Alkaa olla viimeiset hetket käsillä aloittaa jouluvalmistelut, ettei tule viime hetken yllätyksiä ja pettymyksiä. Joko sinulla on lahjalistan runko laadittuna ja joulupöydän menu pääosin päätettynä?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Jouluvalmistelut ehtii tehdä aattonakin. Ei siis mitään kiirettä, vaan nyt voi nauttia hyvästä säästä.
- Anonyymi00002
Pihalla 26 astetta lämmintä. Sinne voi mennä pohdiskelemaan.
- Anonyymi00003
Mutta mikä on kaivattusi isän nimen toinen kirjain?
- Anonyymi00004
Pakkasesta löytyy viime jouluna puoliksi syöty kinkku ja lanttulaatikko.
Joululahjaksi ajattelin antaa nurkkiin kertynyttä roinaa, jolle ei ole ollut mitään käyttöä.
Kierrätys on nykyään muotia.- Anonyymi00005
Voisiko villakoiria antaa lahjaksi? Ei mulla oo, mutta vinkiksi. Nehän ei hauku edes varkaita.
Vilma
- Anonyymi00006
Joulu on minulle rakas✨️🎄
- Anonyymi00007
Joulukoristeet ovat järjestyksessä vintin rapussa laatikossa. Siirsin Juhannuksena ne sinne olohuoneesta. Muovikuusen alin osa viettää kesää olohuoneen nurkassa, kun ei ehjänä oikein mahdu ovista minnekään. Ruoka katsotaan sitten kun ulkoruokintakausi (itselläni)) on saatu päätökseen ja lahjat teen itse. Niilläkään ei sillä tavalla kiirettä, koska pihatyöt ovat etusijalla lokakuulle saakka.
Mies 65 Joulunviettomme alkaa jo toukokuussa. Porsaalla silloin on herkut suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591286
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35778Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8719- 70688
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50662- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23601Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67578