Mukavampi tuoksuketju!

Anonyymi-ap

Oksettaa tuo ketju, jossa moititaan vanhoja naisia vanhuuden hajusta. Koska sama yhdiste erittyy miestenkin iholla, kyseessä on vain naisviha.

Jutellaan mukavammista tuoksuista.

1. Pidättekö rakkaanne ominaistuoksusta?

Minä olen armoton nuuhkuttelija. 😂👃 Koko ajan nenä kiinni toisessa, kun hän tulee lähelle. 😄

2. Mistä muista tuoksuista pidätte?

Minä pidän ruokien tuoksuista,
useimpien kosmetiikka- ja hiustuotteiden tuoksuista ja kesäisen sateen tuoksusta. 👃🌧️

🦄

48

271

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En oikeen ymmärrä kun mies sanoo että haisen korvan takaa aivan vauvalle

• Anonyymi00002

😂😂😂

En ymmärrä valitettavasti minäkään.

🦄

• Anonyymi00034

Jotkut naiset tuoksuu vauvalle. Se voi tarttua myös tyynyliinaan. Miehen tyynyliina tuoksuu hielle ja naisen tyynyliina vauvalle.

• Anonyymi00003

Rakkaani ominaistuoksu? Sanotaanpa nyt vain niin, että pesun jälkeen ainakin kun vähemmän mitään hajua.

Pidän kukkien tuoksusta, neilikka, sireeni ja ruusu. Pidän puhtaista tuoksuista, jotka tuoksuvat kevyesti, kuten Kiilto puhdistusaine Apilankukka esimerkiksi. Käytän puhdistukseen ja vaatteiden huuhteluun etikkaa, joka ei tuoksu hyvälle, mutta haihtuu kuivuessaan. Villikirveli ja tammenkukat kesäsateen jälkeen. Tavallisen huuhteluaineeni valinta on Puuvilla. Käytän sitä liinavaatteille. Jotkut miehet ja miestentuoksut tuoksuvat hyvälle. Salmiakki tuoksuu hyvälle myös.

• Anonyymi00006

Mmm, hyviä tuoksuja nuo myös. 😍

Ominaistuoksu on se tuoksu, joka muodostuu puhtaalle iholle muutaman tunnin kuluttua pesusta. Varmaan pöpöistä peräisin, mutta ei sillä ole väliä. 😂

🦄

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mmm, hyviä tuoksuja nuo myös. 😍

Ominaistuoksu on se tuoksu, joka muodostuu puhtaalle iholle muutaman tunnin kuluttua pesusta. Varmaan pöpöistä peräisin, mutta ei sillä ole väliä. 😂

🦄

Pesun jälkeen iho tuntuu ainakin mukavalta, eikä nahkiaiselta 😅

Mikään suihkushampoo ei ole haissut pahalta.

• Anonyymi00004

Minä pidän sateen jälkeisestä tuoksusta. Ihmisistä puhuttaessa pahinta on kemikaalien haju. Etenkin Dove-saippuan jälki"tuoksu"..

• Anonyymi00007

Luulen että kosmetiikan tuoksukokemukseen vaikuttaa hajuaistin herkkyys. Minulla on heikko hajuaisti, joten kemikaalit tuoksuvat pääosin hyvältä minulle.

🦄

• Anonyymi00010

Märkä koira? Juu en tykkää sateen jälkeisestä tuoksusta eläimellä enkä ihmisellä. Luonto tuoksuu kyllä hyvälle sateen jälkeen. Ihminen harvoin naturellina. Mieluummin Dove kuin ilman.

Mielipide

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Luulen että kosmetiikan tuoksukokemukseen vaikuttaa hajuaistin herkkyys. Minulla on heikko hajuaisti, joten kemikaalit tuoksuvat pääosin hyvältä minulle.

🦄

Toinen pahanhajuinen omaan nenääni hiuksiin pesun jälkeen suihkutettavat aineet..

• Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Toinen pahanhajuinen omaan nenääni hiuksiin pesun jälkeen suihkutettavat aineet..

Luulisi, että niitäkin on todella monen tuoksuisia.

• Anonyymi00005

Koko nainen on haisteltava läpi, eikös niin ?

