Ja voisit ylpeillä ja kertoa töissä ym tai naapureille tai ystävillesi sukulaisillesi että olet itse saanut tai pyytänyt kalan tai kalaa ja olet löytänyt uuden harrastuksen ja vielä tarjoat jollekkin sinkkumiehelle itse pyytämääsi kalaa ja sen jälkeen yhdessä käytte kalassa eli pyydystät itse kalan ja oman miehen itsellesi olis kertomista
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
On oikeus ottaa kenen vaan kala. Jos sitä saa tehdä muutkin niin teen minähi.
- Anonyymi00002
Ei saa ottaa varattuja miehiä eikä toisten kalastajien kala saaliita
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Varmana otan. Kaiken mikä irti lähtee.
- Anonyymi00019
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse en katsele varattuja miehiä mutta Ulla Espoosta tekee niin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itse en katsele varattuja miehiä mutta Ulla Espoosta tekee niin.
En ole Ulla, mutta Espoosta kyllä.
Kerrotkos ketä varattua, missä, milloin yms.
- Anonyymi00003
No eipätulisi koskaan mieleeni käydä moista keskustelua, vaikka omapyytämää kalaa olisikin. Pitäisin todella kummallisena, hieman päästään viksahtaneena, henkilöä joka noin toimisi.
- Anonyymi00005
Jos mies on valmis niin olen minäkin. Tämä on nykyään sallittua. Kuulemma
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sen kun olette. Mitäpä se muille kuuluu?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin ottamaan oman haukesi vai kenties oman ahvenen
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en ole valmis mihinkään koskaan stalkkerin kanssa!
- Anonyymi00015
Sama mulla. Kalastaminen ja kalan saaminen on mulle niin arkipäivänen ja tavallinen adia, etten ymmärrä miten siitä saa juttua aikaiseksi. Ei kyllä kiinnostaisi sellaisten ihmisten jutut, joille noin tavalliset asiat ovat suurikin ihme.
- Anonyymi00008
Minulla oli sellainen miesystävä. Kävimme yhdessä kalassa. Hän tykkäsi laittaa itse ne ruoaksi mutta minäkin olisin mieluusti laittanut. Olin onnellinen.
Valitettavasti se suhde ei muuten ollut jatkokelpoinen.
En ole koskaan saanut omaa kalaa virvelillä tai ongella. Verkolla yhdessä tietenkin saimme. Olisi mahdottoman mukavaa saa se oma kala, mieluusti siitä miesystävälle laittain ja yhdessä rynnättäisiin uusille apajille. - Anonyymi00009
Joo kyllä ja tästä onkin jo ollut puhetta eli suunnitelma ja seura on jo valmiina.
- Anonyymi00010
Tuo on ihan normaalia. Mutta se vasta olisikin jotain, jos nainen osaisi leipoa miehen tuomista pikkuahvenista kukon. Reilusti läskiä ja suolaa.
- Anonyymi00013
Minä en laita ruokaa muille kuin omille sukulaisilleni!
- Anonyymi00014
Isäni teki tuollaiset ihan itse. Pyytäjä laittaa ruoaksi saakka.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Isäni teki tuollaiset ihan itse. Pyytäjä laittaa ruoaksi saakka.
Eikö juuri puhuttu että pyytäjä tekee ruuan eli sinä itse saat kalan
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eikö juuri puhuttu että pyytäjä tekee ruuan eli sinä itse saat kalan
"Mutta se vasta olisikin jotain, jos nainen osaisi leipoa miehen tuomista pikkuahvenista kukon."
Etkö osaa lukea? Tuossa sanotaan hyvin selvästi "miehen tuomista pikkuahvenista" ei "itse kalastamistaan pikkuahvenista". - Anonyymi00036
Minä osaan sen verrkokalastuksen lisäksi tehdä ahven/muikku-kukon. En runsaasti läskiä, mutta amerikanpekonia laitan sisälle. Kyllä kelpaa.
- Anonyymi00011
Kuka kirjoittaa tällaisia juttuja!!
- Anonyymi00016
Olisi todella kiva juttu ja mukavaa jos olisi se ikioma-ukko, ja vaikka se harrastuskin.
Tietty sekin että käytäisiin rakkaan kanssa yhdessä kalastamassa, kaiken muun mukavan sekä kivan lisäksi.
Mutta en mä sellaisilla mitään ylpeilisi mitenkään, tai erikseen kertoisi ulkopuolisille asioista, ainakaan meidän suhteen asioista.
Ehkä jos aikaa jää voisin tulla palstalle kertomaan jotain kivoja juttuja mitä me ollaan sen ihanan ukon kanssa tehty.
Kunhan nyt vaan ihan ensin saisin napattua täältä palstalta sen ukon ikiomaksi <3- Anonyymi00025
Upea juttu jos löytäisit oman ukkelisi ja saisit kerskua sain esim 5kg hauen omin käsin virvelillä ja leuhkia saisit teit siitä sapuskaa ukollesi ja itsellesi
Ei!
Minulle mieluisin kala-apaja on lähikaupan kalatiski. Sieltä saan vapaasti valita sopivan vonkaleen, eikä minun tarvitse tyytyä pikku-sintteihin. Saalis on aina taattu.
Voin ylpeydellä todeta, että ihan itse valitsin koko tiskin parhaimman fisun! 😁🐟- Anonyymi00018
Vanhaa kalaa ostelet kalliilla hinnalla mutta itse pyydystämällä saat tuorretta kalaa ja voit töissä sanoa muille naisille virvelillä sain kalaa ja itse tainnutit verestit ja fileoit ja teit siitä ruuan itsellesi ja miehellesi ja kaikki naiset ei ole tehnyt niin ja ovat kateellisia sinulle
- Anonyymi00021
Tietenkin leuhkisin, jos onnistuisin saamaan kuhan.
Kyllähän siitä riittäisi. Voilla paistettuna tillismetanasitruunapippurisörsselssönin kanssa.
Vilma- Anonyymi00023
Se olisi hieno juttu
- Anonyymi00024
Ja vielä leuhkempi saisit olla kun nappaisit iki oman miehen itsellesi se vasta olisikin juttu juttu ihanin ja mies sanois ylpeänä mikä pimu tuo vilma
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja vielä leuhkempi saisit olla kun nappaisit iki oman miehen itsellesi se vasta olisikin juttu juttu ihanin ja mies sanois ylpeänä mikä pimu tuo vilma
Ettäs kehtaat. Pyrsk. Ei meillä muisteta.
Vilma
No. Olen kuullut, että kalan sisältä voi löytyä pelattaessa vaikka mitä, mutta ikinä en ole nähnyt, että samantien kalan tartuttua vedestä nousisi myös mies.
Ahti?
Ja mikä ihmeen ikioma? - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ettäs kehtaat. Pyrsk. Ei meillä muisteta.
Vilma
No. Olen kuullut, että kalan sisältä voi löytyä pelattaessa vaikka mitä, mutta ikinä en ole nähnyt, että samantien kalan tartuttua vedestä nousisi myös mies.
Ahti?
Ja mikä ihmeen ikioma?Voi se dieltäkin löytyä mutta pyydät jotain sinkkumiestä mukaan kalaan kanssasi ja kun rannalla pussaatte ja rakastutte niin mies on sinun iki omasi mikä kala juttu vilma sai kalan ja menee naimisiin ja saavat pikku vilmoja liuta
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voi se dieltäkin löytyä mutta pyydät jotain sinkkumiestä mukaan kalaan kanssasi ja kun rannalla pussaatte ja rakastutte niin mies on sinun iki omasi mikä kala juttu vilma sai kalan ja menee naimisiin ja saavat pikku vilmoja liuta
Ai kauheeta. Toivottavasti sinussa ei ole ennustajan vikaa.
Ai kopioita itsestäni. Njietnjiet.
Vilma - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ai kauheeta. Toivottavasti sinussa ei ole ennustajan vikaa.
Ai kopioita itsestäni. Njietnjiet.
VilmaKyllä niin tulee vielä tapahtuman
- Anonyymi00032
Mikä kala-allergiassani oli sääntöjen vastaista. Taas niin tätä
- Sheena - Anonyymi00033
jännä juttu miten en tiedä oikein mitään jostain trytöstä joka asuu naapurissa sillei niin ha joskus häntä voi nähdä mutta niin
- Anonyymi00035
vaaealla kuin joku slegewhamme lyö sormea niin jooh
- Anonyymi00037
Joo ja sitten otetaan kuva siitä limasesta vonkaleesta ja
laitetaan se deitti- ilmoitukseen profiilikuvaksi,
Iso kala. Ei mikään pikku muikku. - Anonyymi00038
Mä haluun yhteiskuvaan valaan kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1111486Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois207766Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!34716Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707- 69702
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59565- 76551
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551