Tajusin eilen, että pitää varautua..

Ja hankkia vihdoin laillinen mentolisumute laukkuun, kun liikkuu yksin yössä.

Olen aina ajatellut, että kokoni puolesta olen pärjäävä, jos joudun puolustautumaan, mutta kuinka väärässä olenkaan ollut.

Voin kertoa, että reilu viiskymppinen harhainen ja mustasukkainen nainen on aika pelottava ilmestys, josta ei välttämättä puhumalla selviä.

Viisaampi on vain paeta paikalta tai tarvittaessa puolustautua. Hammasrivistöäni en sentään anna uusiksi laittaa, vaikka kiltti olenkin.

Sinnepä meni nekin fiilikset yksin baareilusta. Hommataan se sumutin nyt ainakin ensin...

102

483

Vastaukset 102

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eniten kuitenkin ärsyttää se, että se on aina sen toisen naisen vika, jos mies vikittelee kielloista huolimatta.

• Anonyymi00001

Ei sen palstaäijä laillinen suhute tartte olla kunhan ei jää kiinni ja viskaa sen rapakkoon mahdollisen käytön jälkeen, että sinähän uit perään jos toristeita oot vailla. Vitsi vitsi

• Mitä tapahtui?

• Tämmönen aika perinteinen. Istuin yksin pöydässä, mies tuli siihen istumaan ja jutustelun lomassa alkoi lääppimään.

Jostain paikalle pelmahti nainen, joka alkoi korottamaan ääntä mulle ja käskemään painumaan vttuun. Tuli fiilis, että turpaan tulee, jos en väistä. Käytös oli sen verran aggressiivista.

Vaihdoin toiselle puolelle terassia. Kun poistuin, niin kuulin naisen sanat: Siellä se lortto menee, yes! Ärsytti, kun en ollut elettäkään tehnyf lirkutellakseni.

Teki mieli palata takaisin, ottaa kurkusta kiinni ja suomentaa ämmälle, että miten ne asiat oikeasti menivät. En ole kuitenkaan väkivaltainen ihminen.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tämmönen aika perinteinen. Istuin yksin pöydässä, mies tuli siihen istumaan ja jutustelun lomassa alkoi lääppimään.

Jostain paikalle pelmahti nainen, joka alkoi korottamaan ääntä mulle ja käskemään painumaan vttuun. Tuli fiilis, että turpaan tulee, jos en väistä. Käytös oli sen verran aggressiivista.

Vaihdoin toiselle puolelle terassia. Kun poistuin, niin kuulin naisen sanat: Siellä se lortto menee, yes! Ärsytti, kun en ollut elettäkään tehnyf lirkutellakseni.

Teki mieli palata takaisin, ottaa kurkusta kiinni ja suomentaa ämmälle, että miten ne asiat oikeasti menivät. En ole kuitenkaan väkivaltainen ihminen.

Kompleksinen eukko jota mieskin pakeni sinun pöytään. Nooh, itse on ukko akkansa valinnut. Jos olivat pariskunta.

Mustasukkaisuus on ikävä kaveri, jos se saa aggressiiviseksi sen sijaan, että tiedustelisi tarviiko olla huolissaan omasta asemasta.

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämmönen aika perinteinen. Istuin yksin pöydässä, mies tuli siihen istumaan ja jutustelun lomassa alkoi lääppimään.

"Kun poistuin, niin kuulin naisen sanat: Siellä se lortto menee, yes! Ärsytti, kun en ollut elettäkään tehnyf lirkutellakseni."

Nähtävästi maineesi kulkee edelläsi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Kun poistuin, niin kuulin naisen sanat: Siellä se lortto menee, yes! Ärsytti, kun en ollut elettäkään tehnyf lirkutellakseni."

Mistä sinä tunnistat tämän palstaäijän luoman hahmosen- kuluuko kaikki pitkästyttävät ja turhat päiväsi satuhahmojen maalittamiseen luonnolliseksi henkilöksi? Ei tuo ole enää edes ihmisen elämää, et vain itse ymmärrä sitä ubersääliönä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Tarkoitat siis sitä mainetta, jonka sinä olet minulle mustamaalannut ja valehdellut. Harhainen kspää.

• Anonyymi00027
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tarkoitat siis sitä mainetta, jonka sinä olet minulle mustamaalannut ja valehdellut. Harhainen kspää.

