•Noin klo 09. Aamupuuro pellavansiemenrouheella, rasvattomalla maidolla ja sokeroiduilla marjoilla.
•Lounasaikaan jokin ruoka .. mitä saatavana.mahd. Terveellistä, kuten nyt siemenpuuro.
•Ei välipalaa, paastoan.
•iltapalahedelmä
•klo 19 mehu/AB-piimä
Nyt lähtöpaino 38,8kg.kuukaudessa tuli 4kg lisää kun mm.kun join litran mehua iltaisin. Yritän päihittää syömishäiriön.
Olen aloittanut jo. N. Klo 18 hedelmä. Unohdin koko puolipaaston ja söin myös tomaattia ja kurkkua.nyt odotan että kello tulisi seiska että saan vikat lääkkeeni ja yhden mehulasin.
Olen terve, päässä oli ongelmaa pitkään, mutta nyt oon lääkärit todenneet mut terveeksi ja olen siirtynyt psykoosipolilta takaisin tavalliseen teekoohon. Saavutus sinänsä😌
Puolipaasto
69
166
Vastaukset 69
- Anonyymi00001
Tuo ei kuulosta terveeltä. Sinä et ole terve vaikka kuinka uskottelet.
- Anonyymi00002
Mitäs lääkäriä sinä nyt leikit? Mulla on syömishäiriö
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs lääkäriä sinä nyt leikit? Mulla on syömishäiriö
Kun sinulla on syömishäiriö niin sinä et ole terve. Miksi sinulle on terveydenhuollossa seuranta jos sinä olet terve? Anoreksia on psykiatrinen sairaus. Vaikka olet päässyt psykiatrian polilta pois niin se ei tarkoita että olisit terve. Hyvä että tuolla ruokavaliolla paino nousee. Vaikea kuvitella että tuolla syömisellä saa 2000 kcal kasaan
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun sinulla on syömishäiriö niin sinä et ole terve. Miksi sinulle on terveydenhuollossa seuranta jos sinä olet terve? Anoreksia on psykiatrinen sairaus. Vaikka olet päässyt psykiatrian polilta pois niin se ei tarkoita että olisit terve. Hyvä että tuolla ruokavaliolla paino nousee. Vaikea kuvitella että tuolla syömisellä saa 2000 kcal kasaan
Pääsin psykiatrisesta pois koska minulla ei ole ollut psykoosin merkkejä vuosiin. Ja sen on monet lääkärit todenneet.
Sen vuoksi mut laitettiin sinne.
Kun lähdin sieltä olin elämäntapavalmennuksessa. En jaksa enää yrittää mitään terveellistä, aina tulleet kilot takas.tolla planillä tulee varmasti tulosta! - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pääsin psykiatrisesta pois koska minulla ei ole ollut psykoosin merkkejä vuosiin. Ja sen on monet lääkärit todenneet.
Kun lähdin sieltä olin elämäntapavalmennuksessa. En jaksa enää yrittää mitään terveellistä, aina tulleet kilot takas.tolla planillä tulee varmasti tulosta!Se ettei sulla ole psykoosia ei tarkoita että olisit terve. Olet sä joku lyhytkavuinen jos olet painauy 35 kiloa ja nyt painat hurjat alle 40 kiloa. Mikä terveellinen ruoka on sinua lihottanut alle 40 kiloon?
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun lähdin sieltä olin elämäntapavalmennuksessa. En jaksa enää yrittää mitään terveellistä, aina tulleet kilot takas.tolla planillä tulee varmasti tulosta!minkä pituinen sä olet jos olet painanut 35 kiloa.Harva aikuinen on ton painosena elossa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
minkä pituinen sä olet jos olet painanut 35 kiloa.Harva aikuinen on ton painosena elossa
Siis painoin eilen 84 kg, nyt aamiaisen jälkeen 83,4 kg. Sorry kirjoitusvirhe. Olen 158 cm pitkä, siis lyhytkasvuinen, kyllä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siis painoin eilen 84 kg, nyt aamiaisen jälkeen 83,4 kg. Sorry kirjoitusvirhe. Olen 158 cm pitkä, siis lyhytkasvuinen, kyllä.
