Unelmiesi mies

Anonyymi-ap

Millainen hän on? Naisetkin saa vastata..

51

274

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hunk!! Skandinavian hunk!! :) 🙆‍♂️
      m-m

• Anonyymi00012

Miehenä vastaan naisten puolesta. Hän on sellainen mikä ei ole valheilla lastattu, tulee hyvin toimeen taloudellisesti ja muiden kanssa sosiaalisesti. Taloudellisesti riippumaton ja aktiivinen elämässään? Australialainen sarja Yle areenasta sen hyvin kertoo, vaikka häneltä löytyy ne valheet ja muiden huijaaminen, mikä vie/ muuttaa sen unelman painajaiseksi.

• Heh, naisetkin saa vastata. Tää olikin piristävän erilainen. Katotaan kuinka moni mies ensin vastaa. Peilin edestä...

• Anonyymi00010

Tää ei olekaan munattomien naisten ketju jotka ei uskalla edes viestiä miehelle laittaa.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Tää ei olekaan munattomien naisten ketju jotka ei uskalla edes viestiä miehelle laittaa.

Mitähän siinäkin on pelkäämistä, normaalia ihmisten välistä kanssakäyntiä? Eihän sitä tarvi ottaa heti ekasta viestistä tai muustakaan asennetta, pakko tuottaa tulosta asennetta. Katotaan rauhassa toimii paremmin.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mitähän siinäkin on pelkäämistä, normaalia ihmisten välistä kanssakäyntiä? Eihän sitä tarvi ottaa heti ekasta viestistä tai muustakaan asennetta, pakko tuottaa tulosta asennetta. Katotaan rauhassa toimii paremmin.

Yhtäläinen riski se on miehillekin tulla torjutuksi ja kyllä hekin sen joutuu vaan sietämään. Tää on taas asioita missä sukupuolia ei pitäs miettiä ollenkaan, aloitteet. Toki jos tykkää luoda suhteita vasta, kun toinen tekee aloitteen niin mikäs siinä sitten.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Yhtäläinen riski se on miehillekin tulla torjutuksi ja kyllä hekin sen joutuu vaan sietämään. Tää on taas asioita missä sukupuolia ei pitäs miettiä ollenkaan, aloitteet. Toki jos tykkää luoda suhteita vasta, kun toinen tekee aloitteen niin mikäs siinä sitten.

Aika moni kiva mies voi mennä ohi sillä periaatteella. Emmä mä oon nainen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Aika moni kiva mies voi mennä ohi sillä periaatteella. Emmä mä oon nainen.

Karkas, lisään vielä että musta se on aika eriarvoistavaa. Ikään kuin nainen olis joku oysti jota tavoitellaan ja mies se narri jonka kuuluu yrittää pettymisen uhallakin. Minusta aika loukkaava asenne naisilta.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Karkas, lisään vielä että musta se on aika eriarvoistavaa. Ikään kuin nainen olis joku oysti jota tavoitellaan ja mies se narri jonka kuuluu yrittää pettymisen uhallakin. Minusta aika loukkaava asenne naisilta.

Jos mä tällä päällä mikä harteillani notkuu asiaa ajattelen ja että olisin bioligiselta keholtani miessukupuolinen. Niin ottaisin tollasen niin, että enks mä olekkaan miehenä saman arvoinen, kun sinä naisena. Kun mun pitää tehdä kaikkeni että voidaan tutustua ylipäänsä. Vissiin en kiinnosta naista tarpeeksi sitten. Next one.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos mä tällä päällä mikä harteillani notkuu asiaa ajattelen ja että olisin bioligiselta keholtani miessukupuolinen. Niin ottaisin tollasen niin, että enks mä olekkaan miehenä saman arvoinen, kun sinä naisena. Kun mun pitää tehdä kaikkeni että voidaan tutustua ylipäänsä. Vissiin en kiinnosta naista tarpeeksi sitten. Next one.

Voishan sitä tietysti laulaa nyrkkiin naiselle. 😄

Näin...

https://youtu.be/7IPtUkYUXIQ?si=9LsTdE35ImvVpYx3

• Anonyymi00002

En tiedä.

