Miltä kuulostaa inarilaiset? Lapin kansan uutisoinnista päättelen, että kohta on Utsjoki osa Inarin kuntaa. Utsjoella ei osata budjetoida, kilpailuttaa eikä näemmä edes raportoida tarkastuslautakunnalle. Johtuuko tämä siitä, että koulupuolella on tapeltu niin kauan ettei silloisille lapsille ole opetettu lukemista ja laskemista? Silloiset lapset ovat päättäjinä kunnassa eikä nyt mikään suju kuten pitäisi.
Kunnanjohtaja saa varmaan ylinopeussakotkin anteeksi poliisilta kun kerta on niin kiire. Ylinopeuden pakottaa ajamaan esimies, eli Utsjoen kunnanhallituksen puheenjohtaja. Pitäisi puheenjohtajan katsoa peiliin ja irtisanoutua tehtävästään.
Inari laajenee Tenoon saakka
5
60
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
kj taitaa olla persaukinen ja ulosotossa
- Anonyymi00002
Utsjoen vois lahjoittaa venäläisille.
- Anonyymi00004
Inari valtaa naapurikunnah kaikhi
- Anonyymi00005
Minä ymmärsin, että Kontio korkeasti koulutettu HELSINKILÄINEN.
Minähän hain sitä paikkaa myös oman mieheni Justuksen kanssa, mutta ei me kyllä enään Utsjoen kunnanjohtajaksi lähetä!
Minä olin ajatellut, että minä haen velkajärjestelyyn koko UTSJOEN KUNNAN, kun haen omat velat velkajärjestelyyn niin UTSJOEN KUNNAN ASIAT OLIS SAATU YHDELLÄ KERRALLA JÄRJESTYKSEEN!
Vedin itseni pois, koska Kontio oli ilmoittanut olevansa pätevämpi mitä minä joten en minä nähnyt tarpeelliseksi alkaa riitelemään hänen kanssa aiheesta KUMPI MEISTÄ ON PÄTEVÄMPI LOPPUJEN LOPUKSI!
Minähän sentään lupasin, että JOS EN KUNNANJOHTAJANA LUOTTAMUKSEN ARVOINEN NIIN MINÄ KYLLÄ MENEN KUNTALAISTEN PUOLESTA VANKILAAN!
Kontio oli omasta mielestään LUOTTAMUKSEN ARVOINEN.
Minä Holo aloin oppimaan asioita, kun minusta tuli KUNNIATON JA MINUA KUNNIOITETTIIN HYVÄKSYMÄLLÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKON MUUNTO VANKEUDEKSI!
Kunniansa loukanneet EIVÄT kunnioittaneet minua yhtään!- Anonyymi00006
Lisään, että Utsjoen kunnan ongelma on ollut aina tuo YLIVELKAANTUMINEN.
Utsjoen kuntalaiset tietävät itsekkin tuon ja Kontion on turha vedota siihen, että HÄN EI TIENNYT!
Hän sentään istunut tyyliin joka PALLILLA ja hän lähti Norjaan hoitajaksi, koska hän sai parempaa palkkaa siellä. Hän palasi Utsjoelle hoitajaksi, kun hän sai paremman viran ja parempaa palkkaa Utsjoen kunnalta mitä Norjasta!
Onko tuollainen IHMINEN ANSAINNUT KUNTALAISTEN LUOTTAMUKSEN?
Minun mielestä EI OLE ja hän ei ole ainut Utsjoen kuntaan muuttanut hoitaja jonka perhe asuu Utsjoen kunnassa ja hän käy Norjassa töissä.
Minua hävettää, koska eräs joka on samaa sukua, kuin minä kunniaton Holo niin hän on opettajana Norjassa vaikka hän sais ihan varmasti viran Karigasniemen koululta.
Hän on se ÄMMÄ josta karigasniemeläiset puhuvat.
Minä olen kertonut siinä sähköpostissa jonka laitoin, että kuka minä Holo oikein olen.
Tuo ämmä oli syy miksi minä suutuin koko suvulle ja lähin nostelemaan FB ryhmästä!
Ilmotin, että : Opettele ensin erottamaan SUKU HAARAT TOISISTAAN ennen, kuin ryhmiä alat luomaan!
Minä menin yks katsomaan, että keitähän sukulaisia on löytynyt.
Minä katoin, että nämä ei kyllä ole minun sukulaisia.
Siellä oli niin paljon miehiä, että minä katsoin viisaammaksi poistua koko KINKERI PIIRISTÄ!
He olivat varmaan kaikki hänen suvun poikamiehiä jotka haki vaimoa itselleen.
Ei hänkään kelpuuta minun serkkuja miehekseen vaikka minä huolisin hänen.
