Oikein odotan innolla mitä Petter puhuu kun nousee maakuopastaan. Onko vaan että business as usual ja yrittääkö vähätellä omaa osuuttaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Vai että oikein Petter´n ylösnousemus
Jospa häntä joudutaan odottamaan yhtä kauan kuin jeesusta?
Ei näytä armasPurrakaan helppaamaan, päinvastoin sanoisin- Anonyymi00002
Urkki oli näiden suhteen oikeassa
https://cdn.bsky.app/img/feed_thumbnail/plain/did:plc:2wf7oskudpoepy5lyzjyc5tz/bafkreicf36lljkip6rrytshe5pstbjexa6g63axj3ohfye7qc2h47h3bfi
- Anonyymi00003
"MUINAISEN Rooman keisareilla oli mainio tapa: juhlaparaateissakin pomon takana seisoi erityisavustaja jonka piti muistuttaa sankarille ”olet kuolevainen, muista nöyryys”.
Pääministerien, puoluekannasta riippumatta, kannattaisi siirtyä Suomessa samaan käytäntöön." - Anonyymi00008UUSI
Sehän toimii ihan samoin, kun edeltäjänsä. Poterossa piilossa ja sitten kömpii keräämään sulkia hattuunsa.
- Anonyymi00010UUSI
Sannahan toimi just päinvastoin eli oli 24/7 kännykkä auki. Toisin kuin lapanen. Sanna tuli esiin jatkuvasti kun tarvittiin. Oli hän rautanen mimmi ja vieläkin .
- Anonyymi00009UUSI
Petterin aiemmat selitykset asiasta mistä tahansa, ovat olleet onttoja. Selvästi nähnyt että skeidaa jauhaa ja myös sen itse tietää. Puuttuu luotto omiin lausuntoihinkin, saas nähdä miten yrittää rämpiä tän viimesimmmän valehtelun, voi olla kova paikka, siks siellä perunakellarissa lymyilee.
Kokoomuksen PR-ihmiset kuumeisesti miettii millon tonkin palikan uskaltaa esille tyrkkää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491