Odotas, onks tätä jatkunut nyt taas likemmäs kuukauden verran? En tierä, pitääkö alkaa keskittyy muihin asioihin. En voi asialle mitään, vaikka haluaisin. Seuraavaa puolta vuotta minä en kyllä tuu hukkaa aikaani tänne, koska minusta tuntuu, että asiat voivat silti junnata paikalllaan, eikä muutosta tule. Muutokset ovat yleensä hitaita kuitenkin näissä asioissa. Mutta haluan, että uskot, että haluan sun parasta ja vilpittömästi hyvää sinulle<3
Haluun palata arkirytmiini kiinni, keskittyä minua kiinnostaviin asioihin, tehdä niistä analyysejä, spekulaatioita ja tutkimuksia. Muistatko mun hienon neron oivalluksen, vielä se ei ole selvinnyt, mut kyllä se päivä koittaa vielä, kun oivallukseni palkitaan😂, lisäksi aijon paljon juosta, kävellä ja harrastaa paljon muuta liikuntaa ulkosalla. Ja tietysti muistella sinua<3
Toivottavasti irrottaudun täältä, yritetään yhdessä tehdä se! <3 tsemppiä!
Nyt taitaa olla 20.7.
Anonyymi-ap
2
98
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tästä kaikesta tulee meille vahvuus vielä! Opetellaan rakastamaan ennen kaikkea itseämme oikealla tavalla, siitä kaikki lähtee! <3
- Anonyymi00002
En koskaan halua olla missään tekemisissä yhdenkään paljon nuoremman kanssa, koska olen jo vuosien ajan inhonnut sinua! Jos näen sinut jossain haukun sinut lyttyyn, jotta varmasti ymmärrät lopettaa kiusaamiseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3891511- 65981
- 116935
- 92930
- 74923
- 94711
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku116624En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614