Aloitukseni

Anonyymi-ap

Poistettiin. Järkyttävää. Luonnon ja kulttuurin suojeleminen ovat yhteiskunnallisesti tärkeimpien asioiden listalla. Nyt en uskalla käyttää kärpässieniemojia koska en tiedä millä perusteilla poistot tapahtuvat. Ehkä se on osittain randomia.

12

88

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kirjoita ensin muistioon kirjoitelmasi niin ei mene hukkaan, voit laittaa vaikka miljoona kertaa uudestaan.

• Anonyymi00003

Otin yhdestä kuvakaappauksen ja toisesta muistion tekstin muodossa. Pitäisi copy pasteta vain muistioon niitä tekstejä. Ehkä algoritmit luulivat että olin markkinoimassa itseäni. Mainitsin tietyn musiikkitahon mikä on markkinoimista muttei itseni markkinoimista.

Tai sitten järjestelmä määritteli sisältöni epäolennaiseksi tälle palstalle. On täällä muillakin aloituksia taivaan ja maan väliltä. Eniten häiritsee se että en spämmäile paljoa aloituksia ja yhtäkkiä yksikin on näköjään liikaa. Olen kuunnellut pian puolet pr*malin poistetusta linkistäni.

• Anonyymi00002

Olisin halunnut keskustella
      miesten pakkomielteestä pimppiin
      mutta aloitus poistettiin.

• Anonyymi00004

Se helpottaa iän myötä. 15-30 vuotiaana pakkomielle on pahimmillaan. Jokainen on kuitenkin yksilö eli tämä ei päde välttämättä kaikkiin. On selvää miksi se poistettiin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se helpottaa iän myötä. 15-30 vuotiaana pakkomielle on pahimmillaan. Jokainen on kuitenkin yksilö eli tämä ei päde välttämättä kaikkiin. On selvää miksi se poistettiin.

Ei se poistu miehistä missään iässä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei se poistu miehistä missään iässä.

Poistuu se, tai sitten kroonistunut mielialan lasku oli kohdallani se halujen "t*ppaja". Sillä on ratkaiseva merkitys onko itsellään ketään kumppania ikinä vai ei. Kumppaniksi lasketaan tässä yhteydessä myös yhden yön jutut.

• Anonyymi00005

Yksi väärä sana ja lähtee pois.

• Anonyymi00006

Kadonneesta ihmisestä ollut aloitus poistettiin näköjään myös.

• Anonyymi00009

Tässä on suunnilleen sama raita kuin mitä siinä toisessa aloituksessani. https://www.youtube.com/watch?v=w9RTEef2Byo&t=2710s . Kauniin mutta pelottavan kuuloisia sointuja: https://www.youtube.com/watch?v=p6oSKNfuvRU . Löysin, latasin ja testasin ilmaisen warhornsin s0nuscorelta. Olen hyvin tyytyväinen ääniin mitä sain aikaiseksi. Latasin joskus myös tämän ilmaiseksi. https://www.youtube.com/watch?v=PzeHHxoDqAE . Sillä saa katu-uskottavia ääniä aikaiseksi vaikka tuossa linkissä niitä ei niin kuulukaan. Ap.

• Anonyymi00010

Ensimmäisen linkkini noin kohdassa 53 min, hieman sen jälkeen soi mielenkiintoinen ääni. Aivan kuin jotain taipuisaa metallilevyä taitettaisiin ja taiton avautumisvaiheessa oleva ääni on se mikä kuuluu. Ääni on siitä jännä että kun kuuntelen sitä kuulokkeet päässäni se kuulostaa aivan siltä kuin se tulisi jostain lähistöltä reaalimaailmasta eikä itse musiikkiraidasta. Kuulokkeeni eivät ole vastamelukuulokkeet mikä saattaa lisätä äänen ulkopuolisuuden tunnetta. Ap.

• Anonyymi00011

Ajattelin ostaa eläinten ja miksei muitakin ääniä. Helpompi kuin Respeecher. Täytyy ilmeisesti mainita äänet joita käyttää omiin tarkoituksiinsa. Sivusto on nimeltään Splice. Animal Sounds, by Field & Foley kiinnitti huomioni. 4 e 1 kk hinta jolla saa ladattua 200 samplea. 1 sample = 1 credit. Krediittejä on yhteensä 200 kpl.

Wav-tiedostojen lataamista jonka jälkeen voi unsubscribe jottei tarvitse maksaa enempää kuin 4 e. Wav on kuin hd-versio mp3:sta. Eli 50 ääninäytettä maksaa periaatteessa 1 e. Kuulostaa oikein hyvältä ☺️. Kotkien kiljumisäänet ovat intressieni kärjessä, samoin mammuttien tai elefanttien töräytykset. - 🍄.

• Anonyymi00012

Löysin oikein tositosi hyvän artistin. Paleowolf. Youtubessa videoita. Joku serbialainen. Nimi kertoo kaiken olennaisen siitä minkälaista musiikkia tekee. Samanlaista mistä olen viime aikoina tykännyt. - 🍄.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      611
      1579
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      482
      734
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      691
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      642
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      604
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      548
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      31
      506
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      484
    Aihe