuus miehen elämässä.

Kyllä huomenna taas maailma on ennallaan, olen siitä melkoisen varma.
        Väliaikainen horros poistuu, ja arki astuu taas ja se maistuu ihan hyvältä.
        Kaikista epävarmuuksista huolimatta, se on kuin heittäisi dartsissa tripla 20.

AV

• Anonyymi00009

• Anonyymi00012

• Anonyymi00029

Rakastella ja usein

• Anonyymi00007

Kyllä kahvi maistuu kotona paremmalta kuin terasseilta

• Anonyymi00010

Varmasti näin voi olla, jos haluaa nauttia yksinäisyyden tuomista sensetiivisistä herkkyyksistä.

AV

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Varmasti näin voi olla, jos haluaa nauttia yksinäisyyden tuomista sensetiivisistä herkkyyksistä.

AV

Voihan kotiinsa pyytää sinkkunaista tai naista kahveille ja kivempi tutustua kotona kuin terasseilla

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

AV

Tälleen sivusta totean, että palstajutuistasi saa sinusta kuvan hypersosiaalisena yksilönä, joka ei oikein edes kykene olemaan itsekseen, saati sitten rauhoittumaan. Enkä sano tätä pahalla, vaan pelkästään omana huomionani.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voihan kotiinsa pyytää sinkkunaista tai naista kahveille ja kivempi tutustua kotona kuin terasseilla

Ja miksi näin olisi?

Itse ajattelen vaikka palstalla esiintyvistä kiinnostavista naisista toisin. En halua kutsua heitä kahville tai muutakaan, mutta olisipa kiva ihastua jossain terassilla tietämättä että ihastuisi palstalaiseen?

Luulen että ihastuisin heistä livenäkin ainakin yhteen...ihan randomina:)

AV

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että palstajutuistasi saa sinusta kuvan hypersosiaalisena yksilönä, joka ei oikein edes kykene olemaan itsekseen, saati sitten rauhoittumaan. Enkä sano tätä pahalla, vaan pelkästään omana huomionani.

Hyvä kommentti, kiitos siitä.

AV

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja miksi näin olisi?

Itse ajattelen vaikka palstalla esiintyvistä kiinnostavista naisista toisin. En halua kutsua heitä kahville tai muutakaan, mutta olisipa kiva ihastua jossain terassilla tietämättä että ihastuisi palstalaiseen?

Luulen että ihastuisin heistä livenäkin ainakin yhteen...ihan randomina:)

AV

Jaa eli tänään terassilla tuli seksikäs nainen iskemään sinua ja pyysi sinua sekstailemaan luokseen mut kieltäydyit sanoit haluat vain jutella ei muuta ja nainen sanoi hän olis kiinnostunut sinusta mutta sanoit ei haluat vain jutella et muuta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jaa eli tänään terassilla tuli seksikäs nainen iskemään sinua ja pyysi sinua sekstailemaan luokseen mut kieltäydyit sanoit haluat vain jutella ei muuta ja nainen sanoi hän olis kiinnostunut sinusta mutta sanoit ei haluat vain jutella et muuta

Naiset eivät käyttäydy noin typerästi mitä kuvailit, mutta toki nainen menee kotiinsa laittautumaan illaksi ennen tuota....siis jos olisi mukana ajatuksessa.
        Sekstailu ei ole tosin tuossakaan tilanteessa se tärkein juttu, vaan sen psyykkisen yhteyden syvempi gliimaksi.

AV

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Naiset eivät käyttäydy noin typerästi mitä kuvailit, mutta toki nainen menee kotiinsa laittautumaan illaksi ennen tuota....siis jos olisi mukana ajatuksessa.
        Sekstailu ei ole tosin tuossakaan tilanteessa se tärkein juttu, vaan sen psyykkisen yhteyden syvempi gliimaksi.

