Oletteko huomanneet jänskiä juttuja ikääntyessänne. Minä kerran avauduin isälleni ja hän 75 vuotiaan varmuudella räjähti nauramaan.
-odotahan poika kun tulet tähän iikään.
Höh. Että sellainen tulevaisuus
>Simiti<
Hei te mummot ja papat
12
109
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Minkä puolueen jäsen hän oli? Kehottiko sinua tekemään jotain itsellesi?
- Anonyymi00002
Onko noin paha olo sinulla että pitää sitä kaataa toistenkin päälle😞
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko noin paha olo sinulla että pitää sitä kaataa toistenkin päälle😞
Ei. Kysyin siksi, koska tää tyyppi itse käski tappamaan eri puoluetta kannattavia henkilöitä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei. Kysyin siksi, koska tää tyyppi itse käski tappamaan eri puoluetta kannattavia henkilöitä.
Mitkä ovat niitä vääriä puolueita?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitkä ovat niitä vääriä puolueita?
Hänen mielestään kaikki muut paitsi hänen. Tuli luettua yön aikana sen juttuja. Harmi, ettei tänne voi laittaa kuvia niistä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hänen mielestään kaikki muut paitsi hänen. Tuli luettua yön aikana sen juttuja. Harmi, ettei tänne voi laittaa kuvia niistä.
Vittu sä oot sekaisin. Uli uli, vuh vuh.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vittu sä oot sekaisin. Uli uli, vuh vuh.
Linkin laitoin, poistettiin. Vuh ihan ittelles, itse asiassa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Linkin laitoin, poistettiin. Vuh ihan ittelles, itse asiassa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19476350/tapa-itsesi-olet-arvoton-atmi
- Anonyymi00014
Sinähän se yllytit tappamaan itsensä ja huorittelit.
- Anonyymi00016
Ja toki myös tämä lähtee eteenpäin. Ei jää pelkästään palstalle.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja toki myös tämä lähtee eteenpäin. Ei jää pelkästään palstalle.
Voi buhuu. Persulle tuli paha mieli totuudesta. Onnea yritykseesi. Sitten lähtee myös kymmenet tuhannet persujen kirjoittamat suorat vihaviestit tutkintaan.
Olet pelkkä epätoivoinen juntti, kun mölinäkaverisi ovat kaikonneet. Vuh vuh rakki. Istu, niin mummo antaa lihapullan pikku pennulle.
>Simiti< - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi buhuu. Persulle tuli paha mieli totuudesta. Onnea yritykseesi. Sitten lähtee myös kymmenet tuhannet persujen kirjoittamat suorat vihaviestit tutkintaan.
Olet pelkkä epätoivoinen juntti, kun mölinäkaverisi ovat kaikonneet. Vuh vuh rakki. Istu, niin mummo antaa lihapullan pikku pennulle.
>Simiti<Tarvitset itse sen lihapullasi, joten ei kiitos. Minähän elän tätä nykyä pelkillä ravintolisillä ja liuoksilla. Lähes tulkoon tuota luokkaa on mun ravinto. Siltikin mulla on varaa kieltäytyä sun lihapullasta.
Pike
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532