kehitysmaista suuntautuvat väestönsiirrot olisivat maallemme hyödyksi ja jopa välttämättömiä.
Anonyymi-ap
2026-07-20 11:09:12
”Suomessa täysin harhainen hullu ajatus”
Purran mukaan Suomessa oli edellisellä hallituskaudella ja on laajasti edelleen ”täysin harhainen hullu ajatus” siitä, että kehitysmaista suuntautuvat väestönsiirrot olisivat maallemme hyödyksi ja jopa välttämättömiä.
”Joillakin on visio siitä, että oppilaitoksia ja harvaan asuttuja alueita pidetään ”elinvoimaisina” tällä mekanismilla, veronmaksajan rahalla tietenkin”, Purra sanoo.
Purran mielestä ensi hallituskaudella matalapalkka- ja opiskelijamaahanmuuton kiristyksiä pitää jatkaa ja merkittävästi lisätä.
US kertoo
PS oikealla asialla jälleen
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00003
cdc
- Anonyymi00004
rtrt
- Anonyymi00005
Orjahommat loppuu vihervassarit...äänestäjäkato
- Anonyymi00006
Myös se kun Ps" PUOLUSTAA Meidän eläimiämme... ELÄINRÄÄKKÄJÄ SAASTOILLE KOVEMMAT RANGAISTUKSET VOIMAAN !!!
PERUSSUOMALAISET KIITOS ! - Anonyymi00008
Perussuomalaiset on ihan paska porukkaa jos oikein mietitty. Puhuvat ihan mitä sattuu. Ihan kuin Hitler aikoinaan kiihotti ihmisiä.
Kaiken maailman poliiseja yms. joilla ei ole oikeasti mitään annettavaa isossa kuvassa eikä näkemystä yhtään mihinkään - Anonyymi00009
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
voltkuskit laittaa hiekkaa rattaisiin-eiku pitsaan
googlaa aihe - Anonyymi00010
mustapahuus
- Anonyymi00011
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012215891.html
Sit on tämä toinen puoli perussuomalaisista..
Ei voi laittaa täysiä tolloja ministereiksi tai tässä on tulos..
purra vittuun eduskunnasta!! - Anonyymi00012
sdpeerse
- Anonyymi00013
ssssssssssssssssd
- Anonyymi00014
Purran mukaan Suomessa oli edellisellä hallituskaudella ja on laajasti edelleen ”täysin harhainen hullu ajatus” siitä, että kehitysmaista suuntautuvat väestönsiirrot olisivat maallemme hyödyksi ja jopa välttämättömiä.
”Joillakin on visio siitä, että oppilaitoksia ja harvaan asuttuja alueita pidetään ”elinvoimaisina” tällä mekanismilla, veronmaksajan rahalla tietenkin”, Purra sanoo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407