Komea mies pääse naisen kanssa saunomaan

Anonyymi-ap

Komea mies on tavanut naisen ja ollaan komean miehen kesämökillä.
Komea mies pääsee saunomaan naisen kanssa ja nainen saunoo komean miehen kanssa.
Kiltti ja ruma mies joutuu saunomaan yksinään, nainen ei halua saunoa ruman ja kiltin miehen kanssa.
Kiltti ruma mies saunoo makkaravitja kaulalla ja nauttii saunamakkaraa yksinään, kun komea mies juo olutta naisen kanssa saunan jälkeen.

62

295

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paitsi että naiset haluavat saunoa yksin.

- Sheena

• Anonyymi00002

Komea mies päättää, että saunotaan yhdessä, kuten avioparit saunoo.
        Avioliitossa asiat tehdään yhdessä, kuten yhdessä nukutaan ja yhdessä saunotaan.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Komea mies päättää, että saunotaan yhdessä, kuten avioparit saunoo.
        Avioliitossa asiat tehdään yhdessä, kuten yhdessä nukutaan ja yhdessä saunotaan.

Vain typerä mies yksin päättää parisuhteessa yhtään mistään.

- Sheena

• Anonyymi00003

Ole huoleti. Minkään näköinen mies ei pääse saunaan kanssani. Minä saunon yksinäni, tai en sauno ollenkaan.

• Anonyymi00004

Mies tulee pesemään naisen selän halusi nainen sitä tai ei.
        Nainen ei saa saunoa yksin, se on liian vaarallista naiselle.
        Vain mies saa saunoa yksin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei pääse. Kyseinen mies pääsee poliisin maijaan, jos yrittää tunkea saunaan kanssani luvatta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en sitten siis sauno. Saunokoon mies yksin. Saunon sitten kotonani.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä en sitten siis sauno. Saunokoon mies yksin. Saunon sitten kotonani.

Lisään vielä, että noin ylättömän typeriä tekosyit
        laukovan miehen mökilätä poistun varmasti kotiini sillä välin kun mies saunoo. Noin älyvapaata miestä en katsele, vaikka olisi millainen komistus tahansa. Eikä ko. mies sitten näe minua enää koskaan.

• Anonyymi00008

Suksikaa kuuseen niiden saunojen kanssa.

MIES HALUAA SAUNAAN AINOASTAAN NÄHDÄKSEEN ALASTOMIA IHMISIÄ.
      PISTE.

TOIVOO PANOA TAI RUNKKAUSTA.

Voi helvetti tätä tekopyhyyden määrää!
      Unohda ne ”avioparina….” diipaa

• Anonyymi00009

”miehet” menee saunaan nähdäkseen toistensa pippelit.

Se on ainoa syy ”miesten” saunomiseen.

• Anonyymi00011

Kuuntelin keskustelua: ”tuu käymään, mennään saunaan”.

Mietin miksi?
      Voisko ne mennä yhdessä suihkuun?

Miksi?!!!!!

Eikö ne osaa istua vaatteet päällä ja juoda kahvia?

• Anonyymi00013

Olen miettinyt samaa. Tuo on ihan hiton outoa, että pitäisi mennä muka saunaan jonkun luo.

• Anonyymi00014

Käsittääkseni valtaosalla suomalaisista on kotonaankin mahdollisuus saunoa. Ei tarvitse mennä muiden luo saunomaan kuin sauna olisi joku suurikin ihme.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Käsittääkseni valtaosalla suomalaisista on kotonaankin mahdollisuus saunoa. Ei tarvitse mennä muiden luo saunomaan kuin sauna olisi joku suurikin ihme.

Jokainen käy pesulla, suihkussa päivittäin.

Miksi pitäis mennä nakkena hikoilemaan?
        Onko se alastomuus se tavoiteltava juttu?
        Voisiko ne istua alasti olohuoneessa?

Taas: miksi?

Ei.

