Syksyä? Eilen aamulla oli +10C ja viileä viima lenkin alussa ja lenkin lopussa oli

Anonyymi-ap

+20C paikkeilla kuin tropiikissa. Ilma lämpeni alle tunnissa, niin että tuntui palkeissa.

Toinen tai kolmas kerta tänä kesänä kun olin ulkona kokemassa sitä. Joka kerran ottaa henkeen, ja syke nousee niin, että on vaikea hengittää. Se raitis +10 C oli vielä ok ulkoilukelinä.
Outo fiilis.

Aamulla on +10C ja parin tunnin kuluttua +20C. Se on iso muutos.

Ulkoileeko saittilaiset?

4

<50

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama tänä aamuna, ulkomittarissa on +11C.

• Anonyymi00002

Tuohon ei ole mitään muuta lääkettä kuin että annat rikkaille joka kuukausi 1000 euroa tai enemmän niin ilmastonmuutos saa kyytiä kun rikkaat saa rahaa ja jos eivät saa rahaa niin ilmastonmuutos pahenee 20 astetta muuttuu 30 asteeseen

• Anonyymi00004

Uli, uli. Vuh, vuh. Jännästi kieletty ilmastonmuutoksen todellisuus. Ihme harha, että ilmastonmuutoksen hillitsiminen veisi rahaa, vaikka asia on päinvastoin. Tiesitkö, että esimerkiksi tuulivoima on tällä hetkellä halvinta sähköä, vaikka sitä aluksi piti tukea?

Uutta tekniikkaa ja työpaikkoja syntyy. Jotkuthan aikoinaan pitivät höyryveturiakin turhana hömpötyksenä. Tokihan palstajonne on oikeassa ja 99,9% maailman tiedemiehistä väärässä.

>Simiti<

• Anonyymi00003

Unenpöpperössä katsoin tuon C-kirjaimen olevan 0. Hetken mietin, että nyt on lievää liioittelua.

>Simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      191
      703
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      483
    10. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      36