Et sitten huomannut että kirjoitus aloituspainoksi 38,8 kiloa ja painatkin 84 kiloa. Et ole lyhytkasvuinen. Olisit voinut sanoa heti että olet ylipainoinen. On eri asia painaa alle 40 kiloa kuin yli 80 kiloa.Saako kysyä miksi juot litran mehua jossa on sokeria ja sitten ihmettelet että lihot. Mene ravitsemusterapeutille. kerrot lihoneesi terveellisellä ruualla mutta vedät sokerillista mehu litrakaupala ja marjoja johon lisäät sokeria. Ihmettelt sitten miksi lihot? Sokeri lihottaa,jos et tiennyt.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et sitten huomannut että kirjoitus aloituspainoksi 38,8 kiloa ja painatkin 84 kiloa. Et ole lyhytkasvuinen. Olisit voinut sanoa heti että olet ylipainoinen. On eri asia painaa alle 40 kiloa kuin yli 80 kiloa.Saako kysyä miksi juot litran mehua jossa on sokeria ja sitten ihmettelet että lihot. Mene ravitsemusterapeutille. kerrot lihoneesi terveellisellä ruualla mutta vedät sokerillista mehu litrakaupala ja marjoja johon lisäät sokeria. Ihmettelt sitten miksi lihot? Sokeri lihottaa,jos et tiennyt.
Olen ollut ravitsemusterapeutilla. Tässä olis tarkoitus nyt muuttaa niitä elämäntapoja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen ollut ravitsemusterapeutilla. Tässä olis tarkoitus nyt muuttaa niitä elämäntapoja.
Käskikö ravitsemusterapeutti juoda litran sokerimehua ja miksi hän niin neuvoi tekemään? sanoit ettei sua olla ohjeistettu niin mitä sinä sitten teit ravitsemusterapeutilla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sanoit aikasemmin että terveellinen syöminen vaan nostaa painoa niin miten ajattelit sitten muuttaa syömistapoja jos terveellinen ravinto nostaa su painoa. Sanoit " En jaksa enää yrittää mitään terveellistä, aina tulleet kilot takas."
- Anonyymi00026
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun lähdin sieltä olin elämäntapavalmennuksessa. En jaksa enää yrittää mitään terveellistä, aina tulleet kilot takas.tolla planillä tulee varmasti tulosta!Varmasti tulee tuloksia kun ei syö. Syötkö vitamiinit ja ravintoaineet purkista?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Varmasti tulee tuloksia kun ei syö. Syötkö vitamiinit ja ravintoaineet purkista?
Olen syönyt kyllä
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olen syönyt kyllä
Luulisi sitte laihtuvan. Pitääkö ne purkkivitamiinit nälkää ja jos pitää niin hienoa.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Luulisi sitte laihtuvan. Pitääkö ne purkkivitamiinit nälkää ja jos pitää niin hienoa.
Ei pidä, eikä mehukaan korvaa mitään. Olisitte nyt vähän armollisempia koska tämä on eka päivä elämäntapamuutosta. Olen tänään syönyt oikein.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sanoit aikasemmin että terveellinen syöminen vaan nostaa painoa niin miten ajattelit sitten muuttaa syömistapoja jos terveellinen ravinto nostaa su painoa. Sanoit " En jaksa enää yrittää mitään terveellistä, aina tulleet kilot takas."
On yö. Hävettää tuo näppäilyvirhe mutta sille en voi nyt enää mitään. Söin terveellisesti sunnuntaina: kanaa ja papuja ja just niinku sanoin se ei laihduta.