Eikö ne voi olla vaatteet päällä?
        Mikä siinä riisumisessa ja itsensä näyttämisessä on
        se VAADITTAVA JUTTU?

• Anonyymi00012

Saunotaan turkishaalarit päällä.....

• Anonyymi00015

Taas pisteet ei suomalaiselle miehelleni. Hän ei koskaan yritä väkipakolla tunkea saunaan kanssani. Hän ei sauno.

P.S. Miksi aiempi samansisältöinen viestini sensuroitiin? Miksi tätä ei saisi sanoa?

• Anonyymi00016

Mies tuo saunaan gramofoonin ja miehen saunassa kuunnella humppaa samalla, kun saunotaan.

• Anonyymi00018

Sekä komea mies jotta myös ruma mies pääsevät kumpaisetkin naisen kanssa saunomaan. Saunajuomana on komealla miehellä kuohuviiniä ja rumalla miehellä olutta ja tässä on syy siihen miksi komea mies saa helpommalla saunaseuraa naisesta.

• Anonyymi00019

Unelmahäät ohjelmas melkoisia örkkejä mutta kun katsoo häiden hintaa, tuntuu sitä varaa olevan, sitten on missi tyttö rinnalla.

• Anonyymi00020

Eikös ne olekaan perinteisesti morsiammen vanhemmat, jotka ne häät maksaa.

Onko siinä muka joskus ollut joku missitason nainenkin mukana? Ei siellä ole ollut edes hyvän näköisiä. Aika karseita, tatuoituja tanttojahan ne rajastaan on.

• Naisten keskuudessa pyörii suusta suuhun huhu, että miehet olisivat kiinnostuneita myös kyrpien vertailusta. Virhe. Harva mies on tällaisesta kiinnostunut.

Virheellinen kuvitelma johtuu siitä, että miesten antamaan infoon naisilla ei juuri ole pääsyä.

Miehet pyrkivät vetämään naiset saunaan oikeasti siksi, että alastoman naiskauneuden ja varsinkin suloisen vitun näkeminen kiihottaa ja ihanoittaa. Vaan mies, joka tämän sanoo avoimesti, yritetään häväistä ja vaientaa, niin kuin AINA totta puhuva viestintuoja.

• Anonyymi00021

Jokainen mies on kiinnostunut toisen miehen pippelistä.
        Ne ei osaa olla, ennekuin ovat nähneet sen.
        Miehet asettuu järjestykseen
        koon perusteella.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Jokainen mies on kiinnostunut toisen miehen pippelistä.
        Ne ei osaa olla, ennekuin ovat nähneet sen.
        Miehet asettuu järjestykseen
        koon perusteella.

No niin, tässä ny näkee, että huhu on voimissaan, ku puutteellinen info aiheuttaa vinouman. Niiku tiikeli ei voi luopua juovistaan, ei myös juoris voi luopuu huhuistaan.

• Anonyymi00031

Kyllä tuo "tieto" ihan miesten jutuissa pyörii, ei naisten.

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä tuo "tieto" ihan miesten jutuissa pyörii, ei naisten.

Otetaan si uusiks. Yhtä vähän, kun seepra voi luopua juovistaan, idealisoitunu sisko voi luopua lempijuorustaan, jolla pyrkii häväiseen miehii.

Sää et ikinä tuu tajuun sitä, miten ylipursuavan otettuja miehet on siskojen ihanoitteellisesta ja sulosesta vitusta. Sä luulet, et soon jotain samaa tasoo, kun sisarien kinnostus kyrvästä, mut oikeesti soon moninmoninkertanen.

Jos taas asiaa katsoo MIEHEN silmin, vittu on monin monin verroin kiinnostavempi, ku toisten miesten kyrpä. Tietysti homo- ja bisuuntautunet sekä machomiehet ovat poikkeus. Machot muuten on aika liikkiksii.

