Kerran vielä....

Onko nyt niin, että Vasemmistoliitto ei aiheuta minkäänlaisia intohimoja? Onko tuo puolue todella
niin hajuton ja mauton? Haastan tällä avauksella
kaikki vähänkin politiikasta kiinnostuneet vaih-
tamaan ajatuksiaan, mutta asiallisessa hengessä!!

16

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

      toivotan tervetulleeksi Perussuomalaisten palstalle!

    • joku jaksaa

      mtta tyhjän saa pyytämättäkin - joskus ihan ilmaiseksi jopa...

    • herra yksilön vapaus

      saatte vaihdossa suvi-anneen halosen. no, lyödään paremmaksi; saatte tuomiojankin kaupan päälle. kelpaisiko?

      jos ei sovi teille, mahtaisiko ktp huolia? niillä ei kyllä ole antaa mitään vaihdossa mutta viis siitä. autetaan heikkoja ja vaivaisia. itsekään ketään pysty löytämään.

      • Kommentoit väärää kysymystä! Lue avaukseni uudelleen. En kannata "henkilöpalvontaa" !
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Kommentoit väärää kysymystä! Lue avaukseni uudelleen. En kannata "henkilöpalvontaa" !
        vom

        peräänkuulutit asiallista keskustelua politiikasta. vasemmistoliittoon liittyvää.

        ja minä, omalla tavallani, osallistuin siihen. minusta on surkuhupaisaa halosen ja tuomiojan toiminta muka työväen edustajina. minusta he sopisivat arvomaailmoineen paremmin teidän joukkoon. ja vaikka se kenties hivenen demareilta veisi kannattajia, voisi se demareille tuoda uutta verta, ihmisiä jotka kenties ovat hivenen liian vasemmalla kuuluakseen kokoomukseen mutteivat tänä päivänä silti noiden stasiveikkojen takia äänestä työväenpuoluetta.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        peräänkuulutit asiallista keskustelua politiikasta. vasemmistoliittoon liittyvää.

        ja minä, omalla tavallani, osallistuin siihen. minusta on surkuhupaisaa halosen ja tuomiojan toiminta muka työväen edustajina. minusta he sopisivat arvomaailmoineen paremmin teidän joukkoon. ja vaikka se kenties hivenen demareilta veisi kannattajia, voisi se demareille tuoda uutta verta, ihmisiä jotka kenties ovat hivenen liian vasemmalla kuuluakseen kokoomukseen mutteivat tänä päivänä silti noiden stasiveikkojen takia äänestä työväenpuoluetta.

        Tottavie herättää intohimoja! Yritin avauksellani herättää keskustelua puolueen linjasta
        y.m. , EN henkilökysymyksistä!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Tottavie herättää intohimoja! Yritin avauksellani herättää keskustelua puolueen linjasta
        y.m. , EN henkilökysymyksistä!
        vom

        pystyy herättämään, ellei henkilökysymyksiä?

        luuletko "puolueellasi" olevan jotain tekemistä jonkin aatteen kanssa?


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        pystyy herättämään, ellei henkilökysymyksiä?

        luuletko "puolueellasi" olevan jotain tekemistä jonkin aatteen kanssa?

        Melko haalistunut punaväri, myönnetään!
        vom


    • a.kirves

      Jos kysymyksesi olisivat väittämiä, että näin on, niin seuraavaksi pitäisi kysyä että, miksi näin on.

      Suhteemme "tuohon" puolueeseen on tietenkin henkilökohtainen, eli näemme ja koemme sen oman subjektimme kautta. Oma poliittinen aktiivisuus ja osallistuminen vaikuttavat siten osaltaan intohimomme määrään ja laatuun.

      Rakkaus ja intohimo puoluetta kohtaan on tietenkin pitkälti kiinni vuorovaikutuksen tavasta ja luonteesta. Mietin niin, että jos puolueella on vaikea saada ääntään kuuluviin päätöksenteossa ja yhteiskunnassa yleensä, niin nämä ihmissuhteillekin tärkeät elementit alkavat hiipua.

      Tällaisessa asemasssa olevalle puolueelle olisikin sen vuoksi tärkeää huolehtia hyvin perustason toiminnasta ja jäsensuhteistaan. Tämä on tietenkin yleispätevää asiaa yhdistysihmisille. Luulisin.

      PS. menen viikonloppuna Valkeakoskelle..

