Aika hiljaista nykyään. Vakkaritkin lähteneet

Anonyymi-ap

Olisikohan syy tuossa yhdessä hullussa, joka haukkuu heti kaikki erimieltä olevat?

27

207

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lähdit haukkumaan jotain hulluksi tajuamatta että teet itse juuri sitä mistä toista syytät. Peilin eteen mars.

• Anonyymi00005

Uli uli. Taidat olla se hullu.

• Anonyymi00002

Minä karkotin palstalta onnistuneesti kaikki sovinistit! ☝️✨🏆

🦄

• Anonyymi00007

Saat mitallin siitä. Ja pitkän halauksen.

• Haist pask akka.

• Niin ja hiljaa nainen!

• Anonyymi00009
        Palstakamu kirjoitti:

Niin ja hiljaa nainen!

Et ole ymmärtänyt ketun toimintaa alkuunkaan. Hän ei ole sinun puolellasi vaan, kertoakseen muille jotain muuta. Tässä astuit pariin sudenkoloon esimerkiksi. Ylös niistä ei auta kukaan, ja kettu hymyilee sinulle kuopan reunalta. Tulikettu katsos maalaa revontulet. Lapissa se tunnetaan, minkä vuoksi lapissa ollaan myös aika hiljaa. Suu on vaihdettu korviin. Jos etsit viisautta aloita sieltä. Vastaanotto ei ole lempeä, mutta et sellaista ole ansainnutkaan.

• Palstakamu
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Et ole ymmärtänyt ketun toimintaa alkuunkaan. Hän ei ole sinun puolellasi vaan, kertoakseen muille jotain muuta. Tässä astuit pariin sudenkoloon esimerkiksi. Ylös niistä ei auta kukaan, ja kettu hymyilee sinulle kuopan reunalta. Tulikettu katsos maalaa revontulet. Lapissa se tunnetaan, minkä vuoksi lapissa ollaan myös aika hiljaa. Suu on vaihdettu korviin. Jos etsit viisautta aloita sieltä. Vastaanotto ei ole lempeä, mutta et sellaista ole ansainnutkaan.

Vau. Sinulla on mahtava taito tuottaa kaunista tekstiä. Harrastatko runoja tai muuta kirjoittamista?

• Anonyymi00013
        Palstakamu kirjoitti:

Vau. Sinulla on mahtava taito tuottaa kaunista tekstiä. Harrastatko runoja tai muuta kirjoittamista?

Et kuunnellut siis yhtään. Ota kettu pois profiilistasi, niin et aiheuta myötähäpeää niin paljon.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Et kuunnellut siis yhtään. Ota kettu pois profiilistasi, niin et aiheuta myötähäpeää niin paljon.

Pois sellainen minusta. Turha häpeä. Se on suomalaisten kansallistunne, josta jokaisen pitäisi opetella pois. Olkoonkin minulla pienet pirunsarvet päässä, mutta monelle ei aukea tapani kommunikoida. Enkä kyllä voi syyttää muita siitä. Olen vähän outo tyyppi. Mutta häpeilemään en käy.

Mutta pitäydyn yhä kannassani mitä kirjoitin alkuperäisessä viestissäni.

Ja jos vielä kirjoitan aiheen vierestä, kettu on mielestäni varsin esteettisesti kaunis eläin. Mutta sen kusi haisee kuulemma aivan kamalalta.

• "Minä karkotin palstalta onnistuneesti kaikki sovinistit! ☝️✨🏆🦄"

Vasta puolitiessä.

Kun karkotat myös feministit, ekstremistit loppuvat kokonaan ja palaamme ilman valeita ja teeskentelyä vanhan naisliikkeen ihanteeseen, tinkimättömään tasa-arvoon, jonka nykynaisten ja -miesten suuri enemmistö onkin jo omaksunut.

• Anonyymi00016

Sinä et mitään muuta tee kuin numeroa itsestäsi ja mustamaalaat poru kurkussa tiettyä naishenkilöä ilman tuota taikaponitunnistetta. Et ole mikään varsinainen feminismin juurakon Hulda täällä. On narsistista kirjoitella kouluttavansa miehistä feministejä. T naiselta älkää minua ainakaan tähän hahmoon sotkeko, umppa lumpat

• Anonyymi00003

Mustamaalaminen on varmaan joillekin harrastus ja nimittely.
      Nämä ovat t o d e l l a kivoja työpaikalla alaisina.
      Vilma

• Anonyymi00004

Oon luullut, että niitä on täällä monta.

• Anonyymi00006

Ei ole. Kohta ei ainoatakaan. Palsta suljetaan syyskuussa lopullisesti

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo on hyvä päätös!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Missä tämmöistä tietoa on? Olin lukevinani tältä sivulta, että tänne tulisi rekisteröitymispakko mutta tuosta kokonaan lopettamisesta en ollutkaan tietoinen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Missä tämmöistä tietoa on? Olin lukevinani tältä sivulta, että tänne tulisi rekisteröitymispakko mutta tuosta kokonaan lopettamisesta en ollutkaan tietoinen.

Kauan työstetty asia...

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kauan työstetty asia...

Tietoa tästä etsittiin jo, mutta ei löytynyt.

• Anonyymi00010

Viinamies on täällä.

t. viinamies

• Anonyymi00011

Ja mä. Pidetään me yhtä 🤝. Jos mies haluaa naisen kanssa p*nolle niin se painuu baariin ja sitä rataa 😅. Katoin futista ja taistelin banaanikärpäsiä vastaan joihin upposi oma aikansa. Mieleiseni joukkue voitti matsinsa. Los Serrano! Mullon niiden suomitekstitetyt tuotantokaudet levyllä. Pleikkarilla voi kattoa. -💊-.

• Anonyymi00012

Useampi palstavakkari on syvässä masennuksessa tai vakavasti mt-ongelmainen. On toki muutama fiksukin.

• Anonyymi00017

Niin onhan tämä väki siinä mielessä tavattoman yksinkertaista sakkia, että ei nämä ymmärrä sinun mainostavan näitä kyseisiä kirjoituksiasi läpinäkyvän haltioituneena, kuin rikollinen 🥱palaisi rikospaikalle tirkistelemään kikki pystyssä

• Anonyymi00018

Ja kyseinen spede esiintyy usein muuten itse itsensä vastaväittäjänä elämää suuremmissa keskusteluissa, eli jonnin joutavien junnaamisten muodossa. T naiselta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja kyseinen spede esiintyy usein muuten itse itsensä vastaväittäjänä elämää suuremmissa keskusteluissa, eli jonnin joutavien junnaamisten muodossa. T naiselta

Kauan olen seurannut mm guben kehittämän naispuolisen emojihahmon ja sen välisen ottelun yhteyteen ilmestyviä tukahtuneita kommentteja kelle sinä puhut noin ja yhyhy. Joistakin huomaa että ne suorastaan vaanii naisen rumaa sanastoa🥱

• Anonyymi00020

Ihan se ja sama. Tää palsta on joka tapauksessa narsisteja täynnä jotka ovat kaiken ikäänsä ottaneet uusia uhreja ja haluavat leveillä sillä. Normi sinkut on ajettu pois tai niitä nimitellään rumilla nimityksillä.

Vain todella sairaat ihmiset lähettäisivät terapiaan omat uhrinsa. Mutta siitäpä syystä palsta ei ole laisinkaan kiinnostava. Et itkekää keskenänne, kuka on narsisteista narsistisin,nyyh. Eipä tästä paikasta kuitenkaan saa enää oikeille sinkuille keskustelupaikkaa.

• Varmaan oli tiiiiiistai taas, nii oli hiljastaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      132
      816
    2. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      58
      666
    3. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      660
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      79
      596
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      561
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      523
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      454
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      448
    9. 42
      438
    10. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      414
    Aihe