Älä gubbe ruoki tuon harhaisen tamman mielikuvitusta yhtään enempää kiitos. TT

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Takana se kulkee yleensä siinä vaiheessa kun poistutaan 🤭

• Anonyymi00047
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mistä sinä tunnistat tämän palstaäijän luoman hahmosen- kuluuko kaikki pitkästyttävät ja turhat päiväsi satuhahmojen maalittamiseen luonnolliseksi henkilöksi? Ei tuo ole enää edes ihmisen elämää, et vain itse ymmärrä sitä ubersääliönä

Jos nyt tarkoitat Mu5tasydäntä, niin kyllä hänellä oli ihan naisen ääni jutellessamme. Pike

• Anonyymi00003

Juu, noi on veemäisiä tilanteita. Itselläni on sen verran kova pokka, että olen aina selvinnyt noista pyytämällä (vähän tilannetta lukien) joko ukkoa viemään akkansa pois tai akkaa ukkonsa. En vain suostu ottamaan omaan niskaani syytä siitä, että joku on tunkenut ei toivottuna seuraani.

• Hyvä neuvo. Kyse oli mun vakkaripaikasta ja istuin siinä itse ensin, niin tämmöset maailmanomistaja-asenteet ärsyttää.

• Anonyymi00004

Aarre on miehen nimi, johon harvoin nykyään törmää.
      Mutta tarinan mies vaikuttaa aarteelta, josta kannattaa pitää kiinni.
      Niin hellä ja naisia huomioiva :\
      🧸

• Sanopa muuta. Tarina ei myöskään kertonut, että oliko seuraan tunkenut nainen irtipäästämätön eksä vai nyksä. Sen verran ehdimme keskustella ennen kuin lääppiminen alkoi, että jäin käsitykseen miehen olevan vapaa keskustelemaan. Minun maailmassani keskusteleminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on ihan normaalia.

• Anonyymi00005

Ei kannata liikkua yksin yössä.

• Ei niin. Kannattaa olla päivät, illat ja yöt yksin kotona, niin varmasti sillä tavalla tutustuu uusiin ihmisiin, tapaa ystäviä jne. Varsinkin palstan päivystäminen tekee hyvää mielelle. *sarcasm*

• Anonyymi00024
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei niin. Kannattaa olla päivät, illat ja yöt yksin kotona, niin varmasti sillä tavalla tutustuu uusiin ihmisiin, tapaa ystäviä jne. Varsinkin palstan päivystäminen tekee hyvää mielelle. *sarcasm*

Joidenkin on pakko olla. 24/7 365 vrk vuodessa. Arvaas, montako vuotta tätä on jo takana?

No mutta ollaan näin, jos tää tekee joidenkin mielen hyväksi. Mitäpä minä ketään häiritsemään ulkona liikkumisilla. Pike

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joidenkin on pakko olla. 24/7 365 vrk vuodessa. Arvaas, montako vuotta tätä on jo takana?

No mutta ollaan näin, jos tää tekee joidenkin mielen hyväksi. Mitäpä minä ketään häiritsemään ulkona liikkumisilla. Pike

Sori, huomasin vasta, että tämä olikin sinkuissa. Pahoittelen.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Arvatenkin liian monta. :(

• Anonyymi00028
        Mu5tasydän kirjoitti:

Arvatenkin liian monta. :(

Jokusen kyllä. Tulee ne näille vielä eteen itselleen, ketkä tätä halusivat. Pike

• Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Jokusen kyllä. Tulee ne näille vielä eteen itselleen, ketkä tätä halusivat. Pike

Onko gubbe tämä nk Pike vähän sama kuin se sivuKirsi siinä mustasusifiaskossa, mihin moni mieleltään vajaa niin innokkaasti osallistui aikoinaan? Ettei totuus nääs unohtuis

• Anonyymi00041

Jaa ja jos jotain sattuu, se ei ole yhtään ”yön” vika tietenkään banaali yli-karismaattinen luennoija? T naiselta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Onko gubbe tämä nk Pike vähän sama kuin se sivuKirsi siinä mustasusifiaskossa, mihin moni mieleltään vajaa niin innokkaasti osallistui aikoinaan? Ettei totuus nääs unohtuis

Kyllä tämä Pike on ihan se sama Pike, ketä täällä maalataan ties millä tavoin. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa ögalejutut. Nekin voidaan liittää jo nyt tiettyyn tahoon, sen enempää kertomat tässä vaiheessa, mutta muuksi eivät voi enää muuttaa faktoja. Ei, vaikka kuinka muokkaisivat tekstejä ja muuta vastaavaa. Pike

• Anonyymi00006

Mukana voi helposti olla alkoholia ja huumeita. Tuiki tuntemattomia ihmisiä joilla voi olla vaikka mitä jännämies/jännänaistaustaa sekä mt-ongelmia. Tiedän turvallisuusalalta asioita uhkaavien tilanteiden varalta. Järkevintä olisi mennä puhumaan portsarille asiasta ja käyttäytyä mahdollisimman tyynesti ja toisaalta pelokkaasti hänen pakeillaan. Häiriintynyt henkilö tuskin osaa käyttäytyä portsarin edessä. Portsarien pitäisi olla selvinpäin (ainakin lähes) joten he tekevät tilannearvion ja siinä tilanteessa häirikkö saatetaan jopa heittää baarista ulos.

