kuski nukkuu teslassa kuolat valuen naama ikkunassa roikkuen keskellä päivää keskellä kaupunkia, meneekö taksilla jo niin huonosti ettei ole varaa käydä edes nukkumassa välillä
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Yrittäjän on pakko yrittää konstilla millä hyvänsä. Jos auton omistaja palkkaa nälkäpalkalla muualta tulleita ajamaan niin nälkäpalkka - niin nähty tässä turismikiimassa. Matkailijoilta revitään ryöstöhinta, mutta suoritusportaalle ei makseta kuin pieniä roposia ja viikkotuntimäärät maksimissa.
Orjatyötä ja matkailusta vastaavat sulkevat silmänsä. Visit Rovaniemi pilasi koko turismin houkuttelemalla tänne turisteja määrä edellä vailla laatua miettimättä kestääkö infra ja laillisuus. lakeja rikotaan räikeästi sekä työehdoissa että majoituksessa.- Anonyymi00002
vaaliaihetta pukkaa
- Anonyymi00003
Matkailu hyvä elinkeino tänne, mutta jo nyt menty rytisemällä metsään, kun ei ole osattu hallitusti ja suunnitellen kehittää. Lieveilmiöt vaikeaa poistaa, kun jo nyt päästetty pahaksi. Visitin akalle postimerkki takalistoon ja potkaisu toiselle planeetalle!
- Anonyymi00004
Tyhmä saa olla mutta ei taksikuski.
- Anonyymi00005
Miksi ei taksikuski??? Heitäkin tarvitaan. Sairaalareissut, baarista kotiin, koulukyydit, turistien kuljettaminen, kansanedustajien kuskaaminen lentokentälle ja pääkaupunkiseudulla nämä edustajat ajelee parinsadan metrin matkoja ja pitkin yötä juottolasta toiseen.
Meidän perheessä käytetään paljon taksia, kun vakavasti sairas ei jaksa kulkea julkisilla syöpähoidoissa. Aina olemme saaneet hyvää palvelua, ei moitteen sijaa ja kiitokset sekä kehut on saanut antaa.
En ymmärrä miksi noin negatiivisia kommentteja, kun takseja tarvitaan. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi ei taksikuski??? Heitäkin tarvitaan. Sairaalareissut, baarista kotiin, koulukyydit, turistien kuljettaminen, kansanedustajien kuskaaminen lentokentälle ja pääkaupunkiseudulla nämä edustajat ajelee parinsadan metrin matkoja ja pitkin yötä juottolasta toiseen.
Meidän perheessä käytetään paljon taksia, kun vakavasti sairas ei jaksa kulkea julkisilla syöpähoidoissa. Aina olemme saaneet hyvää palvelua, ei moitteen sijaa ja kiitokset sekä kehut on saanut antaa.
En ymmärrä miksi noin negatiivisia kommentteja, kun takseja tarvitaan.Hölmöläisten hommaahan se taksin ajaminen on, kyllä isä osaa
- Anonyymi00010
Ennemmin taksikuski kuin elämäntapatyötön.
Täällä Rovaniemellä on runsaasti 30 - 50 vuotiaita miehiä jotka käyneet peruskoulun huonoin arvosanoin eikä juuri mitään muuta koulutusta ole. Yhtään tuottavaa työpäivää eivät ole tehneet. Asuvat joko äitinsä nurkissa tai kaiken maailman tukien varassa kaupungin vuokra-asunnoissa. Ainoa hupi elämässä on kalja ja tupakka.
Kyllä minä taksin ajajaa kunnioitan enemmän kuin näitä yhteiskunnan elätettäviä.
Tuo ammatti on asiakaspalvelutyötä, kuitenkin heistä 99 % osaa palvella hyvin asiakkaitaan. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täällä Rovaniemellä on runsaasti 30 - 50 vuotiaita miehiä jotka käyneet peruskoulun huonoin arvosanoin eikä juuri mitään muuta koulutusta ole. Yhtään tuottavaa työpäivää eivät ole tehneet. Asuvat joko äitinsä nurkissa tai kaiken maailman tukien varassa kaupungin vuokra-asunnoissa. Ainoa hupi elämässä on kalja ja tupakka.
Kyllä minä taksin ajajaa kunnioitan enemmän kuin näitä yhteiskunnan elätettäviä.
Tuo ammatti on asiakaspalvelutyötä, kuitenkin heistä 99 % osaa palvella hyvin asiakkaitaan.Leipäjonosta hakevat ruokansa
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo ammatti on asiakaspalvelutyötä, kuitenkin heistä 99 % osaa palvella hyvin asiakkaitaan.Raiskaajat myös saa sun kiitokset?
Googlaa aihe
- Anonyymi00006
On se teslas niii in mukava nukkuu.. ;D
- Anonyymi00007
Konkurssi korjaa pois kuolaamasta
- Anonyymi00009
Uber ja bolt vei ajot ei ole kyytiä
- Anonyymi00012
Mitä teet, kun taksia tarvitset? Jokaisen elämässä tulee joskus tarve käyttää taksia. Juhlista kotiin tai pikkujoulusta. Aikaisin aamulla lentokentälle, ei sinne voi viikoiksi omaa autoa jättää pakkasilla. Junalle myös jos ei jätä omaa autoa asemalle. Sairaalasta kotiin. Näin muutamia tavallisimpia aiheita käyttää taksia. Hyvä, että niitä on.
- Anonyymi00013
Onneksi on Lähitaksi Rovaniemi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onneksi on Lähitaksi Rovaniemi.
Jos henkilö nukkuu leskellä päivää
,niin takana on varmasti
pitkä työvuoro.
Kauniita unia ! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
,niin takana on varmasti
pitkä työvuoro.
Kauniita unia !kaanabis haisoo
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
,niin takana on varmasti
pitkä työvuoro.
Kauniita unia !Onhan tuossa ammatissa sellaisia aikoja päivän mittaan, ettei ole ajoa koko ajan ja mikäpäs mukavampaa kuin torkahtaa välillä.
Olen ajanut taksia jo monta vuotta ja pidän työstäni erityisen paljon. Työpäivän aamuna nautin kun saan pukeutua huolellisesti ja tyylikkäästi, iloisesti tervehdin asiakkaita, avaan ovet ja nostelen laukut kyytiin. Pidän siitä, kun tapaan erilaisia ihmisiä ja saan auttaa heitä. Varsinkin ikääntyneet sairaat ovat hyvin tyytyväisiä, kun pääsevät joko sairaalaan tai kotiin. Kiittelevät vuolaasti, kun autan heidät kotiovelle asti, saan todeta että selviytyvät turvallisesti sisälle koteihinsa. Työ on elämän suola ja vapaa-ajoille osaa antaa arvoa, silloin harrastan ja lenkkeilen.
Varsinkin alkukesän ja kesän varhaiset aamut ovat ihaninta ja parasta työaikaa ajella, ei tunnu edes työltä. Ajatelkaa kuinka nautinnollista, alkakaa vain kuljettajiksi sillä asenteella, että olette palveluammatissa. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onhan tuossa ammatissa sellaisia aikoja päivän mittaan, ettei ole ajoa koko ajan ja mikäpäs mukavampaa kuin torkahtaa välillä.
Olen ajanut taksia jo monta vuotta ja pidän työstäni erityisen paljon. Työpäivän aamuna nautin kun saan pukeutua huolellisesti ja tyylikkäästi, iloisesti tervehdin asiakkaita, avaan ovet ja nostelen laukut kyytiin. Pidän siitä, kun tapaan erilaisia ihmisiä ja saan auttaa heitä. Varsinkin ikääntyneet sairaat ovat hyvin tyytyväisiä, kun pääsevät joko sairaalaan tai kotiin. Kiittelevät vuolaasti, kun autan heidät kotiovelle asti, saan todeta että selviytyvät turvallisesti sisälle koteihinsa. Työ on elämän suola ja vapaa-ajoille osaa antaa arvoa, silloin harrastan ja lenkkeilen.
Varsinkin alkukesän ja kesän varhaiset aamut ovat ihaninta ja parasta työaikaa ajella, ei tunnu edes työltä. Ajatelkaa kuinka nautinnollista, alkakaa vain kuljettajiksi sillä asenteella, että olette palveluammatissa.Muista nuolla orjana kengänpohjatki 20€ takia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Muista nuolla orjana kengänpohjatki 20€ takia.
Höpö, höpö, aina on Suomessa ollut ja on yhä yrittäjiä jotka työllistävät muita.
Vaikka oletkin "palkkarenki" niin sekin parempi kuin työttömyys. On hyviäkin työnantajia, ei tarvitse mielistellä, kun vain hyvin hoitaa työnsä ja saa positiivista palautetta asiakkailta niin, että se menee tiedoksi myös työnantajalle.
Minua ihmetyttää, että jotkut työttömät mollaa taksien kuljettajia, kun se pääsääntöisesti on siistiä ammattilasien duunia. No kateus ja katkeruus taitaa olla se syy, itse kun eivät kelpaa mihinkään työhön. Vuosikausien työttömyys suistaa ihmisen köyhyyteen ja syrjäytymiseen eikä se asema muutu miksikään työtätekeviä halveksimalla.
20 € tunti, ei ole ihan minimiä, 3400/ kk ja ilta, yö ja viikonloppuisin korotettu palkka, yltää sinne 4000 €:n Pesee mennen tullen toimeentulotuella elävien tulot. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Höpö, höpö, aina on Suomessa ollut ja on yhä yrittäjiä jotka työllistävät muita.
Vaikka oletkin "palkkarenki" niin sekin parempi kuin työttömyys. On hyviäkin työnantajia, ei tarvitse mielistellä, kun vain hyvin hoitaa työnsä ja saa positiivista palautetta asiakkailta niin, että se menee tiedoksi myös työnantajalle.
Minua ihmetyttää, että jotkut työttömät mollaa taksien kuljettajia, kun se pääsääntöisesti on siistiä ammattilasien duunia. No kateus ja katkeruus taitaa olla se syy, itse kun eivät kelpaa mihinkään työhön. Vuosikausien työttömyys suistaa ihmisen köyhyyteen ja syrjäytymiseen eikä se asema muutu miksikään työtätekeviä halveksimalla.
20 € tunti, ei ole ihan minimiä, 3400/ kk ja ilta, yö ja viikonloppuisin korotettu palkka, yltää sinne 4000 €:n Pesee mennen tullen toimeentulotuella elävien tulot.Hyvä myyntipuhe satusetä, onhan se surkea elämä taksin ratissa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
20 € tunti, ei ole ihan minimiä, 3400/ kk ja ilta, yö ja viikonloppuisin korotettu palkka, yltää sinne 4000 €:n Pesee mennen tullen toimeentulotuella elävien tulot.jaa
moni kyllä kertoo että renkinä ei elä
pitäskö ammattia vaihtaneiden puhua se totuus - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvä myyntipuhe satusetä, onhan se surkea elämä taksin ratissa.
Kerro ihmeessä mikä siinä on surkeaa. On kait niitä ikävämpiäkin duuneja ja jonkun nekin pitää tehdä. Mitä itse teet???? Täällä on monta jotka odottavat vastaustasi.
Vaikka ajan pirssiä niin tykkään. Haluan olla ihmisten palvelija ja vielä hyvä työssäni.
Ei siinä ole mitään surkeaa. Työaikalaki sallii elämään muutakin kuin ratissa olemisen.
Nyt täällä odotellaan vastaustasi. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kerro ihmeessä mikä siinä on surkeaa. On kait niitä ikävämpiäkin duuneja ja jonkun nekin pitää tehdä. Mitä itse teet???? Täällä on monta jotka odottavat vastaustasi.
Vaikka ajan pirssiä niin tykkään. Haluan olla ihmisten palvelija ja vielä hyvä työssäni.
Ei siinä ole mitään surkeaa. Työaikalaki sallii elämään muutakin kuin ratissa olemisen.
Nyt täällä odotellaan vastaustasi.Jos köyhyys on elämäntapa ja halu menestyä puuttuu niin sellaiselle pulliaiselle omiaan taksikuskina olo. Köyhyysrajalla.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos köyhyys on elämäntapa ja halu menestyä puuttuu niin sellaiselle pulliaiselle omiaan taksikuskina olo. Köyhyysrajalla.
Työtön monen maisteritutkinnon suorittanut ikuinen opiskelija on köyhyysrajalla, ei rehellistä työtä tekevä. Kuinka "menestynyt" itse olet? Itse lasken menestykseksi sen, että talous on kunnossa ja voin hyvin.
Näillä menestystä ja varakkuutta mälkyttävillä unohtuu aina se tosiseikka, että tässäkin maassa on paljon ja monenlaisia töitä joihin niihinkin pitää löytyä työntekijät.
Ei se menestys paljon lämmitä jos tiet on korjaamatta, auraamatta, yhteiset toimistot, koulut ja tilat siivoamatta, sairaat ja ikääntyneet hoitamatta, tavaroiden kuljetus myymälöihin hoitamatta, postit jakamatta jne. Kun sinä menestynyt menet syömään niin joku duunari nekin safkat on vääntänyt. Vielä kerron, että joku se tekee tuolla metsissä ja kaivoksissakin töitä jotta yhteiskunta toimii. Ei kait ne kuljetusammattilaisetkaan menestynyttä huonompia ole!
Ymmärrä perkkele, että ei kakilille maistereille ja tohtoreille työtä riitä tässä maassa!!!! - Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
jaa
moni kyllä kertoo että renkinä ei elä
pitäskö ammattia vaihtaneiden puhua se totuusHyvä että 5€ saa tuntia kohden ja tuntien määrästä ei viitsi puhuakkaan
- Anonyymi00020
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19473153/tapaus-paljastui-voimakkaasta-kannabiksen-hajusta-
poliisin pitää määrätä kuskeja huumetesteihin? - Anonyymi00027
Konkurssissahan nämä on
- Anonyymi00029
kuulepa menestynyt, mitä jos bussit, junat, ratikat , lentokoneet, taksit ambulanssit yms ei kulje, miten järjestäisit nämä kait sinäkin joskus tarvitset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6371337- 971139
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta190852Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.312791Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551