- Anonyymi00042
auroraboreallis kirjoitti:
On yö. Hävettää tuo näppäilyvirhe mutta sille en voi nyt enää mitään. Söin terveellisesti sunnuntaina: kanaa ja papuja ja just niinku sanoin se ei laihduta.
ja sinä lihoit siitä. oliko maustamatonta kanaa ja et uppopaistanut niitä kanoja
Anonyymi00042 kirjoitti:
ja sinä lihoit siitä. oliko maustamatonta kanaa ja et uppopaistanut niitä kanoja
En sanonut että lihoin vaan että ei laihduta. Tänäänkin olen syönyt terveellisesti ja nesteitä lähtenyt kahden kilon edestä. Painan nyt 82,2 kg kun eilen painoin 84 kg.
Tänään söin chili- tomaattimunakkaan ja siementuorepuuroa.- Anonyymi00056
Anonyymi00019 kirjoitti:
Käskikö ravitsemusterapeutti juoda litran sokerimehua ja miksi hän niin neuvoi tekemään? sanoit ettei sua olla ohjeistettu niin mitä sinä sitten teit ravitsemusterapeutilla?
Minkä takia vainoat ja kuulustelet aloittajaa? Ihan pimeetä!
- Anonyymi00004
Saako kysyä missä on kasvikset, juurekset,vihannekset? Missä on kana,liha,kala? Sinä elät puurolla, hedelmällä ja mehulla/piimällä ja saat näistä päivät kalorit täyteen ja kaikki tarvittavat ravintoaineet? Näinkö sua on ohjeistettu syömään. Kuinka paljon sinä sitä puuroa syöt jos saat sillä 2000 kcal täyteen?
- Anonyymi00006
Ei ole ohjeistettu. Tietenkään.mistä niitä kasviksia sai? Ei ole ideoita. Kyllästynyt hetkisalaatteihin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole ohjeistettu. Tietenkään.mistä niitä kasviksia sai? Ei ole ideoita. Kyllästynyt hetkisalaatteihin.
Mistä ylipäänsä ruokaa saa. Esim kaupasta vihannesosastolta. Minkä ikäine olet? mene vaikka äidin kanssa kauppaan jos et tiedä mitä on olemassa. Miksi et googleta jos et ole koskaan käynyt kaupassa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä ylipäänsä ruokaa saa. Esim kaupasta vihannesosastolta. Minkä ikäine olet? mene vaikka äidin kanssa kauppaan jos et tiedä mitä on olemassa. Miksi et googleta jos et ole koskaan käynyt kaupassa.
Kiitos vittuilusta, josta ei kyllä ollut mitään hyötyä. Pahaa mieltä vain yrität aiheuttaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos vittuilusta, josta ei kyllä ollut mitään hyötyä. Pahaa mieltä vain yrität aiheuttaa.
Jos et tiedä mistä kasviksia saa niin sitä ihmetteln. Sinä sanoit "mistä niitä kasviksia sai? Ei ole ideoita.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
ja kiitos siitä että kerroit painoksi ensi alle 40 kiloa sitten korjasit sen yli 40 kiloa painavammaksi. Ei me voida tietää että sulle on näppäilyvirhe koska on oikeesti anoreksiaa sairastavia. Mutta jatka sinä sokerimehujen juomista ja ihmettele kun paino nousee.
Anonyymi00025 kirjoitti:
ja kiitos siitä että kerroit painoksi ensi alle 40 kiloa sitten korjasit sen yli 40 kiloa painavammaksi. Ei me voida tietää että sulle on näppäilyvirhe koska on oikeesti anoreksiaa sairastavia. Mutta jatka sinä sokerimehujen juomista ja ihmettele kun paino nousee.
Osaatpas olla ilkeä elämäntapamuutosta yrittävälle ihmiselle… ymmärrän että kirjoitusvirhe ärsyttää mutta se oli vain kirjoitusvirhe.