      • "...saada ääni kuulumaan yhteiskunnassa yleensä...". Vasemmistoliittoa yritetään kovasti median taholta "vaieta kuoliaaksi". Pitäisikö muuttaa esiintymistyyliä räväkämmäksi, olisiko sillä vaikutusta tulla enemmän huomioiduksi siitä huolimatta, että sitten jotkut
        syyttäisivät puoluetta populismista?
        vom


      • a.kirves
        vom kirjoitti:

        "...saada ääni kuulumaan yhteiskunnassa yleensä...". Vasemmistoliittoa yritetään kovasti median taholta "vaieta kuoliaaksi". Pitäisikö muuttaa esiintymistyyliä räväkämmäksi, olisiko sillä vaikutusta tulla enemmän huomioiduksi siitä huolimatta, että sitten jotkut
        syyttäisivät puoluetta populismista?
        vom

        "Päivää" ja tuvassa vastattiin "kirvesvartta".
        On totta, että Vasemmistoliitto on toiminut Suomi nimisen paskakärryn perälautana jo liian pitkään.
        Onko tämä populismia? Anna palaa..

        PS. Valkeakoskella kuuntelen Hectoria !


      • a.kirves kirjoitti:

        "Päivää" ja tuvassa vastattiin "kirvesvartta".
        On totta, että Vasemmistoliitto on toiminut Suomi nimisen paskakärryn perälautana jo liian pitkään.
        Onko tämä populismia? Anna palaa..

        PS. Valkeakoskella kuuntelen Hectoria !

        Rahkeita olisi tiukempaankin otteeseen tuosta perälaudasta! Mutta onko rohkeutta???
        vom


      • a.kirves
        vom kirjoitti:

        Rahkeita olisi tiukempaankin otteeseen tuosta perälaudasta! Mutta onko rohkeutta???
        vom

        Jääköön tämä "keskusteleva" hiekkalaatikko teille. Lomat loppui ja verstas odottaa seppäänsä. "Riistäjät ruoskaansa selkäämme soittaa...". Näkemiin..


    • k.o.m Mari

      Vasemmistoliitto niin tuoreena puolueena ei ole saanut ikänsä ja tekojensa puolesta vielä sellaista katu-uskottavuuta.Ja linjaukset että pitäisi unohtaa aikaisempi kommunistinen tausta vielä lisää uskottavuuden puutetta.Rohkeampi kosiskelu kulttuurin puolelle.Peitsamo on saanut skp:ssä positiivista aikaan.Vasemmistolaisuus on aina ollut vahvana kulttuuripiireissä,mutta missä on kulttuuriradikalismi nyt?Missä vasemmistolaiset kulttuurin tekijät?Kansa kaipaa leipää ja sirkushuveja.Erityisesti nyt, epävarmuuden aikana..
      Mitkään puolueet ei aiheuta tällä hetkellä suurta intohimoa.Elämme itsekästä,taantumuksellista aikaa.Mutta ruohonjuuri tasolla voimme aina vaikuttaa.Töissämme vaatia sitä mitä meille ja muille kuuluu.Puolustaa sitä yksinkertaisintakin perssuomalaista natsia.Todistaa että yhdessä asioihin voi saada muutoksen,erikseen kurjistuminen vain jatkuu.
      Demareille luu kurkkuun AY-liikkeessä. Vastuuseen kansaa kurjistavasta talouspolitiikasta.
      poliisivaltion tekemisestä.NATO kannoistaan.
      Markkinoiden nuolemisesta ja kansan unohtamisesta.Hyvinvointivaltion romahduksesta.

    • Serafim

      Kyllä se niin olla vaan taitaapi, että Vasemmistoliitto ei todellakaan jaksa herättää intohimoja - niin haluton ja mauton tuo puolue todellakin tuntuu olevan!
      Sitäkin enemmän intohimoja herättää puolueen karismaattinen puheenjohtaja SAS.
      Yksi syy hajuttomuuteen taitaapi olla tuo puolueväen piirissä kaiketi yleisemminkin hyväksytty ajatus siitä, että ismit ovat kuolleet ja kuopattu ja että niiden aika on ohi.
      Tätäkin politiikkaa on pontevasti propagoinut SAS, joka ei ole ilmoituksensa mukaan koskaan ollutkaan minkään sortin sosialisti...

      • k.o.m Mari

        Onhan monissa puolueissa erilaisia tulkintoja asioista.Sas ei ole koko puolue vain puheenjohtaja.
        Ruohonjuurella moni meikäläinen tuntee kommunistisen taustansa ja on siitä vielä ylpeä!
        Enkä puhu änkyrä kommunismista vaan siitä ihmiskasvoisesta.Mutta äänestämällä voi vaikuttaa, nuorissa on tulevaisuus.Työttömät,pienpalkkaiset, osa-aikaiset ja kaikki työ raskaan raatajat vain äänestämällä muutos voi olla mahdollinen.
        Eikös..perkele..tämä duunarin kyykytys saisi jo riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe