Mikäköhän siinä 5-tiellä keulimisessa ja autojen että mopojen huudattamisessa oikein kiihottaa?
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Oletko kuinka vanha kääkkä? Kaikki normaalit nuoret tekee tuota aikansa. Sitte ne rauhoittuu ja alkaa ajamaan renkaat maassa. Tuollai se ajotaito karttuu,ajamalla. Ajattele itteäs,nuorena sullakin keuli mutta kuinka nyt? Nokka on pysyvästi maata kohden ,eikös?? Kiimahimokin on muisto vain!
- Anonyymi00002
On niemessä liikaa mopoikäisiä
- Anonyymi00004
No ilman muuta on.. Muistakaa valittaa kovasti että lähtevät hyvin äkkiä muualle.Rollaattoreista ei ääntä kuulu,mitä nyt oma perämoottori hieman päästää pörinää. Sitä kohti mennään jeah!
- Anonyymi00003
Jos pojalla keulii niin näkyy jollain tapaa keulivan isälläkin.
- Anonyymi00006
No joo,kyllä siihen yleensä mies tarvitaan,jos jälkikasvua tehdään ,kun puhuit pojasta ja isästä. Harvemmin se muuten onnistuu.Vaikka kuinka liskuttais röpöä yhteen niin ei siitä mittään tule. Vai olenko sie jotenki muuten onnistunut hommassa vai miksi näitä tämmöisiä asioita ihmettelet täällä?
- Anonyymi00007
Vajaaälyisyys ja matala ÄO sekä koulupudokkuus lienee yhteisiä nimittäjiä. Tuo päristely taitaa myös kulkea geeneissä kun joidenkin papat ihan vapaaehtoisesti ostavat kakaroilleen pärinäputkia.
- Anonyymi00008
Eipä voi sanoa, että tuo sinunkaan diagnoosisikaan olisi ihan täysipäisen tuotosta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eipä voi sanoa, että tuo sinunkaan diagnoosisikaan olisi ihan täysipäisen tuotosta.
Siksi täällä on niemestä karanneiden ryhmä,kun on liikaa samaa sukua.Onneksi lähtivät maailmalle,Toivotaan uutta verta. Ja vaatikaa että ovat hedelmöittymis kykyisiä asukkaita eikä kääkkiä. Jou man!
- Anonyymi00010
Juuri näin.
- Anonyymi00013
Tottakai lapsille ostetaan mopo mopoiässä ja auto myöhemmin,tai ainakin avustetaan loppurahalla! Etkö sinä ite saanut mitään? Mitäs harrastit teininä? Tupakanpolttoa ja kiljun keittämistäkö? Ikkunoiden kivittämistä vai haarojen kaivuuta ja pallin pyöritystä??Vai pitikö olla mettätöissä tai navetassa, häh?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tottakai lapsille ostetaan mopo mopoiässä ja auto myöhemmin,tai ainakin avustetaan loppurahalla! Etkö sinä ite saanut mitään? Mitäs harrastit teininä? Tupakanpolttoa ja kiljun keittämistäkö? Ikkunoiden kivittämistä vai haarojen kaivuuta ja pallin pyöritystä??Vai pitikö olla mettätöissä tai navetassa, häh?
On tyystin eri asia, ostaako mukulalleen mopon, vai ostaako mopon ja antaa mukulan virittää se laittomaksi, tai jopa itse auttaa virittämisessä.
- Anonyymi00011
Ei siinä mitään kun ajaisivat sitä kotitaloa ympäriinsä ja huuattasivat niitä viritettyjä vehkeitään sielä ja keulikoon niinkuin haluavat eivätkä häiriköisi tienpäällä toisten harmiksi. Isät ja äitit HOI !
- Anonyymi00012
Oi elämä,muuta veikkoset methään ! Kyllä son kuolleeksi julistettava kylä jossa ei ääntä kuulu eikä mikkään liiku HOIHOI! Kyllä pittää olla noista kääkköistä enemmänkin huolissaan,että näkeväkkö etes minne ajavat ..
- Anonyymi00014
Luulevat pelin kasvavan.
- Anonyymi00015
Ei se enään kääköillä siitä mihinkään kasva vaan kutistuu kuin rupunen minimetukka
- Anonyymi00017
Antaa poikien keulia!
- Anonyymi00018
Oho. Joku ajaa mopolla kylällä mikä on kuolleempi kun hautausmaa ja se on ongelma. Onneksi muuttavat pian pois eivätkä todennäköisesti palaa kuntaan veroja maksamaan. Mikä on kyllä oikein ymmärrettävää kun kasvuympäristö on ollut niemi niin johonkin muualle. Mihin tahansa muualle.
- Anonyymi00019
Ja mikä siinä mopojen huudattamisessa kiihottaa, jos pitää kesken p-niemi-päivienkin huudattaa ja ajella kylän raitilla tahallaan.
