Ja niin hommat meni lopulta solmuun. Olenko oikeassa? Punastumista ja välillä väistelemistä.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Nainen mies saanut taas liittymän käyttöön
- Anonyymi00002
Ei sovi omaan tapaukseen. Päinvastoin, tunteet pidettiin hyvin kurissa.
- Anonyymi00003
Näin naisen kuuluu vastata.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näin naisen kuuluu vastata.
Meidän tapauksessa mies teki vielä isomman työn tuon eteen kuin minä, luulen.
- Anonyymi00005
Tuskin se siihen kaatui, vaan omaan mahdottomuuteensa.
- Anonyymi00006
No kerroin suoraan että rakastan ja pelästyit❤️
- Anonyymi00008
Et ole oikeassa, ainakaan mun kannaltani miten asiat meni.
- Anonyymi00013
Tämä ei liity minun tapaukseeni mitenkään, koska kyse ei ollut koskaan tunteista ja niiden merkityksestä! En ole koskaan halunnut uutta ytsävää oman lapseni ikäisestä. se ei vain ole minun juttuni! Pidän vain tummatukkaista 70v lyhyistä miehistä! Se on ollut minun makuni jo todella monen vuoden ajan!
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä ei liity minun tapaukseeni mitenkään, koska kyse ei ollut koskaan tunteista ja niiden merkityksestä! En ole koskaan halunnut uutta ytsävää oman lapseni ikäisestä. se ei vain ole minun juttuni! Pidän vain tummatukkaista 70v lyhyistä miehistä! Se on ollut minun makuni jo todella monen vuoden ajan!
Ei todellakaan mun kommenttini liity sinuun millään tapaa. Aika jännää kuinka just mun kommentit on niin usein ne mihin sä hyökit.
Tuntunut pidemmän aikaa jo vai_noamiselle. - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei todellakaan mun kommenttini liity sinuun millään tapaa. Aika jännää kuinka just mun kommentit on niin usein ne mihin sä hyökit.
Tuntunut pidemmän aikaa jo vai_noamiselle.Ei tuo ole mitään henkilökohtaista. Tuo kirjoittaja on roiskinut noita kommenttejaan minunkin kirjoituksiini jo vuosia.
- Anonyymi00009
Molemmilla taitaa tunteet kuohua yli ja vähän heitellä miten milloinkin, vaikka ei nähdäkään.. intohimoa ja ikävöintiä ja välillä punastumista ja pakoilua.. 🥹😘
- Anonyymi00010
❤️🔥🌞🔥☀️❤️🔥
- Anonyymi00011
Ujostuttaa ku on nii komee mies hih 🤭
- Anonyymi00012
Varmasti ainakin ujostelua ja molemminpuolista epävarmuutta toisesta.
Tapaamisten ja tilaisuuksien puute 😣- Anonyymi00016
Hyvin sanottu, juuri noin se on meillä..
- Anonyymi00014
Jep näin pääsi käymään.
- Anonyymi00015
Kai on ollut jotain treffailua tms kun voi mennä asiat solmuun.
- Anonyymi00018
Niin,jos ei mitään ole ollutkaan, ei mikään voi mennä solmuunkaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä voi 😂
Nimimerkillä kokemusta löytyy
sivusta - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei todellakaan ollut koskaan mitään, eikä tule olemaankaan stalkkerin kanssa koskaan! Kaikki se stalkkaaminen oli kyllä liikaa, en voi sietää stalkkaavaa ihmistä, enkö minua paljon nuorempaa henkilöä! Täydellinen kyvyttömyys stalkkaajalla sanoa mitään ja sellasista ihmisistä en pidä ollenkaan! Ja kaipaan ystävyyttä vain muutaman vuoden ikäerolla ja stalkkeria en voisi ikinä edes halata!
- Anonyymi00017
Jos on tunteita ja ulkoiset mahdollisuudet, niin ksnnattaa kstsoa vähän tarkemmin tilanne! Tunteiden hukkaaminen pitäis olla rikos.
- Anonyymi00020
olen samaa mieltä
sivusta - Anonyymi00024
Minä en hukannut tunteitani, koska niitä ei ole ollut keneenkään kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi00021
En nyt noin sanois. Tuli hyvä ja lämmin olo. Vähän aluksi pelästyin ja panikoinkin.
- Anonyymi00026
Meniköhän umpisolmuun? Et sinä väärässä ole. Ajoittaista epävarmuutta ja nolostelua mukavien ja kummienkin yhteentörmäyksien välillä huh vieläkin kuumottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497