Hei mies, voisitko kuvitella joskus seurustelevasi tai olevasi naisen kanssa vai onko se heiti 'hyi olkoon', en ikinä -tilanne?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Totta kai haluan seurustells
- Anonyymi00002
Ai olis tilanne tai Ajatus et hyi olkoon....no en vois tajuta tämmöista....mikä järki olisi siinä
- Anonyymi00003
Periaatteessa voisin, jos olisi varakas nainen ja hyväksyisi minun omat juttuni..
- Anonyymi00004
Ei ihan osu nyt kysymykseen tämä vastaus.
Ekoilla treffeillä naisen kanssa tajusin että on useita punaisia lippuja. Ja olin sitä mieltä että en jaksa tuhlata aikaa häneen. Ehdin miettiä että lähetän ystävällisen viestin jossa toivotan onnea deittailuissa. Nainen ehti ennen minua ja kertoi että haluaisi tavata uudestaan ja niin eespäin.. noh päätin että kaiketi voin vähän aikaa pitää hauskaa kun oli ollut hiljaiseloa aika pitkään.
Jälkiviisastelen ja voin vain todeta että oli typerin virhe mitä koskaan olen tehnyt. - Anonyymi00005
Hetken kuvittelin, että kysymys on tarkoitettu minulle. Olenhan jo luopunut kuvitelmista ja keskityn vain omaan elämääni. Sitten tajusin, että kysymys on tarkoitettu vain sille komeimmalle 5%:lle joista naiset oikeasti ovat kiinnostuneita.
Eli selkokielisenä kysymys kuuluu: Hei komeimpaan viiteen prosentiin kuuluva pelimies, haluatko vain irtosuhteita vai myös joskus suhteen?
Omalta kohdaltani en voi vastata, mutta tuttavani on krooninen pettäjä ja puhutaan sadoista naisista. Kyllä hän seurustelee, eikä kestä yksinoloa, onpa ollut myös avioliitossa ja lapsiakin eri naisten kanssa, mutta myös pettäminen tulee selkärangasta. Onpa lapsetkin huomanneet että isälle tärkeämpää selata tinderiä kuin vietää aikaa heidän kanssaan. - Anonyymi00006
Jos satu rämö tai heidi pakarinen tulis viereeni eli kumpi ehtis ekana ja sanois moi puhumattakaan pussais niin olisin sulaa vahaa ja hänen oma
Luulen että olen jo korttini pelannut sillä saralla, vahingossa 🤔 ehkä
- Anonyymi00007
Alle 20v, alle 20 BMI, tatuoimaton, feminiini, tottelevainen sekä nöyrä.
- Anonyymi00009
Sun kohtalo on olla sinkkuna koko elämä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sun kohtalo on olla sinkkuna koko elämä!
Unohdin valintakriteereistäni että lapseton. Elämässäni on ollut parisuhdetta noin 50 vuotta kinkkujen kanssa yhteensä, nyt elämääni ei mahdu, eikä sovellu, eikä kelpaa, kuin hoikka teinikaunotar jolla ei ole taakkaa/taakkoja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Unohdin valintakriteereistäni että lapseton. Elämässäni on ollut parisuhdetta noin 50 vuotta kinkkujen kanssa yhteensä, nyt elämääni ei mahdu, eikä sovellu, eikä kelpaa, kuin hoikka teinikaunotar jolla ei ole taakkaa/taakkoja.
Varmasti on taakkaa sinussa. Mutta päiväunelmiasihan nuo ovat. Kukaan omillaan toimeentuleva ei ilkeää vanhaa gubbea elämäänsä ristikseen halua.
- Anonyymi00013
En voi kuvitellakaan. Siis sillä mitä "naisella" tarkoitetaan suomessa.
Ei käy leveäselkäinen laski, eikä iso kulmikas naama. Jättimäinen koko mikä juuri ja juuri mahtuu ovista pusertumaan läpi. Ei se vaan käy, ei mitenkään. Kun en vaan halua, ei kiinnosta tuomoinen millään tavoin. Ottakaa vaan sieltä afrikasta ja bulgariasta ties mistä niitä miehiä mitkä on heti valmiita "töihin" kanssanne, minä en ole. Ennemmin olen koko ikäni yksin ja kuolen pois yksinäisyydessä. Haluaisin sanoa että se on valintani, mutta kun se ei ihan niin ole, kun en kertakaikkiaan pysty edes katsomaan näihin "naisiin" päin, niin vaihtoehtoja ei vaan ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518