Jos toivon ajattelevaa miestä,
      siitä voi seurata jotain pahempaa.

• Anonyymi00019

Nainen ei voi manipuloida ajattelevaa miestä. Siksi sellaiset eivät kelpaa.

• Anonyymi00003

Grrrr! Minä olen naisten todellinen unelmamies! Tai no, siis, unelmapeikko kumminkin...

Minulla on pimeässä hehkuvat silmät, voitan helposti itseäni puolta pienemmän ötyksen yllättämällä sen takaa päin ja torahampaillani voi kätevästi korvata nahkapaskan!

Eikä siinä vielä kaikki.

Luonteeltani olen sopuisa kuin Venäjän etupiirijako, yhtä älykäs kuin kerbiili, sinnikäs kuin piilevä ja melkein yhtä hauska kuin armeijan sisäpalveluohjesääntö.

Tämän lisäksi olen myös tavattoman sivistynyt.

Jo pelkästään yhdistetyt parturikampaustekniikan ja teologian opinnot ovat antaneet minulle pätevyyden toimia vapaapainin ja feminististen kiroiluiltamien erotuomarina.

Koska nämä piirteet eivät vielä riitä täydellisen uroksen syntyyn, niin minulta löytyy vielä oma intohimoinen harrastus.

Ehei, en puhu mämmin sivelemisestä naapurin Polestarin ikkunaan. Enkä savusilakoiden ja kermavaahdon laittamisesta naapurin postilaatikoon. Saatikka raakojen munien heittämisestä kaupungintalon ikkunoihin kovalla pakkasella. Ehei.

Vaan olen alkanut aikani kuluksi nakerrella kuution betonikuutiosta Milon venusta kulmahampaillani! Oikea ja vasen kämmen alkavat olla jo alkuperäisen mallin mukaisia.

Grr, ei sellaista peikkoa oltu nähty näillä main!

• Ja mun unelmakumppani on ihminen, joka keskittyy olemaan ihminen, ei sukupuoli. Öitä.

• Anonyymi00004

Tästä on rivien välistä luettavissa, ettet ole häntä vielä löytänyt.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Harvemmin kai niitä täydellisiä unelmia kenellekään kohdalle osuu, mutta jos nyt edes sopiva löytyy, niin se on hyvä.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Melkeen olen, hän ei ole sukupuolensa sanelema orja ja se on ehkä yksi oleellisimmista syistä, miksi hänen kanssaan olen 17 vuotta yhdessä.

Mutta mikä hiertää, olemme kumpikin aika omaehtoisia ja se joskus aiheuttaa molemmissa turhautumista toiseen. Oman näkökulman läpivieminen perille asti toisen päähän on välillä se mihin väsytään.

Mutta homma pyörii ja perusjutut toimii kun kumpikin antaa toistensa olla mitä on. Muuten me ei voitas yhdessä ollakkaan raivoamatta.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Harvemmin kai niitä täydellisiä unelmia kenellekään kohdalle osuu, mutta jos nyt edes sopiva löytyy, niin se on hyvä.

Tämä. 👍

Ja unelmanihan on toteutunut, kaikki muu ei aina silti kulje kuin öljytty köysi, solmut. Mutta munlaiselle ihmiselle joka analysoi asioita onkin vaikeaa löytää täydellistä fittiä.

Eikä se ole minunkaan mielestä kovin oleellistakaan, mutta vaikuttaa se sen verran, että tässä iässä jo ymmärrän miksi olen ollut niin vähän seurustelusta kiinnostunut. Ihmissuhteet on työleirejä liian usein. Helpompaa luopua unelmista, kun sietää jatkuvaa painetta.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tämä. 👍

Ja unelmanihan on toteutunut, kaikki muu ei aina silti kulje kuin öljytty köysi, solmut. Mutta munlaiselle ihmiselle joka analysoi asioita onkin vaikeaa löytää täydellistä fittiä.

