Noh... taidetta

https://postimg.cc/kDzN2HfB

Tein tuon joskus kauan sitten.
Ei tuo hyvä ole ja mittasuhteita olisi pitänyt parantaa.
Lähinnä tutkin tuossa kankaan laskeutumista.

Varsinaisesti tuo oli savea, jonka pinnoitin tuoreena (sis kosteana) kynttilän steariinilla ja sen jälkeen poistin saven sisäpuolelta.
Tuohon muottiin valoin jostain projektista yli jäänyttä lasikuituveneen pintamuovia, mutta tuossa oli se ongelma, että se oli kiihdytettyä ja nopeasti kovettuessaan kuumeni, josta puolestaan aiheutui myöhemmässä kovettumisvaiheessa halkeamia (ja patsaan pää on hiukan alkuperäistä pienempi, sillä jäähtyessään tuo muovi näytti kutistuvan). Halkeamat täytin epoksilla ja hioin pinnan suoraksi.
((patsas on pudonnut useampaan kertaan ja pää on pitänyt liimata jo melkein yhtä usein))

(((jos olisin tehnyt noita myöhemmin, niin olisin käyttänyt tuota muovia vain pinnassa ja valanut sisuksen hitaammalla muovilla ja vielä lisännyt siihen vaikkapa hiekkaa täytteeksi)))

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Anton Chigurh hame päällä 👌. Eikä hame ole edes kiltti. Sehän pussas Bondia yhessä Bond-leffassa eli se on sekä jännämies että än-äs uusia rajojaan kokeileva 😄. Hiustyyli paljasti että se on Chigurh 😉. -💊-.

• UUSI

Höh...
        1920-luvun hiusmuotia on.

• Anonyymi00002
      UUSI

Olet saanut vangittua siihen hienosti liikettä. Onko sen steariinin tarkoitus sitoa ohutta kipsipölyä ja estää rasvaisten sormenjälkien imeytymistä?

Olen itse tehnyt valmiilla kissamuotilla ja maalannut ystävälle lahjaksi. Muotin tekeminen vaatiisi jo aika paljon enemmän taitoa.

• UUSI

Ei siinä ole kipsiä ollenkaan, eli pelkkää muovia koko patsas.

Steariini oli tilapäisesti siinä saven pinnalla ja kun muovi oli kovettunut, poistin sen kokonaan.

(muotin teko ei ole erityisen vaikeaa, mutta jos haluaa kestokäyttöisen, niin siihen pitää hankkia erikseen aineita)

• Anonyymi00003
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Ei siinä ole kipsiä ollenkaan, eli pelkkää muovia koko patsas.

Steariini oli tilapäisesti siinä saven pinnalla ja kun muovi oli kovettunut, poistin sen kokonaan.

(muotin teko ei ole erityisen vaikeaa, mutta jos haluaa kestokäyttöisen, niin siihen pitää hankkia erikseen aineita)

Ok. Huomaan että kerroit.tekniikasta. En vain mennyt perille, kun näytti niin kipsille ja tein itse eri tavalla. Muotin muotoilu ei itseltäni onnistuisi sen enempää kuin kuuman muovin käsittely.

Tuntuuko siltä, että on jo liikaa vapaata ja olisi kiva tehdä jotain käsillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      79
      1279
    2. 105
      1077
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      153
      996
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      64
      928
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      443
      880
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      754
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      709
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      104
      690
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      649
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      56
      611
    Aihe