• Anonyymi00037
        rennosti.m kirjoitti:

Otetaan si uusiks. Yhtä vähän, kun seepra voi luopua juovistaan, idealisoitunu sisko voi luopua lempijuorustaan, jolla pyrkii häväiseen miehii.

Sää et ikinä tuu tajuun sitä, miten ylipursuavan otettuja miehet on siskojen ihanoitteellisesta ja sulosesta vitusta. Sä luulet, et soon jotain samaa tasoo, kun sisarien kinnostus kyrvästä, mut oikeesti soon moninmoninkertanen.

Jos taas asiaa katsoo MIEHEN silmin, vittu on monin monin verroin kiinnostavempi, ku toisten miesten kyrpä. Tietysti homo- ja bisuuntautunet sekä machomiehet ovat poikkeus. Machot muuten on aika liikkiksii.

Edelleenkin tuo on miesten juttu, ei naisten. Pikkupojat jo aloittavat sen toistensa pippeleiden tuijottelun ja keskinäisen vertailun. Huvittavaahan se, mutta kaiketi ihan luontaista, kun se siinä esillä roikkuu.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Edelleenkin tuo on miesten juttu, ei naisten. Pikkupojat jo aloittavat sen toistensa pippeleiden tuijottelun ja keskinäisen vertailun. Huvittavaahan se, mutta kaiketi ihan luontaista, kun se siinä esillä roikkuu.

Mää en niiku jaksa ennää jatkaa.

• Anonyymi00044
        rennosti.m kirjoitti:

Mää en niiku jaksa ennää jatkaa.

Ymmärrän. Tosiasioita vastaan on turhaa taistella. Kyllä sinäkin miehenä tiedät, että tuo on miesten juttu, vaikket juuri sinä sitä harrastaisikaan.

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Ymmärrän. Tosiasioita vastaan on turhaa taistella. Kyllä sinäkin miehenä tiedät, että tuo on miesten juttu, vaikket juuri sinä sitä harrastaisikaan.

Ainakin tiedän sen, että feministisesti orientoituneiden sisarien kirjoituksissa - joita on valtava määrä siihen nähden, kuin femisistejä todellisuudessa on - teemalla on yritetty häväistä miehiä usein ja raskaasti.

Irl, vaikka usein olin miesten sauna- ja juomaporukoissa, teemaa ei nostettu koskaan esiin, paitsi YHDEN kerran koulutoverini humalassa. Hänellä oli todella kyrpä kuin parru.

Kokemukseni eivät todellakaan ole samat kuin sinun. Sapienti sat.

• Anonyymi00046
        rennosti.m kirjoitti:

Ainakin tiedän sen, että feministisesti orientoituneiden sisarien kirjoituksissa - joita on valtava määrä siihen nähden, kuin femisistejä todellisuudessa on - teemalla on yritetty häväistä miehiä usein ja raskaasti.

Irl, vaikka usein olin miesten sauna- ja juomaporukoissa, teemaa ei nostettu koskaan esiin, paitsi YHDEN kerran koulutoverini humalassa. Hänellä oli todella kyrpä kuin parru.

Kokemukseni eivät todellakaan ole samat kuin sinun. Sapienti sat.

Minä taas en ole koskaan nähnyt, enkä kuullut yhdenkään ottavan tuota aihetta esille. Miesten (jotka ovat olleet ihan heteroita) tuo taas on ihan valiopuheenaihe, toistensa vehkeet. Toki niistä ei useinkaan puhuta kyseisten vehkeiden omistajan läsnäollessa, vaan hänen selkänsä takana. Tosin ei sekään ihan tavatonta ole, että miehet laukovat päin näköäkin kommentteja toistensa vehkeistä. En nyt tähän hätään keksi ketään hyvin tuntemaani miestä, joka,ei olisi saanut miesten saunailloissa jotain kommenttia vehkeistään. Miehet havaitsevat aina jo poikkeuksetta, jos jollakulla miehellä on heidän mielestään poikkeuksellisen suuri ja tuovat sen taatusti mahdollisesti paikalla olevien (ja myös sellaisten, jotka eivät olleet paikalla) naishenkilöiden tietoon, että katsokaas kun onkin suuri. Naiset taas eivät oikeastaan ikinä kiinnitä tuollaiseen huomiota. Harva nainen nimittäin on nähnyt niin suurta määrää lepotilassa olevia elimiä, että kykenisi tuollaista vertailua tekemää. Miehet ovat, sillä he katselevat ja vertailevat aktiivisesti ja ovat luonnollisesti nähneet niitä selvästi enemmän.

