Olen ehkä ennenkin kirjoittanut tästä, mutta mielestäni yksi parhaista asioista elämässä on hiljainen sunnuntaiaamu ja mukillinen (tai kaksi) kuumaa, mustaa kahvia. ☺️☕
Juuri nyt ei kuulu muita ääniä kuin kellon nakutus ja puiden lehtien suhina avoimesta parvekkeen ovesta. Aion kyllä tehdä tänään myös jotain tuottavaa sekä huolehtia muiden hyvinvoinnista, mutta tällainen sunnuntaiaamun rauha on jotain käsittämättömän ihanaa. 😍
Tämä on täydellisyyttä.
Kyyninen ihminen sanoisi, että tuolla se kofeinisti nyt vain fiilistelee kofeiiniannoksensa kanssa. 🤭😄
🦄
Yxäri nautiskelee
11
101
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
"Aion kyllä tehdä tänään myös jotain tuottavaa sekä huolehtia muiden hyvinvoinnista"
Kyllä, näin täytyy tehdä jo velvollisuuden kutsumana.
Sunnuntaisin on aikaa toteuttaa toisten toiveita.
AV- Anonyymi00002
Kyllä minä muiden toiveita toteutan joka päivä, mutta tuon huomautuksen tarkoituksena oli vihjata, että hiljaisuudesta ja kahvista nautiskelullani on jonkinlainen raja. 😄
🦄 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä minä muiden toiveita toteutan joka päivä, mutta tuon huomautuksen tarkoituksena oli vihjata, että hiljaisuudesta ja kahvista nautiskelullani on jonkinlainen raja. 😄
🦄Rajansa kaikella.
AV
Se hetki mihin pysähtyy aistimaan kaikkea muuta kuin älämölöä on henkisen jaksamisen laturi. 👍
Ymmärrän tärkeyden ja parhauden.- Anonyymi00004
Kyllä. 👍
Poistun nyt hetkeksi täältä palstalta. Palaan myöhemmin tänään.
Kaikki tähän mennessä tulleet kommentit ovat olleet asiallisia, mutta en juuri nyt jaksa niitä, jotka eivät aina ole asiallisia. Ja todennäköisyys sellaisen kommentin ilmestymiseen on suuri.
🦄 - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä. 👍
Poistun nyt hetkeksi täältä palstalta. Palaan myöhemmin tänään.
Kaikki tähän mennessä tulleet kommentit ovat olleet asiallisia, mutta en juuri nyt jaksa niitä, jotka eivät aina ole asiallisia. Ja todennäköisyys sellaisen kommentin ilmestymiseen on suuri.
🦄Senkin laiska sarviaasi! Heti luistat töistä kun vaan saat pienenkin tilaisuuden! Ne "kahvitauot" venyy tuntien mittaisiksi joka päivä! Kukaan ei palkkaisi sinua päivätyöhön, sinun on pakko olla yksityisyrittäjä koko loppuelämäsi ajan. Kurja kohtalo jopa kaltaisellesi sarviaasille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Senkin laiska sarviaasi! Heti luistat töistä kun vaan saat pienenkin tilaisuuden! Ne "kahvitauot" venyy tuntien mittaisiksi joka päivä! Kukaan ei palkkaisi sinua päivätyöhön, sinun on pakko olla yksityisyrittäjä koko loppuelämäsi ajan. Kurja kohtalo jopa kaltaisellesi sarviaasille.
Siellä jokin vihervassarifeministi heräsi kolostaan. 🤭
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siellä jokin vihervassarifeministi heräsi kolostaan. 🤭
🦄vihervassarit ei käy töissä eikä ne tiedä niistä mitään
- Anonyymi00005
Pitkät aamut ovat ihan parhaita 😊
Onneksi palkkatyöt eivät vielä veny jokaiselle viikon päivälle. Ehdin vähän palautuakin. Valivali: rankkaa on! (Tykkään siitä 😬)
xLiner - Anonyymi00006
Kuulostaa ihanalta. Hitaat sunnuntaiaamut ovat ihan täydellisyyttä 🥰 Rakastan sitä kiireetöntä tunnelmaa, joka sunnuntaiaamuissa yleensä on. Siinä ikään kuin lataa itseensä parantavaa energiaa.
Aletheias - Anonyymi00007
Se on hienoa että nautit ja saat upean olon ja olet onnellinen mutta tarviiko siitä tänne kertoa että tänään leikit itselläsi ja saanut jo useampia orgasmeja mutta tosi hienoa kuulla että olet saanut orkkuja peukun nostan pystyyn eli ihana ja hieno juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901434Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5549- 34519
- 40505
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432