Eikä se ole minunkaan mielestä kovin oleellistakaan, mutta vaikuttaa se sen verran, että tässä iässä jo ymmärrän miksi olen ollut niin vähän seurustelusta kiinnostunut. Ihmissuhteet on työleirejä liian usein. Helpompaa luopua unelmista, kun sietää jatkuvaa painetta.

Mun kanssa on helppo elää, jos ei ole kovin lokeroitunut tyyppi. Mutta lokeroihmiset vie multa lopulta hermot ja musta tulee hankala otus.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mun kanssa on helppo elää, jos ei ole kovin lokeroitunut tyyppi. Mutta lokeroihmiset vie multa lopulta hermot ja musta tulee hankala otus.

Siis esimerkiksi ihmiset, joiden kanssa käyn vuoropuhelua ja kaikki mitä sanon koitetaan sulloa johonkin vitun poliittiseen muottiin, nimetä lahko johon kuulun jne. Vaikken kuulu yhtään mihinkään lahkoon, vituttas ne koska niille ajatella itse on ihan utopistinen käsitys kuten sekin, että olla jotain mieltä ei tarkoita kuulumista yhtään mihkään vitun ryhmittymään.

He tykkää elää nimikoiduissa laatikoissa, mä taas tykkään olla vapaa-ajattelija, joka ei laatikoihin mene joka potkii ne rikki, jos joku edes yrittää mun päälle sellasen laittaa. Saa mut vihaamaan itteään.

• Anonyymi00009
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Melkeen olen, hän ei ole sukupuolensa sanelema orja ja se on ehkä yksi oleellisimmista syistä, miksi hänen kanssaan olen 17 vuotta yhdessä.

Mutta mikä hiertää, olemme kumpikin aika omaehtoisia ja se joskus aiheuttaa molemmissa turhautumista toiseen. Oman näkökulman läpivieminen perille asti toisen päähän on välillä se mihin väsytään.

Mutta homma pyörii ja perusjutut toimii kun kumpikin antaa toistensa olla mitä on. Muuten me ei voitas yhdessä ollakkaan raivoamatta.

Oot jonkun kanssa ja etsit silti parempaa. Onko tuollainen käytös muka ok.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Siis esimerkiksi ihmiset, joiden kanssa käyn vuoropuhelua ja kaikki mitä sanon koitetaan sulloa johonkin vitun poliittiseen muottiin, nimetä lahko johon kuulun jne. Vaikken kuulu yhtään mihinkään lahkoon, vituttas ne koska niille ajatella itse on ihan utopistinen käsitys kuten sekin, että olla jotain mieltä ei tarkoita kuulumista yhtään mihkään vitun ryhmittymään.

He tykkää elää nimikoiduissa laatikoissa, mä taas tykkään olla vapaa-ajattelija, joka ei laatikoihin mene joka potkii ne rikki, jos joku edes yrittää mun päälle sellasen laittaa. Saa mut vihaamaan itteään.

Ja mikä puolisossani on ärsyttävin asia, johon mun on yhä vaikeeta tottua. Niin aina kun on joku ongelma, asia halttaa, mikä hyvänsä tapahtuma tai keisdi. Hän ei ikinä löydä syytä itsestään, hän selittelee ihan mitä vaan jolla saa kaikki muitten syyksi tai aiheuttamaksi.

Ikinä ei ole kuullut suusta, että hän olis missään asiassa kömmähtänyt, syypää tai se joka ymmärtää väärin. Joku heikko kohta luonteessa, kun ei koskaan tunnusta olleensa väärässä eikä ole ikinä mitään korjattavaa omassa touhussa.

Ärsyttävin juttu hönessä, koska se tekee niin ylimielisen olon hänestä. Heikon itsetunnon siinä kohtaa, kun ei voi ikinä myöntää että joo taisinkin olla väärässä, vaan selittelee aina asian omalle puolelleen. En siedä sitä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja mikä puolisossani on ärsyttävin asia, johon mun on yhä vaikeeta tottua. Niin aina kun on joku ongelma, asia halttaa, mikä hyvänsä tapahtuma tai keisdi. Hän ei ikinä löydä syytä itsestään, hän selittelee ihan mitä vaan jolla saa kaikki muitten syyksi tai aiheuttamaksi.