Kerran näin puiston penkillä, mutta sitten kun minä aloin katsomaan häntä tarkemmin niin HÄN OTTI JALAT ALLEEN JA LÄHTI JUOKSEMAAN!
En minä ehtinyt näkemään, kuin selän vain.
Minä ajoin autoa ja minä jotain tein, mutta ääni oli tuttu niin minä aloin katsomaan tarkemmin, että KUKAHAN TÄMÄ OIKEIN ON!?
Saman tien hän nosti perseensä ja lähti helvetinmoista kyytiä juoksemaan.
Kaikki väittää, että hän on Holo mutta hän on kyllä todella outo Holo.
Lainaten äitini enon sanoja: Hän on ihmis arka.
Hän oli kirjoittanut jollekkin työtodistuksen ja siinä oli lukenut, että : Hyvä ja ahkera työntekijä, mutta hän on ihmis arka.
Minäkin olisin halunnut häneltä sellaisen TYÖTODISTUKSEN, mutta minä en saanut mitään häneltä vaikka minä olin sentään hänen VIIMINEN KAVERI jonka kanssa hän vietti elämänsä viimeisen päivän!
Oikeesti minä sain häneltä enemmän mitä kukaan toinen sai koko hänen elämänsä aikana, koska hänen viimeinen päivä saa vieläkin minut nauramaan, kun muistelen meidän keskustelua.
Minä en koskaan sanonut hänelle EI, mutta hän alko nauramaan, kun minä sanoin hänelle, että : En lainaa tikkuja etkä saa edes sytkäriä!
Hän vain halusi loukata kiltin kunniaa, koska hän oli minun ISO-ENO, mutta pienempi kuin minun oma eno.
Minä aina lapsena mietin ihmisiä joilla oli merkitystä minun elämään, että mikä hän on minulle.
Isäni täti tuli Ruotsiin meille ja hän oli iso-tätini, mutta hän oli minua lyhyempi.
Minun nuorin tyttö joka on ainut lapsistani joka lyhempi minua. Hän oli käynyt isäni tädin luona.
Hän tuli ensimmäistä kertaa siihen taloon jossa minä asuin etelässä. Hän juoksi sisälle ja huusi: ÄITII! MIE NÄIN UKIN TÄTIN JA HÄN OLI SAMAN KOKOINEN, KUN MIE!
Minä sanoin hänelle, että : Veera-täti ei ole pieni täti vaan hän on äitin ISO-TÄTI JA SINUN ISO ISO TÄTI.
Hän itse sentään PIKKU-SISKO ihan kokonsa puolestakin, mutta minä olen iso-sisko ja minun pikku-sisko ja pikku-veli ovat molemmat minua isompia.
Heidän pitäis olla minua pienempiä!
He ovat itse päättäneet kasvaa minua isommiksi ja loukata minun kunniaa!
Iso-siskoa kyllä kuuluu kunnioittaa eikä ISOMMAN OIKEUDELLA AINA SYRJIÄ!
Eikä sekään ole oikein, että Ivaloon muuttaa minua isompia ja pienempiä ihmisiä kiusaamaan meitä ivalolaisia ja minun miehen pitää olla iso poliisi/rajavartija joka pitää huolen, ettei minua kiusaa muualta Ivaloon muuttaneet ihmiset.
En minäkään tykännyt siitä, että naapurin ilmeisesti ex-vaimo aina huusi naapurille. Hän vetosi siihen, että hän on raskaana mutta oliko hänen pakko huutamalla kaltoinkohdella minua ja naapuria!?
Olis huolehtinut ehkäisystä, koska hänellä oli jo yks lapsi ennestään. Jos raskaana oli noin vaikeaa, että pitää meitä kaltoinkohdella niin SUOSITELTAVAA ON PISTÄÄ PIUHA POIKKI!
On se lappu täällä jossain johon minä kirjoitin ylös, että : Naapurista kuuluu huutoa taas!
Ei naapuri sentään niin hullu ole etteikö hän myöntäis, että kyllä huutoa ollaan saatu kuulla!
Hän oli minun isälle kehannut kertoa, että hän on raskaana ja huutaa sen takia!
En minä huutanut raskaana, mutta olen kyllä omille lapsilleni huutanut sekä lasteni isille!
Olen lasten isille huutanut aiheesta eli JOS PERHE ELÄMÄ EI MAISTU NIIN SE PAREMPI EROTA NIIN LASTEN EI TARVI ELÄÄ RIITELEVIEN VANHEMPIEN KANSSA.
Hän joka riitaa aiheuttaa hakee syytä niin hän voi alkaa juopottelemaan ja hän kaltoinkohtelee omaa perhettään!
Lastensuojelun tehtävä on suojata perhettä sekä tehdä rikosilmoitus kaltoinkohtelijasta, mutta he suojaa näitä saatanan juoppoja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527