• Anonyymi00008

Riippuu vähän:
        1) naisesta
        2) naiselta saadusta luvasta
        3) tilanteesta
        4) peseytymisestä kuluneesta ajasta.

🦄

• Anonyymi00009

Mun mies myös sanoo ettei se maistu miltään

• Anonyymi00011

En nyt ole ihan varma, mihin pronomini "se" viestissäsi viittaa.

Mieleeni tulee ainakin kolme eri vaihtoehtoa. 🤔

🦄

• Anonyymi00013

Kiva ketju, kiitos siitä. Tykkään paljon hyvistä tuoksuista. Lapsena minulla oli tuoksukumeja ja muistelen, että nuket tuoksuivat aina erityisen hyvälle.

Aikuisena käytän maltillisesti erilaisisia tuoksuja. Arkisin tuoksut tulevat vartalovoiteista ja suihkeista ja välillä käytän hajuvettä. Tykkään esim. appelsiinin, sitruunan ja monen mausteen kuten kardemumman tuoksusta. Kahvin tuoksu on myös erityisen hyvä, kun se tulee jauhetuista pavuista.

En ole kovin suuri toisen ihmisen nuuhkuttelija. Puoliso kyllä nuuhkii minua halatessa, samoin aikuinen tytär. Ehkä toisilla on enemmän sellainen tapana. Koira vie mielellään likaisia pikkuhousujani pesukorista ja nuolee sitten niitä jossain nurkassa😅 Jonkinlaista aktiviteettia ilmeisesti koiralle nuo haistelut. Jotain tuoksua niihin naisesta erittyy ehkä enemmän(?), kun koira tykkää ja miehen boksereita ei kuitenkaan ole huolinut.

• Anonyymi00014

Tässä oli koko elämän kaari tuoksutarinan muodossa! 😄 Ja ehkä tuoksut tosiaan viehättävät toisia enemmän kuin toisia.

Kardemumma ja kaneli tuoksuvat hyviltä. Laitoin niitä juuri tänään jogurttiin, omenan lisäksi. 😋

🦄

• Anonyymi00029
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tässä oli koko elämän kaari tuoksutarinan muodossa! 😄 Ja ehkä tuoksut tosiaan viehättävät toisia enemmän kuin toisia.

Kardemumma ja kaneli tuoksuvat hyviltä. Laitoin niitä juuri tänään jogurttiin, omenan lisäksi. 😋

🦄

Kuulostaa hyvälle, voisin kokeilla noita yhdistelmiä myös.

• Anonyymi00015

1. Pidättekö rakkaanne ominaistuoksusta?

Kyllä. Hän on ainoa mies, jonka ominaistuoksusta todella pidän. Moni voi tuoksua hajustettuna ihan hyvältä, mutta hän tuoksuu uskomattoman hyvältä ihan suihkupuhtaana. Voisin nuuskutella häntä melkein loputtomiin. 🤣

Eniten erilaisten kasvien tuoksuista. Monet kukat, havupuut, koivunlehdet jne. Yksi erityinen lempituoksuni ovat sitrusten tuoksut. Pidän ns. yksinkertaisista tuoksuista, eli tuoksuista, joihin ei ole kerrostettu kauheasti kaikenlaista.

• Anonyymi00018

Totta! Kasvit tuoksuvat ihanilta! 👃🌱

Ja kaikkien ihmisten ominaistuoksu ei ole hyvä. Se varmaan riippuu myös nuuskuttelijan geeneistä.

🦄

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Totta! Kasvit tuoksuvat ihanilta! 👃🌱

Ja kaikkien ihmisten ominaistuoksu ei ole hyvä. Se varmaan riippuu myös nuuskuttelijan geeneistä.

🦄

Minulla on yrttipenkki pihalla aivan terassin vieressä juurikin tuosta syystä. Tulee aika usein ihan tarkoituksellisesti sieltä kädellä pöyhäistyä hyvää tuoksua ilmaan siinä vieressä istuskellessa.

• 1. Pidättekö rakkaanne ominaistuoksusta?