- Anonyymi00043
Osaatpas olla ilkeä elämäntapamuutosta yrittävälle ihmiselle… ymmärrän että kirjoitusvirhe ärsyttää mutta se oli vain kirjoitusvirhe.
täällä ei voida tietää että kyse oli kirjoitusvirheestä. hyvää jatkoa ja mene lääkäriin jos kana ja kasvikset lihottaa
Anonyymi00043 kirjoitti:
täällä ei voida tietää että kyse oli kirjoitusvirheestä. hyvää jatkoa ja mene lääkäriin jos kana ja kasvikset lihottaa
Haista ite. Tiedän kyllä ettei ne lihota jos ei laihdutakkaan
- Anonyymi00046
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä paskaa puhut. Näkisi sun ruoka ostokset ja ulkonäkö. Kyllä on vittumainen kun ei voi neuvoa ja rohkaista vaan leikkii tietäväista ja mollaa.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mitä paskaa puhut. Näkisi sun ruoka ostokset ja ulkonäkö. Kyllä on vittumainen kun ei voi neuvoa ja rohkaista vaan leikkii tietäväista ja mollaa.
Eilisestä pudonnut kaksi kiloa - teidän tavallanne
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Minä en mollaa. Hän sanoi "mistä niitä kasviksia sai? Ei ole ideoita." Miten tuo pitäisi sitten tulkita? Hän on puolipaastonnut jo vajaa 10 vuotta ja paino on edelleen sama joten jossain mättää.
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Minä olen normaalipainoinen. Syön aamulla neljänviljanpuuroa ja sen kanssa esim porkkanan tai pari, juomana vettä tai rasvaton maito. Lämpimänä ruokana syön kanaa (mutta sinä et laihdu sillä niin sinun ei kanna sitten sitä syödä) , kalaa esim lohta, tonnikalaa). kasviksia , juureksia,vihanneksia lämpimän ruuan lisukkeena. Myös maksaa ja lihaa sisältäviä ruokia tulee myös syötyä.Yhtenä ateriana muutama hedelmiä, manteleita tai pähkinöitä, jugutttiapurkin. Välillä laitan tummaa makaronia ja soijarouhetta ja niiden kanssa kasviksia. Juomana rasvaton maito tai vesi. Keittojen kanssa syön usein ruisleipää kaksi palaa ilman päällisiä. Tässä osa mitä syön.
- Anonyymi00051
Eilisestä pudonnut kaksi kiloa - teidän tavallanne
Hyvä. Koska sinä olet ennenkin pudottanut muutaman kilon mutta et sen enempää kun lukee sun vanhoja tekstejä. Mutta toivottavasti nyt jaksat pudottaa enemmän kuin muutaman kilon.
- Anonyymi00008
Saiy 4 kiloa kuukaudessa lisää kun joit mehua. Mitä mehua sä joit kun paino nousi sen ansiosta?
- Anonyymi00012
Gefilusmehu on sokeripitoisia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Gefilusmehu on sokeripitoisia.
Minkä ikäinen sä oot jos et tiedä vuonna 2026 sokerin lihottavan
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minkä ikäinen sä oot jos et tiedä vuonna 2026 sokerin lihottavan
Mummoiässä. 52v
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mummoiässä. 52v
Söin aamupalaksi siemenpuuroa, ja lounas kanarisottoa ja papuja ja punajuurta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mummoiässä. 52v
ja sulle tulee yllätyksenä sokerin lihottavuus.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Söin aamupalaksi siemenpuuroa, ja lounas kanarisottoa ja papuja ja punajuurta.
Aluksi kerroit ettet tiedä mistä saa kasviksia ym ja silti tiedät
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aluksi kerroit ettet tiedä mistä saa kasviksia ym ja silti tiedät
En tiedä mitä sieltä vihanneshyllystä ottaisin. Salaatti, kurkku ja tomaatti on ollut leivän päälle. Siinä se.
Anonyymi00029 kirjoitti:
En tiedä mitä sieltä vihanneshyllystä ottaisin. Salaatti, kurkku ja tomaatti on ollut leivän päälle. Siinä se.
Papuja sattui olee pakkasessa . Mennään susien suuhun tällä nimillä kun se nyt vahingossa paljastui
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kävit ravitsemusterapeutilla niin et niin et osannut häneltä kysyä jos et osaa syödä. Salaatinlehdissä ei ole liiemmin ravintoaineita. Suurin osa vettä kuten kurkussa. Syöt vitamiinit purkista. Niin eikö sinulla ole nälkä?
- Anonyymi00035
Papuja sattui olee pakkasessa . Mennään susien suuhun tällä nimillä kun se nyt vahingossa paljastui
Olet katsonut telkasta Olet mitä syöt ohjelmaa niin eikö sieltä tule vinkkejä kasviksiin ja vihanneksiin? Onko sinulle esim paprika ja porkkana ihan vieraita?
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olet katsonut telkasta Olet mitä syöt ohjelmaa niin eikö sieltä tule vinkkejä kasviksiin ja vihanneksiin? Onko sinulle esim paprika ja porkkana ihan vieraita?
Joo katsonut olen ja värikästä pöytää näytetään kyllä mutta ei ikävä kyllä vinkkejä siihen miten niitä käytetään.
- Anonyymi00039
Joo katsonut olen ja värikästä pöytää näytetään kyllä mutta ei ikävä kyllä vinkkejä siihen miten niitä käytetään.
Jos sinä et osaa tehdä esim salaattia tai syödä hedelmiä ja marjoja. Niin hae tietoa. mene jollekin ruuanlaittokurssille tai osta keittokirja jos sinä et osaa eds vihersalaattia tehdä tai hedelmiä syödä ilman että joku opastaa miten niitä voi syödä. Edelleen sinä olet käynyt ravitsemusterapeutilla niin mitä sinä siellä teit jos mitä oppinut
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kävit ravitsemusterapeutilla niin et niin et osannut häneltä kysyä jos et osaa syödä. Salaatinlehdissä ei ole liiemmin ravintoaineita. Suurin osa vettä kuten kurkussa. Syöt vitamiinit purkista. Niin eikö sinulla ole nälkä?
Vitamiinit ovat hyödyttömiä jos on monipuolista ruokaa.
- Anonyymi00023
mistä tuo tarkka 38,8 kilon paino tuli ja etkö lue mitä kirjoitat
- Anonyymi00027
Eiköhän kyse ole taas vain pilailusta ja trollaamisesta. Ei kannata kaikkiin provoihin edes kiinnittää huomiota.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eiköhän kyse ole taas vain pilailusta ja trollaamisesta. Ei kannata kaikkiin provoihin edes kiinnittää huomiota.
83,8 kg oli eilinen paino . Sorry kirjoitusvirhe!!!
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
83,8 kg oli eilinen paino . Sorry kirjoitusvirhe!!!
Miksi et heti korjannut painoa vai etkö lukenut aloitustasi kun olit sen kokonaan kirjoittanut? Ei me voida tietää että painatko 38,8 kiloa vai 83,8 kiloa
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miksi et heti korjannut painoa vai etkö lukenut aloitustasi kun olit sen kokonaan kirjoittanut? Ei me voida tietää että painatko 38,8 kiloa vai 83,8 kiloa
En lukenut aloitusta ois pitänyt sorry
- Anonyymi00033
En lukenut aloitusta ois pitänyt sorry
joo. En olis kommentoinut jos olisin tiennyt että kyse on näppäilyvirheestä
- Anonyymi00036
Sinulla on lapsia niin mitä heille olet laittanut aikoinaan ?
- Anonyymi00038
En niin kasvispitoista kun ehkä olisi pitänyt
Mikä on estänyt lisäämästä kasviksia,vihanneksia,juureksia, marjoja ja hedelmiä ruokavalioon?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mikä on estänyt lisäämästä kasviksia,vihanneksia,juureksia, marjoja ja hedelmiä ruokavalioon?
Tiedonpuute. Olen syöttänyt lapsilleni samoja ruokia mitä 80- luvulla syötiin kouluissa. Se on ollut ainut malli ruuanlaitosta. Äitini osti pelkkiä välipaloja ja kunnon ruoka tehtiin vain, jos oli vieraita kylässä. Toki osaan vihersalaatin tehdä/ ostaa. Käytän marjoja jogurtissa. Hedelmiä syön yhden per päivä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tiedonpuute. Olen syöttänyt lapsilleni samoja ruokia mitä 80- luvulla syötiin kouluissa. Se on ollut ainut malli ruuanlaitosta. Äitini osti pelkkiä välipaloja ja kunnon ruoka tehtiin vain, jos oli vieraita kylässä. Toki osaan vihersalaatin tehdä/ ostaa. Käytän marjoja jogurtissa. Hedelmiä syön yhden per päivä.