- Anonyymi00020
Koska mä voin vaikkakin päivät oli jo ohi
- Anonyymi00023
niin että kaverin mopon testaaminenkin on laitonta näköjään. oisko aika hommata elämä
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
niin että kaverin mopon testaaminenkin on laitonta näköjään. oisko aika hommata elämä
Olisiko aika hommata äänenvaimennin? Se se on laitonta että ilman äänenvaimentimia siellä päristellään mopolla. Kuskikin taitaa kotona pärissä omasta pakoputkesta
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisiko aika hommata äänenvaimennin? Se se on laitonta että ilman äänenvaimentimia siellä päristellään mopolla. Kuskikin taitaa kotona pärissä omasta pakoputkesta
Oh jees onse hankalaa tottua pärinään. Mulla pärisee pakoputki tahtomatta,ilikiä homma kun kävellessä pärisee mahoton! Onkohan kilju ollut liian vähän aikaa käynyttä? Tiedättekö?
- Anonyymi00021
Kyse on äidin harrastamasta hurjasta iloittelusta
- Anonyymi00022
Oliskohan isälläs ollu kortsu tarpeellinen? Noin ilkeän sanailijan pukkas tulemaan!
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oliskohan isälläs ollu kortsu tarpeellinen? Noin ilkeän sanailijan pukkas tulemaan!
Jospa se puhkesi tai joku neulasi rikki ?
- Anonyymi00025
Täällä on niin hiljasta. Mutta ihmisillä jotka ovat asuneet vain täällä, ei ole vertailupohjaa. Täällähän ei ole edes liikennettä! Pari nuorta ajelee mopolla, niin siitä kamala haloo. Ja jos joku jumputtaa niemi-päivien aikaan musaa, niin sehän kuulu asiaan! Ihme narinaa ja valitusta kaikesta!
- Anonyymi00032
No mutta eihän se nyt käy, ku ei kuule sitä humppaa sit lavalta, joka suoratoistona tulee ku ei ole ollu varaa tänä vuonna iha oikeisiin soittajiin
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
No mutta eihän se nyt käy, ku ei kuule sitä humppaa sit lavalta, joka suoratoistona tulee ku ei ole ollu varaa tänä vuonna iha oikeisiin soittajiin
Ei ollut varaa mihinkään.
- Anonyymi00042
Se, että keskellä yötä ajaa kovaäänisellä mönkijällä hullunrinkiä yksin hiljaista kylää ympäri, on selvää huomionhakua. Onkohan kotona kaikki hyvin?
- Anonyymi00026
Minulla keulii lähes joka kerta 5-tiellä, kun sinne lähden liikkumaan.
- Anonyymi00029
Niin minullakin, varsinkin jos kävelytiellä on kauniita ihmisiä!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mistä tänne rumia olis rantautunut? Totta vieköön ovat kauniita!
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
tärkeintä että yleensäkin keulii
- Anonyymi00035
Viime yönä taas mönkijällä pöristelyä klo 03.00 ennen. Eipä taida iskällä ja äiteellä olla enää mitään kontrollia kakarastaan.
- Anonyymi00036
Olin tulossa hillasta just,sain mahtavan saaliin,en tiiä tarkoitatko minua ,mutta kuitenkin ja yhtenä yönä naisista.Tai aamuhan se jo olikin.
- Anonyymi00037
Se olin mie, piti käyä mönkkärillä vieraissa, ku akka on reissussa ja seuraa missä minun auto menee, mutta mönkijä ei näy seurannassa. Kylän toisessa päässä oli isäntä jättäny eukkonsa yksin kotiin, siellä vako ootti kyntäjää. Yöllä siemennetty ei kuulemma idä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se olin mie, piti käyä mönkkärillä vieraissa, ku akka on reissussa ja seuraa missä minun auto menee, mutta mönkijä ei näy seurannassa. Kylän toisessa päässä oli isäntä jättäny eukkonsa yksin kotiin, siellä vako ootti kyntäjää. Yöllä siemennetty ei kuulemma idä.
On se laittanut tavaralaatikkoon koiran tutkapannan,kiinni jäit. No mitäpä sillä on edes väliä kun ei sulla enään idä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
On se laittanut tavaralaatikkoon koiran tutkapannan,kiinni jäit. No mitäpä sillä on edes väliä kun ei sulla enään idä.
Voi vittu sentään, onneksi jätin mönkijän pussipysäkillä, se luulee, että mönkijä on hajonnu siihen.
Melkein jäin kiinni....
- Anonyymi00040
Eihän tuo hyvähän päädy tuollainen häiriköinti ja kaahaaminen. Missä äiskä ja iskä ?
- Anonyymi00041
Entä jos se olenki mie hierottamassa kipiää eturauhasta mönkijän penkin tärinässä ja samalla ku ajelen haistelen, missäköhän talossa haisee hevosen kuivalihavelli, nii missäköhän?
- Anonyymi00043
Antaa äippälle kutomarauhan.
- Anonyymi00044
Minä se vain saatoin olla silloin liikenteessä,kun päässä soi se laulu vanha nainen hunningolla. Ja mä mietin kuinka mä ratsastin,liikkuvassa mönkijässä sua halusin. Niin se tais olla.
- Anonyymi00045
Mulla ottaa eteen jo pelkkä ajatus lähteä Niemessä 5-tien varteen katselemaan tilannetta ja tapaamaan kenties halukkaita naisia
- Anonyymi00047
Menen taas ensi yönä nahkafagottia soittamaan tuonne kylän toiseen päähän, kun siellä on isäntä reissuhommissa.
Äläkää välittäkö jos mönkijä yöllä vähän pärisee.- Anonyymi00048
pistähän fagotti soimaan ja nauttikaa elämästä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441