Mitkä sitten ovat uhkatilanteiden kannalta olennaisia tekijöitä? Selkää ei pidä kääntää toiselle henkilölle ja on plussaa jos se on hieman sivussa suhun nähden jottei sen rintamasuunta ole täysin suhun päin. Oma rintamasuunta on hyvä olla kohdistettuna kohtisuoraan hörhöilijään. Fyysisen etäisyyden pitäisi olla mahdollisimman pitkä siihen toiseen. Kaikenlaiset esteet eli käytännössä tuolit ja pöydät on syytä olla sun ja hörhön välissä, jottei se pääse hyökkäämään niin helposti.

Jos sen kädet on nyrkissä niin se on valmis hyökkäämään. Kädet on muutenkin tärkeät. Jos sen kädet on taskussa tai piilossa niin se voi hapuilla sieltä jotain kättä pidempää. Jos ne on nyrkissä niin nyrkin sisällä voi olla jokin kättä pidempi mottaamisriskin lisäksi. Voi yrittää kehitellä omia sumutteita jos niitä ei saa ostettua itselleen mistään. Tabasco, tuliset liemet ja pesuaineet/shampoot yhdistettynä veteen pitäisi olla ilkeä yhdistelmä. Niitä pitäisi testata etukäteen että toimiiko jokin sellainen pieni spruuttausputeli. Minikokoinen kukkienkasteluspruuttauslaite vois olla kätsy.

Jos toinen käy käsiksi voi heittää kaljat sen päälle jos haluaa oikein kunnolla tositoimiin sitä vastaan 🍺💦. Kyllä klovneja riittää loppujen lopuksi tuolla yöelämässä. Aina pitäisi paeta mutta en mä niin tekisi. Pakeneminen tarkoittaa että joudut kääntämään selän häirikölle ja siinä piilee aina omat riskinsä.

Järkeä ne kiihdyksissä olevat tyypit eivät ymmärrä. Niille pitää puhua vain yksinkertaisia ja lyhyitä lauseita koska informaatio ei mene niille perille. Tosiaan noin vuodenvaihteessa joku klovni alkoi häiriköimään mua ja vaikka yritin puhua sille niin se ei tuntunut kuulevan tai ymmärtävän sanaakaan siitä mitä sanoin 😅. Sain mä kaljani tiskiltä ja kävelin tilanteesta pois koska hullujen ja t*rroristien kanssa on turha jäädä puhumaan asioita halki. -💊-.

• Kiitos vinkeistä, näistä oli varmaan muillekin hyötyä. 🙂

• Anonyymi00022
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos vinkeistä, näistä oli varmaan muillekin hyötyä. 🙂

Aseet. Pystyn niin hyvin kuvittelemaan että räppäri rayo tokaisisi ton sanan provoavaan sävyyn 😄. On aika aseistautua päästä varpaisiin. You know, pahan päivän varalle 😉. Kantsii sanoa mustasukkaisille tapauksille että niiden kumppani itse alkoi vikittelemään. Ei ne sitä uso mutta kumminkin. Mädät omenat ansaitsevat toisensa ja sitä rataa. -💊-.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Aseet. Pystyn niin hyvin kuvittelemaan että räppäri rayo tokaisisi ton sanan provoavaan sävyyn 😄. On aika aseistautua päästä varpaisiin. You know, pahan päivän varalle 😉. Kantsii sanoa mustasukkaisille tapauksille että niiden kumppani itse alkoi vikittelemään. Ei ne sitä uso mutta kumminkin. Mädät omenat ansaitsevat toisensa ja sitä rataa. -💊-.

Mustasukkainen tapaus on noin yleisesti vaarallinen. Tosi moni sellainen ei pysty hallitsemaan tunteitaan.

• Anonyymi00035

Ihan vaikka chilijauhetta pussukkaan tai taskuun mukaan. Ei vie paljon tilaa ja on nopeasti saatavilla sekä laillinen. Vähän isompi kuin esmes nuudelipaketissa oleva, vaikka kyllähän sitä silläkin saa jo etumatkaa, kun parempi siitä tilanteesta on kuitenkin lähteä pois. Siihen ennättää tulla muitakin paikalle tai itse henkilökunnan luokse. Sen saa helposti auki ja vaikka vain puhaltamalla tai päin kasvoja heilauttamalla tekee vaikutuksen. Nimimerkillä kerran kokatessa vahingon kautta hokasin. Pike

• Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ihan vaikka chilijauhetta pussukkaan tai taskuun mukaan. Ei vie paljon tilaa ja on nopeasti saatavilla sekä laillinen. Vähän isompi kuin esmes nuudelipaketissa oleva, vaikka kyllähän sitä silläkin saa jo etumatkaa, kun parempi siitä tilanteesta on kuitenkin lähteä pois. Siihen ennättää tulla muitakin paikalle tai itse henkilökunnan luokse. Sen saa helposti auki ja vaikka vain puhaltamalla tai päin kasvoja heilauttamalla tekee vaikutuksen. Nimimerkillä kerran kokatessa vahingon kautta hokasin. Pike

