Kävin tänään Häijään ABC:llä syömässä,,kun olin ohikulkumatkalla. Saatoit nähdä minut, jos olit siellä myös joskus kello 13-14 välisenä aikana. Ruokanana siellä oli tänään lohkoperunat, kanapalakastike (tai vaihtoehto joku naudanliha kastike) punajuuripyörykät ja perus salaattipöytä. Hinta oli jotain 14 euroa ja hilut päälle. Ei mielestäni kovin paha hinta varsinkaan lauantaina. Se mikä siellä ärsytti, oli joku äänekäs brittiryhmä. Ne piti yksinään niin kovaa mekkalaa, että varmaan rakennuksen toisessa päässä olevatkin kuulivat sen älämölön. Ihmettelenkin, mikä saa ihmiset tuolla tavalla kailottamaan vai onko se joku kulttuurisidonnainen juttu?
Vähän ymmärtänyt, että monessa ulkomaan turistikohteessa juurikin britit ovat se suurin syy, miksi ihmiset ovat alkaneet osoittaa mieltään massaturismia vastaan. Kaiketi britit ovat myös kaikkea muuta kuin elokuvien ja sarjojen herrasmieskäytöksisiä teen lipittäjiä vaan pikemminkin päin vastoin, ovat pahimpia öykkäreitä. Mutta joo, ruoka oli kuitenkin ihan ok ja sitä oli riittävästi!
Möykkäävät brittituristit
16
115
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Olivatkohan jotain jalkapallohuligaaneja, muuta en keksi. Britit ovat keskimäärin erittäin hyväkäytöksisiä, etenkin keski- ja yläluokkaiset ihmiset.
- Anonyymi00002
Mutta eivät sitten läheskään yhtä hyvä käytöksisiä ole kuin Japanialaiset!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta eivät sitten läheskään yhtä hyvä käytöksisiä ole kuin Japanialaiset!
Japanilaiset ja suomalaiset käyttäytyvät parhaiten maailmassa. No ehkä itävaltalaiset myös.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Japanilaiset ja suomalaiset käyttäytyvät parhaiten maailmassa. No ehkä itävaltalaiset myös.
Suomalaiset ovat pahamaineisia maailmalla. Menemme ulkomaille lähinnä ryyppäämään ja rähisemään, jolloin käytöstavat unohtuvat.
- Anonyymi00004
Palstakamu kirjoitti:
Suomalaiset ovat pahamaineisia maailmalla. Menemme ulkomaille lähinnä ryyppäämään ja rähisemään, jolloin käytöstavat unohtuvat.
Ei nyt ole enää 60-luku, milloin Härmän Mimmi lennätti suomalaiset halvemman viinan perässä espanjalaisten riesoiksi.
Höps.. mitä minä olen matkustellut,ei siellä yläluokkaisia brittejä näy. Kyllä ne on ne tavan kansalaiset jotka matkustavat.
Brittejä huonokäytöksisempiä ovat vain venäläiset.- Anonyymi00006
Itsellä jäi sama mielikuva Briteistä, kun olin Rhodoksen saarella, meillä se oli ensimmäinen aamiainen ja heillä onneksi viimeinen. Ajattelin silloin, et perhana jos tää on samanlaista sen kaksi viikkoa niin hermot menee?
Onneksi tämä jäi ainoaksi kokemukseksi silloin. Ikäviä kokemia, toki löytyy heitä hyviäkin. Tanskalaisista kans huonoja kokemuksia, hotellin uima-altaiden äärellä mm. tupakoivat. Venäläiset ovat sitten jo ihan toinen juttu, heitä en halua kohdata lomareissulla. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itsellä jäi sama mielikuva Briteistä, kun olin Rhodoksen saarella, meillä se oli ensimmäinen aamiainen ja heillä onneksi viimeinen. Ajattelin silloin, et perhana jos tää on samanlaista sen kaksi viikkoa niin hermot menee?
Onneksi tämä jäi ainoaksi kokemukseksi silloin. Ikäviä kokemia, toki löytyy heitä hyviäkin. Tanskalaisista kans huonoja kokemuksia, hotellin uima-altaiden äärellä mm. tupakoivat. Venäläiset ovat sitten jo ihan toinen juttu, heitä en halua kohdata lomareissulla.Venäläisturistit joutaa kaikki Punaisenmeren haiden ruuaksi!
Palstakamu kirjoitti:
Tätä mä olin myös tulossa sanomaan... Että kun suomalainen saa alkoholia kitusiin, niin se "maailman paras käytös" kyllä unohtuu.
Mutta mä olen kyllä maailmalla eniten joutunut pelkäämään afrikkalaistaustaisia miehiä. Ovatko he sitten kaikkein huonokäytöksisimpiä? Ei se naisten ahdistelu kai kauhean hyvääkään käytöstä ole!- Anonyymi00011
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höps.. mitä minä olen matkustellut,ei siellä yläluokkaisia brittejä näy. Kyllä ne on ne tavan kansalaiset jotka matkustavat.
Brittejä huonokäytöksisempiä ovat vain venäläiset.Niillä on kuulemma samanlainen huumorintaju kuin venakoilla eli naamatusten kun ne vitsailevat niin tekevät sen naama pokkana. On siis mahdotonta sanoa milloin ne laskevat leikkiä ja milloin eivät. Huonokäytöksisiä juoppoja ovat.
Olisit ostanut paketin kuulolaitteen pattereita ja käynyt lahjoittamassa ne sille porukalle.
;)Kulttuuri. Sivistys ei ihan vielä ole saapunut Britanniaan. Näet saari ja meri välissä.
- Anonyymi00005
Höpsis, muinaiset korkeakulttuurit ovat onnistuneet Kanaalin ylityksissä ainutlaatuisilla vesikulkuneuvoillaan jo pitkään, muuttaen Britannian värähteleväksi, moniarvoiseksi ja eläväksi yhteiskunnaksi pitkällisen ja taantumuksellisen viktoriaanisen kauden jälkeen.
- Anonyymi00008
Missä vtussa on häijjää? Ihan kuin pitäisi tietää?
- Anonyymi00009
Se on siinä Mouhijärven vieressä. Noin 5-6 kilometriä Tampereen suuntaan, kunnes tulee liikenne ympyrä, josta lähtee tiet Hämeenkyröön, Sastamalaan, Poriin ja Tampereelle. Siinä se on, Häijää
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on siinä Mouhijärven vieressä. Noin 5-6 kilometriä Tampereen suuntaan, kunnes tulee liikenne ympyrä, josta lähtee tiet Hämeenkyröön, Sastamalaan, Poriin ja Tampereelle. Siinä se on, Häijää
Aijaa. No sieltä on ne Häijyt varmaan kotoisin sitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491083
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34669- 65591
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5571- 62543
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää44533Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23531- 59518