Ikinä ei ole kuullut suusta, että hän olis missään asiassa kömmähtänyt, syypää tai se joka ymmärtää väärin. Joku heikko kohta luonteessa, kun ei koskaan tunnusta olleensa väärässä eikä ole ikinä mitään korjattavaa omassa touhussa.

Ärsyttävin juttu hönessä, koska se tekee niin ylimielisen olon hänestä. Heikon itsetunnon siinä kohtaa, kun ei voi ikinä myöntää että joo taisinkin olla väärässä, vaan selittelee aina asian omalle puolelleen. En siedä sitä.

Sitten kun irl tai palstalla tulee vastaavanlaisia minä tiiän ihan kaiken tyyppejä ja vääntelee, kun mato koukussa ettei vaan tarvi yhtään myöntyä olevan väärässä, niin nousee 0 sataan vitutus asap.

Ja mietin, että miten heikko otus toikin tossa kohtaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja mitä tieto guben huuhaahahmon olosuhteista tms tuo sinun elämääsi? T

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oot jonkun kanssa ja etsit silti parempaa. Onko tuollainen käytös muka ok.

Taidat oikeasti palstasedälle milloin mistäkin rähjäävä olla addiktoinut naisvihaasi ruokkivia kuvitelmiin kun käyt lähes marttyyrimaisesti avautumassa tälle spedelle. Naisten kannattaa kiertää sinunlaisten hyvin kaukaa. T naiselta, eli sinun sanojesi mukaan narsistinen trolli, joka pilaa aina kaiken. Jätän tämän vain tähän ns. Jaksamisia

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Taidat oikeasti palstasedälle milloin mistäkin rähjäävä olla addiktoinut naisvihaasi ruokkivia kuvitelmiin kun käyt lähes marttyyrimaisesti avautumassa tälle spedelle. Naisten kannattaa kiertää sinunlaisten hyvin kaukaa. T naiselta, eli sinun sanojesi mukaan narsistinen trolli, joka pilaa aina kaiken. Jätän tämän vain tähän ns. Jaksamisia

Antaa ihmisten möhlätä, itsensähän jokainen vain alleviivaa. Mä lähen nyt ulos hommiin, mukavan viileä ilma. Jaksaa paremmin kun helteellä.

https://youtu.be/rOScKjXH-HE?si=RqScCwdyfAswjYW6

I got the power💪 hihat heiluu vaikka heikottaa.. 😅 Verenpaineet... Lääkkeet ei vielä ole imeytyneet.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Eksä harrasti tuota kanssa, hän ei koskaan tehnyt mitään väärin ja auta armias jos näin vihjaisi käyneen 😂, kyllä senkin piirteen kanssa toimeen tulee vaikka hermoon välillä ottaisikin. Itsetuntoprobleema

Ikinä ei siis tunnustanut, mutta kun asian antoi olla hiljakseen niin kyllä se järkikin alkoi sitten viiveellä puhuttelemaan ja kriittinen piste ohitettiin vain tekemällä juttu lävitse kaikessa hiljaisuudessa 😄, problem solved

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Taisin osua arkaan paikkaan 🙂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Eksä harrasti tuota kanssa, hän ei koskaan tehnyt mitään väärin ja auta armias jos näin vihjaisi käyneen 😂, kyllä senkin piirteen kanssa toimeen tulee vaikka hermoon välillä ottaisikin. Itsetuntoprobleema

Ikinä ei siis tunnustanut, mutta kun asian antoi olla hiljakseen niin kyllä se järkikin alkoi sitten viiveellä puhuttelemaan ja kriittinen piste ohitettiin vain tekemällä juttu lävitse kaikessa hiljaisuudessa 😄, problem solved

Se on kyllä ihmisessä yksi rauvistuttavempia piirteitä ja kumppanini se kaikista sietämättömin piirre mistä en ikinä opi tykkäämään. Vaakakupin ainoa punnukset alas vetävä ominaisuus. Seuraavana laiskuuteen taipuvaisuus, mitä tulee kodinvastuisiin tehdä ja ALOITTAA jotain tekemään. 😅