Jotain realismia näihin juttuihin, ei tuollaiset omatekoiset viritelmät ketään saa toimintakyvyttömäksi, vaan sen yrityksen jälkeen kohtaat varmasti raivoisan hyökkäyksen.
        Paras vaihtaa jo siinä vaiheessa paikkaa, kun liian päihtynyt ja epämääräinen tyyppi tulee pöytään, tai pyörii ympärillä.
        Aikaisemmin vedin yleensä silmillehyppijää nyrkillä naamariin, kun on taito pudottaa yhdellä lyönnillä lattiaan, ongelmiaan ei tullut, kun poistui heti paikalta, nykyään on ravintoloissakin kamerat.
        Niitä tyyppejä on vaan liikaa, eikä nämä ongelmat koske vain naisia. Kaikkia röyhkimyksiä ei voi käydä opettamaan, uusia ja uusia tulee aina tilalle, parempi vaan vaihtaa paikkaa.
        Jos olet seuraa vailla, haluat jutella tms. ole itse aloitteellinen ja valitse itse seurasi, muuten kohtaat enimmäkseen känniääliöitä, joiden estot ja aivotoiminnan alkoholi on lamaanuttanut.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jotain realismia näihin juttuihin, ei tuollaiset omatekoiset viritelmät ketään saa toimintakyvyttömäksi, vaan sen yrityksen jälkeen kohtaat varmasti raivoisan hyökkäyksen.
        Paras vaihtaa jo siinä vaiheessa paikkaa, kun liian päihtynyt ja epämääräinen tyyppi tulee pöytään, tai pyörii ympärillä.
        Aikaisemmin vedin yleensä silmillehyppijää nyrkillä naamariin, kun on taito pudottaa yhdellä lyönnillä lattiaan, ongelmiaan ei tullut, kun poistui heti paikalta, nykyään on ravintoloissakin kamerat.
        Niitä tyyppejä on vaan liikaa, eikä nämä ongelmat koske vain naisia. Kaikkia röyhkimyksiä ei voi käydä opettamaan, uusia ja uusia tulee aina tilalle, parempi vaan vaihtaa paikkaa.
        Jos olet seuraa vailla, haluat jutella tms. ole itse aloitteellinen ja valitse itse seurasi, muuten kohtaat enimmäkseen känniääliöitä, joiden estot ja aivotoiminnan alkoholi on lamaanuttanut.

Siinä saa sen verran aikaa, ei se hyökkääjä pysty lähtemään muitta mutkitta perään.

• Hämäys voi toimia:
      Vartiotorni-lehti mukaan ja kun tilanne käy oudoksi, niin tyrkyttää sitä ja kertoo, että vastapuoli on tervetullut kokoukseen kuulemaan Jeesuksesta.
      (yleisesti kaikki pyrkivät karttamaan Vartiotornien jakelijoita)
      :)

• Niin voisi. En kuitenkaan tuossa tilanteessa uskaltaisi hämätä, kun sekin voi ärsyttää.

• Anonyymi00052

Tämä ei ehkä ollut kommentin pointti, mutta Vartiotorni tuskin tyrkyttäisi Jeesusta. Jehovalla voisi yrittää edetä.

-Thinksy

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Tämä ei ehkä ollut kommentin pointti, mutta Vartiotorni tuskin tyrkyttäisi Jeesusta. Jehovalla voisi yrittää edetä.

-Thinksy

Onneksi en ole mitenkään tarkasti perillä noiden uskonnollisten ryhmien omituisuuksista, eli helposti voin erehtyä aiheeseen liittyvissä yksityiskohdissa.

• Anonyymi00007

Kannnattaa harkita ainakin päijät hämeen alueella,
      kannattaako lähteä naisena yksin baariin.
      Paikalliset naiset pongaa sekunnissa
      yksinistuvan naisen ja ne tulee päälle.

Sanoilla ja teoilla.
      Riihimäki - Lahti alueella.

Myös päivällä terassilla, vaikka olisit kahvilla.

• Kiitos tiedosta. Pitääpä välttää ko. paikkakunnilla. Hurjaksi on mennyt maailmanmeno.

• Anonyymi00029

Onpa gubbe äijä valmistautunut monella nikillä,kaikki saman miehen!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Onpa gubbe äijä valmistautunut monella nikillä,kaikki saman miehen!