Ja naistentauti on lihottanut sinut? Edelleen mikä naistentauti sinua lihottaa. Jos sinulla on PCOS niin olet kuitenkin ollut hoikka . Miksi mainitsit naistentaudit kun et pysty kertoo mikä naistentauti sinut on lihottanut . Sinua on vaikea neuvoa kun et voi kertoa mikä sairaus sinulla on.
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja naistentauti on lihottanut sinut? Edelleen mikä naistentauti sinua lihottaa. Jos sinulla on PCOS niin olet kuitenkin ollut hoikka . Miksi mainitsit naistentaudit kun et pysty kertoo mikä naistentauti sinut on lihottanut . Sinua on vaikea neuvoa kun et voi kertoa mikä sairaus sinulla on.
Mistä ihmeen naistentaudista sä puhut? Mulla on diagnosoimaton syömishäiriö.
- Anonyymi00044
Mistä ihmeen naistentaudista sä puhut? Mulla on diagnosoimaton syömishäiriö.
sori väärä ketju. Sinä et ole siis käynyt lääkärissä. mikset. jos et ole ole saanut diagnoosia niin sinä et voi mennä lääkäriin hakemaan apua
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
eli lapsesikin ovat ylipainoisia
- Anonyymi00037
Olet aikasemminkin paastoillut niin mikä meni pieleen. Ei taida toimia sun kohdalla puoli paaasto. Mutta itepähän tiedät ja toistat virheesi
Minä olen laihduttanut tässä ihan 10vuoden sisällä 18 kg.ainakin teette parhaanne että lannistuisin nyt.
- Anonyymi00052
Minä olen laihduttanut tässä ihan 10vuoden sisällä 18 kg.ainakin teette parhaanne että lannistuisin nyt.
Sinä painat nyt 82 kiloa ja 9 vuotta sitten olet painanut suunnilleen saman verran. niin minä en saa 18 kiloa millään.
- Anonyymi00053
Eli 10 vuooya sitten kun paastosit niin lihoit melkein 20 kiloa,koska nyt painat saman verran kuin 10 vuotta sitten
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eli 10 vuooya sitten kun paastosit niin lihoit melkein 20 kiloa,koska nyt painat saman verran kuin 10 vuotta sitten
En muista missä vaiheessa…90-72kg 8 vuoden sisällä. Mutta tiedätkö en anna sun kiusata mua tämän enempää stalkkeri
- Anonyymi00054
En muista missä vaiheessa…90-72kg 8 vuoden sisällä. Mutta tiedätkö en anna sun kiusata mua tämän enempää stalkkeri
Minä en ole stalkkeri. Kuka tahansa pääsee lukee sun viestiti. Sinä voit mennä itse lukemaan omat viestit jos sinä itse et muista. Mutta hyvä jos olit raitistunut ja et enää viinaa juo. Se on hyvä.
- Anonyymi00055
Koska Suomi24 on kaikille avoin ja julkinen keskustelualusta, kuka tahansa saa lukea siellä olevia viestejä. Se, että joku lukee kirjoituksiasi, ei siis vielä tarkoita lain tarkoittamaa vainoamista.
- Anonyymi00045
Hiljaa hyvää tulee ja toipuminen vie aikaa. Hanki tekemistä ettet ajattele ruokaa.
Säännöllinen ruoka aika auttaa. Harkitse Ravitsemus terapeuttille käyntiä joka laatii sinulle ohjelman ettei tule puutoksia. ONNEA SINULLE JA PARANNUSTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441874
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3151309Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.175946Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.263674- 33611
- 257603
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12601- 191563
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20502- 42492