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Minä taas en ole koskaan nähnyt, enkä kuullut yhdenkään ottavan tuota aihetta esille. Miesten (jotka ovat olleet ihan heteroita) tuo taas on ihan valiopuheenaihe, toistensa vehkeet. Toki niistä ei useinkaan puhuta kyseisten vehkeiden omistajan läsnäollessa, vaan hänen selkänsä takana. Tosin ei sekään ihan tavatonta ole, että miehet laukovat päin näköäkin kommentteja toistensa vehkeistä. En nyt tähän hätään keksi ketään hyvin tuntemaani miestä, joka,ei olisi saanut miesten saunailloissa jotain kommenttia vehkeistään. Miehet havaitsevat aina jo poikkeuksetta, jos jollakulla miehellä on heidän mielestään poikkeuksellisen suuri ja tuovat sen taatusti mahdollisesti paikalla olevien (ja myös sellaisten, jotka eivät olleet paikalla) naishenkilöiden tietoon, että katsokaas kun onkin suuri. Naiset taas eivät oikeastaan ikinä kiinnitä tuollaiseen huomiota. Harva nainen nimittäin on nähnyt niin suurta määrää lepotilassa olevia elimiä, että kykenisi tuollaista vertailua tekemää. Miehet ovat, sillä he katselevat ja vertailevat aktiivisesti ja ovat luonnollisesti nähneet niitä selvästi enemmän.

Minulla herää epäilys, että tapaamasi miehet, joista näyt puhuvan, olisivat poikkeuksellinen fraktio. Ei todellakaan ole minun kokemukseni irl, mutta sitä esiintyy feministisesti suuntautuneissa nettikirjoituksissa.

Saat lausua loppukaneetin. Itse en todellakaan jatka. Viikon päästä alkaa kesän keskimäärin kuumin aika, mätäkuu, torstaina 23. heinäkuuta – sunnuntaina 23. elokuuta 2026.

Hyvää kesän jatkoa!

• Anonyymi00048
        rennosti.m kirjoitti:

Minulla herää epäilys, että tapaamasi miehet, joista näyt puhuvan, olisivat poikkeuksellinen fraktio. Ei todellakaan ole minun kokemukseni irl, mutta sitä esiintyy feministisesti suuntautuneissa nettikirjoituksissa.

Saat lausua loppukaneetin. Itse en todellakaan jatka. Viikon päästä alkaa kesän keskimäärin kuumin aika, mätäkuu, torstaina 23. heinäkuuta – sunnuntaina 23. elokuuta 2026.

Hyvää kesän jatkoa!

Minä tunnen vain hyvin tavallisia miehiä. Olen asustellut monessa paikassa, työskentelen miesvaltaisella alalla, olen opiskellut miesvaltaisella linjalla, harrastan miesvaltaisia lajeja jne. Eli ihan on tavallista tavallisten miesten touhua tuo. Toisenlaist ovat harvinaisuuksia, kun ei kokemus tosiaan ole mitenkään minun yksinäni, vaan kaikilla naisilla on samanlaisia kokemuksia miehistä. Miesten elämät pyörivät sen vehkeensä ja vehkeiden ympärillä, ihan pikkukakarasta lähtien.