Jep jokainen vähänkään järkeä omaava ymmärtää, että tällä äijällä on joku perversio ylläpitää banaalia keskustelua nikkiensä kesken ihan keskenään. Mieleltään epäterveet henkilöijät ulisee näille nikeille sitä mukaa kun niitä ilmestyy

• Anonyymi00067
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jep jokainen vähänkään järkeä omaava ymmärtää, että tällä äijällä on joku perversio ylläpitää banaalia keskustelua nikkiensä kesken ihan keskenään. Mieleltään epäterveet henkilöijät ulisee näille nikeille sitä mukaa kun niitä ilmestyy

Esim ykSiSarvinen osoitti mustasusifiaskon kohdalla viimeistään sen että orientaatio aikaan ja paikkaan on hiukan kadoksissa. Ta To

• Anonyymi00008

Lahdessa koettua:

istuttiin iltapäivällä kahvilla terassilla, odotettiin
      junaa. Kaveri lähti vessaan
      ja naapuripöydän känniset naiset
      aloitti kuuluvalla äänellä ”kato…yksin….mitä se täällä tekee…..”
      ja nousivat, meno oli todella aggressiivista.

Se on paikallinen tapa.
      Perittyä. Ne opettaa sen toisilleen.

Olis monta tarinaa. Pelkästä läsnäolosta
      herää paikalliset aggressiot.

• Anonyymi00014

Vihaiset humalaiset akkalaumat kyttää yksinäisiä naikkosia. Pelkäävät että naikkoset vievät niiden miehet salaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vihaiset humalaiset akkalaumat kyttää yksinäisiä naikkosia. Pelkäävät että naikkoset vievät niiden miehet salaa.

Ilmenee lähes ainoastaan Riihimäki- Lahti alueella.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ne ettii riitaa kuten ”jalkapallohuligaanit”.

Ei ole syytä, se riita revitään esille,
        härkitään ja halutaan reaktiota.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ne ettii riitaa kuten ”jalkapallohuligaanit”.

Ei ole syytä, se riita revitään esille,
        härkitään ja halutaan reaktiota.

Ne jalkapallohuligaanit on niitten miehiä.

• Anonyymi00023

Joo, mä komppaan tätä. Mun mututuntumani mukkaan sielä ellää paljon elämämkoululaisia. Justiinsa lahen ja hjkn fanit tap-pelivat keskenään (kuten aina). -💊-.

• Melkoista meininkiä. Aina varoitellaan ulkomaalaisista, mutta tässähän saa aseistautua mustasukkasia suomalaisia vastaan.

• Anonyymi00009

Jos mustasukkanen nainen tulee päälle,
      se voi olla kovempi pala kuin narkki.

• Minä voin uskoa sen. Pystyy ainakin tuon perusteella vaikka pahoinpitelyyn tai pahempaan.

• Anonyymi00057
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minä voin uskoa sen. Pystyy ainakin tuon perusteella vaikka pahoinpitelyyn tai pahempaan.

Hullut naiset on vaarallisimpia mitä voi kadulla kohdata

• Anonyymi00066
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Hullut naiset on vaarallisimpia mitä voi kadulla kohdata

Sinun pitää kutsua kansalliskaarti apuun näin ollen

• Anonyymi00010

Jos aikoo lisäksi naisena yksin matkustaa taksilla yömyöhään, ei mentolit paljon auta. Kunnon pippurit ja lamauttimet on syytä pitää mukana. Toki ei niiden kanssa sitten kannata jäädä poliisille kiinni. Tai yrittää mennä minnekään, missä laukkujen sisältö tarkastetaan.

• Niin, en tiedä kuinka tehokas tuollainen mentholi on, mutta on se varmaan parempi kuin ei mitään.

• Anonyymi00030

Et voi pitää lamauttimia,jos et ole vartija tai poliisi!
        Ethän sinä ole kumpikaan!

• Anonyymi00011

Heti googlaamaan, mistä menholisumutetta saa, Clas Olsonilta.
      Mutta jauhettu pippuri kuulemma tekee saman asian, yksi heppu kuljettaa mukanaan kaiken aikaa.

• Anonyymi00032

men hole sumute

• Kävikö tässä nyt suurempaa vahinkoa kuin että fiilikset meni? Ehkä hieman pessimistinen asenne, mutta kukaan ei ole ikinä luvannut että baareilu olisi kivaa.

• Anonyymi00015

Et siis tiedä, kun ei ole kokemusta
        miten akka tai lauma tulee päälle.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Et siis tiedä, kun ei ole kokemusta
        miten akka tai lauma tulee päälle.

Ei ole. Olen hyvä ennakoimaan ja melko nopea pakenemaan. Mutta edes näille taidoille on tuskin koskaan käyttöä. Naisilla yleisesti ei ole tapana käydä päälle.

• Ei käynyt, onneksi.

• Anonyymi00036
        scrg kirjoitti:

Ei ole. Olen hyvä ennakoimaan ja melko nopea pakenemaan. Mutta edes näille taidoille on tuskin koskaan käyttöä. Naisilla yleisesti ei ole tapana käydä päälle.