AV

Nainen tuli iskemään sinua ja tarjosi pimppiä sinulle ja kieltäydyit voi juku mikä jäbä

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nainen tuli iskemään sinua ja tarjosi pimppiä sinulle ja kieltäydyit voi juku mikä jäbä

?
        Pimppiä aina saa, mutta hyvä laadukas seura voi olla harvinaisuutta?
        Siis sellainen joka lyhyemmässä tai pidemmässä aikamääreessä itseäänkin viehättäisi?! Soul...soiva sellainen maan korvaan.

Elämä ei ole enään täynnänsä formula ykkösten varikkopysäkkejä!

AV

• Anonyymi00015

Jos tuollaisesta tykkään, niin go for it. Itselläni on täysin nollatason kiinnostus jutella jonkun tuntemattoman kanssa oikeastaan yhtään mistään, jollei ole aivan pakko.

• Anonyymi00019

Mjaa, jo työni puolesta tulee tehdä tuntemattomista ensitapaamisella lähes yhtä perhettä. Mutta, ihmisiä kai me kaikki olemme, erilaisia, mutta samankaltaisia erovaisuuksistamme huolimatta.

AV

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mjaa, jo työni puolesta tulee tehdä tuntemattomista ensitapaamisella lähes yhtä perhettä. Mutta, ihmisiä kai me kaikki olemme, erilaisia, mutta samankaltaisia erovaisuuksistamme huolimatta.

AV

Niin minunkin ja siinä yksi syy, miksei vapaalla kiinnosta palaneen puupennin vertaa kukaan tuntematon.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin minunkin ja siinä yksi syy, miksei vapaalla kiinnosta palaneen puupennin vertaa kukaan tuntematon.

Hmm...mennään siis ikusinkkuuden tyyssijoille.
        Miksipä ei noinkin voisi tehdä?

AV

• Suomessa tuo on ihan yleistä, ja varmaan myös muissakin maissa, Keski-Euroopassa nyt ainakin kenties, osin ehkä Ranskassakin (he ovat pidättyväisiä uusia ihmisiä kohtaan aluksi, mutta tutustumisen jälkeen sen mukavampia ja luotettavampia saa hakea). Mutta kokeilepa mennä tuolla asenteella Espanjaan :D

• Anonyymi00017

Ei kiitos! Menen vasta sitten terassille, kun olen saanut uuden ystävän 70v miehestä!

• Anonyymi00023

Taisi niitä tuollaisiakin siellä olla, purjeveneiden kapteeneja yms.
        Vanhoilla on joskus kalliita harrastuksia.

AV

• Isäni on tuon ikäinen, mutten kyllä suosittele hänen seuraansa kellekään.

• Anonyymi00026

Mutta, vaikka tänään alkoi loma, huomenna astuu arki.
      Nyt nukkumaan, että sitä arkea jaksaa:)

AV

• Anonyymi00028

Saan seksiä pian

• Joo, mulla on ollut viimeaikoina kaverimiehiä mukana. Siinä on paha tehdä tuttavuutta kenenkään kanssa. Jos etsisin ns. miestä, niin joutuisin kieltäytymään näiden ystävämiesten seurasta ja lähtisin yksin liikenteeseen. Tuokin on koettu. Mulla on paha tapa tarjoilla aina baarissa sipsejä kaikille. 😂

• Anonyymi00031

Kuulostaapa mukavalta kohtaamiselta 😊 Aina välillä sitä törmää ihmiseen, joka jollain tavalla koskettaa. Se on ihana tunne, vaukka kyseessä olisikin vain lyhyt kohtaaminen ihmisen kanssa, jota ei välttämättä enää koskaan kohtaa.

Minä olin terassilla ystävän kanssa muutama päivä sitten, sadekuurojen välissä 😊 Tänään ilta meni porrastreenin parissa ja lasta kuskaten. Huomenna mahdollisesti kutsuu taas terassi hyvässä seurassa 🤗

Aletheias

• Anonyymi00032

Loma alkoi täälläkin, ehkä terdellekkin , mutta sitä ennen suursiivous, joka on jo hyvin vauhdissa✌ihanaa kun on puhdasta / raikasta ja nyt ehtii ja jaksaa!🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63