Sinussa lienee jotain sellaista, että miehet eivät ole omia itsejään seurassasi, kun tämä on kerta sinulle niin kovin uutta ja erikoista.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Minä tunnen vain hyvin tavallisia miehiä. Olen asustellut monessa paikassa, työskentelen miesvaltaisella alalla, olen opiskellut miesvaltaisella linjalla, harrastan miesvaltaisia lajeja jne. Eli ihan on tavallista tavallisten miesten touhua tuo. Toisenlaist ovat harvinaisuuksia, kun ei kokemus tosiaan ole mitenkään minun yksinäni, vaan kaikilla naisilla on samanlaisia kokemuksia miehistä. Miesten elämät pyörivät sen vehkeensä ja vehkeiden ympärillä, ihan pikkukakarasta lähtien.

Sinussa lienee jotain sellaista, että miehet eivät ole omia itsejään seurassasi, kun tämä on kerta sinulle niin kovin uutta ja erikoista.

Ihan ymmärrettäväähän se on, ettei Kyniksen seurassa kukaan mies uskalla kuin joko olla hiljaa ja puhua naisten sukuelimistä mahdollisimman vulgäärillä tavalla.

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Ihan ymmärrettäväähän se on, ettei Kyniksen seurassa kukaan mies uskalla kuin joko olla hiljaa ja puhua naisten sukuelimistä mahdollisimman vulgäärillä tavalla.

Siellähän se vakiotrolli taas stalkkaamassa.

• En ole mikään suuri saunan ystävä, enkä juo kaljaa. Mies saa saunoa ja juoda kaljansa yksin.

Kävin uimassa. Vesi oli viileää ja virkistävää. Lähden haravoimaan käpyjä kävelytieltä.
      Aamuaurinko, järvi ja maalaismaisema, vastustamaton yhdistelmä.
      Terveisiä mökiltä. 👋😃

• Anonyymi00024

Miehiä ei saa olla 10 kilometriä lähempänä, kun tositypy uskaltautuu uimaan.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Sää kyl olit liika varovaine, mummielet 20 kilomeetria on lähempänä totuutta.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että minkäsmoisella tutkajärjestelmällä tuo varmistetaan?

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Höpsis taas! 😅

• Anonyymi00022

Mitä aiheuttaa kun jalostetaan ulkonäköä "(idioottien tulvan)" mutta onnea kauniin kapealla polulla on tulevaisuus

• Ap: "Komea mies pääse naisen kanssa saunomaan"

Vaan mitäs sanot siihen, et mää ennoo komee, muttoon montakin kertaa ollu sekasaunassa, ja sit kun oon jääny vierailevan siskon kans kahestaan, noon hyvin herttasest näyttäny sulosee vittuaankin ihan sisältä asti.

Mummielest naiset on enämpi kaunoitteellisii ja ihanoitteellisii, mut sen lisäks pystyvii, fiksui ja sitkeellisii. 🌹👀

• Anonyymi00023

Suomalaisen ja ulomaalaisen naisen ero on se, että suomi nainen ei halua saunoa miehen kanssa, mutta ulkomaalinne nainen saunoo miehen kanssa.
      Yhtä live stiimiä katsoin, kun suomalainen mies oli löytänyt naisystävän japanista.
      Muutaman kerran olivat tavaneet japanissa, nainen majoitti miehen luokseen ja nainen tuli lomamatkalle suomeen.
      Suomessa lämmittivät sauna, eikä nainen sanonut, että hän ei sitten sauno miehen kanssa, vaan yhdessä saunoivat.
      Ei se sitä tarkoita, että alasti saunotaan, naisella uimapuku päällä ja miehellä uimahousut ja sauan jälkeen järveen uimaan.
      Onko siis suomi naisilla luulo miehen kanssa saunomisesta, että siihen liittyy aina seksi saunassa, siksi nainen ei halua saunoa miehen kanssa.
      Suomi naisen jäykkä asenne on siis, että minä en sitten miehen kanssa saunon ja kun saunon, niin yksin ja mökötän saunan lauteilla.