-En aina. Nuorempana hän haisi kamalalle, mutta haju muuttui ajan kanssa. Luulen, että synnyinkotonaan rautaputkista omasta kaivosta kulkeva vesi ja ravinto teki hajun hikeen ja ihoon. Koska asuinpaikan muututtua muuttui vesi vesiputkivedeksi kunnanverkosta ja ruokavaliokin muuttui.

Se kitkerän pistävä kissankusimainen haju katosi hänestä.

Perheen eläinten. Erityisesti rottien ja marsujen ihontuoksusta. Ajettu nurmikko, sahattu puu, ruoka josta tykkään ja puhdas koti on tuoksuina parhaat.

• Ja kukkiva neilikka on jees, mutta liian vahva tuoksu pidempiaikaiseen haisteluun. Saan herkästi huonon olon hajusteista.

• Anonyymi00019

Oho, onpas hurjaa! 😮 Eihän tuossa olisi mitään hometta ollut aikaisemmassa asunnossa?

Aaaw, pienet eläimet tuoksuvat varmasti söpöltä. 😍

🦄

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Oho, onpas hurjaa! 😮 Eihän tuossa olisi mitään hometta ollut aikaisemmassa asunnossa?

Aaaw, pienet eläimet tuoksuvat varmasti söpöltä. 😍

🦄

En tiedä. Omakotitaliossa asui maalla äitinsä kanssa. Se haju puski läpi nimenomaan hiestä, ei vaatteista tms.

Hän treenasi silloin myös kovasti punttien kanssa ja söi kun hevonen. Kaikki sellainenkin voi vaikuttaa.

Nykyään ja vuosikausiin noin 16 vuoteen ei ole hajua enää tullut vastaan. Hyvä tuoksu hänestä löytyy rintakehästä, rintalastan päältä sydänen seudulta. Makea tuoksu, ei tule dödöistä, ei käytä kun rolloneja. Ja ne haisee pahalle, aina. Keinotekoinen haju.

Etenkin tyttörotat tuoksuu hyvälle, makealle. Voisin laittaa nenään kiinni päiväksi.

Pojat ei niinkään tuoksu, haisee mutta haju ei ole epämukava ja siihen tottuu.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En tiedä. Omakotitaliossa asui maalla äitinsä kanssa. Se haju puski läpi nimenomaan hiestä, ei vaatteista tms.

Hän treenasi silloin myös kovasti punttien kanssa ja söi kun hevonen. Kaikki sellainenkin voi vaikuttaa.

Nykyään ja vuosikausiin noin 16 vuoteen ei ole hajua enää tullut vastaan. Hyvä tuoksu hänestä löytyy rintakehästä, rintalastan päältä sydänen seudulta. Makea tuoksu, ei tule dödöistä, ei käytä kun rolloneja. Ja ne haisee pahalle, aina. Keinotekoinen haju.

Etenkin tyttörotat tuoksuu hyvälle, makealle. Voisin laittaa nenään kiinni päiväksi.

Pojat ei niinkään tuoksu, haisee mutta haju ei ole epämukava ja siihen tottuu.

Tuo rintakehän kohta on se kohta johon tökkään nenäni aina, kun halaan häntä edes hetkeksi ja vedän pään täyteen sitä ominaistuoksuaan.

Meillä on pituusero niin, että mun rinnat osuu suoraan napaan häntä ja mun nenä osuu just rintakehään, josta se hyvä tuoksu tulee. 🙂

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tuo rintakehän kohta on se kohta johon tökkään nenäni aina, kun halaan häntä edes hetkeksi ja vedän pään täyteen sitä ominaistuoksuaan.

Meillä on pituusero niin, että mun rinnat osuu suoraan napaan häntä ja mun nenä osuu just rintakehään, josta se hyvä tuoksu tulee. 🙂

Mua kaulan ja pään verran pidempi.

• Mistä muista tuoksuista pidätte?

Chanel. CHANCE EAU TENDRE tuoksu.
      Oma suosikki.

• Anonyymi00020

Kiitos vinkistä! Täytyypä nuuhkaista tuota joskus.

Pääosin Chanelit tuoksuvat hyvältä. 😊

🦄

• Anonyymi00016

Naiset on kyllä niin oksettavia niin monella eri tavalla!

• Anonyymi00025

Sitten kannattaa pitää ns. "hajurako" naisiin. 🤔

Minua monet pitävät naisena. Miksi vastasit tähän ketjuun, jos naiset ovat oksettavia?