Muutenhan kyllä on ahkera työssään. Ei lusmuile ikinä vaikka kuin väsyttäs ja olis kiva vaan olla.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on kyllä ihmisessä yksi rauvistuttavempia piirteitä ja kumppanini se kaikista sietämättömin piirre mistä en ikinä opi tykkäämään. Vaakakupin ainoa punnukset alas vetävä ominaisuus. Seuraavana laiskuuteen taipuvaisuus, mitä tulee kodinvastuisiin tehdä ja ALOITTAA jotain tekemään. 😅

Muutenhan kyllä on ahkera työssään. Ei lusmuile ikinä vaikka kuin väsyttäs ja olis kiva vaan olla.

Voi myös olla, kun itse oon tekemisorientoitunut, että olen hiukan liian kriittinen tuon laiskuuden suhteen. Ehkä mä itse olen vaan se joka vetää överit. 😂

Mut nyt meen menojani. Övereihini....

• Anonyymi00016
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Vapaa-ajattelija on henkilö, joka luodessaan elämänkatsomustaan pyrkii pysyvästi tarkistamaan ajattelunsa perusteita antamatta auktoriteettiuskon sanella käsityksiään, pitäymyksiään ja ohjeitaan. Hän pyrkii vapautumaan ennakkoluuloista, jotka kahlehtivat henkeämme ja pitävät silmämme sokeina.

• Anonyymi00018
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sitten kun irl tai palstalla tulee vastaavanlaisia minä tiiän ihan kaiken tyyppejä ja vääntelee, kun mato koukussa ettei vaan tarvi yhtään myöntyä olevan väärässä, niin nousee 0 sataan vitutus asap.

Ja mietin, että miten heikko otus toikin tossa kohtaa.

Olen kyllä vähän aistivinani samaa sinussa. Ei sustakaan oikeen ota selkoa mitä mieltä olet asioista. Yhdessä käänteessä puhut toista ja seuraavassa jo vesität sen.

• Anonyymi00021
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että mulla on tuollainen äiti, joka ei vahingossakaan ilmaise olevansa väärässä tai pahoillaan. Tai no voi hän joskus oikein ärsyyntyessään sanoa tyyliin "no voi anteeksi", mutta se on sellanen teatraalinen ja veemäisellä äänellä sanottu, joka tarkoittaa että en todellakaan ole pahoillani saati väärässä. Muistan jo lapsuudestani, että äitini vie sen tilanteen likipitäen miten pitkälle tahansa ja eskaloi sitä vain lisää, jos sillä vain välttyy olemasta pahoillaan. Ei hän sitä ajatellen ja loogisesti tee, vaan on vain luonteeltaan sellainen, mutta sen voisi ajatella noin, että kun eskaloi tarpeeksi, niin lopult molemmat käyttäytyvät niin huonosti, ettei itse enää olekaan se syyllinen ja asia voidaan lakaista maton alle.

Saatuaan aikansa märehtiä asiaa, hän sitten yrittää "pyytää anteeksi" rahalla.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Vapaa-ajattelija on henkilö, joka luodessaan elämänkatsomustaan pyrkii pysyvästi tarkistamaan ajattelunsa perusteita antamatta auktoriteettiuskon sanella käsityksiään, pitäymyksiään ja ohjeitaan. Hän pyrkii vapautumaan ennakkoluuloista, jotka kahlehtivat henkeämme ja pitävät silmämme sokeina.

Juu, kyllä. Juurikin näin elän ja ajattelen ja joidenkin takia olen siksi hankala ihminen, ainakin hallita.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, kyllä. Juurikin näin elän ja ajattelen ja joidenkin takia olen siksi hankala ihminen, ainakin hallita.

En kyllä ymmärrä, miksi kykenevää omatoimista ihmistä edes pitäisi hallita? Hän osaa kyllä itse hallita itseään ja elämäänsä, ottaa muut huomioon olematta hallittavissa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miksi kykenevää omatoimista ihmistä edes pitäisi hallita? Hän osaa kyllä itse hallita itseään ja elämäänsä, ottaa muut huomioon olematta hallittavissa.

Kyllä ne on ne lokeroihmiset pikemminkin niitä, joita tarvii vahtia ja valistaa. Niitten lokerot kun voi keikkua miten päin vaan sattuu tuuli puhaltamaan niihin.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen kyllä vähän aistivinani samaa sinussa. Ei sustakaan oikeen ota selkoa mitä mieltä olet asioista. Yhdessä käänteessä puhut toista ja seuraavassa jo vesität sen.

Se on se vapaa-ajattelu. Pyrin etsimään kaikki nyansdit ja toisille se voi näyttää epäloogiselle. Eivät yhdistele asioita päässään kuten minä.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että mulla on tuollainen äiti, joka ei vahingossakaan ilmaise olevansa väärässä tai pahoillaan. Tai no voi hän joskus oikein ärsyyntyessään sanoa tyyliin "no voi anteeksi", mutta se on sellanen teatraalinen ja veemäisellä äänellä sanottu, joka tarkoittaa että en todellakaan ole pahoillani saati väärässä. Muistan jo lapsuudestani, että äitini vie sen tilanteen likipitäen miten pitkälle tahansa ja eskaloi sitä vain lisää, jos sillä vain välttyy olemasta pahoillaan. Ei hän sitä ajatellen ja loogisesti tee, vaan on vain luonteeltaan sellainen, mutta sen voisi ajatella noin, että kun eskaloi tarpeeksi, niin lopult molemmat käyttäytyvät niin huonosti, ettei itse enää olekaan se syyllinen ja asia voidaan lakaista maton alle.

Saatuaan aikansa märehtiä asiaa, hän sitten yrittää "pyytää anteeksi" rahalla.

Joo, se on vaikea ymmärtää miksi joillekin se oikeassa oleminen on tärkeää ja erehtyminen ylitsepääsemättömän vaikeaa myöntää. Ihan kuin persoonaan tulisi särö tai halkeana, jos myöntää ettei nyt ollutkaan niin, kuin oli meinannut.

Moni tekee ihmisten persoonistakin johtopäätelmiä niin, että näkee muitten halkeamat muttei omiaan. Silloin ei voi halkeamia ymmärtää muissakaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Joo, se on vaikea ymmärtää miksi joillekin se oikeassa oleminen on tärkeää ja erehtyminen ylitsepääsemättömän vaikeaa myöntää. Ihan kuin persoonaan tulisi särö tai halkeana, jos myöntää ettei nyt ollutkaan niin, kuin oli meinannut.

Moni tekee ihmisten persoonistakin johtopäätelmiä niin, että näkee muitten halkeamat muttei omiaan. Silloin ei voi halkeamia ymmärtää muissakaan.

Nämä samat usein vielä työntää sanat toisten suuhun ja kääntää muiden esittämät asiat oman agendansa mukaan päälaelleen. Näinhän sinä sanoit ja tarkoutit ja vitut kun ei vaan ymmärrä toisen ajatusta kuin oman suppean fakkiintuneen ajatuskuvion kautta.

Ärsyttää kun aina ymmärretään päin vittua, koska siellä omassa päässä ei ole mitään ennen tätä kuultua ollut mitään vastetta. Niin silloin sekin väännetään omiin fakkiutuneusiin näkemyksiin väkisin sen sijaan, että viittis miettiä mitä en nyt itte ymmärrä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Nämä samat usein vielä työntää sanat toisten suuhun ja kääntää muiden esittämät asiat oman agendansa mukaan päälaelleen. Näinhän sinä sanoit ja tarkoutit ja vitut kun ei vaan ymmärrä toisen ajatusta kuin oman suppean fakkiintuneen ajatuskuvion kautta.

Ärsyttää kun aina ymmärretään päin vittua, koska siellä omassa päässä ei ole mitään ennen tätä kuultua ollut mitään vastetta. Niin silloin sekin väännetään omiin fakkiutuneusiin näkemyksiin väkisin sen sijaan, että viittis miettiä mitä en nyt itte ymmärrä.

Ja siis minun mieheni tekee myös tätä. Järki kulkee kuin ribotilla, yhdistelee asioita mitkä käy hänen järkeen. Muttei ymmärrä että toisen järki voi olla vielä paljon avarampi ja hän hyödyntää sitä jatkuvasti aistien kauttakin. Ei vain kiveen lyötyjä fraaseja toistellen.

Mies on vähän monotoninen ajattelija minä vähän kehittyneempi versio, joka uusiutuu jatkuvasti. Stereo.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja siis minun mieheni tekee myös tätä. Järki kulkee kuin ribotilla, yhdistelee asioita mitkä käy hänen järkeen. Muttei ymmärrä että toisen järki voi olla vielä paljon avarampi ja hän hyödyntää sitä jatkuvasti aistien kauttakin. Ei vain kiveen lyötyjä fraaseja toistellen.

Mies on vähän monotoninen ajattelija minä vähän kehittyneempi versio, joka uusiutuu jatkuvasti. Stereo.

Totesi yks päivä muutes, tästä robotista tuli mieleen, että on Arnold versio robotti. Mä olen se nestemäinen versio, hajottuaan korjaantuu ei jää syntax erroria päähän. 🤣

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Totesi yks päivä muutes, tästä robotista tuli mieleen, että on Arnold versio robotti. Mä olen se nestemäinen versio, hajottuaan korjaantuu ei jää syntax erroria päähän. 🤣

Eikä siinä mitään parempaa tai huonompaa ole.

Mimeettinen polyseos nyt vaan on kykenevämpi jossain määrin muovaantumaan, kun T-101 ja ottamaan haltuun tietoa mikä jää tietyn loogisen kaavan kulkijalta joskus ihan huomaamatta ja sisäistämättäkin kokonaan.

Sitten ei enää kohtaakaan, vaikka muuten meni siihen asti hyvin. T-101 lukittuu omaan kaavaansa jankkaamaan. Ja T-1000 kyllästyy, turhautuu ja toteaa haistappa vaikka vittu sitten kun et ymmärrä.

Hasta la vista, baby.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ha, tuosta tulee mieleen miten joidenkin kohdalla kuulen lähestulkoon miten arkistokaappien ovet ja laatikot paukahtelee ajatusten tahtiin.
        Kaikkien ajatusten kuuluu olla järjestyksessä ja asianomaisesti arkistoituna että ne voi sitten laittaa näkyville pisteet ja pilkut tismalleen kohdallaan :).

Erilaisuuttahan se toki vain ja sallittua mun kohdallani mutta ei henkilökohtaisesti houkuta ajatuksia vaihtamaan, etenkin jos vastaus on ennalta-arvattavissa.

Tilaa tasapainoittava tekijä on toki se että jauhan itse lähestulkoon mitä sattuu joten kuuluisa keskiarvo on balanssissa :D

• Anonyymi00006

Unelmien mies remppaa, vaihtaa renkaat ja voisi myös siivota, ihan ilmaiseksi.
      Itse voisin laiskotella ja vaimokin olisi tyytyväinen.
      🧸

• Anonyymi00008

Siis kolmen kimppa

• Anonyymi00011

Aivan ihanista ihanin.
      Vilma

• Anonyymi00020

Tarvitset koiranpennun.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tarvitset koiranpennun.

Koiranpennut ovat ihania, kun ne nukkuvat. Muulloin ne ovat rasittavia.

• Anonyymi00017

Semmonen söpö, lyhyt ja alistuva aasialainen betamies. Osaa tyydyttää valkoisen arjalaissoturin kaikilla tavoilla tajuten oman alempiarvoisuutensa Valkoisen Miehen rinnalla.

• Anonyymi00023

Tässäpä yksi naisen vastaus, kun kerta naisetkin saa vastata.

Unelmien mies on luotettava ja vakaa, sellainen joka ei heilu ja pyöri jatkuvasti minne sattuu. Sellainen mies, jonka viereen uskaltaa elämäänsä rakentaa, eikä tarvitse miettiä mitä se taas seuuraavaksi keksii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1434
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      549
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      505
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe