narsistiset ihmiset hirveitä pystyvät ilkeyksissään niin tuhoamaan elämää kohteeksi joutuneilta. Karmeita asioita ja niiden jättämät jäljet, vaikuttavat koko elämän ajan.
Vastaukset 15
- Anonyymi00002
narsistisempia ja huonon kotikasvatuksen saaneita
- Anonyymi00003
Tuollainen narsisti käytös ei lopu ikinä jos ei siihen vanhemmat puutu. Jos puhe ei auta niin sitte rajummat otteet käyttöön.
- Anonyymi00016
Äeteensä luona asuvat aikamiespoitsut kirjoittavat jostain??? Eli ensin kun rosvoillaan, niin sitten onkin hyvä pelastautua sanomalla taikasana asylum. Ja mitä tekeekään koko maailman sosiaalitoimisto Suomi - toivottaa uudet tulijat avosylin vastaan. Onnea, Suomi!
- Anonyymi00006
Teidänkin kulta mussukat voivat olla narsisti. Kenen vaan voi olla. Jos olette vanhempia,niin mistä tiedätte onko jälkikasvunne Narsisti... Tuli vaan tällainen mieleen. Kaikkihan sanoo aina,että "ei meijän poika/tyttö ainakaan. Tämän puolesta jos poliisiasian saisi asiasta kehiin niin kyllä syyllistyvät penskat/nuoret aikuiset pitäisi joutua maksamaan korvauksia, minkä lisäksi he ansaitsevat jonkinlaista ohjausta elämään. Tämä siksi, että heidän tapansa purkaa omaa pahaa oloa muihin ihmisiin on jo ilmeisen rutiininomaista, joten ohjastaminen joihinkin parempiin tapoihin on paikallaan. (Vähän sama linja kuin esim. päihdeongelmaisella, käytetään päihteitä kun ei ole opittu muitakaan "selviytymis"keinoja). Valtakunnassa muka kaikki hyvin, vaikutusvaltaiset vanhemmat näes kaiken takana, se on aina ongelma ollut aina ja tulee olemaan, jos vanhemmat/vanhempi ei ole kuuluva hyväveliverkostoon silloin ollaan auttamattomasti pihalla kaikesta, päätösvalta on näillä muilla.
- Anonyymi00007
Narsisti uhrille tsemppiä, älä anna narsisti kohdella sinua vahingollisesti sinä tulet löytämään arvoisesi paikan missä sinua kunnioitetaan. Narsistia ei koskaan kunnioiteta heitä sopulit vain mielistelevät. Ne ovat lähes poikkeuksetta aina parempi osaisten joukko ketkä narsisti joko henkisesti tai fyysisesti.
- Anonyymi00008
Ovat todella arvottomia yhteiskunnan pohjasakkaa! Oletteko nähneet, kun narsisti jää yksin, kukaan ei lähde hänen kelkkaansa, miten reppana hänestä tulee?
- Anonyymi00009
Kerää samankaltaisia ympärilleen ja saa siitä lisää voimaa, säälittävää touhua.
- Anonyymi00014
Yleensä kerää ympärilleen helposti manipuloitavia ihmisiä.
- Anonyymi00010
Sama touhu jatkuu aina koulujen loputtua työelämässäkin
- Anonyymi00011
On täyttä pahuutta. Terve ihminen ei ole ilkeä toista ihmistä kohtaa
- Anonyymi00012
On rakastamisessa ammottava lovi, joka tuo kuilun myös heidän parisuhteissa, kannattaisi kiusaajien mennä hoitamaan tuo vaje kuntoon, tai kun ei itse ymmärrä, niin lähimmäisten ohjata.
Mitä nuorempana ja nopeammin sitä paremmat on onnistumisen mahdollisuudet. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
On rakastamisessa ammottava lovi, joka tuo kuilun myös heidän parisuhteissa, kannattaisi kiusaajien mennä hoitamaan tuo vaje kuntoon, tai kun ei itse ymmärrä, niin lähimmäisten ohjata.
Mitä nuorempana ja nopeammin sitä paremmat on onnistumisen mahdollisuudet.Alakulttuuri lähtee kotoa käsin, sieltä ne opit ammennetaan ja kavereista.
- Anonyymi00015
Oon mietiskellyt että hauk-kuisin täysin pataluhaksi yhden narskun ja näpäyttäisin samassa yhteydessä yhtä toistakin narskua. Kolmas olisi ensiksi mainitun narskun sormen ympärillä oleva hovin jäsen joka hyök-käisi arvatenkin kaikkein agg-ressiivisimmin mua vastaan. Mutta en vain yksinkertaisesti välitä vaikka niin kävisikin🤷♂️. Jos tulen menettelemään noin niin voisin hyvällä omallatunnolla todeta tehneeni oikein ja sen mitä piti tehdä. -💊-.
- Anonyymi00017
Jep sitten on myös niitä jotka haukkua räksöttää ja ärsyttää isompaa. Kun se hermostuu niin syödään kynnen päitä ja uhriudutaan. Että?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432