”ei ole tapana”?

Vaihda lääniä. Hämeessä käyvät, ja hanakasti.

Työpaikalla, vapaa- ajalla…

• Anonyymi00050
        scrg kirjoitti:

Ravintoloissa taitaa päällekäyjä olla useimmiten nainen, tehtyjen havaintojen mukaan.

• Anonyymi00050 kirjoitti:

Ravintoloissa taitaa päällekäyjä olla useimmiten nainen, tehtyjen havaintojen mukaan.

No huh. Ja nämä samat ihmiset kuitenkin ilmeisesti kulkevat vapaana ihmisten seassa myös päiväsaikaan.

Itse epähuomiossa ja tyhmyyttäni tässä viime aikoina yhtenä yönä baarissa kävelin paria naista päin. Eskalaation uhka olisi siis huonommalla tuurilla ollut ilmeinen. Kiitän onneani. Ei tullut käsilaukusta eikä edes kirouksia.

• Minulla oli aikanaan miespuolinen ystävä joka usutti minua tanssimaan yksin istuvien miesten kanssa. Selvisipä syykin jälkikäteen. Hän halusi sen pöydän jossa tuo mies oli istunut ja käytti minua hyväkseen saadakseen haluamansa.

Eli oliko tuo terassi täynnä? Saattoi olla pelkkä farssi koko juttu, jotta saivat sinut lähtemään pöydästäsi. Sovittu juttu.

• Terassilla oli hyvin tilaa, että en usko siitä olleen kyse.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Terassilla oli hyvin tilaa, että en usko siitä olleen kyse.

Ei sit ollut jos tilaa oli. Kunhan tuli mieleeni.

• Anonyymi00025

Ai kamala. Mutta joo, paras puolustautumiskeino on todellakin häipyä paikalta.

Missä noin hurjaa on meininki? Kaikenlaisissa mestoissa olen ollut, yksinkin, mutta puolustautumista olen tarvinnut muutaman kerran vain miehiä vastaan.

- Sheena

• Pohjoisessa oli tämmöistä ja vieläpä sellaisessa baarissa, joka noin yleisesti ottaen on täynnä rauhanomaista porukkaa.

• Anonyymi00031

Koska olet itsekkin mies,naisten vaatteissa ja hiuksissa!

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Koska olet itsekkin mies,naisten vaatteissa ja hiuksissa!

No mikä ihme siinä sitten edelleenkin piinaa vuodesta toiseen, keskustelusta keskusteluun. Jos kerran peli on niin selvää ja näkyvää niin anna aikuisten leikkiä rauhassa leluillaan, mitä nyt ikinä ovatkaan.

He tietävät totuuden ja sinä tiedät, case closed tapaus selvitetty 😁, mitä sitä pyörää keksimään uudelleen päivästä toiseen. Koko maailma on selvillä jo tähän mennessä mitä on meneillään.

• Anonyymi00033
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pohjoisessa oli tämmöistä ja vieläpä sellaisessa baarissa, joka noin yleisesti ottaen on täynnä rauhanomaista porukkaa.

Kysy seuraavan kerran onko riehuja Lahdesta?

• Anonyymi00037

Olipa kurja kohtaaminen. Tuollaisiin tilanteisiin ei koskaan kannata jäädä vänkäämään, vaan joko yrittää saada nämä ongelmatapaukset poistumaan tai sitten lähtee itse. Onneksi selvisit tilanteesta säikähdyksellä.

Harvoin on toinen nainen alkanut mitään uhittelemaan, mutta eräs tapaus menneisyydestä on jäänyt mieleen. Olin baarissa ystäväni kanssa ja hänen miespuolinen puolituttunsa istui pöytäämme juttelemaan. Mies oli meitä selkeästi vanhempi, monen tuntema hahmo tuossa kaupungissa ja ilmeisesti monen naisen kiinnostuksen kohde. Aikamme siinä juteltuamme pöytään tuli noin viisikymppinen nainen ja alkoi huutamaan meille, että mitä me pikkul*tkat luulemme olevamme, että luulemmeko osaavamme tyydyttää tämän ko miehen, että hän kyllä osaa antaa miehelle kunnon kyydit. Hän oli todella humaltunut, meikki suttuinen ja ääni raakkuva ja jopa vähän pelottava kaikessa raivossaan. Hänen suustaan tuleva teksti oli niin järkyttävää, ettemme osanneet edes vastata mitään. Onneksi tämä mies hoiti naisen pois rähjäämästä, mutta en voi ymmärtää mikä saa ihmisen käyttäyty.mään noin. Todella typerää ja noloa käytöstä.

Aletheias

• Anonyymi00038

Tietysti nuorena itse koettuna järkyttävää, mutta näin kirjallisesti luettuna aloin nauramaan.
        Pikkulikat menneet mummon apajille :))) Räyhämummo oikein.

-keinovaginamies-

ps. Lomalla kesäyönä Lapissa on hienoa. Voi palstalla valoisassa vaikka klo 2 yöllä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tietysti nuorena itse koettuna järkyttävää, mutta näin kirjallisesti luettuna aloin nauramaan.
        Pikkulikat menneet mummon apajille :))) Räyhämummo oikein.

-keinovaginamies-

ps. Lomalla kesäyönä Lapissa on hienoa. Voi palstalla valoisassa vaikka klo 2 yöllä.

Oikein kunnon räyhämummo 😁 En edes tiedä oliko tällä miehellä ollut mitään sutinaa räyhääjän kanssa (miestä ei ainakaan tuntunut kiinnostavan) mutta kovin kiukkuinen mummo meille oli. Heh, mummo, olen kohta itse saman ikäinen 😅 Mutta minä en ole kuitenkaan räyhääjämummo, en ikinä alentuisi moiseen, räyhätä nyt miehen takia..

Valoisa kesäyö Lapissa kuulostaa aivan ihanalta 😍 Lomalla täälläkin ollaan ja viikonloppuna tuli valvottua reissussa sen verran, että vähän on rytmi hukassa, mutta lomalla saakin noudattaa juuri sellaista rytmiä kuin miltä tuntuu 🤗

Aletheias

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Oikein kunnon räyhämummo 😁 En edes tiedä oliko tällä miehellä ollut mitään sutinaa räyhääjän kanssa (miestä ei ainakaan tuntunut kiinnostavan) mutta kovin kiukkuinen mummo meille oli. Heh, mummo, olen kohta itse saman ikäinen 😅 Mutta minä en ole kuitenkaan räyhääjämummo, en ikinä alentuisi moiseen, räyhätä nyt miehen takia..

Valoisa kesäyö Lapissa kuulostaa aivan ihanalta 😍 Lomalla täälläkin ollaan ja viikonloppuna tuli valvottua reissussa sen verran, että vähän on rytmi hukassa, mutta lomalla saakin noudattaa juuri sellaista rytmiä kuin miltä tuntuu 🤗

Aletheias

Yks kaveri soitteli muutama päivä sitten, ja oli mukamas kovinkin järkyttynyt kun tulee papaksi.

Sanoin sille, että eikö tuo ymmärrä ikäänsä. Tässä ollaan puolivuosisataisia äijänretkuja, että ihmekös tuo jos pappaudutaan :) Ihan sopiva termi tämän ikäisille, oli jälkikasvua tai ei.

Joo, naisten takia ei tapella. Tuskin kannattaa miestenkään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Yks kaveri soitteli muutama päivä sitten, ja oli mukamas kovinkin järkyttynyt kun tulee papaksi.

Sanoin sille, että eikö tuo ymmärrä ikäänsä. Tässä ollaan puolivuosisataisia äijänretkuja, että ihmekös tuo jos pappaudutaan :) Ihan sopiva termi tämän ikäisille, oli jälkikasvua tai ei.

Joo, naisten takia ei tapella. Tuskin kannattaa miestenkään.

-keinovaginamies-

On minullakin muutama ystävä, joilla on jo lapsenlapsia ja ihan hyvä ikähän tämä on tulla isovanhemmaksi, jos oma jälkikasvu on jo sen ikäistä. Yleensä tässä iässä ollaan vielä suht hyväkuntoisia, jaksaa touhuta ja olla aktiivinen. Pappana tai mummona oleminen on sitäpaitsi kunniatehtävä, ei mikään kauhistelun aihe. Parhaimmillaan isovanhemmat voi olla lapselle todella tärkeitä ihmisiä lapsuudesta aikuisuuteen.

Oleellista on mielestäni se, ettei katkeroidu iän myötä, kuten joillekin käy. Se vanhentaa, rumentaa, tekee ihmisestä kaikin puolin ikävän ja juuri tuollaisen räyhääjän. Silloin ehkä tuleekin tapeltua miehen/naisen takia, kun oma arvo on hukassa ja mieli täynnä mustaa.

Aletheias

• Se menneisyyden mummo on ollut kateellinen teille, kun olette olleet nuorempia. Minusta ihan selvä tapaus.

• Varautuminen kaikenlaisiin tilanteisiin on tietysti aina hyvästä; on kyse sitten konkretiasta tai vaan toimintamalleista.

Mutta onhan nuo tilanteet aika haastavia kun se myöhemmin tilanteeseen saapuva ei oikein tiedä kuka siellä on ne lähtötelineet asettanut ja mitä varten siihen on tälainen kilpailutilanne haluttu.
      Joskus on nainen istahtanut pöytään ja rehellsesti todennut että tuli meidän kanssa keskustelemaan koska halusi tehdä miehensä mustasukkaiseksi. Noista tilanteista pääsee onneksi helposti eroon puhumalla.