🦄

• Anonyymi00021

Minkä rakkaan? Vanhemmat on rakkaita mutta ei heitä tee mieli haistella.

• Anonyymi00023

1. Ei ole rakasta. 2. Metsän tuoksu. Olin joskus jonkin aikaa töissä puuvarastolla ja se puun tuoksu tarttui pikkuhiljaa itseeni ja seurasi mukanani vapaalle. Kosmetiikkatuoksut. En osaa eritellä niitä mutta tunnistan ja vaikka ovatkin keinotekoisia aineita, niin pidän niistä ja täsmennän, että naisen yllä. Intialaisen ruoan tuoksu on kutkuttava.

• Anonyymi00026

Puiden tuoksut ovat ihania. 😍

Sekä metsässä että huonekaluissa.

🦄

• Anonyymi00024

Kissani imeskeli puseroon kainaloita. Ainakin hänestä tuoksuin pakostakin hyvälle.

• Anonyymi00027

Awww. Voi toista. 😻

🦄

• Anonyymi00028

En ymmärrä tätä keskustelua, koska nainen noin 40 v. herättää intohimoja, eikä se ole tuoksu, haju, eikä ulkoinen olemus. Samoin jotkut teinit, kaukaa viestivät halukkuudestaan ja kohta nuo on korjattu pois katukuvasta.

• Lehmukset kukkivat juuri nyt ja pidän siitä paljon.

• Anonyymi00033

En valitettavasti tiedä miltä lehmukset tuoksuvat. 😵

🦄

• Anonyymi00033 kirjoitti:

En valitettavasti tiedä miltä lehmukset tuoksuvat. 😵

🦄

Hiukan läpikuultavalta, seinämäiseltä, vihertävältä ja jossa on pieniä spiraaleita.
        (hajukuvailuni ovat yleensä visuaalisia)

• Anonyymi00037
        buddy-love kirjoitti:

Hiukan läpikuultavalta, seinämäiseltä, vihertävältä ja jossa on pieniä spiraaleita.
        (hajukuvailuni ovat yleensä visuaalisia)

Seinämäinen ... muut saan nenääni, mutta tuo jää mystiseksi tuoksuominaisuudeksi.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Seinämäinen ... muut saan nenääni, mutta tuo jää mystiseksi tuoksuominaisuudeksi.

Koska puut ovat korkeita ja leveitä, on hajuhavainto sen kaltainen, ettei se varsinaisesti suuntaudu kohteeseen, vaan se on seinämäinen ilmiö, johon lähinnä törmätään.

• Anonyymi00031

Oma rakas tuoksuu aina ihanalta nuuhkuteltavalta. Olipa työ tai lenkkihiet yllä.
      Halia, hakeutua halattavaksi.

Mistä uuden löytäisi?

• Anonyymi00035

Naisvihaa esiintyy kaikissa muodoissa, nyt näköjään hajun.

Kaikki ihmiset, mutta erityisesti isot miehet voivat haista pahalle tietyissä tilanteissa. Ihmisen on hyvä pitää huolta hygieenisyydestään.

Lakananvaihto ketjussa ihmiset, veikkaan että heistä suurin osa miehiä, jotka sanoivat vaihtavansa lakanat harvakseltaan, ja nukkuvansa alasti. He haisevat eniten ja koko heidän asuntonsa haisee. Sitä ei ehkä tupakoinnin hausta erota, mutta hiki, epiteeli ym lakanoissa yhdistettynä tupakoivan miehen (tai naisen) eritteisiin, hyi hyi.

• Anonyymi00036

Tämän piti olla mukavampi ketju senkin vihapuhuja!

• Ei ole rakasta. Pidän monista miesten ja naisten tuoksuista sopivissa määrin.

Sain aika äsken toimia makutuomarina eräälle hyvälle ystävälleni ja valitsimme hänelle Carolina Herreran Bad boy -tuoksun.

Naisten tuoksuista YSL:n Black Opium on oma kestosuosikkini.

• Anonyymi00038

2. Kohtaan muut: tuuletettu peitto ja puhtaat pyykit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1424
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      787
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      495
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe