Moni on toitottanut, että JKL Harjun mondolla tehdään jopa kahdeksan uutta Suomen Ennätystä.
Uskotteko todella moiseen skeidaan ?
70-luvulla tehdyt ennätykset eivät ole rikottavissa edes kepulikonstein.
Kalevan Kisojen juoksut
12
237
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Musselle tuo sopisi, kunhan reidet kestää.
Suunnistaja saattaa viedä. - Anonyymi00002
Ei niitä tilaamalla tule. Totuus kenttien pintamateriaalien ja kenkien vaikutuksesta on puppua.
- Anonyymi00004
Harjun kenttä on nopea. Kyse on mondon jouston tuomasta lisävauhdista.
- Anonyymi00005
Pinta on mondossa kova ja pitävä verrattuna tarttaniin.
Alla on nykymalleissa kennomainen rakenne jossa on ilmataskuja. Siitä saa samantyylistä vaikutusta kuin nykykengistä. Ponnauttaa eteenpäin - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pinta on mondossa kova ja pitävä verrattuna tarttaniin.
Alla on nykymalleissa kennomainen rakenne jossa on ilmataskuja. Siitä saa samantyylistä vaikutusta kuin nykykengistä. Ponnauttaa eteenpäinJo tiistaina Harjun kentän läpi tihkui vettä eli sunnuntaina tullut sade meni läpi puhkaisten ilmataskut.
Epäilys on, että taas on tsuhnalle myyty skeidaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jo tiistaina Harjun kentän läpi tihkui vettä eli sunnuntaina tullut sade meni läpi puhkaisten ilmataskut.
Epäilys on, että taas on tsuhnalle myyty skeidaa.Yksi raskaalla koneella yliajo ja kumimuovi on menettänyt kimmoisuutensa.
- Anonyymi00007
Lappeenrannan uusi mondo voi olla nopeampi, mutta sateella vieläkin liukkaampi.
- Anonyymi00008
Harjulla Rinne alittaa 3.33,50.
Siihen on täydet mahdollisuudet, jos saadaan joku uhrautumaan. - Anonyymi00010
On tää Harju noppee, tulukaa koittamaan !
- Anonyymi00011
Nykäskyläläiset ovat innostuneet. Liikuntapaikoista kannattaa kohista, se lämmittelyrata on nopein.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nykäskyläläiset ovat innostuneet. Liikuntapaikoista kannattaa kohista, se lämmittelyrata on nopein.
Harju on ilmanlaadultaan paras keskustakenttä. Siksi moni juoksee siellä.
- Anonyymi00014
Eipä saatu Topi Raitasta houkuteltua kentän puolelle, ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527