• Anonyymi00051

Naiset näkee usein paljon vaivaa ja käyttää miehiä hyväkseen tehdäkseen jonkun tavoittelemansa miehen mustasukkaiseksi. Nämä naiset eivät ymmärrä, että sen varsinaisen kohteen kiinnostus sammuu ja muuttuu halveksunnaksi tuollaisten temppujen jälkeen.

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Naiset näkee usein paljon vaivaa ja käyttää miehiä hyväkseen tehdäkseen jonkun tavoittelemansa miehen mustasukkaiseksi. Nämä naiset eivät ymmärrä, että sen varsinaisen kohteen kiinnostus sammuu ja muuttuu halveksunnaksi tuollaisten temppujen jälkeen.

Veikkaan, että tuo ei ole sukupuolisidonnaista. Aika harva loppupeleissä haluaa kilpailla miehestä / naisesta.

• Tuo nyt on ihan ala-arvoista, että toimitaan noin. Vaan mitäpä minä toisten aivoituksista tiedän.

• Anonyymi00046

Hmm... Ihmiset voivat olla myös aika pervoja. Saatoit joutua mukaan heidän esileikkiinsä. Joskus kuulee kaikenlaista... 🙉

xLiner

• Rupes naurattaan tämä ajatus, tosiaan, mistäpä noista tietää.

• Anonyymi00053

Olipa se ikävä tilanne sitten. Jos jotain hyvää haluat tilanteesta etsiä, voisi ajatella vaikka, että olet näyttänyt hyvälle ja ollut kova kilpailija miehestä (heh).

-Thinksy

• Niin. Onneksi sellainen puristelijamies saa muutenkin jäädä ihan omaan arvoonsa. Ysärillä sitä puristelua harrasteltiin enemmän, mutta vähänkään valveutuneempi kansalainen tietää, että siitä voi saada häirintäsyytteen.

• Anonyymi00054

Eikö tuo mustasydämen sama itku ole jatkunut jo noin 12 vuotta, luulisi jo ikäväkin kuolevan vanhuuteen...

• Anonyymi00056

Lopetapa tuo länkytys ja toisen ärsyttäminen. Jookosta.

• Anonyymi00062

Olis jo varmaan korkea aika vaihtaa nimimerkkiä taas uuteen, tuo on niin kulunut ja rähjääntynyt kovassa menossa..

• Olen kirjoittanut vajaan vuoden ikävässä ja nyt kohta 2 v. sinkuissa, että nyt ei sun lukemat koske minua.

• Anonyymi00064

Kuinka montaa guben hahmoa olet käynyt härkkimässä sitä mukaa kuin niitä ilmestyy, yksisarvinen? Laskujeni mukaan aika monta. T naiselta mikset muuten ole tehnyt siitä emojistasi nk täysveristä profiilia koskaan, millä kilpailla huomiosta netissä?

• Anonyymi00058

ei tuo sanonutkin itsekin että sai ikävä-äpalstalta kiellon juttujrnsa takia nnin täällä voi höpä

• Anonyymi00059

Jos siellä kerta oli hyvin tilaa, niin olisit voinut myös vain ottaa kimpsusi ja vaihtaa pöytää. Toinen toimiva on hakea tiskiltä lisää juotavaa ja mainita siinä samalla siitä riehujasta (tulee samalla näytettyä henkilökunnalle se riehuja, jos tulee perässä) ja mennä sitten juotavansa eri pöytään. Tosin ymmärrän kyllä, että voihan siinä maku mennä koko touhusta, kun tuollaista tapahtuu, varsinkin kun on yksin liikkeellä.

• Anonyymi00060

mutta ehkä hankala valittaa jos on itse se riehuja...

• Anonyymi00061

Tietäisitpä vain kuinka usein ne aloittajat juurikin valittavat, kun joku sanoo takaisin.

• Anonyymi00063

Kerro meille lisää tämän palstaäijän huuhaaprofiilin riahumisesta. T naiselta mene töihin jos minnekään enää ottavat niin on muutakin urakkaa kuin tämä euron maalitus

• Anonyymi00068

Mitä itse tekisin tuossa tilanteessa?

Sanoisin tuolle riehuvalle naiselle, että : "Istuin vaan tässä kaikessa rauhassa. Miehesi tuli juttelemaan eikä sanonut, että hän on varattu".

Tuo riehuja jäi jotenkin epätietoisuuteen tapahtumien kulusta, koska huuteli vielä perään.

Olen nähnyt muutaman tälläisen tapauksen ravintolassa. Jokaisessa nainen on suuttunut sille omalle miehelleen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      149
      1083
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      109
      967
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      691
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      669
    5. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      591
    6. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      571
    7. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      62
      543
    8. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      44
      533
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      531
    10. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      59
      518
    Aihe