• Anonyymi00027

Ei se ole mikään luulo.

Mies PYYTÄÄ naista jotta saisi edes nähdä ”vittua”.

Kuka haluaa olla sellaisessa seurassa?

• Anonyymi00032

Monilla ulkolaisilla on vähän sellainen luulo, ettei siitä sauna kutsusta voi kieltäytyä loukkaamatta suomalaista verisesti.

• Anonyymi00033

"niin yksin ja mökötän saunan lauteilla"

Outo saunomista sinulla.Miksi edes saunot, jollet nauti saunomisesta?

• Anonyymi00035

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka loukkaantuvat siitä, että joku preferoi saunoa yksinään. Joillekin sauna on sosiaalinen paikka ja toisille taas paikka yksinäiselle hiljentymiselle. Ihmisillä on aivan kahjoja syitä loukkaantua.

Se, että haluaa saunoa yksin, ei tarkoita "en halua saunoa juuri sinun kanssasi" tai että "haluan saunoa jonkun muun kanssa". Se, että joku haluaa saunoa yksinään, ei liity sinuun millään tavalla. Se, että nainen haluaa saunoa yksinään ei yleensä liity miehiin millään tavalla. Nainen, joka haluaa saunoa yksinään, ei useinmiten sauno toisten naistenkaan kanssa. Hän saunoo yksinään ja yleensä nauttii siitä saunomisesta juuri yksinään, ei mökötä saunassa. Seurassa se saunominen ei ole nautinnollista, vaan se on lähinnä sen tilanteen sietämistä.

Moni haluaa, että saunassa ollaan hiljaa, ei höpötetä ja läpätetä. Miksi siellä silloin pitäisi olla seuraa, kun ollaan hiljaa? Mikä sen seuran funktio silloin on, jollei sen seuran kanssa olla mitenkään kanssakäymisessä?

Moni myös tykkää itse heittää löylyn ja määrittää kuinka kuumaa saunassa on. Seurassa saunoessa lähes aina joku joutuu väärään lämpötilaan. Jos saunan tarkoitus on olla nautinnollista ja siitä pitäisi tulla hyvä olo, niin sopiva lämpötila on tärkeää. Itse esimerkiksi en seurassa saunoessa liki koskaan saa heittää kunnon löylyjä, sillä se olisi yleensä niille muille liian kuumaa. Sitten aina odottelen, että muut poistuvat, jotta saan heittää löylyä. Ärsyttävää sekin on ja aivan varmasti yhtä ärsyttävää on se, jos toinen heittää liian kuumat löylyt (ja useinmiten vielä ihan tietoisena siitä, että se on toiselle liian kuuma).

Moni myös tykkää esim. makoilla saunassa tai istua, mutta nostaa jalatkin sinne ylimmälle lauteelle. Joillain toki isojakin saunoja, mutta valtaosa saunoista on kuitenkin sen verran pieniä, ettei siellä seurassa mahdu noin tekemään. Yksinään saunoessa saa makoilla tai röhnöttää juuri miten itse tahtoo, häiritsemättä muita.

Tuossa nyt pari todellista siitä sille, miksi esim. moni nainen haluaa saunoa yksinään. Ne eivät tosiaan liity mitenkään sen saunaseuralaisen henkilöyteen tai sukupuoleen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka loukkaantuvat siitä, että joku preferoi saunoa yksinään. Joillekin sauna on sosiaalinen paikka ja toisille taas paikka yksinäiselle hiljentymiselle. Ihmisillä on aivan kahjoja syitä loukkaantua.

Se, että haluaa saunoa yksin, ei tarkoita "en halua saunoa juuri sinun kanssasi" tai että "haluan saunoa jonkun muun kanssa". Se, että joku haluaa saunoa yksinään, ei liity sinuun millään tavalla. Se, että nainen haluaa saunoa yksinään ei yleensä liity miehiin millään tavalla. Nainen, joka haluaa saunoa yksinään, ei useinmiten sauno toisten naistenkaan kanssa. Hän saunoo yksinään ja yleensä nauttii siitä saunomisesta juuri yksinään, ei mökötä saunassa. Seurassa se saunominen ei ole nautinnollista, vaan se on lähinnä sen tilanteen sietämistä.

Moni haluaa, että saunassa ollaan hiljaa, ei höpötetä ja läpätetä. Miksi siellä silloin pitäisi olla seuraa, kun ollaan hiljaa? Mikä sen seuran funktio silloin on, jollei sen seuran kanssa olla mitenkään kanssakäymisessä?

Moni myös tykkää itse heittää löylyn ja määrittää kuinka kuumaa saunassa on. Seurassa saunoessa lähes aina joku joutuu väärään lämpötilaan. Jos saunan tarkoitus on olla nautinnollista ja siitä pitäisi tulla hyvä olo, niin sopiva lämpötila on tärkeää. Itse esimerkiksi en seurassa saunoessa liki koskaan saa heittää kunnon löylyjä, sillä se olisi yleensä niille muille liian kuumaa. Sitten aina odottelen, että muut poistuvat, jotta saan heittää löylyä. Ärsyttävää sekin on ja aivan varmasti yhtä ärsyttävää on se, jos toinen heittää liian kuumat löylyt (ja useinmiten vielä ihan tietoisena siitä, että se on toiselle liian kuuma).

Moni myös tykkää esim. makoilla saunassa tai istua, mutta nostaa jalatkin sinne ylimmälle lauteelle. Joillain toki isojakin saunoja, mutta valtaosa saunoista on kuitenkin sen verran pieniä, ettei siellä seurassa mahdu noin tekemään. Yksinään saunoessa saa makoilla tai röhnöttää juuri miten itse tahtoo, häiritsemättä muita.

Tuossa nyt pari todellista siitä sille, miksi esim. moni nainen haluaa saunoa yksinään. Ne eivät tosiaan liity mitenkään sen saunaseuralaisen henkilöyteen tai sukupuoleen.

Pakko vielä lisätä tuohon vielä se, että ulkolaisella, joka ei ehkä ole koskaan aiemmin saunonut, ainakaan Suomessa, ei ole mitään preferenssejä siitä miten hän tahtoisi saunoa. Hänellä ei ole mitään käytännön kokemusta vaikkapa löylyn heittämisen vaikutuksesta tai missä asennossa hän tykkäisi saunassa istua jne. Hänellä ei myöskään ole minkäänlaista käsitystä suomalaisesta "saunaetiketistä" ja miten saunassa voi olla ja toimia. Tällaiset asiat valkenevat ihmiselle pikkuhiljaa, kun hän on saunoneet riittävän usein. Suomalaiset yleensä ovat tehneet sitä koko ikänsä, eli heille on ehtinyt kehittymään mieltymyksiä saunomiseen liittyen. Kyllä niitä mieltymyksi ulkolaisillekin syntyy, kun he riittävän usein saunovat, tämä on nähty moneen kertaan.

• Anonyymi00025

Täysin turhaa yleistystä, jokaiselle naisella kun on oma makunsa! Minä pidän vain ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä.

• Anonyymi00034

Tämä ketju sarjakuviksi?
      Alkoi hymyilyttämään ensi metreillä.
      Taistevat metsot.
      Vilma

• Anonyymi00039

Sitten meni mauttomaksi. Tuo, joka kovasti sanailee 'oikeilla nimillä' voi olla pahassa puutteessa. Naisparia, joka osuu tielle. Sauna on sivujuonne.
        Vilma

• Ootko Vilma nähny teeveen luonto-ojelmissa alvaria toistuvia tappelukuvia? Niissä urokset tappelevat verissäpäin ja naaraat ovat korostetun välinpitämättömiä, mutta kun voittajauros on selvinnyt, tarjoutuvat ahneesti paritteluun.

Tuli vaan mieleen, kun tulkitsit keskustelun 'taisteleviksi metsoiksi', vaan en nyt turvallisuussyistä rohkene kertoa, mitä tuli mieleen.

• Anonyymi00045
        rennosti.m kirjoitti:

Ootko Vilma nähny teeveen luonto-ojelmissa alvaria toistuvia tappelukuvia? Niissä urokset tappelevat verissäpäin ja naaraat ovat korostetun välinpitämättömiä, mutta kun voittajauros on selvinnyt, tarjoutuvat ahneesti paritteluun.

Tuli vaan mieleen, kun tulkitsit keskustelun 'taisteleviksi metsoiksi', vaan en nyt turvallisuussyistä rohkene kertoa, mitä tuli mieleen.

https://maailmaonsun.wordpress.com/wp-content/uploads/2014/02/mursu.gif?w=683

Avarassa luonto-ohjelmasa tuollaiset mursut tapeelivat naaraita verissäpäin eli
        iskivät terävillä hapailla toisiaan.

• Anonyymi00053
        rennosti.m kirjoitti:

Ootko Vilma nähny teeveen luonto-ojelmissa alvaria toistuvia tappelukuvia? Niissä urokset tappelevat verissäpäin ja naaraat ovat korostetun välinpitämättömiä, mutta kun voittajauros on selvinnyt, tarjoutuvat ahneesti paritteluun.

10:55
        Jep. Luontodokumenteista on tullut väkivaltaisia. Vaikka tiedämme miten eläinkunta toimii, käännän katseeni muualle tai vaihdan kanavaa. Ja vaikka kaikki tuo on luonnollista eläinten kesken, en tykkää.
        En tiedä, onko hyväksi lapselle. Olin saanut isot eläinkirjat vanhemmiltani ja kun lapsi oli selannut ja nähnyt kuvan, missä kissa hyökkää hiiren kimppuun, hän repäisi kuvan irti. Idea siitä, että paha on poissa, kun sitä ei näe, on mielenkiintoinen.
        Vaan näkeminen tuntuu kurjalta.
        Vilma
        Luontodokumentteja voisi leikata ja ajoittaa myöhäisemmiksi. Saa lasta varjella.

• Anonyymi00040

Taas oli yksi komea mies tappanut naisensa. luin vaan lehdestä. Kiltti mies elää yksin ja saunoo yksin.

• Anonyymi00042

No jos noin niin sauno rinta rottingilla! Olet paras jus sellaisena kuin olet. Kiltisti ja yksin! Pointit sinulle. Pidä se!💋🤷‍♀️

• Anonyymi00043

Komeus on naisen omassa mielessä. Minä en pidä komeista miehistä, koska pidän miehistä joissa on jotain omaleimaista, eikä sellainen mies välttämättä ole komea muiden mielestä!

• Mutta mä oon nähny sen kiltin saunan. Semmonen avo sauna. Kiuas on ulkona ja lauteet on sellasen laavumaisen katoksen alla. Ja kiltin käsi vaan näkyy, kun heittää löylyy.

• Anonyymi00041

Ei ainakaan minun kanssa pääse koskaan! Minä voin saunoa vain vähintään 60v miehen kanssa ja tykkään ersityisesti lyhyistä tummatukkaisista miehistä! Enkä etsi pelkkää saunaseuraa vaan suhdetta loppuelämän ajaksi!

• Eikö ees punatukkainen, nii ku karjalainen laulo.

• Anonyymi00050

Siiloin tapahtuu kauhuelokuva-nainen mutteroi naulaimellakin saunan oven lukkoon, savusaunaan, jotta viinamies ei pääse pois mitenkään.. vaan tukehtuu kuoliaaksi, ainoa keino päästä kiusaajasta eroon....

• Anonyymi00051

No on ne nekin huoria.

• Anonyymi00052

Kuolleerna on hyvä kiroilla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      16
      881
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      799
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      664
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe