Mies, tuo maailmankaikkauden atleetinen veistos on virittänyt grillin lenkkipolun varrelle.
Grillissä käristyy gotler makkarasiivuja, paahtoleipä ja pöydällä on sipulisilppua, kurkkusalaattia, sinappia, ketsuppia ja majonees.
Herkulline käristettyjen porilaisten tuoksu levittäytyy satojen metrien päähän ja lenkkipolun naisten nenät ihmettlevät herkullista tuoksua.
Naisia alkaa kerääntymään, kuin pörräisiä hunajakipon luo, mutta mies karjuu
tämä on yksityinen grillikoju, hus, hus, poistukaa paikalta tai minä teen helikopterin.
Tirisevä porilainen
13
81
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Nyt oli paha tekee mieli porilaisia täytyiskö tänään ostaa porilaistarvikkeet eli ei huono idea
- Anonyymi00002
Mistäs se aito porilainen tehdään ei ainakaan noista tarpeista. Eikä varsinkaan gotlerista eikä paahtoleivästä
Toi on köyhän miehen macci hamppari- Anonyymi00003
Sinne tulee vaan sinappia sipulitee makkara paistettuna ja raakaa sipulisilppua vällii se o siin vaaleist jauhoist tehty painettu paistettu le ivän palat
- Anonyymi00004
Joskus 15 vuotta sitten oli lähistöllä kymppikioski ja grilli.
Syksyisenä iltana ostin sitten Porilaisen ja ai että kuinka voikaan olla niin herkullista.
Jo porilaisen tuoksu grillipussista oli huumaavan herkullinen ja se makuhetki oli taivaallinen, nauttia porilainen syksyn pimeydessä tähtitaivaan alla, ai että.
Lähikioski seisoo tyhjillään, ei ole enää ollut toiminnassa ainakaan 10 vuoteen.
Tiilistä rakennettu grillikioski, jolelkin olsi siinä hyvä kioskiyrittäjän paikka, kun asutus on alueella lisääntynyt, niin asiakkaita olisi.
Tosin onhan siinä sitten kiinni ja sidottu, jos kioskia pitää. - Anonyymi00006
Yleenä se on vaalea paahtoleipä.
Minulle myytiin porilainen, jossa oli hampurilais sämpylä, 3cm meetwurstiviipale, cheddar chilisulatejuustoviipale, tomaattiviipale, ananasrengas, pekonisuikaleita,mozarellajuustoa, suolakurkkua, ketsuppia, sinappia ja hunajaa. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yleenä se on vaalea paahtoleipä.
Minulle myytiin porilainen, jossa oli hampurilais sämpylä, 3cm meetwurstiviipale, cheddar chilisulatejuustoviipale, tomaattiviipale, ananasrengas, pekonisuikaleita,mozarellajuustoa, suolakurkkua, ketsuppia, sinappia ja hunajaa.Ei missään nimessä luoja mun silmäni mitä näkevät.
- Anonyymi00013
Aikoinaan ei grillien kylmäsäilytys soveltunut jauhelihan säilytykseen. Siitä syntyi tosiaan hampurilainen gotler/sipuliteemakkaralla höystettyllä hampurilaisella.
Sitä en muista miksi sai nimekseen porilainen. Ehkä siellä tehtiin ekkuna? Kaikilla mausteila toki. Myös Karhu olut on lähtlöisin Porista. Aikoinaan koff osti karhun ja yritti poistaa sen markkinoilta lisäämällä sekaan hirmuna katkeroa.
Suosio ei kuitenkaan laskenut ja Koff oli pakotettu ottamaan sen valikoimaansa.
>Simiti<
- Anonyymi00005
Porilainen ... pörrööhp ... tukkii verisuonet sekä aikansaa miehelle ennenaikaista kaljuuntumista.
- Anonyymi00008
Ei kaikki kaljuunnu. Tiedän mistä kaljuuntuminen johtuu. Mutta en sitä teille kerro. Tieto on rahaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kaikki kaljuunnu. Tiedän mistä kaljuuntuminen johtuu. Mutta en sitä teille kerro. Tieto on rahaa
Lippalakin jatkuvasta pitämisestä.
- Anonyymi00009
Minä varoitin mies sanoo, ja avaa housunsa. Mutta hosuessaan helikopterinsa kanssa, ropelli osuu samoin tein kuuman grillin reunaan. Mies ulvaisee kuin haavoittunut villipeto lyyhistyen kaksinkerroin aarteitaan pidelleen. Ihmisten ja haltijoiden kielessä ei ole sellaista sanaa, joka kuvaisi palovamman aiheuttamaan tuskaa. Jos elämässä olisi hetkiä jolloin voisi pakittaa viisi sekunttia, tämä olisi juuri sellainen.
Saadaanko me nyt sitten grillikikkeleitä, joku yleisöstä murjaisee vitsin.
Tämä ei ole hauskaa, mies saa sanottua tuskansa lävitse.
Joku ystävällinen soittaa ambulanssin. Kukaan ei oikein tiedä miten peniksen palovamman kanssa pitäisi tehdä, joten yleisö vain ihmettelee tapahtua. Ambulanssin tultua mies saa muhkean kääreen kikkeliinsä ja ambulanssi vie hänet pois. Ambulanssien ovien sulkeutuessa kuuluu vielä huuto: Te pilasitte taas ihan kaiken. Ne oli vain minua varten, eikä teille!
Paikalle kerääntynyt yleisö pohtii, että oliko pakko virittää grilli lenkkipolulle, jos muut vaan pilaa kaiken. Sitten he alkavat syömään juuri valmistuineita makkaroita eikä mitään mennyt hukkaan. - Anonyymi00012
Kaikki tykkää porilaisista samoin porilaisista naisista onko pori joku onnela ja paratiisi
- Anonyymi00014
Kerran ajoin Porin ohi. Autoon tuli vauhdissa uudet pölärit ja peräkonttiin koppa karhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432